nog geen klein kinderen Jippie?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lief ❤️, heb twee zoons inmiddels al volwassen dus heb mijn nichtjes altijd goed voorzien van barbies, haar frutsels en fluffy petticoats
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lief ❤️, heb twee zoons inmiddels al volwassen dus heb mijn nichtjes altijd goed voorzien van barbies, haar frutsels en fluffy petticoats
quote:
maar die willen geen barbie meer denk ik of leuke vlechtjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)
2 bonusdochters aka schoondochters
Dat zijn ook fancy aangeklede boa's. Niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat de GIGN ook de P90 gebruikt en die gasten kunnen er geen klote van. Jouw motie is aangenomen
6 maanden nu.quote:
Ja, meisjes kun je toch net iets afwisselender aankleden dan jongetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
straks krijg collega te etenquote:
het slaat een beetje door soms jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of hun eigen wereld en daar voor God spelen @:haags_kwartiertje
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Vooral als ze moet slapen, echt super schattig.
het maakt je zachterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Vooral als ze moet slapen, echt super schattig.
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog geen klein kinderen Jippie?
Oh gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks krijg collega te eten
worst case scenarioquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoon
Satan is nooit goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoon
1 schoondochter, mijn jongste is 22 en wil zich nog niet binden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)
2 bonusdochters aka schoondochters
oke maar komt misschien nog en wat erg voor je went wel snel aan zon bonus kleinkind en verdwijnt dan uit je leven omdat moeder satannina isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heffen we per direct op. Hiervoor zal een doorgewinterd hyper response team in de plaats komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn ook fancy aangeklede boa's. Niet serieus te nemen.
[..]
6 maanden nu.
[..]
Ja, meisjes kun je toch net iets afwisselender aankleden dan jongetjes.
kan je wel mee shoppenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar die willen geen barbie meer denk ik of leuke vlechtjes
Nee, door Corona zal het nog langer gaan duren vrees ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o wacht wtf ik lees slecht
ze hebben al kinderen @:jippie68?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |