Zeker.quote:
Aan de beademing.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze man weet. Wat is de huidige staat van de Belgische krijgsmacht?
Doe nou niet net alsof jij een of andere leider bent... hou gewoon opquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze man weet. Wat is de huidige staat van de Belgische krijgsmacht?
Één meisje.quote:
Ik snap helemaal niks van zijn gelulquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof jij een of andere leider bent... hou gewoon op
Oké nou dan gaan jullie maar P90's produceren voor ons, dat wordt namelijk standaard uitrustingquote:
Nou het slaat ook werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van zijn gelul
Die zijn lelijk. Steyr Aug-goden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké nou dan gaan jullie maar P90's produceren voor ons, dat wordt namelijk standaard uitrusting
Leider van zijn eigen koninkrijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof jij een of andere leider bent... hou gewoon op
Daar heb je een punt, maar gewoon door scrollen dan maarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou het slaat ook werkelijk nergens op.
dat blijktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leider van zijn eigen koninkrijkmannen zijn daar gevoelig voor
Ja ik lees net dat de GIGN ook de P90 gebruikt en die gasten kunnen er geen klote van. Jouw motie is aangenomenquote:
Ja zijn eigen koninkrijk en meer zal het niet wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Leider van zijn eigen koninkrijkmannen zijn daar gevoelig voor
wat leuk hoe oud?quote:
Meer kunnen we denk ik niet doenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar gewoon door scrollen dan maar
Lief ❤️, heb twee zoons inmiddels al volwassen dus heb mijn nichtjes altijd goed voorzien van barbies, haar frutsels en fluffy petticoatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |