abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:33:39 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193256404


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare

Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com

Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Alternatieve stores:


GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!

Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.

uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.

Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.

Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.

Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:34:41 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193256419
Over de beste PC games gesproken.. Ben begonnen met een modded Skyrim run. Ik heb nu 137 mods draaien, en het lijkt goed te werken. Had het eigenlijk nog nooit gedaan maar het ziet er wel sick uit nu :D. Duurde even om bij elkaar te zoeken al die mods maar dan heb je ook wat!













Alles iemand een modlist wil laat maar weten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193256470
Die outfits :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 13:42:56 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193256498
quote:
Dit is wel heel dope ja.

quote:
Fellow Command & Conquer fans,

Since the announcement of the Remastered Collection, one of the top questions from the community has been if the game would provide Mod Support. Given the incredible C&C community projects over the past two decades, we appreciated how important this was going to be for the Remastered Collection. It’s time to finally answer the question around Mod Support, but it first requires the reveal of a special surprise for the community.

Today we are proud to announce that alongside the launch of the Remastered Collection, Electronic Arts will be releasing the TiberianDawn.dll and RedAlert.dll and their corresponding source code under the GPL version 3.0 license. This is a key moment for Electronic Arts, the C&C community, and the gaming industry, as we believe this will be one of the first major RTS franchises to open source their source code under the GPL. It’s worth noting this initiative is the direct result of a collaboration between some of the community council members and our teams at EA. After discussing with the council members, we made the decision to go with the GPL license to ensure compatibility with projects like CnCNet and Open RA. Our goal was to deliver the source code in a way that would be truly beneficial for the community, and we hope this will enable amazing community projects for years to come.

So, what does it mean for Mod Support within the Remastered Collection? Along with the inclusion of a new Map Editor, these open-source DLLs should assist users to design maps, create custom units, replace art, alter gameplay logic, and edit data. The community council has already been playing with the source code and are posting some fun experiments in our Discord channel. But to showcase a tangible example of what you can do with the software, Petroglyph has actually created a new modded unit to play with. So we asked a fun question – “What would the Brotherhood of Nod do if they captured the Mammoth Tank?” Well, one guess is they’d replace the turret with a giant artillery cannon, and have it fire tactical nukes! Thus, the Nuke Tank was born. This is a unit which is fully playable in the game via a mod (seen in the screenshot above), and we hope to have it ready to play and serve as a learning example when the game launches.

Alongside Mod Support, I wanted to be transparent and address a feature which many of you have also been passionate about, which is LAN Play. Earlier this year, we had every intention of including LAN Play in the launch version of the game, but sadly this feature did not make it in time. Unfortunately, LAN Play became the key impact of the Covid-19 situation as we realized the challenge of developing / testing a “local area network” feature in a workplace time of social distancing. We understand this feature is vital as both an avenue to play mods in multiplayer, and also to serve as a backup in case the online systems are ever down. We’re bummed this one got away and will continue to keep this on our priority list going forward.

Now in terms of discovering user content, we wanted to take full advantage of the PC platforms to streamline this process. For Steam players, we’re utilizing the Steam Workshop for sharing both maps and mods. Players can subscribe to maps and mods directly in the game’s Community Hub within Steam or utilize in-game menus to browse / download content as well. Origin players can use the same in-game process for downloading maps but will need to manually install mods into their respective folders outside the game. For both versions, once you’re in the game, you may navigate to the Options / Mods tab where you can then activate the mod. We’re aiming to put together further documentation on uploading content and the entire UGC process around the launch window.

Overall, we are incredibly excited to see what the community creates over the coming months. We anticipate some fantastic content for the Remastered Collection itself, some great updates in current community projects as they incorporate the source code, and perhaps we’ll even see some new RTS projects now made possible with the source code under the GPL. One final note we want to emphasize – we’ve done our best to bug fix and prepare these UGC systems for launch, but we have no doubt that once thousands of you begin creating and sharing content, some quirks will be discovered. Please continue to share your experience once the game launches and let us know how we can continue to improve these tools for your benefit.

We look forward to seeing all of you on the battlefield in less than three weeks, and in the meantime please stay healthy, safe, and thanks for all your support and feedback.

Cheers,

Jim Vessella
https://www.ea.com/games/(...)ing?isLocalized=true

Hopelijk volgende week spelen :9~
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:51:42 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193256590
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:39 schreef Ludachrist het volgende:
Die outfits :') .
Beter dat dan die saaie vanilla outfits. Ik heb gewoon een paar van de meest gedownloade armor mods erin gegooid, veel diversiteit. Deze elven armor heb ik van een random corpse afgetrokken _O_.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193256595
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit is wel heel dope ja.
[..]

https://www.ea.com/games/(...)ing?isLocalized=true

Hopelijk volgende week spelen :9~
quote:
AN UPDATE ON COMMAND & CONQUER: REMASTERED COLLECTION

We wanted to update you on the status of Command & Conquer Collector's Editions. Unfortunately, we have been hit with some manufacturing delays due to COVID-19 closures and slowdowns. We are now expecting to ship CE's in early Fall.

WHAT DOES THAT MEAN FOR YOU?

In terms of the game itself, we'll be sending Steam keys via email starting May 28, so you'll still be able to pre-load the game and play the second it's released! In addition, we'll be including some extra Limited Run trading cards with all shipments for your patience.

If you'd like to cancel: we understand that this is quite a strange time and financial situations are quickly changing. Since we need time to process and prep Steam keys, we are asking for cancellations to be requested before May 26. You can do this by contacting our Support team over on limitedrungames.freshdesk.com.
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 14:09:36 #7
8781 crew  Frutsel
pi_193256746
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit is wel heel dope ja.
[..]

https://www.ea.com/games/(...)ing?isLocalized=true

Hopelijk volgende week spelen :9~
_O_

Wie is er niet groot mee geworden... één van de weinige games waar ik echt vroeg voor naar de winkel ging :@ :P
pi_193256804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:09 schreef Frutsel het volgende:

[..]

_O_

Wie is er niet groot mee geworden... één van de weinige games waar ik echt vroeg voor naar de winkel ging :@ :P
helaas vroeger al mijn bigboxes weggedaan ;(
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:19:01 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193256847
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:15 schreef mschol het volgende:

[..]

helaas vroeger al mijn bigboxes weggedaan ;(
Je kan er aankomen via marktplaats en ebay

via marktplaats kan je wel deals maken, ik heb gabriel knight 2 en starship titanic in big boxes gekocht voor 7,50 per stuk, en toonstruck voor 5 euro!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193256855
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Over de beste PC games gesproken.. Ben begonnen met een modded Skyrim run. Ik heb nu 137 mods draaien, en het lijkt goed te werken. Had het eigenlijk nog nooit gedaan maar het ziet er wel sick uit nu :D. Duurde even om bij elkaar te zoeken al die mods maar dan heb je ook wat!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alles iemand een modlist wil laat maar weten
Weet niet wat Bethesda de laatste jaren aan het doen is, maar mede door de vele toffe mods blijven het toch wel toffe games. Juist die vrijheid die je hebt om te modden.
pi_193256884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je kan er aankomen via marktplaats en ebay

via marktplaats kan je wel deals maken, ik heb gabriel knight 2 en starship titanic in big boxes gekocht voor 7,50 per stuk, en toonstruck voor 5 euro!
mja i know.. ik heb o.a. indiana jones and the infernal machine van ebay getrokken :D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:43:11 #12
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_193257231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:19 schreef FerryN7 het volgende:

[..]

Weet niet wat Bethesda de laatste jaren aan het doen is, maar mede door de vele toffe mods blijven het toch wel toffe games. Juist die vrijheid die je hebt om te modden.
Ja visueel ziet het er wel tof uit, alleen elke keer herhaal je toch weer de al bestaande content. En daar ben ik zelf wel al helemaal klaar mee.

Ik denk dat ik er met alle mods niet nog eens 100 uur uit kan halen iig.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 15:11:21 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193257551
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit is wel heel dope ja.
[..]

https://www.ea.com/games/(...)ing?isLocalized=true

Hopelijk volgende week spelen :9~
Whut, heb je een previewcode binnen? Officiële release is toch 5 juni pas?

En hopelijk komt LAN play er alsnog in
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 15:16:18 #14
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193257608
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:43 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ja visueel ziet het er wel tof uit, alleen elke keer herhaal je toch weer de al bestaande content. En daar ben ik zelf wel al helemaal klaar mee.

Ik denk dat ik er met alle mods niet nog eens 100 uur uit kan halen iig.
Hier hetzelfde, ben gewoon inherent klaar met die game. You can't polish a turd :P

Onlangs nog wel ff Skyrim VR gedaan, was ook weer even leuk. Er zijn ook wel echt kwalitatief hoogwaardige content/total conversion mods zoals Enderal: Forgotten Stories, maar ik erger me al vrij snel aan de mechanics en dat gaan mods niet oplossen

quote:
3s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Whut, heb je een previewcode binnen? Officiële release is toch 5 juni pas?

En hopelijk komt LAN play er alsnog in
Klopt, is wishful thinking van mijn kant. Ik hoop dat ze een beetje vlot de reviewcodes uitdelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 15:42:33 #15
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193257983
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, ben gewoon inherent klaar met die game. You can't polish a turd :P

Onlangs nog wel ff Skyrim VR gedaan, was ook weer even leuk. Er zijn ook wel echt kwalitatief hoogwaardige content/total conversion mods zoals Enderal: Forgotten Stories, maar ik erger me al vrij snel aan de mechanics en dat gaan mods niet oplossen
[..]

Klopt, is wishful thinking van mijn kant. Ik hoop dat ze een beetje vlot de reviewcodes uitdelen.
Mocht je een code overhebben, ik houd me aanbevolen.. :D

Hopelijk trekt mijn potato 🥔 pc dit
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:47:02 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193258061
De laatste keer dat ik Skyrim speelde was op de ps3 release.. na tig uur ermee gekapt omdat het vol zat met gare bugs en loading screens van 3 minuten

Nu is dat andere koek

Maargoed ik heb interesting npc's, diverse skyrim, veel nieuwe dungeons, jobs in skyrim en nog 130 andere mods die het wel heel anders maken..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 16:00:10 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193258311
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
De laatste keer dat ik Skyrim speelde was op de ps3 release.. na tig uur ermee gekapt omdat het vol zat met gare bugs en loading screens van 3 minuten

Nu is dat andere koek

Maargoed ik heb interesting npc's, diverse skyrim, veel nieuwe dungeons, jobs in skyrim en nog 130 andere mods die het wel heel anders maken..
Maar doe je ook weer een volledige playthrough?

Wat ik vaak merk aan fanatieke modders (incl. mezelf) is dat het op den duur meer een soort mod-showcase wordt, dat modden het doel wordt ipv de originele game spelen leuker maken. Maar als je laatste ervaring van de PS3 is dan snap ik wel dat het een verademing is op pc + mods
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 16:22:52 #18
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193258729
Wat ik nu heb gedaan is gewoon alternate start,dat is leuk dan hoef je niet die standaard story te doen kan je ook gewoon zeggen ik was ergens aan het camperen :p ja het is verslavend om bezig te blijven maar wil het ook wel echt spelen :p
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games vrijdag 22 mei 2020 @ 17:13:33 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193259497
Ohja, die alternate start was wel leuk. Beste mod blijft toch wel de Fus Roh Dah-shout die vervangen wordt door Shia LaBeoufs JUST DO IT
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:35:40 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193271650
Al 32 cent verdient met de verkoop van ruilkaarten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 11:29:36 #21
8781 crew  Frutsel
pi_193272211
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al 32 cent verdient met de verkoop van ruilkaarten.
Is er nu weer wat bijzonders met kaarten dan? Meestal toch bij de summersale?

Of heb je gewoon alles te koop gezet? Lol
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:05:04 #22
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193272550
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is er nu weer wat bijzonders met kaarten dan? Meestal toch bij de summersale?

Of heb je gewoon alles te koop gezet? Lol
Gewoon alles verkopen, want ja, wat moet ik er mee. En dan zijn er een paar die verkocht worden. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193276958
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al 32 cent verdient met de verkoop van ruilkaarten.
Ik verkoop meestal van het ene spel en dan koop ik wat van een ander spel.

Met die ruilkaarten kan je wat badges en XP krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:40:50 #24
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193277031
Ik had een tijd geleden die steam card idle master laten draaien, daarna alles verkocht voor 20 euro
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 19:04:38 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193277344
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:35 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik verkoop meestal van het ene spel en dan koop ik wat van een ander spel.

Met die ruilkaarten kan je wat badges en XP krijgen.
badges en xp interesseren me dan weer totaal niks.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193277999
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

badges en xp interesseren me dan weer totaal niks.
Ja, joh, dan doe je dat toch niet? :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 19:58:36 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193278180
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, joh, dan doe je dat toch niet? :')
Precies, dat doe ik ook niet, daarom verkoop ik ze.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eindredactie Games dinsdag 26 mei 2020 @ 09:39:49 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193316711
Voor de liefhebbers: de EGS-exclusiviteit op Quantic Dream-titels is per 18 juni verlopen. Vanaf 8 juni zijn Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls en Heavy Rain via Steam te downloaden. Speelbare demo's voor alle drie games zijn vanaf vandaag al beschikbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 26-05-2020 10:14:06 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 10:11:00 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193317168
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 09:39 schreef 2dope het volgende:
Voor de liefhebbers: de EGS-exclusiviteit op Quantic Dream-titels is per 8 juni verlopen. Vanaf 8 juni zijn Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls en Heavy Rain via Steam te downloaden. Speelbare demo's voor alle drie games zijn vanaf vandaag al beschikbaar.
18 juni volgens Steam?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Eindredactie Games dinsdag 26 mei 2020 @ 10:14:13 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193317209
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

18 juni volgens Steam?
Fixed
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 11:23:54 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193318269
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Fixed
Nu het andere deel van je post nog.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Eindredactie Games dinsdag 26 mei 2020 @ 11:33:01 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193318453
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nu het andere deel van je post nog.
Ik vind 't wel best zo :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 26 mei 2020 @ 11:33:12 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193318457
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 14:43:13 #34
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193321204
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games dinsdag 26 mei 2020 @ 16:21:03 #35
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193322664
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:43 schreef V. het volgende:

[..]

Mis ik iets?
Weet ik niet? Omdat het een PS4-trailer is bedoel je? Gaat om drie games van Quantic Dream die jarenlang PlayStation-exclusive waren, die komen nu dus naar Steam.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 mei 2020 @ 16:45:23 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193323023
Ben best wel benieuwd naar Beyond. De rest heb ik al gespeeld en dat waren prima games/verhalen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 mei 2020 @ 08:46:05 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193349047
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Weet ik niet? Omdat het een PS4-trailer is bedoel je? Gaat om drie games van Quantic Dream die jarenlang PlayStation-exclusive waren, die komen nu dus naar Steam.
Okee. Snapte alleen dat zingen niet zo, zonder verdere duiding.
Zit daar ook The Last of Us bij?
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games donderdag 28 mei 2020 @ 10:05:26 #38
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193349996
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 08:46 schreef V. het volgende:

[..]

Okee. Snapte alleen dat zingen niet zo, zonder verdere duiding.
Zit daar ook The Last of Us bij?
Nee is idd een beetje out of context als je de game niet kent. Het zijn echt alleen games van Quantic Dream. Zijn stuk voor stuk Interactive storytelling/drama-games, vind ze persoonlijk altijd erg goed.

Wat langer geleden maakte ze ook games voor pc, waaronder Fahrenheit die best populair was. Hun eerste game was Omikron: The Nomad Soul uit 1999, ik weet nog dat ik die in big box kocht toen we thuis eindelijk een Pentium-computer hadden staan :D
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:13:01 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193350131
Op aanrader van Steam weer eens begonnen met Titan Quest. Helaas is het topic ervan op FOK! gesloten, ben wel benieuwd of er nog meer mensen dat nog spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eindredactie Games donderdag 28 mei 2020 @ 11:21:44 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193351272
Er is een nieuwe demo beschikbaar voor de System Shock Remake van Night Dive Studios: https://store.steampowered.com/app/482400/System_Shock/

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 mei 2020 @ 13:39:16 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193352974
er is op gog ook een demo van carrion en desperados 3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games vrijdag 29 mei 2020 @ 11:58:05 #42
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193366998
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op aanrader van Steam weer eens begonnen met Titan Quest. Helaas is het topic ervan op FOK! gesloten, ben wel benieuwd of er nog meer mensen dat nog spelen.
Topic is niet gesloten, er is alleen 3719 dagen niet in gereageerd :P Dan kun je hem niet zomaar meer kicken.
Ik zal 'm ff een schop geven. Verwacht eerlijk gezegd weinig animo maar je kunt 't altijd ff proberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 29 mei 2020 @ 12:33:58 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193367600
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mocht je een code overhebben, ik houd me aanbevolen.. :D

Hopelijk trekt mijn potato 🥔 pc dit
Het zijn geen hoge eisen:
quote:
Command & Conquer Remastered Collection Minimum PC Requirements
OS: Windows 8.1 or 10
Processor (AMD): Athlon 64 X2 4600 @ 2.4ghz or better
Processor (Intel): Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or better
Memory: 4 GB
Graphics Card (AMD): Radeon HD 5570 or equivalent
Graphics Card (Nvidia): GT 420 or equivalent
DirectX: 11 compatible video card or equivalent
Multiplayer Online Connection Requirements: Broadband internet connection
Hard Drive Space: 32 GB

Command & Conquer Remastered Collection Recommended PC Requirements
OS: Windows 8.1 or 10
Processor (AMD): Ryzen 7 1700
Processor (Intel): i5 4690K
Memory: 4 GB
Graphics Card (AMD): Radeon HD 7850 or equivalent
Graphics Card (Nvidia): GTX 660 or equivalent
DirectX: 11 compatible video card or equivalent
Multiplayer Online Connection Requirements: Broadband internet connection
Hard Drive Space: 32 GB
https://www.ea.com/games/(...)-system-requirements
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:01:22 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193373018
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het zijn geen hoge eisen:
[..]

https://www.ea.com/games/(...)-system-requirements
Geen idee hoe het spel werkt, maar voor een remaster van een relatief simpel 2D spel vind ik het nogal pittige eisen. Maar als je idd de laatste acht jaar nog een nieuwe PC hebt gekocht dan moet dit wel lukken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193373383
wacht nog steeds op LRG steam code O-)
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2020 @ 16:17:04 #46
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193384563
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het zijn geen hoge eisen:
[..]

https://www.ea.com/games/(...)-system-requirements
Holy shit, 32GB.. :D het paste vroeger op 4cd’tjes.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193384649
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Holy shit, 32GB.. :D het paste vroeger op 4cd’tjes.
even gekeken, huidige origin installatie is ~1.41GB voor CNC and the covert operations
Red alert is 2.11GB

Steam code ontvangen, nu wachten op preload :s)
  Redactie Games zaterdag 30 mei 2020 @ 16:35:51 #48
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193384834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:22 schreef mschol het volgende:

[..]

even gekeken, huidige origin installatie is ~1.41GB voor CNC and the covert operations
Red alert is 2.11GB

Steam code ontvangen, nu wachten op preload :s)
Red Alert 3 had 10GB nodig. Vraag me af wat vergelijkbare RTS zoals Age of Empires II HD Remastered en StarCraft II dan innemen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 30 mei 2020 @ 17:16:59 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193385428
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Red Alert 3 had 10GB nodig. Vraag me af wat vergelijkbare RTS zoals Age of Empires II HD Remastered en StarCraft II dan innemen..
Red Alert gebruikte ook geen sprites meer maar 3D modellen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games zaterdag 30 mei 2020 @ 17:50:48 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193385770
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Red Alert 3 had 10GB nodig. Vraag me af wat vergelijkbare RTS zoals Age of Empires II HD Remastered en StarCraft II dan innemen..
De nieuwste AoE's zijn niet zo groot, net ff gekeken:

Age of Empires: Definitive Edition = 17GB
Age of Empires II: Definitive Edition = 12GB

C&C Remastered is geïnstalleerd 25GB
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193392344
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 17:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

De nieuwste AoE's zijn niet zo groot, net ff gekeken:

Age of Empires: Definitive Edition = 17GB
Age of Empires II: Definitive Edition = 12GB

C&C Remastered is geïnstalleerd 25GB
das ook maar krap 12,5GB per game..
sure stuk meer als het origineel maar goed.. dat mag wel ook met een remaster van 800x600 naar 4k support :P
  zondag 31 mei 2020 @ 13:56:46 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193400396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

das ook maar krap 12,5GB per game..
sure stuk meer als het origineel maar goed.. dat mag wel ook met een remaster van 800x600 naar 4k support :P
Eigenlijk alleen te verklaren door de videos, aangezien de rest nog steeds relatief weinig ruimte in beslag zou moeten nemen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games maandag 1 juni 2020 @ 14:09:44 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193418504
larianstudios twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 19:55:30 Throughout June, we'll be revealing more about #BaldursGate3 starting June 6, on the #GuerrillaCollective Showcase. https://t.co/alQZxS4kH6 It's almost time to venture forth. https://t.co/I4Cjrf0BIT reageer retweet
Lariangenot
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 1 juni 2020 @ 14:18:34 #54
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_193418598
Waarom is AoE1 groter dan AoE2? :P
pi_193419009
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen te verklaren door de videos, aangezien de rest nog steeds relatief weinig ruimte in beslag zou moeten nemen.
de textures zullen ook fors in groottte zijn toegenomen.. 800x600 of 4k is nogal een verschil.. :P
  maandag 1 juni 2020 @ 20:10:06 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193423741
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 15:05 schreef mschol het volgende:

[..]

de textures zullen ook fors in groottte zijn toegenomen.. 800x600 of 4k is nogal een verschil.. :P
Mwah.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193454181
Ben ik de enige die elke epic games game toevoegd maar nooit aanraakt?

Twijfel om keer borderlands en Civ op te starten.
pi_193454231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:44 schreef Student42.2 het volgende:
Ben ik de enige die elke epic games game toevoegd maar nooit aanraakt?

Twijfel om keer borderlands en Civ op te starten.
nope
pi_193454629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:44 schreef Student42.2 het volgende:
Ben ik de enige die elke epic games game toevoegd maar nooit aanraakt?

Twijfel om keer borderlands en Civ op te starten.
Nee, maar dat wordt bij Total War Troy wel anders denk ik. Die games vind ik wel grappig.
Tot nu toe Borderlands, Subnautica en GTA V bij EGS gratis opgepikt. Nog niet aangeraakt.
pi_193454664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nee, maar dat wordt bij Total War Troy wel anders denk ik. Die games vind ik wel grappig.
Tot nu toe Borderlands, Subnautica en GTA V bij EGS gratis opgepikt. Nog niet aangeraakt.
Is TWtroy de volgende? hoe weet je dit?
pi_193455540
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:27 schreef Student42.2 het volgende:

[..]

Is TWtroy de volgende? hoe weet je dit?
Nee, in Augustus pas. Als je 'm claimed in de eerste 24 uur na release mag je 'm houden.

https://tweakers.net/nieu(...)pic-games-store.html
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 18:02:31 #62
8781 crew  Frutsel
pi_193456101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nee, maar dat wordt bij Total War Troy wel anders denk ik. Die games vind ik wel grappig.
Tot nu toe Borderlands, Subnautica en GTA V bij EGS gratis opgepikt. Nog niet aangeraakt.
Subnautica gemist. Was zeker lang geleden?
pi_193456195
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Subnautica gemist. Was zeker lang geleden?
december 2018
pi_193456215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nee, maar dat wordt bij Total War Troy wel anders denk ik. Die games vind ik wel grappig.
Tot nu toe Borderlands, Subnautica en GTA V bij EGS gratis opgepikt. Nog niet aangeraakt.
Subnautica is echt een geweldig spel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193456287
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Subnautica is echt een geweldig spel.
Ja, die wil ik nog wel eens spelen. Mjah. Ooit.
pi_193456657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:10 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ja, die wil ik nog wel eens spelen. Mjah. Ooit.
Gewoon installeren en een halfuurtje rondkijken. Het is geen AAA-titel, maar ik ken eigenlijk geen spellen die zo slim in elkaar steken en waarbij de leercurve zo vloeiend en ongemerkt is. En zo spannend.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193476266
Aantal EA games op Steam verschenen vandaag. En een aankondiging voor EA Access op Steam.

https://venturebeat.com/2020/06/04/ea-games-hit-steam/
  Redactie Games donderdag 4 juni 2020 @ 23:03:39 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193480342
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 4 juni 2020 @ 23:19:43 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193480664
Gisteren toch maar gepreorderd. 20 euro is peanuts.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193480765
Hmm zou best wat kopen hoor nu bepaalde games op Steam staan, maar de prijzen vind ik toch nog veel hoor. Hoe oud is Dragon Age Inquisition ondertussen? Nog steeds vragen ze daar 40 euro voor (nu dan 20 euro).
  donderdag 4 juni 2020 @ 23:55:50 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193481235
Je hoeft het niet te kopen. Doet me wel denken aan enkel games uit het Quake3/RTCW/Soldier of Fortune tijdperk: die bleven ook lang duur.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 09:30:07 #72
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193484573
Raad eens wat Call of Duty Black Ops II nog kost..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:41:46 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193484721
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:42:04 #74
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193484729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:57 schreef PjotterFRL het volgende:
Aantal EA games op Steam verschenen vandaag. En een aankondiging voor EA Access op Steam.

https://venturebeat.com/2020/06/04/ea-games-hit-steam/
Het einde van Origin O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193485182
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Het einde van Origin O-)
wishfull thinking ;(
  vrijdag 5 juni 2020 @ 10:18:06 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193485215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:15 schreef mschol het volgende:

[..]

wishfull thinking ;(
Ja, eigenlijk wel inderdaad. ;(

Maar is het nou zo dat wanneer ik iets van EA op Steam koop, heeft het spel dan ook nog steeds Origin nodig om op te starten?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193485294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel inderdaad. ;(

Maar is het nou zo dat wanneer ik iets van EA op Steam koop, heeft het spel dan ook nog steeds Origin nodig om op te starten?
ik weet van c&c 3 dat die echt standalone op steam staan

de rest weet ik het niet van..

nieuwste dragon age vermeld dit:

quote:
Incorporates 3rd-party DRM: EA on-line activation and Origin client software installation and background use required.
Requires 3rd-Party Account: EA Account (Supports Linking to Steam Account)
bij DA origins staat dit weer niet..

game afhankelijk i guess?

[ Bericht 10% gewijzigd door mschol op 05-06-2020 10:28:38 ]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 11:31:38 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193486376
EA merkt dat Steam gewoon meer verkoopt gok ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:18:39 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193488301
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel inderdaad. ;(

Maar is het nou zo dat wanneer ik iets van EA op Steam koop, heeft het spel dan ook nog steeds Origin nodig om op te starten?
C&C Remastered is zonder Origin zover ik weet, maar dat komt misschien ook omdat ze de sourcecode van beide spellen hebben vrijgegeven.

Red Alert 2 is ook nog zonder Origin account op Steam.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:19:20 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193488320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 11:31 schreef Skull-splitter het volgende:
EA merkt dat Steam gewoon meer verkoopt gok ik...
EA had sowieso nooit een eigen platform moeten lanceren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193488337
Wel jammer dat Mass Effect 3 er nog niet bij staat. Anders had ik die wel meteen gekocht.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:22:04 #82
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193488363
Ene kant vind ik het nog steeds dat er concurrentie voor Steam moet zijn. Maar op dit moment leidt het tot versplintering en exclusiviteits deals op verschillende platformen en dat vind ik wel een kwalijke zaak.

EA heeft het aan zich zelf te danken omdat het gewoon een bedrijf is dat rot van binnen is net als Blizzard/Activision. Klanten zijn klaar met hun anti-consumer praktijken..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:24:40 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193488407
Oh, En Steam Link werkt gewoon met Xbox, PS4 en Nintendo Switch Pro controller 🎮 _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 13:24:48 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193488411
Als ik eerlijk ben, zou ik eigenlijk geen games van Valve weten. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:25:24 #85
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193488418
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik eerlijk ben, zou ik eigenlijk geen games van Valve weten. :@
Half-Life 3 _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193488466
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik eerlijk ben, zou ik eigenlijk geen games van Valve weten. :@
geen recente games iig..

verder dan half life 1, 2 en team fortress 1 en 2 (oh en CS:go) kom ik niet :+
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:34:26 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193488556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:28 schreef mschol het volgende:

[..]

geen recente games iig..

verder dan half life 1, 2 en team fortress 1 en 2 (oh en CS:go) kom ik niet :+
Dude, Portal series? 1&2?

Half-Life Alyx is weer wat recenter maar ik ken werkelijk maar 1 iemand in mijn omgeving met een nieuwe Steam VR Index set en een dikke ¤2500,- GamePC

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Noodle op 05-06-2020 13:47:54 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193488686
Dota 2, natuurlijk ook een vrij grote.

Inclusief kaartspinoff game Artifact.

edit: Natuurlijk L4D 1& 2 niet vergeten, deed ik wel :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Timwonnacott op 05-06-2020 13:54:03 ]
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 13:56:02 #89
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193488881
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Half-Life Alyx is weer wat recenter maar ik ken werkelijk maar 1 iemand in mijn omgeving met een nieuwe Steam VR Index set en een dikke ¤2500,- GamePC
Oculus Quest. Kan ie ook nog eens volledig draadloos. Nog steeds prijzig, dat wel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 15:58:34 #90
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193490361
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Oculus Quest. Kan ie ook nog eens volledig draadloos. Nog steeds prijzig, dat wel.
Ik vind dat spul echt te duur.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193490492
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dude, Portal series? 1&2?

Half-Life Alyx is weer wat recenter maar ik ken werkelijk maar 1 iemand in mijn omgeving met een nieuwe Steam VR Index set en een dikke ¤2500,- GamePC
ohja, portal..
pi_193490803
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik vind dat spul echt te duur.. :')
Duur zeker, maar wel een unieke game ervaring. Je kan VR niet volledig waarderen tot je in complete paniek je pistool probeert te herladen terwijl er een idioot gedetailleerde Headcrab je gezicht probeert op te eten _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:40:41 #93
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_193491483
Waarom zijn er geen reviews voor C&C Remastered? Vind het nogal wat om zo ¤20 uit te trekken voor een remaster van een eeuwenoude set games. Mijn ervaring met StarCraft Remastered en Age of Empires definitive edition is toch wel dat die games wel wat verouderd zijn en het toch veel nostalgie is.
pi_193492408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:40 schreef PjotterFRL het volgende:
Waarom zijn er geen reviews voor C&C Remastered? Vind het nogal wat om zo ¤20 uit te trekken voor een remaster van een eeuwenoude set games. Mijn ervaring met StarCraft Remastered en Age of Empires definitive edition is toch wel dat die games wel wat verouderd zijn en het toch veel nostalgie is.
embargo? :X
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 18:53:37 #95
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193492456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:40 schreef PjotterFRL het volgende:
Waarom zijn er geen reviews voor C&C Remastered? Vind het nogal wat om zo ¤20 uit te trekken voor een remaster van een eeuwenoude set games. Mijn ervaring met StarCraft Remastered en Age of Empires definitive edition is toch wel dat die games wel wat verouderd zijn en het toch veel nostalgie is.
Embargo staat op 19:00. Ff de frontpage refreshen over 10 minuten :p
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 18:55:05 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193492479
Als je trouwens de DE's van AoE al niets vindt is dit waarschijnlijk ook niets voor je. Het is echt een remaster, gameplay mechanics vrijwel onaangepast.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 20:19:53 #97
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193493925
Ach, voor de nostalgie is het wel weer leuk. Graphics verbeteringen waren welkom plus de remastered soundtrack is wel goed. Paar aardige QoL improvements, wel wat jammer van de AI pathfinding. Maar voor de prijs is het een prima game.

Multiplayer is down atm, EA Servers hebben het begeven lijkt het.. :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 05-06-2020 20:25:53 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 20:32:26 #98
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193494093
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, voor de nostalgie is het wel weer leuk. Graphics verbeteringen waren welkom plus de remastered soundtrack is wel goed. Paar aardige QoL improvements, wel wat jammer van de AI pathfinding. Maar voor de prijs is het een prima game.

Multiplayer is down atm, EA Servers hebben het begeven lijkt het.. :D


No ragrets 8-) Alleen nu ook wel weer klaar mee. Hoop van harte dat er nog veel user-created content komt.

By the by heb jij de Soviet campaign in Red Alert af kunnen ronden? Ik heb alle singleplayer content uit kunnen spelen behalve Soviets, missie 5 (distant thunder) voltooit niet ondanks dat ik aan de criteria voldoe. Lijkt op een bug, heb 't ook al doorgegeven bij onze uitgever-vrinden...(maar misschien ligt het toch aan mezelf)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 5 juni 2020 @ 20:40:34 #99
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193494207
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

No ragrets 8-) Alleen nu ook wel weer klaar mee. Hoop van harte dat er nog veel user-created content komt.

By the by heb jij de Soviet campaign in Red Alert af kunnen ronden? Ik heb alle singleplayer content uit kunnen spelen behalve Soviets, missie 5 (distant thunder) voltooit niet ondanks dat ik aan de criteria voldoe. Lijkt op een bug, heb 't ook al doorgegeven bij onze uitgever-vrinden...(maar misschien ligt het toch aan mezelf)
Geen idee, ik zit nog bij de GDI missies, Covert Operations en Special Dino Missions. Alarm Stufe Rot nog niet eens aangeraakt..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193498341
Ik probeer de Nod missies op hard door te komen maar fuuuuck die missies waar je geen basis mag bouwen :(
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 01:20:40 #101
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193498425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 01:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik probeer de Nod missies op hard door te komen maar fuuuuck die missies waar je geen basis mag bouwen :(
Die binnenlevels, vond ik vroeger ook al verschrikkelijk :') vooral als je ook nog een timer hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 02:31:17 #102
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193498890
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

No ragrets 8-) Alleen nu ook wel weer klaar mee. Hoop van harte dat er nog veel user-created content komt.

By the by heb jij de Soviet campaign in Red Alert af kunnen ronden? Ik heb alle singleplayer content uit kunnen spelen behalve Soviets, missie 5 (distant thunder) voltooit niet ondanks dat ik aan de criteria voldoe. Lijkt op een bug, heb 't ook al doorgegeven bij onze uitgever-vrinden...(maar misschien ligt het toch aan mezelf)
Ik zit nu in de 12e Soviet missie, waar je 4 Tech Centers in moet nemen en afstand moet bewaren tot de Chronosphere, heb al 4x gefaald omdat er een Mammoth Tank zgn. te dichtbij kwam :') Nu maar ff een flink bataljon aan V2's maken voordat ik al die shit kapot schiet en de Techs inneem, kww.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 02:52:14 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193498994
Bovenstaande missie werd volbracht door maar gewoon teringveel engineers in de tech centers te sturen. De missie hierna is wel extreem kut :') Er is nergens aan af te lezen dat het een timed mission is, maar binnen 10 minuten had ik "mission failed" omdat ik schijnbaar niet snel genoeg de 4 (!) radar domes had uitgeschakeld. Ok :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193499892
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 01:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik probeer de Nod missies op hard door te komen maar fuuuuck die missies waar je geen basis mag bouwen :(
m.i. de meest onzinne levels in een RTS game, altijd al een grondige hekel aan gehad
  Redactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 11:01:27 #105
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193501890
Ik weet niet of het aan de leeftijd ligt ofzo, maar ik meen me te herinneren dat de missies in C&C makkelijker waren vroeger toen ik het als 16-jarige puistenkop aan het spelen was. Ik heb alles uitgespeeld van de serie (en dubbel gekocht).

Toegegeven ik speel tegenwoordig lang niet meer zoveel spellen en ik kan geen uren achterelkaar voor plezier meer achter een monitor/TV zitten, maar mijn skills zijn echt dramatisch gezakt tov wat ik me herinner.. :')

Met name het micro-managen gaat me slecht af, still fun though _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-06-2020 11:06:46 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193502061
is de leeftijd vrees ik; het gaat bij mij ook niet meer van een leien dakje tov vroeger
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:21:40 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193502167
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

EA had sowieso nooit een eigen platform moeten lanceren.
Die mening heb ik ook, maar ik heb er nog nooit echt iets gekocht. Alleen maar keys uit doosjes ingeklopt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 6 juni 2020 @ 11:34:26 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193502336
Krijg nu reclame/nieuws op Steam

quote:
Speel het beste van EA.
Vanaf nu.
Daar zullen we wel snel klaar mee zijn dan. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 12:05:29 #109
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193502701
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg nu reclame/nieuws op Steam
[..]

Daar zullen we wel snel klaar mee zijn dan. :D
Er zijn zat goede games uit de koker van EA gekomen. Origin Access is dan ook een prima dienst, ik had er totaal geen moeite mee om dat naast Steam af en toe te moeten gebruiken.

Ik snap overigens ook niet waarom ze al die games op Steam nu als een soort van "nieuw" introduceren met bijbehorende nieuwprijzen. Ook staat er bij die games die ze toegevoegd hebben als "release date" de datum waarop ze op Steam zijn verschenen, beetje verwarrend. "Released on Steam", I guess
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 12:42:28 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193503089
Ik ben ooit m'n Origin kwijtgeraakt aan een Braziliaans IP-adres, heb het vervolgens teruggekregen door de EA-helplijn te bellen, en ben hem vervolgens wéér kwijtgeraakt, ondanks extreem goed wachtwoord :') Nou heb ik wel een ander account, maar daar staat niks bijzonders op. Heb daar nooit ergens last van gehad, alleen bij Origin.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 12:49:45 #111
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503171
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zit nu in de 12e Soviet missie, waar je 4 Tech Centers in moet nemen en afstand moet bewaren tot de Chronosphere, heb al 4x gefaald omdat er een Mammoth Tank zgn. te dichtbij kwam :') Nu maar ff een flink bataljon aan V2's maken voordat ik al die shit kapot schiet en de Techs inneem, kww.
Ik snap er geen klap van. Kun je dit uitleggen?


Heb de missie inmiddels wel 6 keer gedaan, easy, medium, hard. Iedere keer dezelfde uitkomst: Radar Dome gecaptured, alle vijandelijke units gesloopt en er gebeurt gewoon niets. Heel af en toe komt er een transportboot vijandelijke versterking brengen aan de zuidkant. Als ik die boot vernietig spawnt er enkele minuten later gewoon een nieuwe.

N.B. In het begin hebben de Allies een MCV op het eilandje rechtsboven die ze, wanneer je die basis aanvalt, snel op transport zetten naar het centrale eiland. Heb ook al geprobeerd om dat toe te laten (normaliter sloop ik de MCV voordat ie de boot kan bereiken...)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193503195
Ook even begonnen met de GDI campagne van C&C. Maar ik dacht dat je in die vierde missie (de Poland variant) enkel gewoon naar die crate moet rushen en dan klaar was. Dat zegt de objective ook. Maar als ik dat heb gedaan landt er nog een Chinook en krijg ik een extra APV met wat grenadiers. Alles uitmoorden is wel wat lastig aangezien de tegenstander een tank en een hand of NOD heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 12:55:47 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193503235
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik snap er geen klap van. Kun je dit uitleggen?


Heb de missie inmiddels wel 6 keer gedaan, easy, medium, hard. Iedere keer dezelfde uitkomst: Radar Dome gecaptured, alle vijandelijke units gesloopt en er gebeurt gewoon niets. Heel af en toe komt er een transportboot vijandelijke versterking brengen aan de zuidkant. Als ik die boot vernietig spawnt er enkele minuten later gewoon een nieuwe.

N.B. In het begin hebben de Allies een MCV op het eilandje rechtsboven die ze, wanneer je die basis aanvalt, snel op transport zetten naar het centrale eiland. Heb ook al geprobeerd om dat toe te laten (normaliter sloop ik de MCV voordat ie de boot kan bereiken...)
Vaag. Ik heb hun basis aangevallen, radar dome ingenomen, MCV kapot geschoten, en daarna via hun oude basis m'n eigen MCV plus tanks en soldiers naar het middelste eiland verscheept, basis gebouwd en daar hun tweede basis overrompeld. Ik zou zeggen: bouw een zooi subs en kijk of er niet ergens een gun boat of destroyer in het water ligt.

edit: die uploader is ook handig door de comments uit te schakelen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 12:59:03 #114
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:51 schreef Monolith het volgende:
Ook even begonnen met de GDI campagne van C&C. Maar ik dacht dat je in die vierde missie (de Poland variant) enkel gewoon naar die crate moet rushen en dan klaar was. Dat zegt de objective ook. Maar als ik dat heb gedaan landt er nog een Chinook en krijg ik een extra APV met wat grenadiers. Alles uitmoorden is wel wat lastig aangezien de tegenstander een tank en een hand of NOD heeft.
Dan gaat er ook iets fout aan jouw kant. Net ff snel die missie opgestart - 2 APC's + Humvee gepakt (losse eenheden kun je gewoon laten staan), naar het noordwesten gerusht en kratje opgepikt - mission accomplished.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193503279
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dan gaat er ook iets fout aan jouw kant. Net ff snel die missie opgestart - 2 APC's + Humvee gepakt (losse eenheden kun je gewoon laten staan), naar het noordwesten gerusht en kratje opgepikt - mission accomplished.
Ja precies, zo herinnerde ik me het ook en zo zie ik het ook in de YouTube tutorial. Zal nog wel eens een restart van de missie doen ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 13:00:19 #116
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vaag. Ik heb hun basis aangevallen, radar dome ingenomen, MCV kapot geschoten, en daarna via hun oude basis m'n eigen MCV plus tanks en soldiers naar het middelste eiland verscheept, basis gebouwd en daar hun tweede basis overrompeld. Ik zou zeggen: bouw een zooi subs en kijk of er niet ergens een gun boat of destroyer in het water ligt.

edit: die uploader is ook handig door de comments uit te schakelen :')
Ik ben de uploader :P Net ff snel in OBS opgenomen.

Alle wateroppervlakte dubbelchecken heb ik al gedaan, je kunt dat in principe ook zien op de radar (geen blauw stipjes) - hun boten zijn gewoon zichtbaar als het terrein revealed is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 13:03:12 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193503304
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ben de uploader :P Net ff snel in OBS opgenomen.

Alle wateroppervlakte dubbelchecken heb ik al gedaan, je kunt dat in principe ook zien op de radar (geen blauw stipjes) - hun boten zijn gewoon zichtbaar als het terrein revealed is.
Waar is de ingenomen Radar Dome dan naartoe?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 13:06:36 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503359
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Waar is de ingenomen Radar Dome dan naartoe?
Verkocht. Ik dacht misschien heeft dat nog zin. Na het innemen klinkt wel keurig "First objective: met". Maar heb ook al pogingen gedaan waarbij ik 'm gewoon intact laat...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 13:09:37 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193503401
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Verkocht. Ik dacht misschien heeft dat nog zin. Na het innemen klinkt wel keurig "First objective: met". Maar heb ook al pogingen gedaan waarbij ik 'm gewoon intact laat...
Gewoon laten staan, ja. Maar wel heel bizar dat je vervolgens niet verder komt :{ Heb je echt elk hoekje van de map nagekeken? Misschien dat er nog ergens een jeep of een ore harvester tussen de bomen staat :P Wat ook zou kunnen is een gunboat of een destroyer die net buiten de map op het water ligt, dan ben je wel genaaid.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 13:24:24 #120
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503547
Tsja blijft vaag, heb de hele map al uitgeplozen. Maar inderdaad, het zal wel ergens aan mij liggen als verder niemand er last van heeft (al lijkt die issue van Mono enigszins gerelateerd)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 13:30:23 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193503632
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:24 schreef 2dope het volgende:
Tsja blijft vaag, heb de hele map al uitgeplozen. Maar inderdaad, het zal wel ergens aan mij liggen als verder niemand er last van heeft (al lijkt die issue van Mono enigszins gerelateerd)
Hebben de Allies een basis weten te maken op het eiland, of was het leeg toen jij er ging bouwen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 13:51:09 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503903
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hebben de Allies een basis weten te maken op het eiland, of was het leeg toen jij er ging bouwen?
De eerste keer dat ik de missie speelde was op hard, toen hadden de Allies al een grote basis op het eiland en echt een shitload aan vijanden daar (die continu aangevoerd worden via transport boten in het zuiden en zuidwesten). Toen met veel pijn en moeite na anderhalf uur eindelijk de upper hand weten te krijgen en alles gesloopt op het eiland. Dat was de eerste keer dat ik tegen de issue aan liep.

Toen opnieuw gedaan op easy want geen zin meer om na die moeite weer from scratch te beginnen. Zelfde probleem. Vijandelijke MCV slopen of niet, same outcome. De objective blijft ook staan op *secure middle island* terwijl die helemaal leeg is. Ook geen camo-pillboxes achter boompjes :P

Shoot me more leak -O-
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 13:54:43 #123
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193503938
Lees overigens wel gelijksoortige issues op internet, nog over de oude Red Alert, dat sommige missies gewoon buggy kunnen gaan lopen door een verkeerde *volgorde* van keuzes/verloop oid. Enkelen suggereren dat het herstarten van de missie dan ook geen zin meer heeft maar je de voorgaande missie nog een keer moet halen. Probeer ik nog wel een keer. Ga nu eerst ff kijken naar mods.

De geheime ant-missions zijn ook weer terug trouwens voor wie zich dat afvraagt _O_ Supertoffe missies zijn dat imo
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193504457
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:24 schreef 2dope het volgende:
Tsja blijft vaag, heb de hele map al uitgeplozen. Maar inderdaad, het zal wel ergens aan mij liggen als verder niemand er last van heeft (al lijkt die issue van Mono enigszins gerelateerd)
Ja, in mijn geval was restarten van de missie de oplossing. Toen kreeg ik wel een mission accomplished na het bereiken van de crate.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 14:50:04 #125
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193504703
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, in mijn geval was restarten van de missie de oplossing. Toen kreeg ik wel een mission accomplished na het bereiken van de crate.
Beter.

Heb trouwens al één erg fijne mod gevonden - additional zoom levels:





Hele map kunnen overzien is erg handig met op een ultrawide scherm 8-)
(beetje jammer alleen dat hoewel 21:9 ondersteund wordt er nog steeds een 'afplakbalkje' aanwezig is - komt vast ook nog een fix/mod voor)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193505083
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 14:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Beter.

Heb trouwens al één erg fijne mod gevonden - additional zoom levels:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hele map kunnen overzien is erg handig met op een ultrawide scherm 8-)
(beetje jammer alleen dat hoewel 21:9 ondersteund wordt er nog steeds een 'afplakbalkje' aanwezig is - komt vast ook nog een fix/mod voor)
ik merkte bij nvidia surround op 3x 2560x1440 de game de resolutie wel ondersteund maar actieve game is alleen in middelste 2560x1440
  Redactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 15:47:06 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193505205
GDI-missie 13A - Yugoslavia.
Objective: Destroy Bio-ChemLab.

Anderhalf uur bezig geweest om 2 NOD basisjes te vernietigen, blijkt dat chemolab in geen van beide basisjes te liggen maar ergens rechtsboven.. :')

Achteraf had ik gewoon een zut Orca's erheen kunnen vliegen en die meuk kunnen vernietigen binnen half uur, maja.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games zaterdag 6 juni 2020 @ 16:01:23 #128
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193505321
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:32 schreef mschol het volgende:

[..]

ik merkte bij nvidia surround op 3x 2560x1440 de game de resolutie wel ondersteund maar actieve game is alleen in middelste 2560x1440
Lame. Andere twee schermen blijven compleet zwart?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 17:28:53 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193506281
Zo, dat was de Soviet campaign :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193506308
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:01 schreef 2dope het volgende:

[..]

Lame. Andere twee schermen blijven compleet zwart?
wat ik zo in 1 missie zag wel ja.. bijzonder jammer, dan kan ik hem net zo goed windowed 2560x1440 gaan spelen :P
  zondag 7 juni 2020 @ 01:54:42 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193516258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ooit m'n Origin kwijtgeraakt aan een Braziliaans IP-adres, heb het vervolgens teruggekregen door de EA-helplijn te bellen, en ben hem vervolgens wéér kwijtgeraakt, ondanks extreem goed wachtwoord :') Nou heb ik wel een ander account, maar daar staat niks bijzonders op. Heb daar nooit ergens last van gehad, alleen bij Origin.
Ik ben ooit mijn account een avondje kwijt geweest aan een turks joch van een jaar of 14. Vrij vlot weer hersteld en de gegevens kwamen waarschijnlijk uit de Epic-accountlek van enkele jaren terug.

Had ie alleen wel mijn username en alles aangepast, oude nick in BF vierkant kwijt. Maar het vervelendste vond ik wel dat ie in de anderhalf uur dat ie heeft kunnen spelen alle, maar dan ook echt álle loadouts vernacheld had :')

Sindsdien tweetrapsverificatie maar aangezet, hoe irritant en halfbakken dat ook werkt (wil wel eens spontaan uitloggen enzo).

Morgen of overmorgen CnC maar eens proberen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193518024
2FA altijd direct op hoofdaccounts ingesteld zodra beschikbaar, gewoon om geen gezeik te hebben.
  zondag 7 juni 2020 @ 09:21:02 #133
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193518350
Mocht iemand nog een paar honderd games willen voor weinig:

https://itch.io/b/520/bun(...)uality?ac=WrvpyZ9Ech

Veel meh, maar ook een aantal prima titels, zoals A Night in the Woods.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193518643
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:21 schreef V. het volgende:
Mocht iemand nog een paar honderd games willen voor weinig:

https://itch.io/b/520/bun(...)uality?ac=WrvpyZ9Ech

Veel meh, maar ook een aantal prima titels, zoals A Night in the Woods.
quote:
Note: Steam keys are not included with bundle purchases
  zondag 7 juni 2020 @ 10:09:42 #135
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193518789
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Ah. Maar toch, voor wie interesse heeft.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 7 juni 2020 @ 10:21:38 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193518898
C&C remastered _O_

Ey als er nog mensen zijn did mij op steam toe willen.voegen, username is hetzelfde als hier : mmarsu

Ik neem afscheid van Fok verder omdat ik vindt dat het echt een zwaar verneukt forum is geworden en ik er niet meer zal posten.

Steam/ pc users draadje was wel altijd tof, genoeg toffe users hier. Maar helaas de rest van het forum verneukt het voor mij persoonlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193519040
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
C&C remastered _O_

Ey als er nog mensen zijn did mij op steam toe willen.voegen, username is hetzelfde als hier : mmarsu

Ik neem afscheid van Fok verder omdat ik vindt dat het echt een zwaar verneukt forum is geworden en ik er niet meer zal posten.

Steam/ pc users draadje was wel altijd tof, genoeg toffe users hier. Maar helaas de rest van het forum verneukt het voor mij persoonlijk.
@onlogisch
@GGMM

Willen mis wel een keer tegen je
pi_193519313
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
C&C remastered _O_

Ey als er nog mensen zijn did mij op steam toe willen.voegen, username is hetzelfde als hier : mmarsu

Ik neem afscheid van Fok verder omdat ik vindt dat het echt een zwaar verneukt forum is geworden en ik er niet meer zal posten.

Steam/ pc users draadje was wel altijd tof, genoeg toffe users hier. Maar helaas de rest van het forum verneukt het voor mij persoonlijk.
jammer wel zo bloed de boel wel nog meer dood, zelfs in de intressante delen
pi_193519934
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
C&C remastered _O_

Ey als er nog mensen zijn did mij op steam toe willen.voegen, username is hetzelfde als hier : mmarsu

Ik neem afscheid van Fok verder omdat ik vindt dat het echt een zwaar verneukt forum is geworden en ik er niet meer zal posten.

Steam/ pc users draadje was wel altijd tof, genoeg toffe users hier. Maar helaas de rest van het forum verneukt het voor mij persoonlijk.
Rest van het forum kun je toch negeren? Ik kom ook alleen nog maar hier of in tech-related topics..
  zondag 7 juni 2020 @ 11:52:20 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193520019
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:44 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Rest van het forum kun je toch negeren? Ik kom ook alleen nog maar hier of in tech-related topics..
Dat. Tis niet meer wat het rond 2005 was nee, maar sommige topics zijn nog wel degelijk de moeite waard.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193520040
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:53 schreef mschol het volgende:

[..]


[..]

Dat vind ik in dit geval niet echt een nadeel. Er zit zo op het oog enorm veel meuk tussen om je bibliotheek te vervuilen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_193520410
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat vind ik in dit geval niet echt een nadeel. Er zit zo op het oog enorm veel meuk tussen om je bibliotheek te vervuilen.
ik ken mijzelf, dan vergeet ik dat ik op een of andere random site nog games heb liggen.

vervuilen van library is een non-issue als je een pakket als dit koopt
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2020 @ 13:04:07 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193520851
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef MMaRsu het volgende:
C&C remastered _O_

Ey als er nog mensen zijn did mij op steam toe willen.voegen, username is hetzelfde als hier : mmarsu

Ik neem afscheid van Fok verder omdat ik vindt dat het echt een zwaar verneukt forum is geworden en ik er niet meer zal posten.

Steam/ pc users draadje was wel altijd tof, genoeg toffe users hier. Maar helaas de rest van het forum verneukt het voor mij persoonlijk.
Ik snap het wel, maar zoals gezegd zou je kunnen proberen om je te beperken tot de topics/hoekjes waar je niet frustie van wordt. Het is lastig maar wel te doen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 13:19:53 #144
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193521066
quote:
2s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik snap het wel, maar zoals gezegd zou je kunnen proberen om je te beperken tot de topics/hoekjes waar je niet frustie van wordt. Het is lastig maar wel te doen.
Dit, ja. Ik kijk en post in GAM en VBL, soms in MUZ, en heel soms ONZ en KLB, en vind het zo wel best.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:12:30 #145
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193521697


Ik ben wat langzaam maar ik heb eindelijk de GDI Campagne uitgespeeld.. :@ :')

[ Bericht 16% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-06-2020 14:18:11 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 14:15:35 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193521722
Volgens mij ben ik alweer toe aan de voorlaatste Allied missie, gaat hard zo :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:23:12 #147
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193521829
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:38:02 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193521995
_O_ Ik ben tóch niet gek!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193522002
ik moet nog even serieus een poging wagen..

alleen GDI 1 gespeeld nog, toen kwam wat anders tussendoor
pi_193522009
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:38 schreef 2dope het volgende:
_O_ Ik ben tóch niet gek!
reclame maken doe je maar elders hoor :{w
pi_193522054
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik ben wat langzaam maar ik heb eindelijk de GDI Campagne uitgespeeld.. :@ :')
Oh ik ben nog veel langzamer. :P
Zit in missie 11 van de GDI ofzo. Moet er een beetje aan wennen dat de AI gewoon vrij matig is. Ik maar moeilijk doen om snel te bouwen om de tegenstander te kunnen counteren, blijkt dat je gewoon een paar zandzakken moet neerleggen want daar kan de tegenstander niet doorheen, ook al hebben ze tanks. :')
Bovendien gaan ze dan als weerloze schapen tegen je zandzakken aan staan en kun je ze met een unit met een grote range gewoon afknallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:43:45 #152
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193522074
Steam Workshop loopt al lekker vol met user-created maps trouwens. 1000+ nu.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:44:32 #153
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193522087
Oh, ik heb echt 0 zandzakken en muren gebouwd.. :') Is dat een makkelijke vorm van cheaten ofzo, zodat je de vijand op een afstandje kan houden van je basis?

btw, heeft er iemand nog een originele Rules.ini file, met de default settings van de game? Dan kan ik wat gaan experimenteren ermee, tijdens skirmish. Zoals infantry wat lasers geven.. _O-

En ik ben echt superblij dat m'n bijna 10 jaar oude PC met Intel integrated GPU dit trekt.. _O_
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:47:23 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193522122
Werkt bij mij zeker niet altijd, in ieder geval in Red Alert niet. Zandzakken rijden de tanks gewoon overheen, bij muren kan dat niet dus die zijn geschikter om vijandelijk AI naar een opening te begeleiden maar nog steeds komt het voor dat ze gewoon de muren aan gort schieten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193522225
quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik heb echt 0 zandzakken en muren gebouwd.. :') Is dat een makkelijke vorm van cheaten ofzo, zodat je de vijand op een afstandje kan houden van je basis?

btw, heeft er iemand nog een originele Rules.ini file, met de default settings van de game? Dan kan ik wat gaan experimenteren ermee, tijdens skirmish. Zoals infantry wat lasers geven.. _O-

En ik ben echt superblij dat m'n bijna 10 jaar oude PC met Intel integrated GPU dit trekt.. _O_
Ik zit in die missie dat je landt met grenadiers en een MCV. Dan moet je eerst een tank uitschakelen, die constant over de grenadiers heen rijdt, en daarna de basis opzetten. Maar dan word je echt vrij snel al aangevallen door flamethrowers en rockets en kort daarna door tanks. Lukt mij niet echt om voor die tijd genoeg defense uit de grond te stampen. Ik vroeg me af of er een trucje was of dat ik gewoon een trage oude zak was geworden, dus ik keek even een YouTube filmpje en daar bouwde iemand gewoon snel de boel dicht met zandzakken.

Verder werkt het aloude afleidingsaanval + APC met engineers nog vrijwel altijd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:57:18 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193522242
Er is trouwens wel een handige mod 'modern wall building' waarbij je gewoon muren-lijntjes kunt trekken.
quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
btw, heeft er iemand nog een originele Rules.ini file, met de default settings van de game? Dan kan ik wat gaan experimenteren ermee, tijdens skirmish. Zoals infantry wat lasers geven.. _O-
Mooi was dat altijd ja. Werd er weer ff aan herinnerd in één van de Aftermath-missies, rocket soldiers die twee raketten tegelijk schieten, light tanks die schieten als mammoth tanks en mammoth tanks die schieten als flame towers :D
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193522259
quote:
11s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik heb echt 0 zandzakken en muren gebouwd.. :') Is dat een makkelijke vorm van cheaten ofzo, zodat je de vijand op een afstandje kan houden van je basis?

btw, heeft er iemand nog een originele Rules.ini file, met de default settings van de game? Dan kan ik wat gaan experimenteren ermee, tijdens skirmish. Zoals infantry wat lasers geven.. _O-

En ik ben echt superblij dat m'n bijna 10 jaar oude PC met Intel integrated GPU dit trekt.. _O_
elder op internet staat vast een originele (zal straks wel eff googlen) , of je haalt hem uit de mix bestanden die al op je schijf staan
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 15:23:23 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193522521
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
ik moet nog even serieus een poging wagen..

alleen GDI 1 gespeeld nog, toen kwam wat anders tussendoor
Ik ga vanmiddag/vanavond de Allied campaign afronden en dan maar eens GDI of NOD doen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 15:50:29 #159
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193522808
Classified Intel (waaronder Animated GDI/NOD wallpaper en hints voor de Fun Park Dino & Ants missions)

Inmiddels de originele Rules.ini gevonden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-06-2020 15:59:57 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 7 juni 2020 @ 16:21:27 #160
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_193523081
Gisteren 5 potjes multiplayer gedaan. Zoals verwacht ga ik echt niet goed op die oude RTS mechanics. Maar uiteindelijk veel plezier gehad. Red Alert beviel mij beter dan de originele C&C.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 17:20:08 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193523745
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 16:21 schreef PjotterFRL het volgende:
Gisteren 5 potjes multiplayer gedaan. Zoals verwacht ga ik echt niet goed op die oude RTS mechanics. Maar uiteindelijk veel plezier gehad. Red Alert beviel mij beter dan de originele C&C.
Daar durf ik me nog niet aan te wagen, ben sowieso teringslecht in pvp :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 7 juni 2020 @ 18:02:12 #162
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_193524336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 16:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Duur zeker, maar wel een unieke game ervaring. Je kan VR niet volledig waarderen tot je in complete paniek je pistool probeert te herladen terwijl er een idioot gedetailleerde Headcrab je gezicht probeert op te eten _O-
Het is voor mij de reden om als ouwe lul te gaan gamen, nooit gedaan, ik had al een Rift, toen kwam Alyx en nu heb ik intussen ook nieuw geheugen, een dikke voeding en bizar snelle videokaart, kost wat, maar toen er net met vol geweld een train naast me, of beter om me heen, ontspoorde weet je waarom, da's meer dan levensecht....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 18:25:41 #163
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193524657
quote:
99s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

@:onlogisch
@:ggmm

Willen mis wel een keer tegen je
Sorry maat. Ik speel alleen generals Zero Hour _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193524912
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daar durf ik me nog niet aan te wagen, ben sowieso teringslecht in pvp :')
ik bak al niks van de missies op het moment :')
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 20:20:54 #165
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193526190
Ik ga Hard Difficulty al niet eens meer proberen.. krijg er al RSI gedachte bij... :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-06-2020 21:03:18 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 20:57:09 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193526863
Zo, dat was de Allied campaign. Vooral die voorlaatste "binnenmissie" was een gruwelijke race tegen de klok, maar wist het 25 sec voor het einde toch te redden (eigenlijk 12,5 sec omdat ik op de hoogste snelheid speel), maar damn wat heb ik daar zitten zweten _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 21:05:50 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193527033
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 18:48 schreef mschol het volgende:

[..]

ik bak al niks van de missies op het moment :')
Casual niveau beginnen, beetje defense, maar vooral flink wat tanks! Ook niet alleen maar medium- of heavy tanks, je moet een beetje mixen. Zo stuurde ik in de Allied campaign altijd een mix van light tanks, medium tanks, jeeps en APC's. Ook gewone riflemen en rocket soldiers erbij, dan kun je overal tegenop :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193536040
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was de Allied campaign. Vooral die voorlaatste "binnenmissie" was een gruwelijke race tegen de klok, maar wist het 25 sec voor het einde toch te redden (eigenlijk 12,5 sec omdat ik op de hoogste snelheid speel), maar damn wat heb ik daar zitten zweten _O-
Ik vond die missies altijd de minste. Leuk bedacht maar minder uitgewerkt.

Gezien hoe goed deze game nu verkoopt en de recensies lovend zijn, is het bijna een no-brainer om Tiberian Sun en Red Alert 2 een zelfde makeover te geven. Ik hoop dat ze dat gaan doen, of in ieder geval overwegen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 14:22:32 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193537262
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond die missies altijd de minste. Leuk bedacht maar minder uitgewerkt.

Gezien hoe goed deze game nu verkoopt en de recensies lovend zijn, is het bijna een no-brainer om Tiberian Sun en Red Alert 2 een zelfde makeover te geven. Ik hoop dat ze dat gaan doen, of in ieder geval overwegen :)
Zulke missies zijn nog tot daar aan toe, maar om er ook een timer op te zetten... bah :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 8 juni 2020 @ 14:42:49 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193537474
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond die missies altijd de minste. Leuk bedacht maar minder uitgewerkt.

Gezien hoe goed deze game nu verkoopt en de recensies lovend zijn, is het bijna een no-brainer om Tiberian Sun en Red Alert 2 een zelfde makeover te geven. Ik hoop dat ze dat gaan doen, of in ieder geval overwegen :)
Red Alert 2 is wel een must.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193541049
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zulke missies zijn nog tot daar aan toe, maar om er ook een timer op te zetten... bah :{
Ja dat dus. Dat maakte ze nog minder leuk. Ik snap dat je geen basis kan bouwen etc., maar een timer is te veel van het goede.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Red Alert 2 is wel een must.
Eens. En ik zie het wel gebeuren denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 19:38:35 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193541459
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dat dus. Dat maakte ze nog minder leuk. Ik snap dat je geen basis kan bouwen etc., maar een timer is te veel van het goede.
[..]

Eens. En ik zie het wel gebeuren denk ik.
Dan ga je rushen en verneuk je de hele missie. Waardeloos.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games maandag 8 juni 2020 @ 19:42:28 #173
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193541532
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja dat dus. Dat maakte ze nog minder leuk. Ik snap dat je geen basis kan bouwen etc., maar een timer is te veel van het goede.
Die met Tanja of de commando vind ik wel tof, dan ben je tenminste ook echt special forces.

In games als Company of Heroes of Sudden Strike 4 vind ik het juist wel leuk om zo zuinig mogelijk te (moeten) doen met een aantal units. Beetje ambushes leggen en dat soort dingen. Niet helemaal vergelijkbaar met C&C maar toch.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan ga je rushen en verneuk je de hele missie. Waardeloos.
Klopt, één van mijn 'tactieken' is steeds 1cm vooruit lopen zodat je eenheden voortdurend op verdediging staan, dat werkt alleen niet ideaal met een fucking timer :') Meestal is 't bij die missies gewoon trial & error tot je de route/procedure doorhebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193565288
dat er maar gauw een remaster van Tiberian sun en RA2 komt :9~
  Moderator woensdag 10 juni 2020 @ 13:36:49 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193567049
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 11:25 schreef mschol het volgende:
dat er maar gauw een remaster van Tiberian sun en RA2 komt :9~
Als die ook voor twee tientjes te koop is ga ik die ook aanschaffen :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193567384
Hmm zie net dat Journey morgen op Steam uitkomt. Vond dat al een mooie kleine game op de PS4. Heel sfeervol.
pi_193567504
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als die ook voor twee tientjes te koop is ga ik die ook aanschaffen :Y
daar gooi ik graag het dubbele tegenaan :9~

of gewoon weer ±¤200 voor een fysieke collectors edition :9~
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 17:30:51 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193570589
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:00 schreef mschol het volgende:

[..]

daar gooi ik graag het dubbele tegenaan :9~

of gewoon weer ±¤200 voor een fysieke collectors edition :9~
Heb je em al binnen dan ondertussen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193571073
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:30 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Heb je em al binnen dan ondertussen?
game zelf is al binnen (key een dag of 4-5 voor launch gekregen in mail)
fysieke goodies: fall 2020 ivm corona gezeik..
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 19:06:36 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193572144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 17:58 schreef mschol het volgende:

[..]

game zelf is al binnen (key een dag of 4-5 voor launch gekregen in mail)
fysieke goodies: fall 2020 ivm corona gezeik..
Poeh, das nog lang wachten dan..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 19:08:56 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193572186
No Man's Sky deze week nog naar Game Pass en meteen crossplay met Xbox en PlayStation 14.gif

NoMansSky twitterde op woensdag 10-06-2020 om 15:03:31 No Man's Sky Crossplay!

🚀 Crossplay between all platforms
🌌 Improvements to Lobbies and Groups
🎈 Speech Accessibility Options
🦾 VR Full body
👾 Speech to Text
🎮 Win 10 Store
🎁 Free for Game Pass
🛰 New Networking backend

Available Tomorrow ❤

https://t.co/AbdW70imzQ https://t.co/1n3hURMsvD reageer retweet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 19:12:07 #183
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193572223
Zelfs Battletech komt erbij.



NMS en Battletech zijn resp. ¤54,99 en ¤39,99 op Steam. Wellicht voor menigeen een nieuwe incentive om de dienst ff een maandje te proberen :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 19:21:24 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193572359
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef 2dope het volgende:
Zelfs Battletech komt erbij.

[ afbeelding ]

NMS en Battletech zijn resp. ¤54,99 en ¤39,99 op Steam. Wellicht voor menigeen een nieuwe incentive om de dienst ff een maandje te proberen :+
This post is sponsored by.. Xbox Live!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 19:31:46 #185
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193572540
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

This post is sponsored by.. Xbox Live!
Copy/paste uit het Xbox-topic, maar is hier ook relevant tegenwoordig 8-)

Zelf Battletech een maandje geleden nog gekocht... Dat is wel echt een "nadeel" aan die Game Pass
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193573106
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:06 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Poeh, das nog lang wachten dan..
tja, kunnen zij ook weinig aan doen.. tuurlijk is het jammer maar als ik het maar krijg :P
pi_193573287
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Als die ook voor twee tientjes te koop is ga ik die ook aanschaffen :Y
Ik acht die kans best aannemelijk. Het zou me ook niet verbazen als ze er al mee bezig zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193573884
quote:
Alleen die old school bugs hè?
Had er net weer één. Missie waarbij je een basis hebt zonder Construction Yard en Moebius in een transport helicopter moet krijgen. Gewoon lekker met een APC en wat engineers richting Construction Yard van de tegenstander rushen, overnemen en een refinery bouwen. Mol je de laatste sam site, dan komt die helikopter. Maar bij mij vloog ie gewoon weer weg in plaats van te landen. Zoals ik al vermoedde inderdaad omdat ik dus de refinery op de plek had gebouwd waar die helikopter gescript hoort te landen. Maar even reloaden, Refinery verkocht en inderdaad. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 21:25:17 #189
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193574297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik acht die kans best aannemelijk. Het zou me ook niet verbazen als ze er al mee bezig zijn.
Tiberian Sun + Firestorm
Red Alert II + Yuri's Revenge

Day 1
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 10 juni 2020 @ 21:40:01 #190
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193574573
quote:
Tuurlijk. Beter dan die remaster van Warcraft 3. Maar best remaster? No way.
pi_193574603
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Tiberian Sun + Firestorm
Red Alert II + Yuri's Revenge

Day 1
Eens :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193575262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 21:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Tuurlijk. Beter dan die remaster van Warcraft 3. Maar best remaster? No way.
het is een echte remaster (geen remake!), en daar zijn er maar heeeeel weinig van.. en C&C steekt er met kop en schouders boven uit
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 22:22:03 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193575406
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 20:03 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, kunnen zij ook weinig aan doen.. tuurlijk is het jammer maar als ik het maar krijg :P
Pics tegen die tijd!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193575710
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Pics tegen die tijd!
remind me.. :X ik vergeet dat soort shit geheid :D
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 22:49:38 #195
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193575866
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

remind me.. :X ik vergeet dat soort shit geheid :D
Ik hoopte eigenlijk dat je in volle enthousiasme tegen die tijd ging vertellen dat je na 9 maanden eindelijk je Collector's Edition hebt mogen ontvangen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 10 juni 2020 @ 23:15:10 #196
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193576355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:53 schreef FerryN7 het volgende:
Hmm zie net dat Journey morgen op Steam uitkomt. Vond dat al een mooie kleine game op de PS4. Heel sfeervol.
Oooh, daar wacht ik al zo lang op *O*
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 11 juni 2020 @ 09:30:15 #197
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_193579394
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef 2dope het volgende:
Zelfs Battletech komt erbij.

[ afbeelding ]

NMS en Battletech zijn resp. ¤54,99 en ¤39,99 op Steam. Wellicht voor menigeen een nieuwe incentive om de dienst ff een maandje te proberen :+
Battletech is nu 10 euro op GOG nu. :+
en NMS is in de aanbieding geweest voor 22.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_193579431
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik hoopte eigenlijk dat je in volle enthousiasme tegen die tijd ging vertellen dat je na 9 maanden eindelijk je Collector's Edition hebt mogen ontvangen.. :')
ow ik zal vast vertellen dat ik em ontvangen heb, maar foto' s vergeet ik ;) :P
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 09:46:26 #199
8781 crew  Frutsel
pi_193579581
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 19:12 schreef 2dope het volgende:
Zelfs Battletech komt erbij.

[ afbeelding ]

NMS en Battletech zijn resp. ¤54,99 en ¤39,99 op Steam. Wellicht voor menigeen een nieuwe incentive om de dienst ff een maandje te proberen :+
Battletech zat volgens mij niet al te lang geleden in de humble Choice...
Ik heb hem inmiddels in mijn steamlibrary en ik denk dat hij van van Humble komt... maar kan ik nu ff niet checken
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 09:47:13 #200
8781 crew  Frutsel
pi_193579590
over dat C&C Remastered he...

LAN is dus niet speelbaar of wel? Kun je nu wel of niet met je vrienden, al dan niet via steam, een skirmish map spelen?
  Redactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 09:59:58 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193579756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:47 schreef Frutsel het volgende:
over dat C&C Remastered he...

LAN is dus niet speelbaar of wel? Kun je nu wel of niet met je vrienden, al dan niet via steam, een skirmish map spelen?
Online play (via Steam iig) is gewoon beschikbaar. LAN play wordt later nog toegevoegd, maar heeft vanwege Covid vertraging opgelopen. Ding is dat ze heel de IPX/SPX netwerkcode ook compleet moeten herschrijven en waarschijnlijk in een LAN-setting moeten testen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 10:00:41 #202
8781 crew  Frutsel
pi_193579769
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Online play (via Steam iig) is gewoon beschikbaar. LAN play wordt later nog toegevoegd, maar heeft vanwege Covid vertraging opgelopen.
Dus je kan vrienden gewoon via steam uitnodigen? nice O+
pi_193580128
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Online play (via Steam iig) is gewoon beschikbaar. LAN play wordt later nog toegevoegd, maar heeft vanwege Covid vertraging opgelopen. Ding is dat ze heel de IPX/SPX netwerkcode ook compleet moeten herschrijven en waarschijnlijk in een LAN-setting moeten testen.
Is de LAN-functionaliteit sowieso niet een beetje overbodig vandaag de dag?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 11:43:38 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193581197
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 09:30 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Battletech is nu 10 euro op GOG nu. :+
en NMS is in de aanbieding geweest voor 22.
Beide op Game Pass voor ¤1 :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 11 juni 2020 @ 12:33:33 #205
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_193581909
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2020 11:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Beide op Game Pass voor ¤1 :+
Ja maar zo schokkend als de 55 euro en 40 euro is het ook weer niet (8>
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  Redactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 13:43:22 #206
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193583212
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is de LAN-functionaliteit sowieso niet een beetje overbodig vandaag de dag?
Nou ja binnenkort willen we met het bedrijf een COVID verantwoorde LAN-Party op het bedrijf houden, dus tja... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193583313
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nou ja binnenkort willen we met het bedrijf een COVID verantwoorde LAN-Party op het bedrijf houden, dus tja... :')
Ja, maar dat kan toch ook gewoon over een internetverbinding? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 14:44:16 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193584257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 13:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan toch ook gewoon over een internetverbinding? :P
Niet als je bedrijfsfirewall dit soort dingen misschien blokkeert, steampowered is bijvoorbeeld niet benaderbaar..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193584391
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2020 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Niet als je bedrijfsfirewall dit soort dingen misschien blokkeert, steampowered is bijvoorbeeld niet benaderbaar..
Ah zo, ja bij ons helpt het wel dat de beheerafdeling nog wel het meest fanatiek is met dat soort activiteiten, dus die zorgen wel dat het mogelijk is. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:55:32 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193586401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 10:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is de LAN-functionaliteit sowieso niet een beetje overbodig vandaag de dag?
Nee. Al is het maar om het compleet kunnen laten wegvallen van uploadlimiet omdat je het local kunt houden. Maar inmiddels is dat als verkapte DRM alweer jaren eruit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193586469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee. Al is het maar om het compleet kunnen laten wegvallen van uploadlimiet omdat je het local kunt houden. Maar inmiddels is dat als verkapte DRM alweer jaren eruit.
Welke uploadlimiet?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 juni 2020 @ 18:51:57 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193588306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welke uploadlimiet?
Zal in praktijk allemaal meevallen, maar eerst (aantal deelnemers)x minimale bitrate van spel up, naar server en dan weer terug is gewoon een stap die je over moet kunnen slaan met een LAN set up.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193588378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zal in praktijk allemaal meevallen, maar eerst (aantal deelnemers)x minimale bitrate van spel up, naar server en dan weer terug is gewoon een stap die je over moet kunnen slaan met een LAN set up.
Oh zo. Denk persoonlijk dat dat voor C&C nog wel meevalt. In '95 speelde ik dit nog via seriële kabel geloof ik. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193591209
Nice zie nu dat alle Mass Effect games op Steam te krijgen zijn. Alleen de dlc voor Mass Effect 1 en 2 kan ik alleen nergens vinden (ja wellicht via Origin maar dat wil ik juist niet). Van Mass Effect 3 is wel een losse dlc bundel met alle dlc erin te koop.
  Redactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 21:53:18 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193591410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 18:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zal in praktijk allemaal meevallen, maar eerst (aantal deelnemers)x minimale bitrate van spel up, naar server en dan weer terug is gewoon een stap die je over moet kunnen slaan met een LAN set up.
Is te verwaarlozen met de bandbreedte die mensen thuis hebben in NL. Iedereen die meer dan 20Mbit thuis heeft en rond 5Mbit upload kan makkelijk vooruit (met alles wat je er naast doet). Het is niet alsof je continue netflix aan het streamen bent, als je online play aan het doen bent.

Wat dat betreft is online drm in de vorm van "always-online" vervelender als je bijvoorbeeld enkel een single player story mode van een spel wil spelen. Dat gaat echt nergens over..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 11 juni 2020 @ 23:16:20 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193593872
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Is te verwaarlozen met de bandbreedte die mensen thuis hebben in NL. Iedereen die meer dan 20Mbit thuis heeft en rond 5Mbit upload kan makkelijk vooruit (met alles wat je er naast doet). Het is niet alsof je continue netflix aan het streamen bent, als je online play aan het doen bent.

Wat dat betreft is online drm in de vorm van "always-online" vervelender als je bijvoorbeeld enkel een single player story mode van een spel wil spelen. Dat gaat echt nergens over..
Dat laatste komt ook gewoon niet meer voor. Maar bijna alle spellen sinds pakweg 2005 hebben de LAN functie laten vallen om met authentificatieservers te gaan werken. Daarnaast is upload niet zozeer het probleem, dat redden we in praktijk wel. Maar de latency zal altijd beter zijn binnen een LAN dan online.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games donderdag 11 juni 2020 @ 23:24:05 #217
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193594022
Ik zat net naar de presentatie te kijken van de PS5, maar wat een matige games zeg. Echt maar stuk of 3 games die me interessant leken.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator donderdag 11 juni 2020 @ 23:56:44 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193594472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:42 schreef FerryN7 het volgende:
Nice zie nu dat alle Mass Effect games op Steam te krijgen zijn. Alleen de dlc voor Mass Effect 1 en 2 kan ik alleen nergens vinden (ja wellicht via Origin maar dat wil ik juist niet). Van Mass Effect 3 is wel een losse dlc bundel met alle dlc erin te koop.
Die DLC's kon je vroeger met Bioware-punten kopen in de online store. Lekker irritant systeem door bijv. de optie te geven om 500 punten te kopen, en dan de goedkoopste DLC 700 punten te laten kosten :') Of 1000 punten kopen en dan met 300 aan overschot zitten.

Ik heb er nog een zooi op mijn externe harde schijf staan, bedenk ik me net :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games vrijdag 12 juni 2020 @ 11:04:28 #219
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193598262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die DLC's kon je vroeger met Bioware-punten kopen in de online store. Lekker irritant systeem door bijv. de optie te geven om 500 punten te kopen, en dan de goedkoopste DLC 700 punten te laten kosten :') Of 1000 punten kopen en dan met 300 aan overschot zitten.

Ik heb er nog een zooi op mijn externe harde schijf staan, bedenk ik me net :P
Dat is precies de reden waarom ik dus nooit de DLC heb gekocht, met hun kutsysteem. Ik had Mass effect 2 gekocht. En toen dacht ik FU EA met je aparte BioWare points.

Hoe ze het nu hebben uitgebracht op Steam is eigenlijk ook weer net niet, enkel losse DLC's voor ME3, Mass effect 2 dus helemaal zonder. Breng gewoon die complete trilogy uit met alle DLC's man, zoals XCom 2 Collection.

Ik wacht wel (een ons) totdat er een Complete Trilogy Edition (met alle DLC's) uitkomt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Noodle op 12-06-2020 11:20:11 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193617946
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Games zondag 14 juni 2020 @ 11:49:41 #221
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193625318
Torchlight 3 is inmiddels ook beschikbaar in Early Access.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193627117
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 11:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik dus nooit de DLC heb gekocht, met hun kutsysteem. Ik had Mass effect 2 gekocht. En toen dacht ik FU EA met je aparte BioWare points.

Hoe ze het nu hebben uitgebracht op Steam is eigenlijk ook weer net niet, enkel losse DLC's voor ME3, Mass effect 2 dus helemaal zonder. Breng gewoon die complete trilogy uit met alle DLC's man, zoals XCom 2 Collection.

Ik wacht wel (een ons) totdat er een Complete Trilogy Edition (met alle DLC's) uitkomt.
Dit ja. Gaat echt nergens over. Wil echt die games via Steam kopen, maar dan kan ik alsnog die dlc van Mass Effect 2 niet spelen en die waren toch echt wel vet hoor.. DLC voor 3 is wel beschikbaar en van deel 1 kan je gratis die dlc krijgen via internet. Dus waarom ze nou niet voor deel 2 (Origin heeft wel zo'n dlc bundel voor Mass Effect 2) ook zo'n bundel hebben gemaakt voor Steam zoals deel 3 is ook weer zo vaag. Maarja blijft tenslotte EA pfff.
  zondag 14 juni 2020 @ 18:20:51 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193629542
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:59:59 #224
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193671670
Mooi om te zien dat Desperados 3 het zo goed doet. Die ga ik sowieso nog spelen. Shadow Tactics was echt een juweeltje _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 16:01:00 #225
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193671686
Heb gisteravond de NOD campaign uitgespeeld en ben begonnen met die van de GDI :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193677162
quote:
Ik hoop het zo erg. Baldur's Gate 2 is nog steeds zo ongeveer een van mijn beste game herinneringen ooit. Als een studio het kan is het Larian wel maar er kan alsnog een heleboel mis gaan ;(

Vooral de balans tussen humor en serieusheid vind ik heel belangrijk. DOS 1&2 waren heel vet maar vond ik soms net iets te 'grappig' waardoor het voor mij moeilijk werd heel erg in het verhaal op te gaan.

En ook de schaal. Misschien was het een gevoelskwestie maar BG2 voelde voor mij gigantisch. DOS vond ik dan juist weer een beetje aan de kleine kant.

Ik hoop nog steeds stiekem dat een studio zich ooit aan een echte remake van BG2 gaan wagen. Er was een Dragon's Age mod voor maar die kwam nooit echt van de grond, helaas.
Conscience do cost.
pi_193691738

Hier trouwens een stream met gameplaybeelden. Ziet er goed uit maar nog steeds sceptisch over de sfeer enzo :P
Conscience do cost.
  Eindredactie Games donderdag 18 juni 2020 @ 23:14:12 #228
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193692186
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef ems. het volgende:

Hier trouwens een stream met gameplaybeelden. Ziet er goed uit maar nog steeds sceptisch over de sfeer enzo :P
Snap wel dat 't voor veel die-hard BG2 fans wat moeilijk te slikken is, ben dat zelf totaal niet. Ook die klacht over dat luchtige/grappige van dos2 kan ik wel begrijpen, het had mij ook best wat duisterder gemogen. Maar potdomme wel weer lekkere gameplay hoor.

Wel sneu voor ze dat het niemand ene reet leek te interesseren met 1200 kijkers totaal :') . Hopelijk dat die early access in augustus doorgaat en dat de game dan nog wat aan momentum wint. Ik vind 't er echt top-notch uitzien.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 09:46:54 #229
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193764713
Microsoft Xbox Controller: Elite Black Series 2

Vind em zelf nog te duur, maar misschien zijn er anderen in geinteresseerd.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 09:59:54 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193764857
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Microsoft Xbox Controller: Elite Black Series 2

Vind em zelf nog te duur, maar misschien zijn er anderen in geinteresseerd.
Had die eerste wel gekocht, met korting nog iets van 100 eu :')
Heel fijn ding maar voor mij uiteindelijk de meerprijs niet waard t.o.v. een gewone Xbone-controller.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193765556
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 15:55:49 #232
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193769363
Iets met GRATIS CyberPunk 2077 Goodies bij Gog.com want wie wil dit nou niet..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193769534
Morgen Steam Summer Sale. Ben benieuwd of het wat is. Voorgaande jaren was het ook niet heel sterk meer.
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:13:02 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193769607
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iets met GRATIS CyberPunk 2077 Goodies bij Gog.com want wie wil dit nou niet..
Ik had het spel net op de pre-order geflikkerd via GOG toen ze het twee maanden vertraagde. Ik vind het dikke prima, liever een spel wat af is dan een mank spel op release.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193778414
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:06 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
Morgen Steam Summer Sale. Ben benieuwd of het wat is. Voorgaande jaren was het ook niet heel sterk meer.
Bedankt voor de tip, eens kijken wat dat met mijn verlanglijst doet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:57:24 #236
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_193778548
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Snap wel dat 't voor veel die-hard BG2 fans wat moeilijk te slikken is, ben dat zelf totaal niet. Ook die klacht over dat luchtige/grappige van dos2 kan ik wel begrijpen, het had mij ook best wat duisterder gemogen. Maar potdomme wel weer lekkere gameplay hoor.

Wel sneu voor ze dat het niemand ene reet leek te interesseren met 1200 kijkers totaal :') . Hopelijk dat die early access in augustus doorgaat en dat de game dan nog wat aan momentum wint. Ik vind 't er echt top-notch uitzien.
YouTube livestreams zijn toch sowieso niet echt populair? Zelf kijk ik er erg naar uit O+. Denk niet dat ik early access ga spelen. Wil de hele game als nieuw spelen wanneer deze uitkomt. Divinity O+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 09:28:15 #237
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193778838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

YouTube livestreams zijn toch sowieso niet echt populair? Zelf kijk ik er erg naar uit O+. Denk niet dat ik early access ga spelen. Wil de hele game als nieuw spelen wanneer deze uitkomt. Divinity O+
Mja is ook wel weer waar, maar had toch wat meer animo verwacht. Ze hadden het ook niet echt breed aangekondigd. Zag er gewoon een beetje sneu uit, die baas heel enthousiast spelen en vertellen voor 3 man en een paardenkop. Ik kan mezelf denk ik niet weerhouden van de early access :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193778841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:06 schreef TheFalloutScrollsN7 het volgende:
Morgen Steam Summer Sale. Ben benieuwd of het wat is. Voorgaande jaren was het ook niet heel sterk meer.
enkele goede/prima deals is prima w.m.b. :Y
  donderdag 25 juni 2020 @ 09:52:55 #239
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_193779080
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2020 09:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Mja is ook wel weer waar, maar had toch wat meer animo verwacht. Ze hadden het ook niet echt breed aangekondigd. Zag er gewoon een beetje sneu uit, die baas heel enthousiast spelen en vertellen voor 3 man en een paardenkop. Ik kan mezelf denk ik niet weerhouden van de early access :P
Moest bekennen dat ik er ook niet van wist :P. Keek het later terug. Maar ondanks het lage aantal kijkers was Swen wel erg enthousiast :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 13:10:28 #240
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_193781881
Ik heb nu mijn hele Steamlibrary (en uplay omdat ik een paar ubisoftgames heb) in GOG Galaxy, dat is echt ideaal _O_
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 13:59:55 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193782623
Vanavond weer een nieuwe presentatie over CyberPunk 2077 om 18:00 op hun Twitch-kanaal

Aldus hun Twitter:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1275775791343767553?s=20
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Eindredactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 22:49:43 #242
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193791342
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vanavond weer een nieuwe presentatie over CyberPunk 2077 om 18:00 op hun Twitch-kanaal

Aldus hun Twitter:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1275775791343767553?s=20
Om 18:30 zijn ook de eerste previews online gegaan. Helaas mochten wij niet meedoen ;(
Geluiden die ik zie zijn wel zeer positief *O*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 22:50:17 #243
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193791364
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Om 18:30 zijn ook de eerste previews online gegaan. Helaas mochten wij niet meedoen ;(
Geluiden die ik zie zijn wel zeer positief *O*
Oh, ik kijk de filmpjes nog wel even terug morgen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193791760
In overig nieuws: De Summer Sale is begonnen.

"Meh", zoals we de laatste jaren gewend zijn.
pi_193792446
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 23:04 schreef MaxMark het volgende:
In overig nieuws: De Summer Sale is begonnen.

"Meh", zoals we de laatste jaren gewend zijn.
ligt er aan waar je naar zoekt.. ik heb wel een aantal games @ Wishlist gezien met prima afprijzingen (70-80%)
  Eindredactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 23:41:57 #246
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193792490
Shadow Tactics voor 6 euro is een steal
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 01:55:52 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193793811
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Oh, ik kijk de filmpjes nog wel even terug morgen.
Dit.

En waarschijnlijk haal ik hem zowel voor PC als voor console. Preorder GOG staat al uit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:57:23 #248
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_193797692
Zijn er nog mensen die naar Crusader Kings 3 uitkijken? Heb zelf geen CK2 gespeeld omdat ik er geen bal van snap en met alle DLC zijn tutorials ook bagger ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 12:03:45 #249
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193798737
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2020 23:41 schreef 2dope het volgende:
Shadow Tactics voor 6 euro is een steal
Zeker!

Net als A Plague Tale voor nog geen 15 euro.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 12:05:17 #250
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193798755
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 09:28 schreef mschol het volgende:

[..]

enkele goede/prima deals is prima w.m.b. :Y
Wat mij betreft ook. Ik hoef niet meer alles te hebben, ben wat selectiever.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 12:05:35 #251
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193798762
:X maar eens de klassieke baldur gates aangeschaft ooit aan die eerste begonnen maar nooit afgemaakt. Wel heb ik planescape torment heel vaak gespeeld die heb ik gekocht op de gok toen die uitkwam :D was een schot in de roos. Al heeft het wel lang geduurd voordat ik hem een keer uitspeelde.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 12:22:31 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193799048
Ik was trouwens in 2018 nog op baldurs gate :P

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eindredactie Games vrijdag 26 juni 2020 @ 12:34:17 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193799211
:D vet Bb
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 16:31:17 #254
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193802743
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:34 schreef 2dope het volgende:
:D vet Bb
Was er niet naar opzoek maar kon het niet laten een fototje te maken toen ik er was :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193849385
Ik hou echt van skyrin voordat ik op xbox speelde, maar het is niet te vergelijken met de pc, ik heb de mod niet gebruikt omdat ik niets wil wijzigen, het is dat ik onlangs een spel helemaal opnieuw heb gestart, de waarheid is dat ik graag zou willen weten welke mods u gebruikt die afbeeldingen er geweldig uit
pi_193849562
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was trouwens in 2018 nog op baldurs gate :P

[ afbeelding ]
:D _O-

Waar was dit?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193849607
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Crusader Kings 3 uitkijken? Heb zelf geen CK2 gespeeld omdat ik er geen bal van snap en met alle DLC zijn tutorials ook bagger ;(
Fuck ja.

En ja, CK is even doorzetten in het begin. Maar als je het dan eenmaal doorhebt is het zo'n spel wat je jaren kan blijven spelen. Soms raak ik het weken niet aan, dan speel ik het weer weken exclusief :P

Maar als je wil kan je best als Ierland een potje beginnen en eventuele vragen hier posten. Dan begeleid ik je een beetje. Je moet, nogmaals, even de basis doorkrijgen en als je dat dan hebt dan komt de rest vanzelf.
Conscience do cost.
pi_193849852
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Fuck ja.

En ja, CK is even doorzetten in het begin. Maar als je het dan eenmaal doorhebt is het zo'n spel wat je jaren kan blijven spelen. Soms raak ik het weken niet aan, dan speel ik het weer weken exclusief :P

Maar als je wil kan je best als Ierland een potje beginnen en eventuele vragen hier posten. Dan begeleid ik je een beetje. Je moet, nogmaals, even de basis doorkrijgen en als je dat dan hebt dan komt de rest vanzelf.
Ik ga eens rondkijken op YouTube, ik heb er al meer van gehoord maar nooit echt diep in gekeken.

Stiekem zit ik meer te wachten op STALKER 2. Zit nu de andere games te spelen en man man man... de sfeer _O_

Chernobylite heb ik ook op de wishlist staan :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 21:51:16 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193850749
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D _O-

Waar was dit?
Reykjavik
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193854851
Oh krijg nou wat, Crusader Kings 2 is gratis :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 11:47:14 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193856911
Red Alert skirmish is trouwens zo teringsimpel he, vooral als je Allies speelt :') Heb al redelijk wat tegen 5 hard enemies gevochten op een kaart voor 8 players (mezelf toch een béétje ademruimte gegeven), en dit is het makkelijkste om te doen om te winnen:

1. maak net voldoende base defense (turrets + pillboxes of tesla coils + flame towers) en een zooitje tanks/soldiers om aanvallen af te slaan.
2. bouw zoveel mogelijk helipads terwijl het geld binnen blijft stromen.
3. stuur je eerste zes attack helicopters naar de construction yard van een tegenstander.
4. vernietig vervolgens de war factories en barracks, tegenstander is nu volledig uitgeschakeld en zal niet aanvallen, hoe groot z'n leger ook is.
5. blijf helipads bouwen en kijk toe hoe die eerste tegenstander alle gebouwen verkoopt en grinnik

Gewoon blijven doen tot alles dood is en jij wint. Saai als de neten, maar dodelijk effectief. Om het wat af te wisselen "koloniseer" ik vaak gebieden waar nog redelijk wat ore te vinden is door er een MCV met wat ondersteuning van tanks en soldiers naartoe te sturen, flikker er een turret en pillbox bij en bouw daar een extra ore refinery + war factory en barracks om sneller units te maken.

Bovenstaande doe ik soms nog een keer zodat ik drie grote legers heb, die ik vervolgens drie verschillende bases aan laat vallen, om de overblijvers vervolgens bij elkaar te flikkeren voor de laatste aanval. Da's wel genot, vooral als er ook medics en engineers tussen rondlopen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193860038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:00 schreef El_Thijs het volgende:
Oh krijg nou wat, Crusader Kings 2 is gratis :D
De dlc's helaas niet :P Maar dat is misschien maar beter ook voor het leerproces. Scheelt een heleboel micromanagement.

Wat wel weer jammer is is dat die dlc's echt heel veel hebben gedaan om het spel interessanter te maken en dat je ze moeilijk kan wegdenken als je ze eenmaal hebt. CK2 vanilla is wat dat betreft vrij bare-bones.
Conscience do cost.
pi_193864426
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:36 schreef ems. het volgende:

[..]

De dlc's helaas niet :P Maar dat is misschien maar beter ook voor het leerproces. Scheelt een heleboel micromanagement.

Wat wel weer jammer is is dat die dlc's echt heel veel hebben gedaan om het spel interessanter te maken en dat je ze moeilijk kan wegdenken als je ze eenmaal hebt. CK2 vanilla is wat dat betreft vrij bare-bones.
Ik moet het nog proberen, eerst eens kijken wat het is en of tutorials helpen. Misschien vind ik het wel erg tof en misschien ook niet :P Maar proberen ga ik de game zeker :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193866177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik moet het nog proberen, eerst eens kijken wat het is en of tutorials helpen. Misschien vind ik het wel erg tof en misschien ook niet :P Maar proberen ga ik de game zeker :Y
Begin iig als Mumu (Ierland) met starttijd 1066. Dat is relatief makkelijk aangezien je daar niet meteen oorlog hoeft te voeren en de buren je dood willen. Dat is voor nu de beste tip die ik je kan meegeven :P
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 23:55:54 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193866870
Ging ff kiekn om dat spel te downloaden, heb ik het blijkbaar al een keer eerder gratis gedownload, en nooit gespeeld :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 1 juli 2020 @ 09:15:59 #266
8781 crew  Frutsel
pi_193869045
Dit is denk ik de eerste Summer Sale dat ik niets ga halen -O-
  woensdag 1 juli 2020 @ 09:57:37 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193869633
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Dit is denk ik de eerste Summer Sale dat ik niets ga halen -O-
Elite Dangerous gehaald en Substance Painter. Oh, en die recente Terminator game.

Verder kijk ik de komende dagen nog even.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193874737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Begin iig als Mumu (Ierland) met starttijd 1066. Dat is relatief makkelijk aangezien je daar niet meteen oorlog hoeft te voeren en de buren je dood willen. Dat is voor nu de beste tip die ik je kan meegeven :P
Thanks, zal het onthouden!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193874759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Elite Dangerous gehaald en Substance Painter. Oh, en die recente Terminator game.

Verder kijk ik de komende dagen nog even.
Die Terminator game is best tof. Heb hem ook en heb er veel plezier mee gehad. Alle achievements ook gehaald :P Speel hem zo nu en dan nog eens. Zeker de moeite waard :Y

Ik ga nu voor Metro Exodus, Postal 4, AOE2: DE en Chernobylite denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193877797
die steam update downloader wordt wel absurder en absurder.. game updates die gedownlaod kunnen worden, worden nu 2 weken vooruit gepland 8)7
  Redactie Games woensdag 1 juli 2020 @ 19:33:12 #271
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193878498
Me: Browsing the Steam Sales:

My 300+ untouched Games Library:
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193883965
Titanfall 2 is voor mij wel een leuke verrassing en het (afgerond naar boven) tientje meer dan waard :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_193884378
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Me: Browsing the Steam Sales:
[ afbeelding ]
My 300+ untouched Games Library:
[ afbeelding ]
true
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:11:11 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193884559
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Me: Browsing the Steam Sales:
[ afbeelding ]
My 300+ untouched Games Library:
[ afbeelding ]
Dit ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 2 juli 2020 @ 08:11:39 #275
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_193884563
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
die steam update downloader wordt wel absurder en absurder.. game updates die gedownlaod kunnen worden, worden nu 2 weken vooruit gepland 8)7
Dat was me ook al opgevallen inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_193886383
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:48 schreef mschol het volgende:
die steam update downloader wordt wel absurder en absurder.. game updates die gedownlaod kunnen worden, worden nu 2 weken vooruit gepland 8)7
Als ik me het goed herinner is dit nu verder geïmplementeerd vanwege het Covid19/Corona-virus.
Bij behorend artikel heb ik hieronder geplaatst.
https://store.steampowered.com/newshub/app/593110/view/2074411495515541375
pi_193888150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 10:59 schreef anotherRandomdude het volgende:

[..]

Als ik me het goed herinner is dit nu verder geïmplementeerd vanwege het Covid19/Corona-virus.
Bij behorend artikel heb ik hieronder geplaatst.
https://store.steampowered.com/newshub/app/593110/view/2074411495515541375
ahh, thanks.

ik wil gewoon dat alles altijd direct geupdate wordt, die optie bieden ze dan weer (nog steeds) niet
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:08:21 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193892368
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Me: Browsing the Steam Sales:
[ afbeelding ]
My 300+ untouched Games Library:
[ afbeelding ]
Altijd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193902438
https://gamer.nl/artikele(...)shadow-warrior-game/

*O*

Erg genoten van deel 1 en 2, dus ik ben benieuwd hoe deel 3 zal zijn :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 3 juli 2020 @ 11:15:18 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193903358
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
https://gamer.nl/artikele(...)shadow-warrior-game/

*O*

Erg genoten van deel 1 en 2, dus ik ben benieuwd hoe deel 3 zal zijn :Y
Ik heb deel twee ergens bij gekregen maar ik was niet onder de indruk. De charme ging er snel vanaf en de levels vond ik redelijk meh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193903751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb deel twee ergens bij gekregen maar ik was niet onder de indruk. De charme ging er snel vanaf en de levels vond ik redelijk meh.
2 was ook wel een love it or hate it. Ik vond het een erg leuke game, en de levels waren ook semi-random. Toch maar weer eens gaan spelen, mis nog wat achievements.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_193939717
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Me: Browsing the Steam Sales:
[ afbeelding ]
My 300+ untouched Games Library:
[ afbeelding ]
Ik heb na 15 jaar niet gegamed te hebben weer eens een fatsoenlijke pc gekocht, inmiddels 1 spel dat ik aan het spelen ben: GTA V :)
Ik heb trouwens wel het idee dat er veel minder games worden uitgebracht....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 13:39:48 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193939893
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb na 15 jaar niet gegamed te hebben weer eens een fatsoenlijke pc gekocht, inmiddels 1 spel dat ik aan het spelen ben: GTA V :)
Ik heb trouwens wel het idee dat er veel minder games worden uitgebracht....
Singleplayer of zit je je online te ergeren? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 5 juli 2020 @ 13:45:45 #284
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_193939977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 11:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb deel twee ergens bij gekregen maar ik was niet onder de indruk. De charme ging er snel vanaf en de levels vond ik redelijk meh.
Dat had ik al bij deel 1.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_193940085
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Singleplayer of zit je je online te ergeren? :P
Wel online, maar meestal gewoon missies enzo, klopt het dat er een hoop gecheat word? Overigens heb ik vorige week die gruwelijke raket wagen gewonnen en schiet nu gewoon al die hufters kaput :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 13:58:30 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193940202
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wel online, maar meestal gewoon missies enzo, klopt het dat er een hoop gecheat word? Overigens heb ik vorige week die gruwelijke raket wagen gewonnen en schiet nu gewoon al die hufters kaput :)
Iedereen zit online te cheaten, daarom heb ik die ene optie aangevinkt dat ze me niet kunnen raken. Is wel vrij saai, maar ik ga iig niet dood :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193940216
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Iedereen zit online te cheaten, daarom heb ik die ene optie aangevinkt dat ze me niet kunnen raken. Is wel vrij saai, maar ik ga iig niet dood :+
Het valt me vooral op dat er veel gekke Russen zijn en dat iedereen loopt te bedelen, zelf zit ik goed bij cash omdat ik redelijk goed in kaartspellen ben ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193940636
Recent Titanfall 2 aangeschaft tijdens de Steam sale en tot zover een zeer vermakelijke game. Iemand hier die ook ervaring heeft met deze game?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_193941504
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:32 schreef Leatherneck het volgende:
Recent Titanfall 2 aangeschaft tijdens de Steam sale en tot zover een zeer vermakelijke game. Iemand hier die ook ervaring heeft met deze game?
Als je in die titan zit wordt het allemaal wat rommelig met aanvallen blokken etc ..niet echt mijn ding..
misschien weer eens proberen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_193942206
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb na 15 jaar niet gegamed te hebben weer eens een fatsoenlijke pc gekocht, inmiddels 1 spel dat ik aan het spelen ben: GTA V :)
Ik heb trouwens wel het idee dat er veel minder games worden uitgebracht....
Er worden enorm veel games uitgebracht, maar je ziet wel dat kleinere uitgevers een flinke hap van de reuzen hebben weten af te snoepen en het aanbod wat versplinterd wordt door exclusives (epic gamestore).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 5 juli 2020 @ 20:47:51 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193948501
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er worden enorm veel games uitgebracht, maar je ziet wel dat kleinere uitgevers een flinke hap van de reuzen hebben weten af te snoepen en het aanbod wat versplinterd wordt door exclusives (epic gamestore).
Er worden idd golven prima games uitgebracht. Alleen ontwikkeltijd is langer dus het duurt gewoon allemaal even...
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:45 schreef V. het volgende:

[..]

Dat had ik al bij deel 1.
Overgeslagen destijds.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:22:24 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_194007076
Ergens nog goedkoop premium te krijgen voor BF4? Broertjes hebben wel de basisgame maar geen uitbreiding...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:48:42 #293
8781 crew  Frutsel
pi_194008241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 15:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ergens nog goedkoop premium te krijgen voor BF4? Broertjes hebben wel de basisgame maar geen uitbreiding...
https://www.cdkeys.com/pc/games/battlefield-4-premium-edition-pc

20 euro

weet niet of je dat goedkoop vindt

edit: oops, lees net dat je waarschijnlijk niet de basisgame wil hebben :{
sorry
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 16:52:56 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_194008299
Binnenkort toch maar weer eens Cities Skylines spelen zónder unlimited money. Heb het spel al een tijd niet echt meer serieus gespeeld (de laatste keer was niet al te lang geleden, maar had het na 10 min wel weer gezien), en deed dat vnl. met unlimited money, dat haalt toch de uitdaging eruit :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:34:35 #295
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194008833
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

https://www.cdkeys.com/pc/games/battlefield-4-premium-edition-pc

20 euro

weet niet of je dat goedkoop vindt

edit: oops, lees net dat je waarschijnlijk niet de basisgame wil hebben :{
sorry
Is de premium niet inc alle uitbreidingen?
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games donderdag 9 juli 2020 @ 17:35:26 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_194008846
Toch maar Journey nog op de laatste dag van de SteamSales meegepikt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 9 juli 2020 @ 18:38:33 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_194010097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 16:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

https://www.cdkeys.com/pc/games/battlefield-4-premium-edition-pc

20 euro

weet niet of je dat goedkoop vindt

edit: oops, lees net dat je waarschijnlijk niet de basisgame wil hebben :{
sorry
Basisgame hebben ze idd al, maar ik zie premium los vanaf een euro of 20...
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef V. het volgende:

[..]

Is de premium niet inc alle uitbreidingen?
Yep. Maar ze hebben beiden 4 al, alleen geen premium. Beperkt de keuze in servers flink.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 9 juli 2020 @ 18:40:36 #298
8781 crew  Frutsel
pi_194010122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef V. het volgende:

[..]

Is de premium niet inc alle uitbreidingen?
quote:
Battlefield 4 Premium Edition PC includes:
Base Game
Battlefield Premium (All 5 expansion packs & exclusive content)
All 12 Battlepacks
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:23:39 #299
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194014680
Ik moet zeggen dat ik mij prima heb vermaakt met BF4.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:26:31 #300
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194014739
quote:
3s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch maar Journey nog op de laatste dag van de SteamSales meegepikt.
Het was dat jij me alerte, dus ik heb in het laatste halfuur van de sale toch ook nog maar wat gehaald: Gris, Opus Magnum, Road Redemption, The Procession to Calvary en Sekiro.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 9 juli 2020 @ 22:27:56 #301
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194014767
En dicht
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')