Een sisha drive in lounge?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderenquote:
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier achter. Vindingrijk die jongens![]()
Kan je vanuit je auto shisha roken
Veel van die zake zijn dat ook ja. Worden ook vaak gesloten toch omdat er een granaat geplaatst wordt of een schietpartij plaats vindt :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsorenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.
Schijn bedriegtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]
[..]
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten
.
Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]
[..]
In Nederland?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren.
ja tuurlijkquote:
Jezusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar
Ik denk dat voor allebei wel wat te zeggen valt. Ze vroegen of ik ook meedeed, maar dat leek me niet een heel slim plan in een periode waarin ik een fulltime baan combineer met het bewoonbaar maken van een nieuwbouwwoningquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden.
En niet eten tot tijdstip x went serieus snel.
Yes.quote:
Ik ga de ijssalon waar ik praktisch naast woon met heel andere ogen bekijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig wasDie kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.
Super aardige mensen![]()
Raar is dat hčquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig wasDie kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.
Super aardige mensen![]()
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porschequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Raar is dat hč.
In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt.
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat andersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AHquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche![]()
maar goed ze komen er mee weg.
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
Nee, ik kan me voorstellen dat ze niet in BKK wil wonen. Lijkt me de hel op aarde. Thaise vriend van mij woont er ook, maar hij haat het.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat andersWorden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Nee, die komen rechtstreeks uit de fabrieken in Duitsland waar ze familie hebben werken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepjemaar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja
Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
nou ja das hier al zo dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?quote:
Vaak niet neequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling.
Er staan zelfs speciale camera's langs de weg die je registreren. als je langsrijd met je patserbak sta je half uur later aan de kantquote:
Ja. Geloof dat ze het on the spot mogen invorderen en dat je dan later kans krijgt om te bewijzen dat het legaal verkregen isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend. Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vaak niet nee.
Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.
Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt.
Klopt niet altijd nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken
Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂quote:
maar je bent blank :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag.
Stel het uit dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |