abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193252978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]

geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat :P
Een sisha drive in lounge? :?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:18:13 #202
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Een sisha drive in lounge? :?
Ja hier achter. Vindingrijk die jongens :P

Kan je vanuit je auto shisha roken
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:19:03 #203
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja even 4 weken niks
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gelovig zijn is een keuze. :+
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen -O-. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja hier achter. Vindingrijk die jongens :P

Kan je vanuit je auto shisha roken
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:20:20 #205
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253012
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
Veel van die zake zijn dat ook ja. Worden ook vaak gesloten toch omdat er een granaat geplaatst wordt of een schietpartij plaats vindt :p
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:24:24 #206
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]


[..]

Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen -O-. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten :').
Schijn bedriegt
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:25:24 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]


[..]

Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden. :+

En niet eten tot tijdstip x went serieus snel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253068
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:24 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren :').
In Nederland? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:27:45 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253073
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar

:r
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:28:45 #211
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In Nederland? :{
ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
pi_193253080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar

:r
Jezus -O-
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:29:08 #213
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden. :+

En niet eten tot tijdstip x went serieus snel. :P
Ik denk dat voor allebei wel wat te zeggen valt. Ze vroegen of ik ook meedeed, maar dat leek me niet een heel slim plan in een periode waarin ik een fulltime baan combineer met het bewoonbaar maken van een nieuwbouwwoning :X. Ik heb nu al zo vaak het gevoel dat ik van m'n stokje af ga door vermoeidheid of te laat iets gegeten te hebben. Ik wil niet weten hoe dat zou gaan als ik helemaal niet meer eet zolang de zon op is :').
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In Nederland? :{
Yes.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:29:44 #214
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jezus -O-
mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
pi_193253088
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
Ik ga de ijssalon waar ik praktisch naast woon met heel andere ogen bekijken :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:30:25 #216
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
Raar is dat hč _O-.

In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:31:54 #217
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253108
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Raar is dat hč _O-.

In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt :+.
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche :')

maar goed ze komen er mee weg.
pi_193253112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:33:48 #219
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat anders :P Worden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
pi_193253134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche :')

maar goed ze komen er mee weg.
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:34:58 #221
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:35:23 #222
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepje :') maar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja :P

Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
pi_193253165
Wat een wind joh :X
Zonder wrijving geen glans
pi_193253166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat anders :P Worden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
Nee, ik kan me voorstellen dat ze niet in BKK wil wonen. Lijkt me de hel op aarde. Thaise vriend van mij woont er ook, maar hij haat het. :+
pi_193253173
mijn kapper is niet perse een crimineel zoals hierboven, maar ik heb sterk het idee dat hij (en zijn pa) wat sjoemelde met geld: je kan alleen cash betalen, geen kasregistratie op een kassa, zit midden in een winkelstraat en is in de omgeving toch 1 van de (zo niet de) goedkoopste kappers. oh en aan afspraken deden ze niet

ondertussen heeft hij schijnbaar eigen boot en gaat hij daarmee regelmatig weg..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')