abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193252829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Netjes
Beetje dom :Y
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:05:10 #177
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel fijn dat ik nu een pushmelding krijg van het AD dat de brandweer is uitgerukt voor die brand in de kerncentrale van gister. :)
:')
pi_193252834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, zo modern zijn ze helaas niet. Snap ook niet waarom ze niet werken met een automatische incasso. :{
Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.
Zonder wrijving geen glans
pi_193252858
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.
Ja, normaal krijg je dan een brief en gaat twee maanden later de verhoging in. Zoals het nu ook gaat, alleen nu moet ik zelf mijn betaalopdracht aanpassen.
pi_193252865
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
pi_193252868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Gewoon via digiD?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:09:28 #182
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Bitterpestenaar :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:10:41 #183
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252894
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-. Er was verder niets afgesproken of zo, hij wilde gewoon wat extra foto's die ik direct gestuurd heb.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252896
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
Ignore
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:11:07 #185
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
pi_193252905
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:06 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:38 #188
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ignore
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
Ja ik ga hier echt niet op reageren :D. Als iets verkocht is stuur ik altijd netjes een berichtje naar de personen die nog geïnteresseerd leken dat het item er niet meer is, dat vind ik al lief genoeg van me :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252927
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Ja das voor mij 365 dagen per jaar
Zonder wrijving geen glans
pi_193252928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gewoon via digiD?
Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:19 #191
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bitterpestenaar :P
:D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:57 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252939
onzinnigheid die ramadan
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:00 #194
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
onzinnigheid die ramadan
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
Ik kan met DigiD echt mega veel. Ben daar wel blij mee. Maar je hebt gelijk
Zonder wrijving geen glans
pi_193252953
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Ja even 4 weken niks
Zonder wrijving geen glans
pi_193252961
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Da’s morgen, toch? Of zondag?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:59 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:16:34 #199
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Da’s morgen, toch? Of zondag?
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat :P
pi_193252972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Gelovig zijn is een keuze. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')