quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel fijn dat ik nu een pushmelding krijg van het AD dat de brandweer is uitgerukt voor die brand in de kerncentrale van gister.
Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo modern zijn ze helaas niet. Snap ook niet waarom ze niet werken met een automatische incasso.
Ja, normaal krijg je dan een brief en gaat twee maanden later de verhoging in. Zoals het nu ook gaat, alleen nu moet ik zelf mijn betaalopdracht aanpassen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat burgers zich voor moeten kunnen bereiden op die verhoging.
Gewoon via digiD?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid
Bitterpestenaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid
Ignorequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las.
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las.
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeestquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
quote:
Ja ik ga hier echt niet op reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
Ja das voor mij 365 dagen per jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzakenquote:
Ik kan met DigiD echt mega veel. Ben daar wel blij mee. Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie
Ja even 4 weken niksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Da’s morgen, toch? Of zondag?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde meequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken![]()
. Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen
.
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaatquote:
Gelovig zijn is een keuze.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken![]()
. Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |