abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193252868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Gewoon via digiD?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:09:28 #182
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252874
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid :{
Bitterpestenaar :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:10:41 #183
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252894
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-. Er was verder niets afgesproken of zo, hij wilde gewoon wat extra foto's die ik direct gestuurd heb.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252896
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
Ignore
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:11:07 #185
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252897
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las _O-.
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
pi_193252905
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:06 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252914
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:12:38 #188
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ignore
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
Ja ik ga hier echt niet op reageren :D. Als iets verkocht is stuur ik altijd netjes een berichtje naar de personen die nog geīnteresseerd leken dat het item er niet meer is, dat vind ik al lief genoeg van me :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252927
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Ja das voor mij 365 dagen per jaar
Zonder wrijving geen glans
pi_193252928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gewoon via digiD?
Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:19 #191
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Bitterpestenaar :P
:D
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:13:57 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252939
onzinnigheid die ramadan
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:00 #194
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193252948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
onzinnigheid die ramadan
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193252950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie :P
Ik kan met DigiD echt mega veel. Ben daar wel blij mee. Maar je hebt gelijk
Zonder wrijving geen glans
pi_193252953
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Ja even 4 weken niks
Zonder wrijving geen glans
pi_193252961
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest :9
Da’s morgen, toch? Of zondag?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:59 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:16:34 #199
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Da’s morgen, toch? Of zondag?
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat :P
pi_193252972
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken :o :'). Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen ;(.
Gelovig zijn is een keuze. :+
pi_193252978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]

geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat :P
Een sisha drive in lounge? :?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:18:13 #202
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193252991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Een sisha drive in lounge? :?
Ja hier achter. Vindingrijk die jongens :P

Kan je vanuit je auto shisha roken
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:19:03 #203
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja even 4 weken niks
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Gelovig zijn is een keuze. :+
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen -O-. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja hier achter. Vindingrijk die jongens :P

Kan je vanuit je auto shisha roken
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:20:20 #205
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253012
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
Veel van die zake zijn dat ook ja. Worden ook vaak gesloten toch omdat er een granaat geplaatst wordt of een schietpartij plaats vindt :p
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:24:24 #206
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels. :{
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]


[..]

Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen -O-. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten :').
Schijn bedriegt
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:25:24 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]


[..]

Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden. :+

En niet eten tot tijdstip x went serieus snel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253068
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:24 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren :').
In Nederland? :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:27:45 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253073
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar

:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')