Gewoon via digiD?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid
Bitterpestenaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik kan wel inloggen, maar ik heb nooit inloggegevens gehad. Of heb ik die ook weggegooid
Ignorequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las.
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:10 schreef RockNijntje het volgende:
Haha, gaan we weer. Marktplaatspersoon is boos op me omdat ik iets aan iemand anders heb verkocht nadat hij meer dan twee dagen mijn berichten niet las.
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeestquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
quote:
Ja ik ga hier echt niet op reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon blocken hoor. niet de moeite waard.
Ja das voor mij 365 dagen per jaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De ramadan is bijna afgelopen. Heeft er hier iemand aan meegedaan?
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzakenquote:
Ik kan met DigiD echt mega veel. Ben daar wel blij mee. Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor de overheid, Haagsie
Ja even 4 weken niksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriend van me deed mee samen met drie mensen die het als jaarlijks dieetmomentje zien.
Da’s morgen, toch? Of zondag?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doe altijd alleen mee aan het suikerfeest
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde meequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken![]()
. Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen
.
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaatquote:
Gelovig zijn is een keuze.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig voor al die eigenaren van bakkerijen en kebabzaken![]()
. Van 's ochtendsvroeg tot 's avondslaat met je neus boven al dat lekkere eten staan waar je niet aan mag komen
.
Een sisha drive in lounge?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. weet wanneer het geweest is als de shisha drive in lounge hier achter weer van start gaat
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen ze toch zelf aan mee? heb er echt totaal geen medelijde mee
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderenquote:
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier achter. Vindingrijk die jongens![]()
Kan je vanuit je auto shisha roken
Veel van die zake zijn dat ook ja. Worden ook vaak gesloten toch omdat er een granaat geplaatst wordt of een schietpartij plaats vindt :pquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsorenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat al die sisha lounges dekmantels zijn voor iets crimineels.
Schijn bedriegtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]
[..]
Dat is waar. Maar voor de kinderen (tiener-/puberleeftijd) is het denk ik geen eigen keuze. Moeten ze de hele dag hard leren en al hun vrije tijd ook nog in papa's voedseltent spenderen. En daarbij tijdens de ramadan dan ook nog eens niets eten
.
Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, maar het viel me wel op dat het alle vier mensen zijn die zonder opleiding of werk thuis zitten en alleen maar de hele dag een beetje aan het gamen zijn. Misschien voorbarig geoordeeld van me, maar dan zou ik het ook wel vol kunnen houden...
[..]
[..]
In Nederland?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om van die Italiaanse broodjeszaken of ijssalons waar je alleen contant kunt betalen. Een broodje of ijsje, kan het onschuldiger. Maar je zit gewoon keihard de maffia te sponsoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |