ja tuurlijkquote:
Jezusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar
Ik denk dat voor allebei wel wat te zeggen valt. Ze vroegen of ik ook meedeed, maar dat leek me niet een heel slim plan in een periode waarin ik een fulltime baan combineer met het bewoonbaar maken van een nieuwbouwwoningquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden.
En niet eten tot tijdstip x went serieus snel.
Yes.quote:
Ik ga de ijssalon waar ik praktisch naast woon met heel andere ogen bekijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig wasDie kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.
Super aardige mensen![]()
Raar is dat hèquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig wasDie kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.
Super aardige mensen![]()
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porschequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Raar is dat hè.
In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt.
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat andersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AHquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche![]()
maar goed ze komen er mee weg.
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
Nee, ik kan me voorstellen dat ze niet in BKK wil wonen. Lijkt me de hel op aarde. Thaise vriend van mij woont er ook, maar hij haat het.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat andersWorden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Nee, die komen rechtstreeks uit de fabrieken in Duitsland waar ze familie hebben werken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepjemaar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja
Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
nou ja das hier al zo dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?quote:
Vaak niet neequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling.
Er staan zelfs speciale camera's langs de weg die je registreren. als je langsrijd met je patserbak sta je half uur later aan de kantquote:
Ja. Geloof dat ze het on the spot mogen invorderen en dat je dan later kans krijgt om te bewijzen dat het legaal verkregen isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend. Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vaak niet nee.
Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.
Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt.
Klopt niet altijd nee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |