abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:28:45 #211
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In Nederland? :{
ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
pi_193253080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
thaise vriendin werkt voor een project ontwikkelaar, gewoon goeie baan. Krijgt ze net te horen dat haar salaris met de helft wordt vermindert voor de rest van het jaar

:r
Jezus -O-
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:29:08 #213
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253083
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt ergens juist lastiger, zonder echte bezigheid om je af te leiden. :+

En niet eten tot tijdstip x went serieus snel. :P
Ik denk dat voor allebei wel wat te zeggen valt. Ze vroegen of ik ook meedeed, maar dat leek me niet een heel slim plan in een periode waarin ik een fulltime baan combineer met het bewoonbaar maken van een nieuwbouwwoning :X. Ik heb nu al zo vaak het gevoel dat ik van m'n stokje af ga door vermoeidheid of te laat iets gegeten te hebben. Ik wil niet weten hoe dat zou gaan als ik helemaal niet meer eet zolang de zon op is :').
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In Nederland? :{
Yes.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:29:44 #214
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jezus -O-
mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
pi_193253088
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
Ik ga de ijssalon waar ik praktisch naast woon met heel andere ogen bekijken :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:30:25 #216
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja tuurlijk :P

Tijd terug was er hier een maffioso opgepakt die al 15 jaar voortvluchtig was :P Die kende ik uit het casino, kwam daar uitgebreid gokken met zijn vrouw en hadden hier een italiaans restaurant.

Super aardige mensen :') :D
Raar is dat hè _O-.

In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:31:54 #217
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253108
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:30 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Raar is dat hè _O-.

In Utrecht zit er ook zo eentje. Altijd actiepizza's van een paar euro terwijl hij een pand midden in de stad heeft. Oh en het liefst contant betalen. Iedereen weet wel wat daar eigenlijk gebeurt :+.
hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche :')

maar goed ze komen er mee weg.
pi_193253112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

mag niet maar ze zegt heeft geen nut om daar een zaak van te maken
De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:33:48 #219
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

De helft is wel echt schandalig. Daar help je mensen mee ten gronde.
ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat anders :P Worden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
pi_193253134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

hier om de hoek zit zon buurtwinkeltje, die eigenaar rijdt in een dikke porsche :')

maar goed ze komen er mee weg.
Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:34:58 #221
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:35:23 #222
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepje :') maar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja :P

Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
pi_193253165
Wat een wind joh :X
Zonder wrijving geen glans
pi_193253166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja ze zegt dat ze nu waarschijnlijk terug moet naar bangkok maar ja dat zei ze al eerder en geloof dat dt ze niet wilt. Dus misschien vindt ze wel weer wat anders :P Worden daar veel villa's gebouwd voor de verhuur en verkoop en zij spreekt redelijk engels dus onderhoudt het contact met de opdrachtgevers en het bedrijf.
Nee, ik kan me voorstellen dat ze niet in BKK wil wonen. Lijkt me de hel op aarde. Thaise vriend van mij woont er ook, maar hij haat het. :+
pi_193253173
mijn kapper is niet perse een crimineel zoals hierboven, maar ik heb sterk het idee dat hij (en zijn pa) wat sjoemelde met geld: je kan alleen cash betalen, geen kasregistratie op een kassa, zit midden in een winkelstraat en is in de omgeving toch 1 van de (zo niet de) goedkoopste kappers. oh en aan afspraken deden ze niet

ondertussen heeft hij schijnbaar eigen boot en gaat hij daarmee regelmatig weg..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193253179
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling. :{
pi_193253184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
Nee, die komen rechtstreeks uit de fabrieken in Duitsland waar ze familie hebben werken. ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_193253193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepje :') maar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja :P

Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:40:02 #229
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
nou ja das hier al zo dus.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:41:24 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:41:52 #231
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling. :{
Vaak niet nee :@.

Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.

Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt -O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
Er staan zelfs speciale camera's langs de weg die je registreren. als je langsrijd met je patserbak sta je half uur later aan de kant :D
Zonder wrijving geen glans
pi_193253231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
O, dat is de patserwet? Prima, gelijk landelijk invoeren ^O^
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:42:06 #234
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Ja. Geloof dat ze het on the spot mogen invorderen en dat je dan later kans krijgt om te bewijzen dat het legaal verkregen is
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:43:12 #235
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253250
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend :'). Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253254
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend :'). Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Klopt :D
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:44:38 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253268
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken :P
pi_193253273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Vaak niet nee :@.

Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.

Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt -O-.
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag. :r
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:45:42 #239
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253285
Mijn bubbel bevalt me prima, lees ik alweer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken :P
Klopt niet altijd nee.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')