abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193253179
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Zitten er schrikbarend veel in de drugs- en wapenhandel.
Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling. :{
pi_193253184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zie hier ook veel Marokkaanse jochies rondcrossen in splinternieuwe Mercedessen en Golfjes. Die hebben ze ook vast niet verdiend met hun baantje bij AH :')
Nee, die komen rechtstreeks uit de fabrieken in Duitsland waar ze familie hebben werken. ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_193253193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee maar vaak is dat ook lease. Soms leasen ze het zelfs samen met een groepje :') maar sommige hebben dit idd zelf bij elkaar weten te scharrelen ja :P

Weet nie of jullie daar de patserwet hebben maar hier in den haag wel sinds aantal jaar, dat maakt het stuk lastiger voor ze
Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:40:02 #229
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Geen idee, maar van mij mag de overheid daar veel strenger op worden. Dure auto en geen duidelijke inkomsten? Kom het maar uitleggen op het politiebureau.
nou ja das hier al zo dus.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:41:24 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:41:52 #231
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja precies. Die jochies hebben ook geen fijne uitstraling. :{
Vaak niet nee :@.

Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.

Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt -O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
Er staan zelfs speciale camera's langs de weg die je registreren. als je langsrijd met je patserbak sta je half uur later aan de kant :D
Zonder wrijving geen glans
pi_193253231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou ja das hier al zo dus.
O, dat is de patserwet? Prima, gelijk landelijk invoeren ^O^
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:42:06 #234
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ah, ik wilde patserwet al opzoeken, maar da's dat dus?
Ja. Geloof dat ze het on the spot mogen invorderen en dat je dan later kans krijgt om te bewijzen dat het legaal verkregen is
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:43:12 #235
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253250
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend :'). Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253254
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Patsercontroles zijn vaak best wel racistisch/discriminerend :'). Maar ja, clichés bestaan met een reden, dus toch goed dat ze het doen.
Klopt :D
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:44:38 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253268
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken :P
pi_193253273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Vaak niet nee :@.

Geldt overigens niet alleen voor moslimjongeren. Ook jongeren van Antilliaanse of 'gewoon' Nederlandse afkomst. Ik ben in een zeer normaal en veilig milieu opgegroeid, maar zelfs ik ken 18-jarigen die zakken vol wietbladeren en wapens op hun slaapkamer hadden staan terwijl ze bij paps en mams woonden. Eentje werd nogal vaak genept, dus hij heeft er zelfs niet echt iets aan overgehouden, behalve dat hij zijn stokoude auto een paar keer kon laten repareren. Ik spreek hem niet meer, dus ik weet niet wat de status nu is. Een ander wilde eruit na drie jaar, is toen goed in elkaar geslagen, maar er uiteindelijk toch volledig uit weten te komen. Hij heeft een mooie auto van het geld gekocht en zijn peuterbroertje mee op een leuke vakantie genomen en het allemaal volledig achter zich gelaten.

Easy money met (vaak) levenslange gevolgen, nee bedankt -O-.
Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag. :r
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:45:42 #239
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253285
Mijn bubbel bevalt me prima, lees ik alweer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
alsnog zijn er onwijs veel jongere met dure bakken :P
Klopt niet altijd nee.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:46:35 #241
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt niet altijd nee.
Maak me er niet zo druk om :P
pi_193253306
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Maak me er niet zo druk om :P
Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:47:48 #243
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253313
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ook niet. Heb zelf ook twee redelijk nieuwe auto's voor de deur 😂
maar je bent blank :p
pi_193253326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:

[..]

maar je bent blank :p
Na gister niet meer ;( :@
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:49:43 #245
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193253344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Na gister niet meer ;( :@
Kreeft? :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193253352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kreeft? :9~
Nee haha wel wat bruiner geworden
Zonder wrijving geen glans
pi_193253353
Gewoon de database van de RDW koppelen aan die van de Belastingdienst. Rij je een dure auto zonder duidelijke inkomsten? Dan komt meneer agent even op bezoek bij je. ^O^
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:50:31 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193253354
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:50:51 #249
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193253358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hmm, ik heb heel weinig met dat soort volk, van welke afkomst dan ook. Dat is het enige nadeel aan wonen in een stad: dat je verhoudingsgewijs veel tokkies om je heen hebt. Met bijbehorend gedrag. :r
Ik woonde toen nog in mijn veilige kleine dorpje :P. De meesten waren klasgenoten of bekenden van vrienden, echt sprake van "dat soort volk" is er ook niet. De wapenhandel leek meer in de steden te zitten, de drugshandel juist in de kleine schattige dorpjes. De jongens waren verder ook hartstikke aardige jongens, niemand zou het ooit geweten hebben als ze het niet verteld hadden.

Ik sprak ook eens een dealer op een rave, echt zo'n dealer a la New Kids film :'). Hij zei dat hij blij was met zijn leven en de mogelijkheden die het dealen hem bood, maar dat het gewoon klaar met hem zou zijn als hij er ooit uit zou willen.

Ik vind het sneu, vaak lieve, redelijk onschuldige jongens die door geld toch uitgelokt worden om iets te doen en dan zit je erin -O-. Het is natuurlijk hartstikke dom, maar ik snap wel dat sommigen er voor vallen. En vervolgens breng je je hele familie in gevaar ;(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193253361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
heb echt helemaal geen zin in die gang verven
Stel het uit dan.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')