Een droomquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roedel eendjes er kwakende achteraan
Heerlijk! Ja vind ze heel mooi maar niet te doen manquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken
Ik ga vast wel eens een weekendje weg. Dan mag jij eropquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Een woonboot klinkt vooral leuk voor een weekendje weg.
Awwyiss.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga vast wel eens een weekendje weg. Dan mag jij erop
We mogen niet naar Zweden zonder quarantaine...quote:
Koopjequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Klein beetje bijleggen![]()
https://www.funda.nl/koop(...)-de-wittenkade-47-w/
Ik kreeg loonsverhoging zonder dat ik extra dingen moest gaan doen. Ongevraagd ook. Vond ik niet erg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook extra dingen moet doen dan#werkschuw
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben kattenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Die prijs valt me nog mee voor zo'n moderne en relatief grote woning in Amsterdam eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, dat is niet vervelendquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kreeg loonsverhoging zonder dat ik extra dingen moest gaan doen. Ongevraagd ook. Vond ik niet erg.
Ik kreeg een loonsverhoging nadat ik erom vroeg en ben alleen maar minder gaan doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, dat is niet vervelend![]()
Gaat bij mij niet gebeuren.
De kleur?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben katten
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die prijs valt me nog mee voor zo'n moderne en relatief grote woning in Amsterdam eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg een loonsverhoging nadat ik erom vroeg en ben alleen maar minder gaan doenZo kan het dus ook
Het is sowieso veel te duur voor een woonboot of woning van dat formaat, maar goed.. in vergelijking met andere woningen in Amsterdam is het wel 'normaal' lijkt het.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kleur?
[..]
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.
Maar het is inderdaad een grote woning in een centraal gelegen en populaire buurt
Ja echt belachelijk de huizenprijs hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is sowieso veel te duur voor een woonboot of woning van dat formaat, maar goed.. in vergelijking met andere woningen in Amsterdam is het wel 'normaal' lijkt het.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kleur?
[..]
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.
Maar het is inderdaad een grote woning in een centraal gelegen en populaire buurt
Een watermeloenrode wcquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben katten
What about alle pikachu's.. veel wesco, legohoofdjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een watermeloenrode wc![]()
Er hangt ook een foto van Adolf Hitler aan de muur viel me op
Totdat je aan het einde zitquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]heerlijk!
Ik krijg ieder jaar automatisch een treetje erbij, het gaat echt niet gebeuren
Eens, dacht ook meteen dat die er als eerst eruit gaat en waarom zou je tegenover de bank een grote spiegel willen hebben...quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]Afgrijselijk. Dit moeten overigens toffe mensen zijn
Voor dat geld koop ik liever ergens afgelegen een landgoed met een eigen meertje waar je een woonbootje kan neerleggen als gastenverblijfquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Ja snap ik!quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik liever ergens afgelegen een landgoed met een eigen meertje waar je een woonbootje kan neerleggen als gastenverblijf
Hier is het ook raar... ik woon valkbij een stad en huizen in mijn straat worden voor 650k¤++ verkocht, rijtjeshuis gaat voor 5 tonquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Amsterdam is sowieso vreemd. Woonbotenmarkt is weer extra vreemd, dus weinig verbaast me.
Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja snap ik!
Maar ik ben wel echt een stadsmens vrees ik. Moet er niet aan denken om op een afgelegen weiland te wonen. Ik wil graag een volledig geīsoleerde woning waar ik geen enkele buur hoor en dan in een wijk aan het centrum
Ik ben blij dat ik me er niet in hoef te verdiepen voorlopig.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier is het ook raar... ik woon valkbij een stad en huizen in mijn straat worden voor 650k¤++ verkocht, rijtjeshuis gaat voor 5 tonMensen zijn gek
Of gewoon zo'n functie waarin je een beetje ronddartelt en links en rechts brainstormt en dingen roeptquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen...
Paleis op de Dam?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaan
Ik woon prima waar ik woon, dus ik blijf nog wel een paar jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me er niet in hoef te verdiepen voorlopig.
Weet ik veel, ik kom daar nooit.quote:
Wel een heeeel mooi uitzicht, vind ikquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaan
Same. Enige wat we een beetje "missen" is iets als een garage ofzo, maar verder zitten we prima hier.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik woon prima waar ik woon, dus ik blijf nog wel een paar jaar.
Wonen in het centrumquote:
Ik "mis" een home cinema, trimhok, aparte brouwerij en een kantoor dat niet in een logeerkamer is.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Enige wat we een beetje "missen" is iets als een garage ofzo, maar verder zitten we prima hier.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of gewoon zo'n functie waarin je een beetje ronddartelt en links en rechts brainstormt en dingen roeptTerug naar de gemeente!
ja genoegquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog leuke appartementjes gespot?
Maakt niet uit want iedere dag is vakantiequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]krijg je weer zo weinig vakantiedagen he
Mja, ok. Qua ultieme wensenlijst kan ik nog wel wat bedenken, maar realisme enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik "mis" een home cinema, trimhok, aparte brouwerij en een kantoor dat niet in een logeerkamer is.
Heb dat op zich wel al, maar dan moet ik mijn huurder eruit flikkeren, en da's het ook weer niet waard
Ik trok het in Dordt wel goed. Alleen de stoet aan bezopen kroeggangers die in het weekend onder je raam voorbij trok was wat hinderlijk. En dat heb je in Amsterdam dan waarschijnlijk elke nachtquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wonen in het centrum![]()
Heb ik even gedaan en ik werd er niet goed van
Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja genoeg![]()
maar weet niet of ik voor mezelf moet kijken of verhuur :p
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huisquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit want iedere dag is vakantie
Wij hebben mensen die dat doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.
Nou dat vooral ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trok het in Dordt wel goed. Alleen de stoet aan bezopen kroeggangers die in het weekend onder je raam voorbij trok was wat hinderlijk. En dat heb je in Amsterdam dan waarschijnlijk elke nacht
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen...
Wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben mensen die dat doen
#ambtenarenlifequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O, leuk bootje. Maar voor die prijs zou ik een leuk vrijstaand huis op een klif in Schotland kopen.
Oh wat tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden
Waar woon jij in hemelsnaam?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen
Geef je ook advies over je eigen salarisquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden
Ja maar Zwitsers.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat vooral ja.
Ik woonde om de hoek van een club en een lange weg met allerlei kroegjes en restaurants.
Wilde ik 's ochtends naar mijn werk gaan, stond ik weer te tapdansen in een plasje kots of stond er weer iemand tegen onze muur aan te plassen
Dit klinkt best interessant.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hč, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baasquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef je ook advies over je eigen salaris
Huizenprijzen zijn bij jou nog gekker dan hier? In heel Zwitserland?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussen
Omdat klanten hun zaken meestal niet op orde hebben, hele organisaties veranderen tijdens projecten, en dan mij de schuld geven als het niet loopt zoals ze bedacht haddenquote:
kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hč, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas
Oh ja dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het duurste land ter wereld(zwitserland)
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hč, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas
Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties?![]()
Hint: Super hoog uurlwoon
Ja, en je moet zelf 30% eigen inleg meebrengen van minimaal een miljoen als je een beetje modern appartement met 2 slaapkamers in de buurt van de stad wil hebben. Dus 90% van de mensen huurt hier hun hele leven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huizenprijzen zijn bij jou nog gekker dan hier? In heel Zwitserland?
Oja, dat geouwehoerquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat klanten hun zaken meestal niet op orde hebben, hele organisaties veranderen tijdens projecten, en dan mij de schuld geven als het niet loopt zoals ze bedacht hadden
Waar ik me meer aan stoorde was de overbuurvrouw die met dit weer de ramen open had en tot twee uur ‘s nachts de tv op orkaanvolume had. En dan boven het geluid uit tegen haar vent zat te schreeuwen dat ze het programma al had gezienquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Kansloos gedoe![]()
Ik woonde er in 2003/2004 en toen vond ik het al te druk, nu zou ik het écht niet meer trekken.
Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.
Graag gedaan.
Bedrijven zeggen mij: bitterbal heeft deze functie met deze taken en verantwoordelijkheden, wat betalen onze concurrenten voor diezelfde baan? Dus ik kan hooguit kijken wat je ongeveer zou moeten verdienenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties?![]()
Cyaankali.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ik me meer aan stoorde was de overbuurvrouw die met dit weer de ramen open had en tot twee uur ‘s nachts de tv op orkaanvolume had. En dan boven het geluid uit tegen haar vent zat te schreeuwen dat ze het programma al had gezien![]()
Het huis was wel echt geweldig.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja dat verklaart een hoop![]()
Bijzonder land wel. Hoe kom je daar terecht?
Vrienden van mij woonden er maar die konden er niet aarden. Aparte mensen![]()
Maar wel een mooi uitzicht op <insert naam van berg die ik ben vergeten nu>.
ahquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedrijven zeggen mij: bitterbal heeft deze functie met deze taken en verantwoordelijkheden, wat betalen onze concurrenten voor diezelfde baan? Dus ik kan hooguit kijken wat je ongeveer zou moeten verdienen
Serieusquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaanBen alleen vergeten welke het is
Beste tip.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.
Graag gedaan.
Jezus. Hmm, pension Bergglück financieren wordt een dingetjequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en je moet zelf 30% eigen inleg meebrengen van minimaal een miljoen als je een beetje modern appartement met 2 slaapkamers in de buurt van de stad wil hebben. Dus 90% van de mensen huurt hier hun hele leven.
Had je ook naar Andorra kunnen gaan, al is dat tegenwoordig ook niet meer zo'n belastingparadijsquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaan
Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.quote:
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaanBen alleen vergeten welke het is
6 ton per maand is misschien niet heel realistisch hoor, om even een tip te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
nou dan flans ik zelf een salaris advies in elkaar ;p
*begint opnieuw*quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
6 ton per maand is misschien niet heel realistisch hoor, om even een tip te geven.
Wat gaaf!quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaan
Ik spaar nog even doorquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus. Hmm, pension Bergglück financieren wordt een dingetje
Gohquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.
uit onderzoek is gebleken dat vrouwelijke serveersters met grote borsten veel meer fooi krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |