Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja genoeg![]()
maar weet niet of ik voor mezelf moet kijken of verhuur :p
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huisquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maakt niet uit want iedere dag is vakantie
Wij hebben mensen die dat doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.
Nou dat vooral ja.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trok het in Dordt wel goed. Alleen de stoet aan bezopen kroeggangers die in het weekend onder je raam voorbij trok was wat hinderlijk. En dat heb je in Amsterdam dan waarschijnlijk elke nacht
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten wordenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen...
Wij ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben mensen die dat doen
#ambtenarenlifequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O, leuk bootje. Maar voor die prijs zou ik een leuk vrijstaand huis op een klif in Schotland kopen.
Oh wat tofquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden
Soms, meestal nietquote:
Waar woon jij in hemelsnaam?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen
Geef je ook advies over je eigen salarisquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden
Ja maar Zwitsers.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen
Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat vooral ja.
Ik woonde om de hoek van een club en een lange weg met allerlei kroegjes en restaurants.
Wilde ik 's ochtends naar mijn werk gaan, stond ik weer te tapdansen in een plasje kots of stond er weer iemand tegen onze muur aan te plassen
In het duurste land ter wereldquote:
Dit klinkt best interessant.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baasquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geef je ook advies over je eigen salaris
Huizenprijzen zijn bij jou nog gekker dan hier? In heel Zwitserland?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussen
Omdat klanten hun zaken meestal niet op orde hebben, hele organisaties veranderen tijdens projecten, en dan mij de schuld geven als het niet loopt zoals ze bedacht haddenquote:
kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas
Oh ja dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In het duurste land ter wereld(zwitserland)
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |