abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193244212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja genoeg :9~

maar weet niet of ik voor mezelf moet kijken of verhuur :p
Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:43:12 #52
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193244216
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Maakt niet uit want iedere dag is vakantie _O_
9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis *O*
pi_193244231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:

[..]

9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis *O*
Wij hebben mensen die dat doen :Y
pi_193244235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als je wat beters vindt voor jezelf en anders voor de verhuur. Opgelost. Slotje.
:P

Beter voor mezelf is eigenlijk net iets te prijzig :p Als ik kijk naar groot balkon of dakterras en centrale locatie plus zelfde oppervlakte
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:44:57 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik trok het in Dordt wel goed. Alleen de stoet aan bezopen kroeggangers die in het weekend onder je raam voorbij trok was wat hinderlijk. En dat heb je in Amsterdam dan waarschijnlijk elke nacht :D
Nou dat vooral ja.
Ik woonde om de hoek van een club en een lange weg met allerlei kroegjes en restaurants.
Wilde ik 's ochtends naar mijn werk gaan, stond ik weer te tapdansen in een plasje kots of stond er weer iemand tegen onze muur aan te plassen :r
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:45:02 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen... :+
Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:45:46 #57
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193244254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wij hebben mensen die dat doen :Y
Wij ook :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:45:49 #58
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef Ygritte het volgende:

[..]

9 uur binnen kakken kwart over vier inpakken en half 5 halve afdeling naar huis *O*
#ambtenarenlife :7

Maar in werkelijkheid :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:45:59 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244256
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O, leuk bootje. Maar voor die prijs zou ik een leuk vrijstaand huis op een klif in Schotland kopen. :9
Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:46:27 #60
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244262
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden ;)
Oh wat tof :D
Denk ik.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:47:09 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wat tof :D
Denk ik.
Soms, meestal niet :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:47:19 #62
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244272
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen :')
Waar woon jij in hemelsnaam? :o
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:47:31 #63
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244277
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden ;)
Geef je ook advies over je eigen salaris :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:48:11 #64
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244288
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen :')
Ja maar Zwitsers. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:48:20 #65
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244292
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Soms, meestal niet :')
Hoezo dat dan?
With the stars as her umbrella
pi_193244299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dat vooral ja.
Ik woonde om de hoek van een club en een lange weg met allerlei kroegjes en restaurants.
Wilde ik 's ochtends naar mijn werk gaan, stond ik weer te tapdansen in een plasje kots of stond er weer iemand tegen onze muur aan te plassen :r
Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussen :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:49:01 #67
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Waar woon jij in hemelsnaam? :o
In het duurste land ter wereld :{ (zwitserland)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:49:23 #68
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193244307
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Gebeurt alleen als de organisatie flink groeit. Ik zet toevallig salarisstructuren op voor bedrijven en adviseer over wat mensen betaald zouden moeten worden ;)
Dit klinkt best interessant.
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:49:49 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244310
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Geef je ook advies over je eigen salaris :7
Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193244315
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hier kan ik voor dat geld net een klein appartementje buiten de stad kopen :')
Huizenprijzen zijn bij jou nog gekker dan hier? In heel Zwitserland?
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:50:31 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, kots in het portiek herken ik wel. En ik heb ook nog weleens een vuilnisbak staan blussen :')
_O-

Kansloos gedoe :')

Ik woonde er in 2003/2004 en toen vond ik het al te druk, nu zou ik het écht niet meer trekken.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:50:45 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Omdat klanten hun zaken meestal niet op orde hebben, hele organisaties veranderen tijdens projecten, en dan mij de schuld geven als het niet loopt zoals ze bedacht hadden :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193244326
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas :')
kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties? :P

Hint: Super hoog uurlwoon
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:52:00 #74
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244336
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

In het duurste land ter wereld :{ (zwitserland)
Oh ja dat verklaart een hoop _O-
Bijzonder land wel. Hoe kom je daar terecht?

Vrienden van mij woonden er maar die konden er niet aarden. Aparte mensen :+
Maar wel een mooi uitzicht op <insert naam van berg die ik ben vergeten nu>.
With the stars as her umbrella
pi_193244338
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, onze eigen salarissen zijn bizar laag. Consultancy hè, dat moet je als investering in je CV zien volgens de baas :')
:') Ik ben in de crisis laag ingeschaald en kom elk jaar hooguit anderhalf procent hoger dankzij onze geweldige beloningsstrategie.
pi_193244343
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties? :P

Hint: Super hoog uurlwoon
Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.

Graag gedaan.
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:52:46 #77
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244344
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Huizenprijzen zijn bij jou nog gekker dan hier? In heel Zwitserland?
Ja, en je moet zelf 30% eigen inleg meebrengen van minimaal een miljoen als je een beetje modern appartement met 2 slaapkamers in de buurt van de stad wil hebben. Dus 90% van de mensen huurt hier hun hele leven.
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:53:38 #78
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244353
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Omdat klanten hun zaken meestal niet op orde hebben, hele organisaties veranderen tijdens projecten, en dan mij de schuld geven als het niet loopt zoals ze bedacht hadden :D
Oja, dat geouwehoer :')
Heb ik in mijn werk ook wel. Bij slechte publiciteit hebben wij het gedaan, gaat het goed, dan ligt het nooit aan ons *O*
With the stars as her umbrella
pi_193244357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Kansloos gedoe :')

Ik woonde er in 2003/2004 en toen vond ik het al te druk, nu zou ik het écht niet meer trekken.
Waar ik me meer aan stoorde was de overbuurvrouw die met dit weer de ramen open had en tot twee uur ‘s nachts de tv op orkaanvolume had. En dan boven het geluid uit tegen haar vent zat te schreeuwen dat ze het programma al had gezien |:(

Het huis was wel echt geweldig.
pi_193244358
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.

Graag gedaan.
Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaan :') Ben alleen vergeten welke het is
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:54:24 #81
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244364
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties? :P

Hint: Super hoog uurlwoon
Bedrijven zeggen mij: bitterbal heeft deze functie met deze taken en verantwoordelijkheden, wat betalen onze concurrenten voor diezelfde baan? Dus ik kan hooguit kijken wat je ongeveer zou moeten verdienen ;)
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:54:37 #82
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244367
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waar ik me meer aan stoorde was de overbuurvrouw die met dit weer de ramen open had en tot twee uur ‘s nachts de tv op orkaanvolume had. En dan boven het geluid uit tegen haar vent zat te schreeuwen dat ze het programma al had gezien |:(

Het huis was wel echt geweldig.
Cyaankali.
With the stars as her umbrella
pi_193244368
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:

[..]

kan je ook voor mij een advies maken wat ik dan kan meesturen met sollicitaties? :P

Hint: Super hoog uurlwoon
_O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:54:52 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ja dat verklaart een hoop _O-
Bijzonder land wel. Hoe kom je daar terecht?

Vrienden van mij woonden er maar die konden er niet aarden. Aparte mensen :+
Maar wel een mooi uitzicht op <insert naam van berg die ik ben vergeten nu>.
Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaan O+
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_193244376
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Bedrijven zeggen mij: bitterbal heeft deze functie met deze taken en verantwoordelijkheden, wat betalen onze concurrenten voor diezelfde baan? Dus ik kan hooguit kijken wat je ongeveer zou moeten verdienen ;)
ah

nou dan flans ik zelf een salaris advies in elkaar ;p
pi_193244378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaan :') Ben alleen vergeten welke het is
Serieus :')
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:55:20 #87
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244380
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Tip, foto van je borsten meesturen bij je CV.

Graag gedaan.
Beste tip.
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_193244383
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja, en je moet zelf 30% eigen inleg meebrengen van minimaal een miljoen als je een beetje modern appartement met 2 slaapkamers in de buurt van de stad wil hebben. Dus 90% van de mensen huurt hier hun hele leven.
Jezus. Hmm, pension Bergglück financieren wordt een dingetje :{
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:55:39 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244384
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaan O+
Had je ook naar Andorra kunnen gaan, al is dat tegenwoordig ook niet meer zo'n belastingparadijs :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244385
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Serieus :')
Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.

uit onderzoek is gebleken dat vrouwelijke serveersters met grote borsten veel meer fooi krijgen
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:55:59 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Er is een strandtent op scheveningen en die heeft de vrouwelijke medewerkers een borstvergroting cadeau gedaan :') Ben alleen vergeten welke het is
Wat? :')
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_193244393
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Cyaankali.
Serieus overwogen. :Y
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:56:25 #93
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244400
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ah

nou dan flans ik zelf een salaris advies in elkaar ;p
6 ton per maand is misschien niet heel realistisch hoor, om even een tip te geven.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193244409
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

6 ton per maand is misschien niet heel realistisch hoor, om even een tip te geven.
*begint opnieuw*
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:57:15 #95
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244414
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ski graag, daarom ben ik naar hier gegaan O+
Wat gaaf!
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:57:29 #96
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193244417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Jezus. Hmm, pension Bergglück financieren wordt een dingetje :{
Ik spaar nog even door :P
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_193244420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja. jammer dat ik niet meer weet welke.

uit onderzoek is gebleken dat vrouwelijke serveersters met grote borsten veel meer fooi krijgen
Goh :)
graag verwijderen
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:57:50 #98
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Serieus overwogen. :Y
Snap ik!
With the stars as her umbrella
pi_193244426
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Goh :)
:D
pi_193244432
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik spaar nog even door :P
Ik ook. Daarom ook nee gezegd tegen de pay-cut :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')