abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:33:20 #26
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:30 schreef Ygritte het volgende:

[..]

:Y Afgrijselijk. Dit moeten overigens toffe mensen zijn :D
Eens, dacht ook meteen dat die er als eerst eruit gaat en waarom zou je tegenover de bank een grote spiegel willen hebben...
With the stars as her umbrella
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:33:33 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244084
quote:
Voor dat geld koop ik liever ergens afgelegen een landgoed met een eigen meertje waar je een woonbootje kan neerleggen als gastenverblijf :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:33:48 #28
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Totdat je aan het einde zit :'(
Ja :')
Dan ga ik iets anders doen.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:35:18 #29
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Voor dat geld koop ik liever ergens afgelegen een landgoed met een eigen meertje waar je een woonbootje kan neerleggen als gastenverblijf :{
Ja snap ik!
Maar ik ben wel echt een stadsmens vrees ik. Moet er niet aan denken om op een afgelegen weiland te wonen. Ik wil graag een volledig geīsoleerde woning waar ik geen enkele buur hoor en dan in een wijk aan het centrum :')
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:35:49 #30
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193244105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:33 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja :')
Dan ga ik iets anders doen.
Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen... :+
pi_193244107
O, leuk bootje. Maar voor die prijs zou ik een leuk vrijstaand huis op een klif in Schotland kopen. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2020 18:36:44 ]
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:36:12 #32
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244108
De belangrijkste zaken op fietsafstand gaarne. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 18:36:31 #33
45833 crew  Fogel
pi_193244112
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Amsterdam is sowieso vreemd. Woonbotenmarkt is weer extra vreemd, dus weinig verbaast me. _O-
Hier is het ook raar... ik woon valkbij een stad en huizen in mijn straat worden voor 650k¤++ verkocht, rijtjeshuis gaat voor 5 ton :') Mensen zijn gek
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:36:50 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244115
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja snap ik!
Maar ik ben wel echt een stadsmens vrees ik. Moet er niet aan denken om op een afgelegen weiland te wonen. Ik wil graag een volledig geīsoleerde woning waar ik geen enkele buur hoor en dan in een wijk aan het centrum :')
Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaan :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:37:20 #35
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hier is het ook raar... ik woon valkbij een stad en huizen in mijn straat worden voor 650k¤++ verkocht, rijtjeshuis gaat voor 5 ton :') Mensen zijn gek
Ik ben blij dat ik me er niet in hoef te verdiepen voorlopig. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:37:22 #36
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Hopelijk zijn wij dan een keer zo ver dat we er een schaal bij krijgen... :+
Of gewoon zo'n functie waarin je een beetje ronddartelt en links en rechts brainstormt en dingen roept *O* Terug naar de gemeente!
With the stars as her umbrella
pi_193244129
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaan :7
Paleis op de Dam?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 18:37:49 #38
45833 crew  Fogel
pi_193244132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik me er niet in hoef te verdiepen voorlopig. _O-
Ik woon prima waar ik woon, dus ik blijf nog wel een paar jaar.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193244143
oeh funda :9
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2020 @ 18:38:31 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193244144
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Paleis op de Dam?
Weet ik veel, ik kom daar nooit.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:38:45 #41
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244148
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dan moet je voor het penthouse in het hoogste gebouw gaan :7
Wel een heeeel mooi uitzicht, vind ik _O_
En supermooi ingericht maarrrrr ik vind het pand wel zo lelijk.
Al kan ik me daar over heen zetten denk ik.
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:38:58 #42
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik woon prima waar ik woon, dus ik blijf nog wel een paar jaar.
Same. Enige wat we een beetje "missen" is iets als een garage ofzo, maar verder zitten we prima hier. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:39:23 #43
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244160
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Paleis op de Dam?
Wonen in het centrum :N
Heb ik even gedaan en ik werd er niet goed van :')
With the stars as her umbrella
pi_193244167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
oeh funda :9
Nog leuke appartementjes gespot?
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 18:40:18 #45
45833 crew  Fogel
pi_193244173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Same. Enige wat we een beetje "missen" is iets als een garage ofzo, maar verder zitten we prima hier. :Y
Ik "mis" een home cinema, trimhok, aparte brouwerij en een kantoor dat niet in een logeerkamer is.
Heb dat op zich wel al, maar dan moet ik mijn huurder eruit flikkeren, en da's het ook weer niet waard :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:40:21 #46
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193244175
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:37 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Of gewoon zo'n functie waarin je een beetje ronddartelt en links en rechts brainstormt en dingen roept *O* Terug naar de gemeente!
:D krijg je weer zo weinig vakantiedagen he :P
pi_193244183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nog leuke appartementjes gespot?
ja genoeg :9~

maar weet niet of ik voor mezelf moet kijken of verhuur :p
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:41:09 #48
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193244186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef Ygritte het volgende:

[..]

:D krijg je weer zo weinig vakantiedagen he :P
Maakt niet uit want iedere dag is vakantie _O_
With the stars as her umbrella
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:42:06 #49
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193244196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik "mis" een home cinema, trimhok, aparte brouwerij en een kantoor dat niet in een logeerkamer is.
Heb dat op zich wel al, maar dan moet ik mijn huurder eruit flikkeren, en da's het ook weer niet waard :P
Mja, ok. Qua ultieme wensenlijst kan ik nog wel wat bedenken, maar realisme enzo. _O-

Ja, of inderdaad in een weiland gaan wonen. Of nog erger, Den Helder.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193244199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wonen in het centrum :N
Heb ik even gedaan en ik werd er niet goed van :')
Ik trok het in Dordt wel goed. Alleen de stoet aan bezopen kroeggangers die in het weekend onder je raam voorbij trok was wat hinderlijk. En dat heb je in Amsterdam dan waarschijnlijk elke nacht :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')