Een droomquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roedel eendjes er kwakende achteraan
Heerlijk! Ja vind ze heel mooi maar niet te doen manquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh dat is best treurig. Ik heb een tijdje geleden zo'n lekkere toeristische boottocht s' avonds gedaan. Kan je mooi bij al die dingen naar binnen kijken
Ik ga vast wel eens een weekendje weg. Dan mag jij eropquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Een woonboot klinkt vooral leuk voor een weekendje weg.
Awwyiss.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga vast wel eens een weekendje weg. Dan mag jij erop
We mogen niet naar Zweden zonder quarantaine...quote:
Koopjequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Klein beetje bijleggen![]()
https://www.funda.nl/koop(...)-de-wittenkade-47-w/
Ik kreeg loonsverhoging zonder dat ik extra dingen moest gaan doen. Ongevraagd ook. Vond ik niet erg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ook extra dingen moet doen dan#werkschuw
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben kattenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Die prijs valt me nog mee voor zo'n moderne en relatief grote woning in Amsterdam eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, dat is niet vervelendquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kreeg loonsverhoging zonder dat ik extra dingen moest gaan doen. Ongevraagd ook. Vond ik niet erg.
Ik kreeg een loonsverhoging nadat ik erom vroeg en ben alleen maar minder gaan doenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, dat is niet vervelend![]()
Gaat bij mij niet gebeuren.
De kleur?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben katten
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die prijs valt me nog mee voor zo'n moderne en relatief grote woning in Amsterdam eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg een loonsverhoging nadat ik erom vroeg en ben alleen maar minder gaan doenZo kan het dus ook
Het is sowieso veel te duur voor een woonboot of woning van dat formaat, maar goed.. in vergelijking met andere woningen in Amsterdam is het wel 'normaal' lijkt het.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kleur?
[..]
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.
Maar het is inderdaad een grote woning in een centraal gelegen en populaire buurt
Ja echt belachelijk de huizenprijs hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is sowieso veel te duur voor een woonboot of woning van dat formaat, maar goed.. in vergelijking met andere woningen in Amsterdam is het wel 'normaal' lijkt het.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kleur?
[..]
Hmmmm, hmmm nou ik vind het aardig aan de prijs.
Maar het is inderdaad een grote woning in een centraal gelegen en populaire buurt
Een watermeloenrode wcquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ernstig moeite met de wc... maarrrrr ze hebben katten
What about alle pikachu's.. veel wesco, legohoofdjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een watermeloenrode wc![]()
Er hangt ook een foto van Adolf Hitler aan de muur viel me op
Totdat je aan het einde zitquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]heerlijk!
Ik krijg ieder jaar automatisch een treetje erbij, het gaat echt niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |