Hebben ze ook nooit echt verklaard volgens mij, zijn ze bewust een beetje mysterieus overquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat weegt inderdaad ook meeMaar er zijn heel veel aspecten die meewegen en ik ben de meeste ook wel weer vergeten

Ik hoop het wel, dat zou het bezoek toch wel leuker makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha oei, eh ehm. Goeie vraag, misschien als ik eenmaal straks in Zeeland ben weer wat goeie eigenschappen kan herkennen aan de mensen daar.

Nee vooralsnog niks, maar įls er ooit een moord gepleegd wordt in deze SC, dan loop ik al meerdere stappen voor!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Strani de ESF detective. Ben je al interessante dingen op het spoor?

Hoppa weer twee punten erbijquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
twitter:emiliannatt twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:07:56eurovision really said "and before i leave let me show you tel aviv" reageer retweet

Goede afleidingsmanoeuvre om de verdenkingen bij de echte moordenaar weg te houden!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vooralsnog niks, maar įls er ooit een moord gepleegd wordt in deze SC, dan loop ik al meerdere stappen voor!

Omg truequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
twitter:emiliannatt twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:07:56eurovision really said "and before i leave let me show you tel aviv" reageer retweet

Ach jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit echt verklaard volgens mij, zijn ze bewust een beetje mysterieus over

Jaa best wel, maar aan de andere kant geeft het ook genoeg voorbereidingstijd. Nu met het lekkere weer zijn we ook wat aan het verven aan de buitenkant enzo, alvast wat dingen mooi afwerken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan is het wel even frustrerend dan lijkt me, dat je echt gewoon moet afwachten nu. Maar nu hebben jullie wel goede hoop op iets mooisIets om naar uit te kijken!

Je zit jezelf gewoon in te dekken als "de detective" als een bliksemafleider van het feit dat je gewoon stiekem zelf al die moorden pleegtquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee vooralsnog niks, maar įls er ooit een moord gepleegd wordt in deze SC, dan loop ik al meerdere stappen voor!

quote:

Spuit 11quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Goede afleidingsmanoeuvre om de verdenkingen bij de echte moordenaar weg te houden!

quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Goede afleidingsmanoeuvre om de verdenkingen bij de echte moordenaar weg te houden!

Ja dat is ook zeker handig!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaa best wel, maar aan de andere kant geeft het ook genoeg voorbereidingstijd. Nu met het lekkere weer zijn we ook wat aan het verven aan de buitenkant enzo, alvast wat dingen mooi afwerken.
Ik heb ook verder niks te klagen want ik profiteer dik mee van het feit dat m'n vriend al een koophuis heeft, ik zou me in m'n eentje nog geen appartement kunnen veroorloven. Dus ik wacht maar geduldig af
.

quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:01 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zit jezelf gewoon in te dekken als "de detective" als een bliksemafleider van het feit dat je gewoon stiekem zelf al die moorden pleegt

quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:

Toen ij daar nog een vakantiebaantje had in een bakkerij in de zomer kon ik beter jn het duits beginnen dan het nederlandsquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat er nu ook heel veel niet-Zeeuwen in Zeeland ronddralen

Stom systeem is het toch.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, sociale huur verdien ik net te veel voor.
Vrije sector woningen van 700-800 euro kaal zijn te gewild in de randstad.
Ik mag niet kopen vanwege mijn grote studieschuld.

Och hemelquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toen ij daar nog een vakantiebaantje had in een bakkerij in de zomer kon ik beter jn het duits beginnen dan het nederlands

En ondertussen nog Fok!en ook!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit op bed, in een werkcall. Ook spannend.

Stond ze al op je te wachten met wodka en met bokking tussen reddingsbanden?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder ik kan misschien beter morgenochtend ko-
WE HEBBEN OP JE GEREKEND NOAH JE KOMT MAAR
oh oke :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |