Ik hou ook erg van salades. Denk dat we die de komende tijd ook nog wel heeeeeel veel gaan eten, tijdens de verbouwing, een paar weken zonder keukenquote:
Ik had in mijn studententijd geen magnetronquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets mis mee joh. Zo nu en dan neem ik zelfs nog wel eens een magnetron maaltijd als ik er echt geen zin in heb.
En door miin eerste jaar uit huis studeren ben ik nog altijd magnetronmaaltijd connaisseur
Zekerquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja iets als pasta en dan saus uit potje is dan wel ideaal inderdaad
Drie jaar, volledige bachelor daar gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoelang was je dan in engeland en voor studie of?
Even heel hard aan het nadenken of ik dit eerder heb geweten/gevraagd maar ik geloof het niet
Dat zo aankondigen is ook best naïefquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik moet mensen gaan chanteren!
Ja en je kunt er gewoon van alles in stoppen wat je wilquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hou ook erg van salades. Denk dat we die de komende tijd ook nog wel heeeeeel veel gaan eten, tijdens de verbouwing, een paar weken zonder keuken
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
Ik was even ingedommeld en droomde dat ik corona had en voelde dat ik in coma raakte![]()
![]()
Lasagnequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had in mijn studententijd geen magnetronIk móest wel koken! Al had je ook wel kant-en-klare ovenmaaltijden enzo. Pizza, dat soort spul.
Niks mis met pizzaquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had in mijn studententijd geen magnetronIk móest wel koken! Al had je ook wel kant-en-klare ovenmaaltijden enzo. Pizza, dat soort spul.
Ah, eten jullie dan ook allebei wat anders?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zekeren m'n vrouw had voor zichzelf gisteren al wat Colombiaans gemaakt. Is ook wel leuk, twee dagen per week vrijheid om voor jezelf wat te maken. Dinsdag had ik hotdogs.
Ja zo doen we het normaal als we over Strani roddelen, maar helemaal vergeten deze keerquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die fout daar behoed ik me vaak voor door een apart tabblad met het dm-scherm te hebben en niet via de SC te reageren
Nee hoor, die mensen weten nu precies wie ik bedoel en ze kunnen zich vast voor gaan bereiden op de ellende die hun kant op komtquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zo aankondigen is ook best naïef
Ja echt raarquote:
Oei, dat is wel echt behelpen danquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Lasagne![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen oven en geen magnetron
Ik had dus weer geen ovenquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was even ingedommeld en droomde dat ik corona had en voelde dat ik in coma raakte![]()
![]()
![]()
OH jaaaa daar had je toen ook wel een lekkere kant-en-klare variant vanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Lasagne![]()
![]()
![]()
Ik heb nu geen oven en geen magnetron
Mekequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
![]()
Oehh dat valt reuze mee! Ik wil ook wel graag een airfryerquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oei, dat is wel echt behelpen dan
Als wij straks zonder keuzen zitten hebben we nog een kamado bbq, een combimagnetron, een (1) inductieplaatje en een airfryer. Dus dat wordt ook wat creatieve koken
Oh wowow zo lang. Welke uni?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie jaar, volledige bachelor daar gedaanMocht ik ooit nog een master willen doen (maar denk dat ik dat niet meer ga doen) blijf ik wel in Nederland. Het was leuk voor die drie jaar
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, eten jullie dan ook allebei wat anders?
Nee echt godenvoerquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niks mis met pizza
@:Strani spinazieravioli klinkt ook heel lekker! Ik ben DOL op spinazie
Wat naarquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Meke het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |