1) Greenwichtijd 2) Greenwichtijd (afk.) 3) Landcode van guatemala 4) Luxe auto 5) Nederlandse gouden muntquote:
volgens wil?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GT?
(volgens wil je graag dat iemand je dit vraagt)
volgens wil??quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GT?
(volgens wil je graag dat iemand je dit vraagt)
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.quote:
Ik heb daar persoonlijk niks mee maar snap wel het gemak ervan. Ik zal niet schromen om je eens om tips te vragen als ik even niet weet wat ik moet lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.
Dus mocht je ooit verlegen zitten om een goede titel of een goede schrijver, heb ik goeie tips.
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.
Dus mocht je ooit verlegen zitten om een goede titel of een goede schrijver, heb ik goeie tips.
Ik weet niet of het je genre is maar check vooral Nicolas Ammaniti eens. Mijn favoriete schrijver.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar persoonlijk niks mee maar snap wel het gemak ervan. Ik zal niet schromen om je eens om tips te vragen als ik even niet weet wat ik moet lezen.
Heb je zoveel boeken, schaf je jezelf alsnog een e-reader aan. Opmerkelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan? Ik vind het vrij logisch klinken eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je zoveel boeken, schaf je jezelf alsnog een e-reader aan. Opmerkelijk.
Ik doe 40 ml G, 80 ml T, komkommer, ijsklontjes en wat jeneverbessen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Andersom zou nu ongeveer het moment aanbreken dat je zou gaan twijfelen aan onze vriendschap.
Ik vind het woord 'jezelf' vrij overbodig in deze post.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed. Geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe 40 ml G, 80 ml T, komkommer, ijsklontjes en wat jeneverbessen.
Ik heb alles uit appelekop.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan? Ik vind het vrij logisch klinken eigenlijk.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'jezelf' vrij overbodig in deze post.
Dat verklaart het wat meerquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nu The Wire kijken.
Ik heb deze serie nog nooit gezien.
Ik heb alleen De Magiër van Feist meer dan 1 keer gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.
[..]
Moet jij weten.
[..]
Dat verklaart het wat meerBen je een beetje fan van boeken herlezen of is het na 1x wel goed?
Eens met deze post.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.
Vond ik eerst ook altijd. Tot ik een e-reader kocht.quote:
Dus je kocht een e-reader voordat je vond dat dat beter was dan echte boeken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook altijd. Tot ik een e-reader kocht.
van The Wire??quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Aflevering 1 gezien. Het nodigt nog niet echt uit moet ik zeggen.
Morgen kijk ik de rest van seizoen 1
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?quote:
Ik heb dat weet ik hoeveel jaar terug gezien, geen idee meer hoe de eerste aflevering was. Weet alleen dat het een bazenserie is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?
Dit is een serie zonder cliffhangers.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?
Ik keek ooit de eerste aflevering en daarna maanden niks meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Aflevering 1 gezien. Het nodigt nog niet echt uit moet ik zeggen.
Morgen kijk ik de rest van seizoen 1
Alcohol uitgewerkt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:33 schreef PicoMMP het volgende:
Vanaf 5.00 uur al wakker.
2k korte nacht
Je moet dan ook minimaal anderhalve fles drinken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef fetX het volgende:
Ik kwam juist niet in slaap. Paar glazen wijn gehad, dat werkt niet.
Nee alcohol verkloot je nachtrust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef fetX het volgende:
Ik kwam juist niet in slaap. Paar glazen wijn gehad, dat werkt niet.
Precies. Of niet, of jezelf volgieten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet dan ook minimaal anderhalve fles drinken.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer
dan moet @:jancees mij maar tietenpics sturen
Daarom altijd Lebron GOATquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:52 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)st-dance-is-bullshit
@:Caland
Meestal als ik helemaal naar de klote ben slaap ik prima in, maar na 2 of 3 uur word ik wakker en dan lig ik ook de rest van de nacht wakkerquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:05 schreef JanCees het volgende:
zelfs zn senseoapparaat ziet er ranzig uit
Hmmm. Ik slaap dan wel door, maar word vrijwel altijd vroeg wakker.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal als ik helemaal naar de klote ben slaap ik prima in, maar na 2 of 3 uur word ik wakker en dan lig ik ook de rest van de nacht wakker
@KingRolandquote:Op Hemelvaartsdag wordt binnen het christendom herdacht dat Jezus Christus is opgevaren naar God, zijn Vader in de hemel, negenendertig dagen na zijn opstanding uit de dood. De viering is onderdeel van de paascyclus en daarin telt Hemelvaartsdag als de veertigste paasdag.Vandaar het hemelvaartsweekend.
Jammer.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net gruwelijk hard zitten schijtenHelaas geen pics.
Van harte met je bolus.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net gruwelijk hard zitten schijtenHelaas geen pics.
Dat is wel genot. Ik had een aantal keurige dikke stevige drollen, uniform qua kleur en ook lichtelijk nat. Een 9/10.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van harte met je bolus.
Ik had een uitmuntende sigaar vanochtend. Mooi van kleur, nat doch stevig, een 8,5/10.
@:scrupuleus check deze review.
vind het echt raar dat jij geen vriendinnetje hebtquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is wel genot. Ik had een aantal keurige dikke stevige drollen, uniform qua kleur en ook lichtelijk nat. Een 9/10.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het echt raar dat jij geen vriendinnetje hebt
z'n volgende vogel is een schijtlijsterquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind het echt raar dat jij geen vriendinnetje hebt
Ik ben inmiddels in het laatste boek van de Sword of Truth saga beland.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo met de pootjes hoog Het geheim van Anna Enquist lezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Zipportal het volgende:
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 13 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.640)
- 27 mensen overleden (totaal: 5.775)
- 253 mensen positief getest (totaal: 44.700)
Wat fijn dat het zo'n mooie vorm had.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van harte met je bolus.
Ik had een uitmuntende sigaar vanochtend. Mooi van kleur, nat doch stevig, een 8,5/10.
@:scrupuleus check deze review.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf nou van dat er dagenlang klagers zijn, het tot 21 mei duurt dat er uberhuabt een reactie komt van de grote baas omdat hij weer eens getriggered werd door een post, en dan blijkt dat het probleem dus al erkent en opgelost is, anderhalve dag terug, maar er totaal 0 communicatie over is geweest?
Vind je dat normaal? Vind je dat goed? Gaat dat altijd zo blijven (het is namelijk altijd al zo geweest)? Is het nou zoveel moeite voor iemand die wél verstand van zaken heeft om even te posten "ja, jongens, probleem gezien, gaan er mee bezig!" en dan een paar dagen later "Ja, jongens, opgelost! Merken jullie dat ook?".
Ah oke.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je jezelf weer als een totale mongool presenteert.
goed gedaan!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesportDat valt niet mee in dit weer overigens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Doen we niks meequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef Ifrane het volgende:
Ik geniet nog intenser dan gisteren van mijn nieuwe mobiele airco terwijl ik PES 2020 op de PS4 aan het spelen ben.
Dit even ter info.
wat is je psn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef Ifrane het volgende:
Ik geniet nog intenser dan gisteren van mijn nieuwe mobiele airco terwijl ik PES 2020 op de PS4 aan het spelen ben.
Dit even ter info.
Menskrachttwitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
Kom potje doen dan kerelquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is je psn?
oh laat maar want ga je toch niet toevoegen xD
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Menskrachttwitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
![]()
Goffetomme wat sneuquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
Ze zullen daar ook wel een divibokaal hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
Lekker maat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
Net patat pinda met twee kroketten op.
Kom maar op met jullie walging.
Enjoy.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
Ga zo barbecuen bij maat. Uitzicht over strandje, niks mis mee.
Ben je 12 ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
hamburger.jpgquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop dat het gesmaakt heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
heerlijk vriendquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
als je er maar van genoten hebt jongenquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
Kroketten niet mijn ding, maar patat pindaquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:52 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je er maar van genoten hebt jongen
Het was inderdaad heerlijk. De nieuwste snackzaak in het winkelcentrum is van grandioze kwaliteit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kroketten niet mijn ding, maar patat pinda
wat voor patat vind jij het lekkerste?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was inderdaad heerlijk. De nieuwste snackzaak in het winkelcentrum is van grandioze kwaliteit.
Normale patat, of hoe bedoel je? De patat bij deze zaak die we halen is wel echt lekker vind ik. https://kwalitaria.nl/assortiment/14/frietquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat voor patat vind jij het lekkerste?
Heb je ooit raspatat geprobeerd?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Normale patat, of hoe bedoel je? De patat bij deze zaak die we halen is wel echt lekker vind ik. https://kwalitaria.nl/assortiment/14/friet
Vaak genoeg, eigenlijk standaard bij de zaak waar we eerst haalden voordat Kwalitaria er hier nog niet was.quote:
Vroeger fan van, maar tegenwoordig krijg ik het moeilijk wegquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vaak genoeg, eigenlijk standaard bij de zaak waar we eerst haalden voordat Kwalitaria er hier nog niet was.
Tegenwoordig eet ik ook weinig patat meer, eigenlijk. Denk in totaal uiteindelijk 4/5 keer per jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger fan van, maar tegenwoordig krijg ik het moeilijk weg
Geen idee waarom
Tijd om dat te veranderen. Is een enorm aardappelen overschot op het moment.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig eet ik ook weinig patat meer, eigenlijk. Denk in totaal uiteindelijk 4/5 keer per jaar.
Vlaamse Friet is wel overrated, toen in Antwerpen kreeg ik het niet wegquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig eet ik ook weinig patat meer, eigenlijk. Denk in totaal uiteindelijk 4/5 keer per jaar.
Slechtere patat dan in de Gouden Wok ga ik nooit vinden, denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vlaamse Friet is wel overrated, toen in Antwerpen kreeg ik het niet weg
@:Kapiteintje (RIP)
Fuck it, nu pas de tekst gelezen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
JAAPED. @:de_kraam
https://www.telegraaf.nl/(...)we-trainer-jaap-stam
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
STAMMEDquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
twitter:CryptoSode twitterde op donderdag 21-05-2020 om 19:52:32@fccincinnati Racists!!! All whites look alike for you? Bunch of racists!!! That is just a pic of a random bold white person dumbass racists reageer retweet
Jaap met de cup met grote orenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:CryptoSode twitterde op donderdag 21-05-2020 om 19:52:32@:fccincinnati Racists!!! All whites look alike for you? Bunch of racists!!! That is just a pic of a random bold white person dumbass racists reageer retweet
Hij is wel ff met vakantie geweest trouwens.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Die Jaap heeft toch best veel prijzen binnengesleept
[ afbeelding ]
Was ook wel nodig ook. Voor zijn vakantie zat hij er redelijk doorheen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is wel ff met vakantie geweest trouwens.
[ afbeelding ]
Jordi Clasie gepresenteerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
Bakkati nu ook gepresenteerd bij Cincinnati
[ afbeelding ]
Snoeperd, die Jaapquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is wel ff met vakantie geweest trouwens.
[ afbeelding ]
Van al dat liggen heeftie wel een bolle kop gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
Bakkati nu ook gepresenteerd bij Cincinnati
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van al dat liggen heeftie wel een bolle kop gekregen.
[ afbeelding ]
Doet me aan die show van Nick Cannon denkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Was jij vroeger ook een fan van deze show, @:GGMM?
Ik wel !!
The Lyricists Lounge Show was een comedy rapshow begin 2000 uitgezonden op MTV.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet me aan die show van Nick Cannon denken
Lenny is er morgen pas weerquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Man loopt brandwonden in gezicht op door ontplofte gasfles
https://www.telegraaf.nl/(...)or-ontplofte-gasfles
TILBURGED.
@:lenny_leonard
Nelom heeft verlengd. JUICHEN.quote:
TILBURGEDtwitter:WillemII twitterde op donderdag 21-05-2020 om 21:10:13@fccincinnati Are you sure? https://t.co/5YltHo07lz reageer retweet
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nelom heeft verlengd. JUICHEN.TILBURGEDtwitter:WillemII twitterde op donderdag 21-05-2020 om 21:10:13@:fccincinnati Are you sure? https://t.co/5YltHo07lz reageer retweet
https://mobile.twitter.com/WillemII/status/1263547665721278465quote:
Genot.quote:
Die heb ik al een tijdje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk dat je een FOK! pimpaccount hebt.
Nice.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Valt mij nu pas op.
Dat je vrouw een streep in haar broek had zag ik gisteren meteen.
Achter elkaar door posten, zonder dat je die rollback melding krijgt. Als forumbeest ben ik daar uitermate content meequote:
Jullie zijn beiden blauw? Dan heb je dat ook toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Achter elkaar door posten, zonder dat je die rollback melding krijgt. Als forumbeest ben ik daar uitermate content mee
Was dat maar zo'n feestquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden blauw? Dan heb je dat ook toch?
Rip. Ik heb ook onlangs weer verlengdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh de mijne loopt morgen af zie ik.
Ga ik ook wel even doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rip. Ik heb ook onlangs weer verlengd
711. Ga zo door en met jouw notes scoor ik ook een 4 op een rijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Caland het volgende:
De echte forumbeesten zetten gewoon een 4 op een rij zonder als een kansloos mongooltje te betalen voor FOK!
Die melding krijg je echt bijna nooitquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Maar goed. Ik vind het wel lekker zo'n abonnement. Een jaar lang geen adds of die vervelende 'HEY JE GEBRUIKT EEN ADDBLOCKER MAN'-meldingen
eens en zelfs 4 op rij is ook wel een mongolen actiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef Caland het volgende:
De echte forumbeesten zetten gewoon een 4 op een rij zonder als een kansloos mongooltje te betalen voor FOK!
@Lange_Lansquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens en zelfs 4 op rij is ook wel een mongolen actie
Eens, het is gewoon 5 op dat moment maar dat snappen ze nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil hem wel helpen
@:Caland noem me eens een sukkel.
Niet meer dan mij toch?????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:pumpalov heeft er ook aardig wat trouwens.
Jawel. Zit tegen de 850 aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet meer dan mij toch?????
Ik laat me niet inhalen door een kut Bulgaar
Jij bent een amateur vergeleken met Dvengodquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi mamquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Zit tegen de 850 aan.
Die melding krijg ik echt zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Maar goed. Ik vind het wel lekker zo'n abonnement. Een jaar lang geen adds of die vervelende 'HEY JE GEBRUIKT EEN ADDBLOCKER MAN'-meldingen
Ik kreeg ‘m de laatste tijd vrijwel elke keer als ik een nieuwe pagina laadde.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die melding krijg ik echt zelden tot nooit.
Deze jongen is goed afgericht.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Het schoothondje van @GGMM .quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze jongen is goed afgericht.
@:danny
Hier wordt user @Lange_Lans getorpedeerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Huhquote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Sorry @:jancees ik trek mijn gevechtslaarzen weer aan
Hou je vieze hoerenbek over Jaapgod, kutlul.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:17 schreef Buitendam het volgende:
Goedemorgen vrienden.
De positie van "Corona Jaap" wankelt.
Eens jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je vieze hoerenbek over Jaapgod, kutlul.
wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:17 schreef Buitendam het volgende:
Goedemorgen vrienden.
De positie van "Corona Jaap" wankelt.
Leeuwendeel wel positief dus beetje vals spelen doe ik wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:pumpalov heeft er ook aardig wat trouwens.
*kutbulgaar, stinkserf.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
90% positiefquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Leeuwendeel wel positief dus beetje vals spelen doe ik wel.
Kokend.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je vieze hoerenbek over Jaapgod, kutlul.
Ik moest deze zin een aantal keer lezen voordat ik het begreep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik krijg soms als ik Google de Wikipedia-pagina in het Fries boven diezelfde pagina in het NL/Engels.
RAZEND maakt mij dit
@:maxi-mus
Ik heb heel mijn huis schoongemaaktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedemo..
Tijd om wat anders te gaan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11;09quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net redelijk zitten kakken, maar omdat het niet echt goed stevig was, en ik 5x moest vegen, geef ik het een 5/10.
Pics?!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net redelijk zitten kakken, maar omdat het niet echt goed stevig was, en ik 5x moest vegen, geef ik het een 5/10.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Dit is niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij ook van de tijdstippenpolitie?
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb iemand haar pinpas gevonden vanochtend, die persoon online opgespoord en ze komt hem strakjes halen !!
Het is te hopen voor d'r dat ze iets van pepperspray bij zich heeft dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb iemand haar pinpas gevonden vanochtend, die persoon online opgespoord en ze komt hem strakjes halen !!
Waarom had je een banquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Half uur langer vastgezeten dan nodig. Ik verwacht dat hier rekening mee wordt gehouden bij de volgende ban.
@:banny
Wat een moeite, je kan ook gewoon een nieuwe aanvragenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Staat de kliklijn onder een sneltoets bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Dit mag ik hier NIET melden.
CORRED
Ja, jammer inderdaad. Maar hij trapt er vast wel een keer in!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Helaas, ons plan om Lenny gelijk weer een ban aan te smeren mislukt.@:caland
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Helaas, ons plan om Lenny gelijk weer een ban aan te smeren mislukt.@:caland
(lol)twitter:shitbaudetsays twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 11:43:43De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier... #vanhaga https://t.co/LuQ81TKejb reageer retweet
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:shitbaudetsays twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 11:43:43De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier... #vanhaga https://t.co/LuQ81TKejb reageer retweet
@:scrummie2.1 @:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:netsplitter
Kop op joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen? Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
Hiddemagodquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen? Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangen.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Je bent overigens @Wereldgozer vergeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Waarom niet. Die stemmen tellen net zo zwaar als die van mensen die wel een IQ boven de 65 hebben tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen?
Dat siert je!quote:Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangen.
Kijk ze demoniseren @Scrummie2.1quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die Forum voor Democratie stemmen hebben óf een moeilijke jeugd gehad óf een TIA overleefd.
Nog altijd beter dan de beestenpartij. Als je op FvD stemt ben je gewoon niet helemaal goed, als je op de beestenpartij stemt ben je een psychopaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die Forum voor Democratie stemmen hebben óf een moeilijke jeugd gehad óf een TIA overleefd.
Daar stemt @KnutdeIJsbeer toch op?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de beestenpartij. Als je op FvD stemt ben je gewoon niet helemaal goed, als je op de beestenpartij stemt ben je een psychopaat.
Dat is echt het enige jammere aan @Lenny_Leonard inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een like uitgedeeld
Nog niet gekliktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |