Dus je kocht een e-reader voordat je vond dat dat beter was dan echte boeken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook altijd. Tot ik een e-reader kocht.
van The Wire??quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Aflevering 1 gezien. Het nodigt nog niet echt uit moet ik zeggen.
Morgen kijk ik de rest van seizoen 1
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?quote:
Ik heb dat weet ik hoeveel jaar terug gezien, geen idee meer hoe de eerste aflevering was. Weet alleen dat het een bazenserie is.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?
Dit is een serie zonder cliffhangers.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
jij vond het dusdanig spectaculair dat je zowat flauw viel bij de cliffhanger en smeekte om aflevering 2?
Ik keek ooit de eerste aflevering en daarna maanden niks meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Aflevering 1 gezien. Het nodigt nog niet echt uit moet ik zeggen.
Morgen kijk ik de rest van seizoen 1
Alcohol uitgewerkt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 06:33 schreef PicoMMP het volgende:
Vanaf 5.00 uur al wakker.
2k korte nacht
Je moet dan ook minimaal anderhalve fles drinken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef fetX het volgende:
Ik kwam juist niet in slaap. Paar glazen wijn gehad, dat werkt niet.
Nee alcohol verkloot je nachtrust.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:48 schreef fetX het volgende:
Ik kwam juist niet in slaap. Paar glazen wijn gehad, dat werkt niet.
Precies. Of niet, of jezelf volgieten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet dan ook minimaal anderhalve fles drinken.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer
dan moet @:jancees mij maar tietenpics sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |