Heb alleen wel gemerkt dat de chicks het niet zo waarderen als ik daarover uit de school klapquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja had ik kunnen doen als ik de afgelopen tien jaar bij m'n ouders was blijven wonen
Kun je inderdaad beter voor je houden. En dan in haar stad datenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alleen wel gemerkt dat de chicks het niet zo waarderen als ik daarover uit de school klap
Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze meteen een goede band kunnen opbouwen met hun schoonoudersquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb alleen wel gemerkt dat de chicks het niet zo waarderen als ik daarover uit de school klap
Van jou persoonlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja hier is de hypotheek bijna afbetaald
Kan chevy ondertussen Silverstone onveilig makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze meteen een goede band kunnen opbouwen met hun schoonouders
Ben je zelf mee akkoord gegaan toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben er zo klaar mee met die huurbazen en smerige huisjesmelkers
Volgende maand krijg ik waarschijnlijk mijn geld van rechtszaak maar eigenlijk kan ik dan opnieuw beginnen tegen hem vanwege de te hoge huur die hij rekent
Kan zijn vriendin voor de race begint nog even met wat vlaggetjes zwaaien als pitspoesquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan chevy ondertussen Silverstone onveilig maken
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben je zelf mee akkoord gegaan toch?
quote:
In vbl sc gaat het over bcsquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben je zelf mee akkoord gegaan toch?
wut? waar woon je en waarom ben je er akkoord mee gegaan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind 700 per maand ook wel voldoende voor 25 m2
komt uiteindelijk toch wel uitquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter voor je houden. En dan in haar stad daten
Jouw visiequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze meteen een goede band kunnen opbouwen met hun schoonouders
Haha nee vriend.quote:
Maar dan heb je haar wel al geneuktquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
komt uiteindelijk toch wel uit
[..]
dat je thuis woont?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wut? waar woon je en waarom ben je er akkoord mee gegaan?
Het is 575 ong. Vooral dure servicekosten en voorschot GWLquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wut? waar woon je en waarom ben je er akkoord mee gegaan?
125 voorschot gwl is toch best reasonable, teveel ontvang je toch terug? 525 voor 25m2 wel veel tenzij centrum grote stad. wanneer heb je hier een punt van gemaakt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Het is 575 ong. Vooral dure servicekosten en voorschot GWL
Ja, niet als je een huisbaas hebt die het of niet verrekent of gewoon een random bedrag invult wat je terug krijgt. En ik woon in een grote stad buiten randstad op 1 min lopen van CS.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
125 voorschot gwl is toch best reasonable, teveel ontvang je toch terug? 525 voor 25m2 wel veel tenzij centrum grote stad. wanneer heb je hier een punt van gemaakt?
Heb jij wel eens op jezelf gewoond? 125 is best veel toch voor 1 persoon 1 kleine woning. Of zou fokkie wiet kweken. Wat noem jij een grote stad?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
125 voorschot gwl is toch best reasonable, teveel ontvang je toch terug? 525 voor 25m2 wel veel tenzij centrum grote stad. wanneer heb je hier een punt van gemaakt?
oh dus het is je echt daarom te doen en niet om dat de huurprijs zelf te hoog is volgens het puntensysteem?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet als je een huisbaas hebt die het of niet verrekent of gewoon een random bedrag invult wat je terug krijgt. En ik woon in een grote stad buiten randstad op 1 min lopen van CS.
voor 25m2 wel tenzij het een oude woning is maar als je het toch terug ontvangt is het gewoon een stukje zekerheid voor de eigenaar maar dat is hier dus niet zo. top tien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij wel eens op jezelf gewoond? 125 is best veel toch voor 1 persoon 1 kleine woning. Of zou fokkie wiet kweken. Wat noem jij een grote stad?
Nee, daarnaast is mijn huur te hoog. Maar aangezien dit met meerdere mensen juridisch is afgehandeld twijfel ik of ik in mijn eentje nogmaals over de huurprijs moet beginnen omdat het nogal een gedoe is en je zelf ook nogal wat kosten moet makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
oh dus het is je echt daarom te doen en niet om dat de huurprijs zelf te hoog is volgens het puntensysteem?
Liefde omvat meer dan alleen seks vriendquote:
Ja.quote:
Wat vind jij van de mannenliefdequote:Op donderdag 21 mei 2020 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liefde omvat meer dan alleen seks vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |