quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er geen gekregen wegens corona
Maar ik ben erg benieuwd naar de jouwe
Ze hebben een fout gemaakt met de servicekostenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er geen gekregen wegens corona
Maar ik ben erg benieuwd naar de jouwe
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben een fout gemaakt met de servicekosten
Schoonmaakkosten en stroomkosten worden verdubbeld terwijl het voorschot over 2019 al te hoog was. Ook brengen ze een abonnement in rekening waarvan ik zwart op wit heb dat deze is opgezegd en niet meer hoef te betalen
Dat netjes aan Vestia gemeld. Krijg ik een standaardbrief. We gaan niet inhoudelijk in op bezwaren tegen servicekosten. Je mag direct naar de huurcommissie
Ze zeiden ook nog dat ik binnen vijf dagen moet reagerenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Vermoeiend weer.
Moet je bij de huurcommissie dus heel proces voor starten?
Gaat het om veel voorschot wat je betaalt dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zeiden ook nog dat ik binnen vijf dagen moet reagerenik ga vrijdag wel bellen
Heb in gedachten al een hele mooie brief voor de huurcommissie opgesteld
Maar je hebt geen verhoging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben er zo klaar mee met die huurbazen en smerige huisjesmelkers
Volgende maand krijg ik waarschijnlijk mijn geld van rechtszaak maar eigenlijk kan ik dan opnieuw beginnen tegen hem vanwege de te hoge huur die hij rekent
Nee, ik vind 700 per maand ook wel voldoende voor 25 m2quote:
Oh HAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijne was subtiel maar was wel een reactie daarop
25 euro per maand. Valt wel mee maar ook HET principe hè. 30% minder kosten aan stroom en dan het voorschot verdubbelen. De onbenul die dit bedacht heeft wordt betaald van mijn huurquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat het om veel voorschot wat je betaalt dan?
Zelf verrekenen met de laatste maand huurquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
En ik kreeg ook al mee van mensen naast mij dat ik mocht hier weggaan kon fluiten naar mijn borg, waar ik 750 voor heb moeten betalen, sommige mensen die later zijn binnen gekomen hebben zelfs 900/1000 euro moeten neerleggenFijn om nu al te weten dat je dat al kwijt bent
Is ook zo. Wat je niet meteen verbruikt (wat je overdag dus wel doet want dan beweeg je als normaal persoon) wordt opgeslagen als viesdik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Hij heeft wel gelijk overigens. Nog steeds mensen die denken dat eten na 8 uur ongezonder is dan overdag
Ja snap ik, maar aan huurcommissie ben ook geld kwijt tochquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 euro per maand. Valt wel mee maar ook HET principe hè. 30% minder kosten aan stroom en dan het voorschot verdubbelen. De onbenul die dit bedacht heeft wordt betaald van mijn huur
Als ik verlies 25 euro. Als de woningbouw verliest betalen zij 450 euroquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar aan huurcommissie ben ook geld kwijt toch
In rust verbrandt je ook gewoon verderquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is ook zo. Wat je niet meteen verbruikt (wat je overdag dus doet) wordt opgeslagen als viesdik.
In de ochtend is dus eigenlijk prima maar in de avond niet.
25 euro maar? Oh dacht wel meer. Ik heb in totaal euro ong 200 moeten neerleggen nu, maar krijgt ongeveer 1.5k terugquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik verlies 25 euro. Als de woningbouw verliest betalen zij 450 euronou ja uiteindelijk betalen de huurders dat
Wat een onzin. Kcal in vs kcal out is het enige wat teltquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Is ook zo. Wat je niet meteen verbruikt (wat je overdag dus wel doet want dan beweeg je als normaal persoon) wordt opgeslagen als viesdik.
In de ochtend is dus eigenlijk prima maar in de avond niet.
Is dat via huurcommissie dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 euro maar? Oh dacht wel meer. Ik heb in totaal euro ong 200 moeten neerleggen nu, maar krijgt ongeveer 1.5k terug
Mag ook wel, na jarenlange gezeik met BD
Nee hebben gewoon advocaat ingeschakeld, en wel wat `korting''gekregen via Juridisch loketquote:
Met advocaat erbij vind ik 200 nog wel meevallenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hebben gewoon advocaat ingeschakeld, en wel wat `korting''gekregen via Juridisch loket
Doe je goed vriend. Zorg je wel dat je Sims blijven plassen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja hier is de hypotheek bijna afbetaald
(lol)quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je goed vriend. Zorg je wel dat je Sims blijven plassen?
Ja had ik kunnen doen als ik de afgelopen tien jaar bij m'n ouders was blijven wonenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja hier is de hypotheek bijna afbetaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |