ze denken dat ze 5g masten in de hens steken ja maar er worden vooral 4g masten beschadigd. Beetje tergend dit Tjackaquote:
Ohquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze denken dat ze 5g masten in de hens steken ja maar er worden vooral 4g masten beschadigd. Beetje tergend dit Tjacka
Met 5G kunnen ze wel sneller hun filmpjes met complottheorieėn uploaden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Nu doen BNW-ers ook niet veel mensen kwaad, zolang ze van 4g-masten afblijven
Neem gewoon een abo manquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert
[ afbeelding ]
Fijne nachtrust toegewenstquote:
Vroeger gaf ik vaak abo's weg met Sinterklaas op FOK!quote:
Dat was erg nobel van je maatquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger gaf ik vaak abo's weg met Sinterklaas op FOK!
Zekerquote:
Huh heb je er nooit zelf een gekregenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Maar dit was een hint dat ik er wellicht eens eentje kreeg!!!
Jammer weer
Ondankbare honden hequote:Op woensdag 20 mei 2020 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh heb je er nooit zelf een gekregen
Ik wou dat ik jou eentje kado kon doen maat. Maar helaas is die functie verdwenenquote:
Dit bewijst maar weer dat het leven een tranendal is maat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou eentje kado kon doen maat. Maar helaas is die functie verdwenen
Gelukkig kunnen we altijd nog van goede video's genieten. Met mensen die wel een beetje doordenkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer dat het leven een tranendal is maat.
Ik heb er geen gekregen wegens coronaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Willen jullie een update over m'n huurverhoging?
Nee dat was GGMMquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik maak net een post on vbl sc hierover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |