Ja ga je dat gekkie nou echt hierheen halenquote:
Hou je bek over een user van mijn forumquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga je dat gekkie nou echt hierheen halen
Je had beter KPD-mod kunnen wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou je bek over een user van mijn forum
Past er anders prima bij.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga je dat gekkie nou echt hierheen halen
Behalve jij zekerquote:
cachiiiiicachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
We mankeren allemaal wel wat. Niet waar?quote:
Ettoooooooo!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cachiiiiicachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We are all mental but some of us are more mental than othersquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef Cachie het volgende:
[..]
We mankeren allemaal wel wat. Niet waar?
[..]
Ettoooooooo!
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We are all mental but some of us are more mental than others
Nou diegene die Tjackie net tagt staat toch wel behoorlijk hoog op de koekwaus-ladder. net als @JoshCampbellquote:
Op schaal van 1 tot Bradddie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou diegene die Tjackie net tagt staat toch wel behoorlijk ook op de koekwaus-ladder. net als @:JoshCampbell
Mwah, dat is gewoon een simpele ziel zonder ruggengraat. Niet echt psychisch totaal verknipt ofzoquote:
Zeg jijquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou diegene die Tjackie net tagt staat toch wel behoorlijk hoog op de koekwaus-ladder. net als @:JoshCampbell
Hey babequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Cachie het volgende:
Ik ken die users niet. Vallen niet in mijn genre.
Zeg ikquote:
5g domme debielquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Nu doen BNW-ers ook niet veel mensen kwaad, zolang ze van 4g-masten afblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |