Hopelijk blijft je fiets even goed dan. Racefietsje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja prima kerel wel. Ook nog goed bevriend met haar dus, en ik heb voor 400 euro een goeie fiets waar hij zelf 1500 euro voor heeft betaald
Ja soort van. Beetje mix tussen racefiets en mountainbike.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft je fiets even goed dan. Racefietsje?
Klinkt goedquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kippensoep voor morgen staat op.
Wortel, prei, ui, selderij, laurier, foelie, peperkorrels, kruidnagel. Daar een paar stukken kip bij.
Lekker koken en zeven vanavond. Morgen bij lunch opwarmen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk blijft je fiets even goed dan. Racefietsje?
Nu is het wel goed weer daarvoor. Iedere dag even uurtje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja soort van. Beetje mix tussen racefiets en mountainbike.
Sowieso te veel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoeveel kruiden heb jij op voorraad dan?
Moet eerst even conditie weer from scratch opbouwenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu is het wel goed weer daarvoor. Iedere dag even uurtje.
[..]
Sowieso te veel.
Maar geen verse, want ik kan niks in leven houden.
Maar de foelie en peperkorrels moest ik kopendie had ik nog niet.
Ja zeg dat.quote:
Waarom heb je KvK nodig als je eigen afdeling krijgtquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zeg dat.Vrijdag voorstellen en voorgaand werk presenteren en indien Ja krijg ik hele eigen afdeling.
![]()
Onder die van hem (nu nog) uiteraard. Maar ik maak nu kosten uit mijn eigen zak voor wat voorbereidingen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je KvK nodig als je eigen afdeling krijgt
Kijk uit dat ze je niet besodeflikkerenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Onder die van hem (nu nog) uiteraard. Maar ik maak nu kosten uit mijn eigen zak voor wat voorbereidingen.
Ja tuurlijk. Gewoon lekker stukje fietsen. Frisse neus halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerst even conditie weer from scratch opbouwenDie is nog niet toereikend genoeg om een uur lang te knallen. En zeker niet elke dag
Maar kruiden kan je toch lang goed houden juist? Zelfs verse
Nee komt goed. Ik draag op dit punt geen risico en zijn geen grote kosten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit dat ze je niet besodeflikkeren
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee komt goed. Ik draag op dit punt geen risico en zijn geen grote kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |