Nou, het is allemaal wat.quote:
Ik blaf je moeder vooral vol jaquote:
Nou zeg, je moeder beetje lelijk noemenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is maar net wat je mooi vind natuurlijk
niet allemaal, degene die hun hond dat openbaar laten doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Dus alleen omdat jij niet tegen honden kan is iedereen met een hond een tokkie?
Uh
Oke
ben tenminste eerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zeg, je moeder beetje lelijk noemen
Ja, iedereen dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
niet allemaal, degene die hun hond dat openbaar laten doen.
heb je geen aanzetstaal?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks even kippensoepje voor morgen maken.
Alleen geen zin om die hele kip aan stukken te snijden. Zo goed zijn mijn messen niet meer.
denk dat het wel meevalt, meestal is het paar daagjes wennenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
En er komt een nieuwe stoel, maar de katten lagen altijd op de oude.
Hopelijk gaan ze niet teveel last hebben van hun kattenautisme.
Maar dan kan je alsnog wel gewoon objectief een oudere vrouw er knap uit vinden zien voor haar leeftijd natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben tenminste eerlijk
maar ben biased want val sowieso niet op oudere vrouwen
Jawel, maar denk dat ik er niet goed mee ben. Want zijn bij lange na niet meer zo scherp als toen ik ze kocht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je geen aanzetstaal?
[..]
denk dat het wel meevalt, meestal is het paar daagjes wennen
Ik ook, graag zelfs. Moet eerst ruimer wonen helaasquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zou wel weer een hond willen hebben.
ja maar vind beetje moeilijk om objectief een oordeel te vellen over mijn familieledenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan kan je alsnog wel gewoon objectief een oudere vrouw er knap uit vinden zien voor haar leeftijd natuurlijk
eigen belang gaat dus voor het algemeen belang? definitie van tokkiegedrag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, iedereen dusHonden hebben beweging nodig.
Je bent pas een tokkie als je je hond alleen maar in de tuin laat schijten. Of je hond verwaarloost
Niet als je met je hond naar het park gaat
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar vind beetje moeilijk om objectief een oordeel te vellen over mijn familieleden
net als mijn zusje, ik denk best dat mensen het een heel knap meisje vinden maar ik zie het niet zo
Ja dat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, graag zelfs. Moet eerst ruimer wonen helaas
Heb je plannen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, graag zelfs. Moet eerst ruimer wonen helaas
Ok.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je eigen belang gaat dus voor het algemeen belang? definitie van tokkiegedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |