a maar dan heb je wel echte imitatieleren kussens op een stel wegwerppallets hoor!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef RTR het volgende:
Je pakt me he omdat ik alleen een balkon heb![]()
![]()
Vieze achterhoeker!!![]()
![]()
![]()
Wajoow nu komt ik echt over als zo'n weirdoquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij weet wel veel over mij he?
En ja klopt, maar mevrouw ToT wilde zo'n setje er bij hebben.
Ja wtf is dezequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
a maar dan heb je wel echte imitatieleren kussens op een stel wegwerppallets hoor!
Oh nee, europallets, zit statiegeld op!
Haha!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef RTR het volgende:
[..]
Wajoow nu komt ik echt over als zo'n weirdo![]()
Nee man vind het gewoon grappig dat je uit dezelfde omgeving komt en je post vaak foto's
Jaquote:
Whehe, true!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is toch maar 3 maanden per jaar lekker weer hier, dan ga ik niet veel geld uitgevenPelletbank kun je zelf maken
![]()
Wel lekker...oordoppen in..en gaan..quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
[..]
Geerd is altijdready met zijn motor Had ik maar een motorrijbewijs![]()
Ja bij mij begint het ook wel weer te kriebelen. Misschien dat ik er weer eentje koop als mevrouw ToT haar rijbewijs heeft en soms de auto nodig heeft.quote:
Ik heb in mijn jonge jaren bij de Kwantum gewerkt, wat een zooi jongequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, true!
Ja hoeveel veel van die loungesets voor buiten kosten....En zo comfortabel lijken ze me niet eens!
Ach het kan altijd nog slechter: Jysk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik heb in mijn jonge jaren bij de Kwantum gewerkt, wat een zooi jonge![]()
Daarom witte tuinstoelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, true!
Ja hoeveel veel van die loungesets voor buiten kosten....En zo comfortabel lijken ze me niet eens!
Fantastischquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom witte tuinstoelen![]()
![]()
ff doekje over en klaar gaan 450 jaar mee
De grap is juist dat Jysk zo slecht niet isquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het kan altijd nog slechter: Jysk!
Maar idd: Kwantum is wat Leenbakker in de jaren '80 was.
Maar dat loungesetje van Jysk is dezelfde als van Leenbakker, maar dan met een net iets grotere tafel, voor maar ¤1 extra.
Maja als je net begint...ik heb ook shit van seats and sofas...bed van ikea (niks mis mee trouwens) ook niet de goedkoopste ...wat badkamer shit van karweiquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het kan altijd nog slechter: Jysk!
Maar idd: Kwantum is wat Leenbakker in de jaren '80 was.
Maar dat loungesetje van Jysk is dezelfde als van Leenbakker, maar dan met een net iets grotere tafel, voor maar ¤1 extra.
Welk dier ligt er dit keer op tafel (voor mij nog net niet goed te zien, tenzij het een vis is).quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dit was zeker 1 van de foto's waar je het op baseerde he?
Komt geloof ik van de Lidl vandaan, maar zat toch wel wat een prijskaartje aan.
Één of andere semi-onverwoestbare kunststof.
Dat materiaal is natuurlijk wel ideaal ivm onderhoudquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dit was zeker 1 van de foto's waar je het op baseerde he?
Komt geloof ik van de Lidl vandaan, maar zat toch wel wat een prijskaartje aan.
Één of andere semi-onverwoestbare kunststof.
Lekker man !!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef stokj het volgende:
https://www.lidl.nl/nl/p/(...)tv-49ul2a63dg/p37693
[ afbeelding ]
Nou, een paar jaar geleden toen ik iemand hielp met verhuizen en een huis inrichten, kwam ik daar echt alleen maar de grootste troep tegen; veel meubels van goedkoop wit spaanplaat waarvan de hoekjes in de winkel al enorm beschadigd waren!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:16 schreef RTR het volgende:
[..]
De grap is juist dat Jysk zo slecht niet is![]()
![]()
Het komt uit Zweden en de meubels zijn echt van betere kwaliteit dan van de Kwantum. Ze hebben ook totaal verschillende leveranciers
Ow dit is al een foto van 4 dagen geleden!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Welk dier ligt er dit keer op tafel (voor mij nog net niet goed te zien, tenzij het een vis is).
Ik wiep niet met mannenquote:
Ooh ja die ken ik nog wel hahaquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit is al een foto van 4 dagen geleden!
We hadden entrecote, dorade, ribbetjes en garnalen.
Ik mag weer op de interwebs komenquote:
Nee man, gewoon druk met school en werk en zulks.quote:
Zie vorige postquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah dat is fijn! Maar waarom mocht je even niet dan?
Best gaaayquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee man, gewoon druk met school en werk en zulks.
Nou, daar ben ik de laatste tijd minder mee bezig geweest.quote:
Jette niet..quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik de laatste tijd minder mee bezig geweest.
Heb je die kleine wel goed ingesmeerd !! Je verbrand levend volgens mij buiten,,,quote:
Verstandig advies inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die kleine wel goed ingesmeerd !! Je verbrand levend volgens mij buiten,,,
Gister paar uurtjes in de zon gezeten...vandaag mooi binnen als een ekte autistquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verstandig advies inderdaad
Heel verstandigquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister paar uurtjes in de zon gezeten...vandaag mooi binnen als een ekte autist![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |