SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blij met een babypop........hij wil een broertje/zusjeKlopt!
Hij heeft al een babypop, maar deze was veel realistischer!
![]()
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt!
Hij heeft al een babypop, maar deze was veel realistischer!
![]()
Kijk zo hoort dat ..geen gelul neuken met die handel !!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak voor de bitchslap vroeg haar oudere zus al of ze verkering hadden!
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk zo hoort dat ..geen gelul neuken met die handel !!!Gast!
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest je weer op de bank slapen vannacht ?Zonder wrijving geen glans![]()
Mag haags alweer af en toe uit de kelder komen dan?quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag haags alweer af en toe uit de kelder komen dan?
Zonder wrijving geen glans![]()
Meneer Konijn is er weer!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag haags alweer af en toe uit de kelder komen dan?![]()
![]()
![]()
Af en toe om z'n pot te legen!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag haags alweer af en toe uit de kelder komen dan?![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was nietknipperenmetjeogenofjehebtmeneerkonijngemist
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik droomde over Assepoesterquote:
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Jaquote:![]()
Stokj was er ook bij met z'n 55cm
Alles goed verder?quote:
Tuurlijkquote:![]()
Lekker rustig op straat
Witte tuinstoel broer, helaas heb ik alleen balkonquote:![]()
![]()
past toch wel een witte op ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef RTR het volgende:
[..]
Witte tuinstoel broer, helaas heb ik alleen balkon![]()
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga makenquote:
Nice !!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga makenIk zwaai naar dieren.![]()
Helaas...ik kan alleen bier drinken en fappen..naja 1 tip zorg dat de wind ofzo eronder door kan etc,,,net als je in je huis...ventilatiequote:![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga maken
Wij zitten aan een loungeset te denken, maar echt veel ruimte hebben we er niet voor, en het budget eigenlijk ook amper!
Die van Jysk voor ¤200 zou nog net kunnen qua financiën, maar qua ruimte niet echt, tenzij ik het permanent op het gazon zet.![]()
Geerd is altijdready met zijn motor Had ik maar een motorrijbewijsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas...ik kan alleen bier drinken en fappen..naja 1 tip zorg dat de wind ofzo eronder door kan etc,,,net als je in je huis...ventilatie![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je toch een prima setje staan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!
Wij zitten aan een loungeset te denken, maar echt veel ruimte hebben we er niet voor, en het budget eigenlijk ook amper!
Die van Jysk voor ¤200 zou nog net kunnen qua financiën, maar qua ruimte niet echt, tenzij ik het permanent op het gazon zet.![]()
![]()
Zonde om daar geld aan uit te geven manHet is maar drie maanden per jaar lekker weer he
170 euro![]()
![]()
man man man
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Je pakt me he omdat ik alleen een balkon heb![]()
![]()
Vieze achterhoeker!!![]()
![]()
Jij weet wel veel over mij he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:03 schreef RTR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch een prima setje staan?![]()
![]()
Zonde om daar geld aan uit te geven manHet is maar drie maanden per jaar lekker weer he
En ja klopt, maar mevrouw ToT wilde zo'n setje er bij hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |