Wajoow latented in so many waysquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Amee zuigt engine's kloten door z'n lul naar buiten.
Kunt het altijd proberenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Praktisch is dat niet mogelijk.
Jouw lippenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal je niet blij mee zijn. Haha!
Orgasm eindigt in horror!
Haha nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal je niet blij mee zijn. Haha!
Orgasm eindigt in horror!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Praktisch is dat niet mogelijk.
Denken dat iets onmogelijk isquote:
Daaromquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.... alles is mogelijk
Waarom denk je dat Eva die appel toch ging stelen he!!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef RTR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Eva die appel toch ging stelen he!!![]()
En nu zitten we met de gebakken peren!!!!
Heet jij Eva?!quote:
Ha ha, nee ik heet geen Evaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef RTR het volgende:
[..]
Heet jij Eva?!![]()
En zijn ook echt mensen die denken dat Assepoester niet echt bestaat![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, nee ik heet geen Evaen Assepoester is inderdaad een sprookje want ik doe al 'm'n hele leven' huishoudelijk werk en heb nog steeds mijn prins niet ontmoet
Klopt en toen was het nog niet dit soort weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Bizar hoe het er twee jaar terug uitzag ook.
Oh ben jij die man op de fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is het enige soort zonnebril dat ik draag.
Ja zulke soort brillen zoek ik eigenlijk. Even op de site kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
https://www.trendhim.nl/s(...)seerde-glazen-p.html
Deze heb ik. Bij normaal daglicht is het montuur donkerbruin en lijkt bijna zwart, en de glazen zijn ook flink donker. (Is ook in andere kleuren te krijgen.)
Maar je kunt ook voor zoiets gaan: https://www.trendhim.nl/classic-biker-locs-zonnebril-p.html
Toen zag alles er echt doods uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt en toen was het nog niet dit soort weer.
De temperatuur was vele malen hoger en volgens mij geen zuchtje wind. Volgens mij gingen in bepaalde delen van het land mensen ook water hamsteren.quote:
Bedankt en tot ziens!quote:
Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef RTR het volgende:
Ik wil kinderen maar helaas heb ik atm geen vriendin
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Bedankt en tot ziens!
[..]
Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?
Hoogopgeleid, laagopgeleid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me niet![]()
![]()
Gewoon een boerenmeid is prima
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je piktquote:
Nou ja, vroeg het voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt
Heb al kids dus ben ruim te oud voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb al kids dus ben ruim te oud voor je
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijn)
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarjaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mij
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarja
Maar inderdaad, nu we het toch hierover hebben: alles start weer een beetje op dus dan spreek ik meer mensen en ook dat vrouwtje wie een niffo heeft in Brabant.
Een andere vraag: is een vrouw ook goed? (van iemand op het werk is bekend dat het met de vrouwen niet lukte en toen ging hij met de mannen en dat bleek een succes te zijn).
Aha dan is het goed, dan hebben we dat helder op het netvlies.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoor
Wajoow stokj is op dreefquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, vroeg het voor de zekerheid.
Mag ze een kind hebben of heeft dat niet je voorkeur? En heb je een voorkeur voor afkomst en mate van religieusheid? In welke leeftijdscategorie valt jouw leeftijd en wat is jouw voorkeur?
Heel goed broeder!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dan weten we de juiste persoon te selecteren.
Dat is er nu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ook ff geen zin om in de tuin te gaan zitten wroeten; daarvoor wil ik echt zon hebben!
Lucky youquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
Ah, de noordelijke provinciën zitten net in een pluim, zie ik!
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
Sow, zit er eentje hier naast me ongegeneerd te scheten terwijl hij een koekje eet en me aankijkt van: "Wat is je probleem nou, pa?"
Lastig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
Alleen heeft hij al een paar weken weinig zin in eten.
's Ochtends gaat er wel wat pap in of een koekje, later eventueel wat ei of een beetje brood, maar veel eindigt ook op de grond.
's Avonds kun je er echt bijna niks in krijgen.
En slapen blijft ook kut.quote:
Ritme en regelmaat vriend, belangrijk!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En slapen blijft ook kut.
Oh well...komt ook allemaal wel weer goed als-ie eenmaal op kamers gaat wonen of zo!
Sowieso!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ritme en regelmaat vriend, belangrijk!!
Ook dat moet er onderhand wel uit haha.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar het manneke flipt 'm altijd volledig als hij merkt dat hij niet tegen iemand aan ligt.
Oh we hebben hier heel goede verduisterende gordijnen, dat scheelt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al helpt het niet mee dat het tot 22.00 licht is
Klopt, maar dan moet je wel op één lijn liggen met de aanpak daarvan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat moet er onderhand wel uit haha.
Da's wel handig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel op één lijn liggen met de aanpak daarvan.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh we hebben hier heel goede verduisterende gordijnen, dat scheelt.
En hij lijkt niet zo heel veel last te hebben van licht als hij slaapt.
Ja en 's nachts zijn we allebei ook echt kapot. Mevrouw ToT staat altijd een stuk sneller op dan ik (het liefst laat ik hem eerst gewoon ff doorhuilen zodat hij er aan went dat we niet meteen komen en hij weer gewoon door moet slapen)quote:
Jemig jullie slopen jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en 's nachts zijn we allebei ook echt kapot. Mevrouw ToT staat altijd een stuk sneller op dan ik (het liefst laat ik hem eerst gewoon ff doorhuilen zodat hij er aan went dat we niet meteen komen en hij weer gewoon door moet slapen)
Ik kan op zich er wel voor zorgen dat ik 's nachts voor hem zorg, maar dan ben ik overdag weer helemaal kapot en tijdens zijn middagdutje proberen te slapen is ook lang niet altijd een succes.
Haha nou ja; tegenwoordig blijf ik gewoon meuren omdat mevrouw ToT altijd het snelste wakker is.quote:
Ja begrijpelijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou ja; tegenwoordig blijf ik gewoon meuren omdat mevrouw ToT altijd het snelste wakker is.Maar als zij weg is (of in diepe slaap is) en de kleine gaat janken, dan ben ik altijd meteen hartstikke wakker!
Da's ook niet goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]En soms lig je gewoon de halve nacht te wachten tot hij weer gaat huilen!
Niet gekliktquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:10 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
versus
https://www.npostart.nl/i(...)-2012/WO_KRO_3261738
Die hond gaat wel heel erg te keer
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Vanaf 1juni weer normale dienstregelingquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer druk met werken of is het nog opstarten?
Ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanaf 1juni weer normale dienstregeling
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanaf 1juni weer normale dienstregeling
Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
We hebben mini-ToT goed opgevoed zeg!Hij heeft net z'n eerste bitchslap uitgedeeld aan een meisje!
Blij met een babypop........hij wil een broertje/zusjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]OUD / Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 445
Hi Cinquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blij met een babypop........hij wil een broertje/zusje
Fake driving school zekerquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]Net nu mevrouw ToT haar oude baan weer terug heeft, weer met haar collega's mee rijdt en met rijlessen begonnen is. Je wordt bedankt, lul!
Welk feestje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie......je was niet op mijn feestje afgelopen vrijdag
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog een verjaardagstopic gemaakt
Dankjewel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]oeps.
VAN HARTE GEFELICITEERD
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had lang weekend daardoor vergeten
True en thuis dus vrij nadrukkelijk aanwezig hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar zat je nogin DTS. Dat was makkelijker te onthouden.
Ja dat ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True en thuis dus vrij nadrukkelijk aanwezig hier
Gaan ze nu trouwen ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
We hebben mini-ToT goed opgevoed zeg!Hij heeft net z'n eerste bitchslap uitgedeeld aan een meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |