Bizar hoe het er twee jaar terug uitzag ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mijn wandeltocht van vanmiddag liep ik langs een dijk waar ik de voetbalvelden goed kon zien. De sproeier was volop bezig om water rond te sproeien op het gras dat er (nu al) aardig opgedroogd uitzag.
Geen idee, maar het is het enige soort zonnebril dat ik draag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:07 schreef stokj het volgende:
Hoe heet zo een bril zoals je hieronder ziet de ook de zijkanten van het oog bedekt?
[ afbeelding ]
Dat je er dan even bij zegt waar je precies welke tuinslang voor gebruiktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik pak gewoon regelmatig de tuinslang hoor.
Net ook weer; flink in de tuin bezig geweest en de plantjes zagen er al weer vrij dorstig uit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat je er dan even bij zegt waar je precies welke tuinslang voor gebruikt![]()
Hele dagen?quote:
Gedraag jequote:
quote:
Tijd geven om weer te laten groeien. Haha!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oei...nee op tijd pauze nemen dan maar
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Tijd geven om weer te laten groeien. Haha!
Je mist niets. 🤪quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is het heel gek dat ik de draad van voorgaande posts helemaal kwijt ben?![]()
Yeshhquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, he. Je moet soms ook snoeien. Ghaaaha!
Ik moest hardop lachenquote:
Amee zuigt engine's kloten door z'n lul naar buiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is het heel gek dat ik de draad van voorgaande posts helemaal kwijt ben?![]()
Je oogst wat je zaaitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |