Af en toe om z'n pot te legen!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag haags alweer af en toe uit de kelder komen dan?![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was nietknipperenmetjeogenofjehebtmeneerkonijngemist
Ik droomde over Assepoesterquote:
Jaquote:
Alles goed verder?quote:
Tuurlijkquote:
Witte tuinstoel broer, helaas heb ik alleen balkonquote:
past toch wel een witte op ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef RTR het volgende:
[..]
Witte tuinstoel broer, helaas heb ik alleen balkon![]()
![]()
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga makenquote:
Nice !!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga maken
Helaas...ik kan alleen bier drinken en fappen..naja 1 tip zorg dat de wind ofzo eronder door kan etc,,,net als je in je huis...ventilatiequote:
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:45 schreef RTR het volgende:
[..]
Nee man want steigerhoutenbank die ik ga maken
Geerd is altijdready met zijn motor Had ik maar een motorrijbewijsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas...ik kan alleen bier drinken en fappen..naja 1 tip zorg dat de wind ofzo eronder door kan etc,,,net als je in je huis...ventilatie![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je toch een prima setje staan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Nice!
Wij zitten aan een loungeset te denken, maar echt veel ruimte hebben we er niet voor, en het budget eigenlijk ook amper!
Die van Jysk voor ¤200 zou nog net kunnen qua financiën, maar qua ruimte niet echt, tenzij ik het permanent op het gazon zet.
Jij weet wel veel over mij he?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:03 schreef RTR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch een prima setje staan?![]()
![]()
Zonde om daar geld aan uit te geven manHet is maar drie maanden per jaar lekker weer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |