quote:
‘Echte’ wandelschoenen passen nergens bij hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:18 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Het uitzicht vanaf mijn berg!
Ik ga morgen weer eens voor rokjesdag![]()
Of kortebroekendag, als we gaan wandelen. Wandelschoenen onder een rokje vind ik raar
Dit gaat wel de geschiedenisboeken in als die ene act die het Songfestival hád kunnen winnenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja was wel een gegarandeerde landslide geweest, zelfs met een matig liedje
Ik heb deze ook nog wel ergens met mezelf ervoorquote:
En Tom Egbers.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hebben anders de beste kuil hier! En de beste voetbalclub! En de beste cabaretiers!
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Echte’ wandelschoenen passen nergens bij hoor
Nouja eigenlijk rokquote:
Die zat bij m'n tante in de klas. En Henk-Jan Smits zat daar ook op schoolquote:
Ons kent ons in Almeloquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zat bij m'n tante in de klas. En Henk-Jan Smits zat daar ook op school
Jaaaaaquote:
Neequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
![]()
Kom je het vanavond met ons vieren?
Ah jammer.quote:
Nee, ik bedoelde meer; ik heb ook een kledingstuk dat boven de knie eindigt aanquote:
Nee dan is het natuurlijk in ordequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer; ik heb ook een kledingstuk dat boven de knie eindigt aanGewone normale rok
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik durf geen korte rokjes want blubberbenen
Komt wel goed Straniquote:
Jij dacht; ik sleep de TT er maar weer even bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan is het natuurlijk in orde
Zou Soundos broekrokken dragen? Vast wel
Helemaal gelijk in natuurlijk. Ik ben gewoon heel veel onzeker over dingenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon doen hoorZullen vast ook wel mensen zijn die met mijn benen geen rokjes dragen maar dat zoeken ze maar mooi zelf uit
AOIquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in natuurlijk. Ik ben gewoon heel veel onzeker over dingen
Ja die battle moet wel een beetje warm blijven! Tot het topic klaar is dan. Dus bijnaquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij dacht; ik sleep de TT er maar weer even bij
Bij twijfel is een rok altijd beter dan een broek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in natuurlijk. Ik ben gewoon heel veel onzeker over dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |