abonnement Unibet Coolblue
pi_193204648
Ik heb best wel veel vrouwelijke vrienden, meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.

Mijn verdeling qua vriendenaantal vrouwen-mannen is ongeveer 95% - 5%.

Vroeger vond ik het fijn om omringd te zijn door vrouwen, maar nu merk ik dat ik er tegen opzie om veel van mijn vriendinnen te ontmoeten. Waarom? Omdat ze gewoon vaak ongelooflijk zeuren.

Ik merk dat veel vrouwen, naarmate ik ze langer ken en naarmate ze ouder worden, in een soort constante zeurmodus terechtkomen. Ik ben zelf niet echt een zeurtype. Ik hou zelf als ik vrienden ontmoet meer van leuke dingen doen samen, samen lachen of eten, en eventueel leuke anecdotes of verhalen vertellen. Echt zeuren vind ik niet heel opbeurend.

Ik heb een goede vriendin die mij alleen maar klaagberichten kan sturen op Whatsapp. Ze weet van zichzelf en geeft ook toe dat ze dat doet, maar ze zegt dat ze dat doet omdat ze er bij mij mee kan wegkomen.

Nu vraag ik me af: herkennen mensen dit? Ik wil niet vervallen in stereotypes over vrouwen en mannen, maar het stereotyp lijkt mij toch steeds meer te kloppen. Zeuren vrouwen veel tegen mij omdat ik goed kan luisteren en geduldig ben? Gaan vrouwen steeds meer zeuren naarmate ze ouder worden? En heb ik naarmate ik ouder word meer aan mannen als vrienden dan aan vrouwen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 12:20:29 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193204684
De enige 'vriendinnen' die ik heb zijn de vrouwen waar mijn maten mee samen zijn.
Dat is tevens de enige reden waarom het mijn 'vriendinnen' zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193204720
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:20 schreef onlogisch het volgende:
De enige 'vriendinnen' die ik heb zijn de vrouwen waar mijn maten mee samen zijn.
Dat is tevens de enige reden waarom het mijn 'vriendinnen' zijn.
Is de reden daarvoor dat je vindt dat vrouwen teveel zeuren of niet interessant genoeg zijn voor vriendschap? Of waarom precies?

In mijn vorige relatie hadden we veel bevriende stelletjes. Dat was altijd wel gezellig. Uiteindelijk kwam ik zo ook meer in contact met mannen. In het contact met zijn vieren was er dan toch altijd een fijne balans.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:25:50 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193204759
Is het niet een logisch voortvloeisel uit die friendzonetoestand? Je was geen relatiemateriaal, wel iemand om bij uit te huilen. Dat heeft de toon misschien wel gezet voor een vriendschap waarin ze bij jou aankloppen om hun hart te luchten. Omdat je zo goed kunt luisteren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193204799
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het niet een logisch voortvloeisel uit die friendzonetoestand? Je was geen relatiemateriaal, wel iemand om bij uit te huilen. Dat heeft de toon misschien wel gezet voor een vriendschap waarin ze bij jou aankloppen om hun hart te luchten. Omdat je zo goed kunt luisteren.
Dat zou kunnen. Soms denk ik dat ik teveel van die vrouwen in kwestie gepikt heb in de hoop dat er een relatie/seks uit zou komen. Daardoor zijn ze er misschien aan gewend geraakt dat ze bij me kunnen uithuilen.

Een groter probleem is denk ik dat ik het gevoel heb dat ik mijn vrouwelijke vrienden nodig heb, omdat ik geen interessantere mensen heb om op terug te vallen. Ik durf het contact dus niet te verminderen of langzaam te verbreken, uit angst dan helemaal niemand meer te hebben.

Ik zou het liefst meer vrienden hebben om dingen mee te gaan doen die mij interesseren (bijv. sport, spelletjes, etc.). Momenteel heb ik eigenlijk niemand die dingen ook leuk vindt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:43:19 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193204992
Gewoon afkappen dat soort zeurvrouwen. Je hebt er niks aan en ook bij henzelf gaat het nergens toe leiden.
pi_193205002
Zijn het wel vriendinnen dan als je ze eigenlijk liever kwijt dan rijk bent?

Ik weet niet hoeveel mannelijke vrienden je hebt (wat is 5%?) Maar daar zou ik me meer op gaan richten en de beste vrouwelijke vriendinnen als dat beter bij je past. Je geeft zelf al aan dat het 'restanten' zijn van dates oid, je het lang aan houd met ze. Ik zou er afscheid van nemen, daar is niks mis mee en goed voor jezelf. Het klinkt alsof ze ballast voor je zijn.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:10:47 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193205337
Niet alle vrouwen zijn zo. Maar jezus man, je hebt blijkbaar wel een stel zeikwijven om je heen verzameld. Wees blij dat je er geen relatie mee hebt. Geef rustig aan dat je er niet OK mee bent dat alles om haar draait en dat jij in vriendschappen in eerste instantie positiviteit zoekt.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 13:21:30 #9
5428 crew  miss_sly
pi_193205469
Heb je al eens overwogen om ze te vertellen dat je het contact op dit moment niet meer fijn vindt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193206077
Hehehehe, oh kerel, wat doe je jezelf aan? :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 14:17:34 #11
33189 RM-rf
1/998001
pi_193206162
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
.... meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.
ik vermoed gezien je eigen verhaal dat je niet zomaar in die friendzone beland bent, maar je daar zelf ook en beetje in gemanouvreerd hebt door een heel onderdanige en alles accepterende houding tegenover die vrouwen aan te nemen:

een beetje de 'ik-ben-jullie-voetmat'-houding, roep maar alles tegen me, want ik luister overal naar en knik braaf instemmend mee en geef geen tegen-woord.

als je dat wil veranderen, is de verandering vooral eentje in je eigen houding.
zeker als je 'opziet' om mensen te ontmoeten, denk ik dat er wel degelijk iets aan je eigen houding is dat je tegenstaat
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_193206222
@Jano9

Ben ik vervelend?
pi_193206300
Ik denk niet dat het is omdat ze vrouwen zijn, maar om wie ze zijn.
Er komen bij mij ook genoeg mannen die vaak ook klagen en zeuren. Als het dat niet is is het om mijn mening te vragen over hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Dus nee, het gaat om de personen die ze zijn. Niet het geslacht.
pi_193207694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Telefono het volgende:
Zijn het wel vriendinnen dan als je ze eigenlijk liever kwijt dan rijk bent?

Ik weet niet hoeveel mannelijke vrienden je hebt (wat is 5%?) Maar daar zou ik me meer op gaan richten en de beste vrouwelijke vriendinnen als dat beter bij je past. Je geeft zelf al aan dat het 'restanten' zijn van dates oid, je het lang aan houd met ze. Ik zou er afscheid van nemen, daar is niks mis mee en goed voor jezelf. Het klinkt alsof ze ballast voor je zijn.
Nou, die eerste is een goede vraag. In elk geval zijn het wel mensen met wie ik veel heb meegemaakt en die me soms ook heel behulpzaam zijn geweest. Ik ben ze dus wel dankbaar voor veel dingen. Maar dat doet niets af aan het feit dat het contact op dit moment niet meer zo loopt als ik zou willen.

Qua mannelijke vrienden: ik vind het moeilijk te zeggen wat een vriend is, ook omdat ik veel vrienden in het buitenland heb wonen die ik niet vaak zie, maar die ik wel als vrienden beschouw. Misschien dat ik twee mannelijke contacten heb hier in Nederland? Maar die zie ik dan ook niet vaak trouwens.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_193207738
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 14:29 schreef Amee het volgende:
Ik denk niet dat het is omdat ze vrouwen zijn, maar om wie ze zijn.
Er komen bij mij ook genoeg mannen die vaak ook klagen en zeuren. Als het dat niet is is het om mijn mening te vragen over hun uiterlijk en hoe ze overkomen.
Dus nee, het gaat om de personen die ze zijn. Niet het geslacht.
Dat zou best eens zo kunnen zijn. Ik ga weinig met mannen om en daarom weet ik ook niet goed hoe mannen zijn. Het kan ook zijn dat mannen anders met mannen omgaan dan met vrouwen. Misschien zeuren vrouwen ook minder tegen andere vrouwen. Maar misschien doet het geslacht er helemaal niet toe en gaat het meer om de persoon.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 16:22:16 #16
33189 RM-rf
1/998001
pi_193207951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:06 schreef JohnDDD het volgende:
In elk geval zijn het wel mensen met wie ik veel heb meegemaakt en die me soms ook heel behulpzaam zijn geweest.
eerder geef je aan dat het voornamelijk 'vrienden' (of dus vriendinnen) zijn 'meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.'..

welke van de twee is het nu?
of is dat 'veel meegemaakt hebben' dat jij meer wilde en zij geen interesse hadden, maar je wel contact bleef houden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 mei 2020 @ 16:24:06 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_193207977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:06 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Nou, die eerste is een goede vraag. In elk geval zijn het wel mensen met wie ik veel heb meegemaakt en die me soms ook heel behulpzaam zijn geweest. Ik ben ze dus wel dankbaar voor veel dingen. Maar dat doet niets af aan het feit dat het contact op dit moment niet meer zo loopt als ik zou willen.

Qua mannelijke vrienden: ik vind het moeilijk te zeggen wat een vriend is, ook omdat ik veel vrienden in het buitenland heb wonen die ik niet vaak zie, maar die ik wel als vrienden beschouw. Misschien dat ik twee mannelijke contacten heb hier in Nederland? Maar die zie ik dan ook niet vaak trouwens.
Dus eigenlijk heb je 0 trouwe kameraden. Is er nog een reden voor de "vriendschap" met die vrouwen behoudens het feit dat je ze wilde raken? Gedeelde hobbies, levensgebeurtenissen oid?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_193209495
Stereotype gefriendzonede man, die een van de girlz is geworden. Wat doe je jezelf aan kerel.
pi_193210053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Cockwhale het volgende:
Stereotype gefriendzonede man, die een van de girlz is geworden. Wat doe je jezelf aan kerel.
Exact. Hij wou ze neuken, maar zij zagen hem natuurlijk niet staan en nu is hij gewoon hun bitch om tegen aan te mekkeren. Neuken doen ze met de mannen die dat soort gemekker niet moeten.
pi_193210110
Ik zou het afkappen. Je moet om jezelf denken en om jezelf geven. Je schiet er niks mee op als je dat gezeik aan blijft horen. Daar hebben ze een eigen vriend of vriendinnen voor.
pi_193210588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Cockwhale het volgende:
Stereotype gefriendzonede man, die een van de girlz is geworden. Wat doe je jezelf aan kerel.
Op zich is dit nog helemaal niet zo erg, mits de man zelf dit als positief ervaart en dat doet TS niet (meer). Ook fijn puntje is dat de desbetreffende man niet in de friendzone blijft in de hoop er ooit weer uit te komen, maar dat doet TS volgens mij ook niet.
Ik denk ook niet zozeer dat het eraan ligt dat je in de friendzone bent beland of dat je vrouwelijke vriendinnen hebt.
Ik denk dat jij (TS) gewoon zeikvrouwen aan je hebt hangen omdat je dit tolereert, dit ruiken vrouwen waardoor ze jou als leunobject zien. Eigen keus of je dit nog wilt of niet.

Ik denk dat dit andersom ook wel voorkomt. Genoeg jongens waarvan ik dacht ja dikke doei, maar ze willen dan toch iemand, al is het puur om tegen te praten. Combinatie van aandacht + ei kwijt kunnen.
pi_193210606
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:40 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Exact. Hij wou ze neuken, maar zij zagen hem natuurlijk niet staan en nu is hij gewoon hun bitch om tegen aan te mekkeren. Neuken doen ze met de mannen die dat soort gemekker niet moeten.
Maar TS heeft eigenlijk alleen een probleem als hij in de friendzone blijft zitten omdat hij stiekem toch hoopt op neuken. Dan kan hij er nog in zijn ogen winst uit halen door dat gezeik aan te horen. Dat is dus het domste wat je kan doen.

Een vrouw gaat niet tegen iemand die ze als mogelijk neuk/relatieobject ziet lopen zeiken, omdat ze niet wil dat diegene denkt: goh, wat een zeikerd. Bij iemand waarvan ze denken ja ik hoef hier niks mee, vinden ze het makkelijker om lekker tegenaan te zeiken. Ze hebben immers niet echt een reputatie hoog te houden bij iemand waar ze toch niks van moeten uiteindelijk.

Als TS deze intentie niet heeft, en het is een 'zuivere' vriendschap dan kan je idd zeggen pleur op met je gezeik houdoetjes. Edit: en anders eigenlijk ook gewoon zeggen pleur op. Uiteindelijk win je er niks mee, TS.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 19:09:37 ]
pi_193210741
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het niet een logisch voortvloeisel uit die friendzonetoestand? Je was geen relatiemateriaal, wel iemand om bij uit te huilen. Dat heeft de toon misschien wel gezet voor een vriendschap waarin ze bij jou aankloppen om hun hart te luchten. Omdat je zo goed kunt luisteren.
Dit inderdaad. En de vrouwen die geen behoefte hebben aan een zeurdeurmat zetten zo'n vorm van vriendschap niet voort.
pi_193229829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

eerder geef je aan dat het voornamelijk 'vrienden' (of dus vriendinnen) zijn 'meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.'..

welke van de twee is het nu?
of is dat 'veel meegemaakt hebben' dat jij meer wilde en zij geen interesse hadden, maar je wel contact bleef houden?
ja dat laatste
ik zag ze meestal in het begin als potentieel neukobject of liefdesobject. dat liep meestal al vrij snel mis (toch duidelijk geen interesse van mijn kant in de liefdeskant, of geen interesse van haar kant in neuken). en dan toch maar in contact gebleven en uitgegroeid tot "vriendschap"
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_193229852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb je 0 trouwe kameraden. Is er nog een reden voor de "vriendschap" met die vrouwen behoudens het feit dat je ze wilde raken? Gedeelde hobbies, levensgebeurtenissen oid?
nee helemaal niet dus
we hebben wel enigszins overeenkomstige kijk op het leven enzo
maar qua hobbies niet echt nee
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:46 #26
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193230337
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 18:00 schreef Cockwhale het volgende:
Stereotype gefriendzonede man, die een van de girlz is geworden. Wat doe je jezelf aan kerel.
Is dat een stereotype ja? Ik zit dit topic met verbazing te lezen namelijk. Ja, mannen die in de friendzone komen ken ik wel, maar vervolgens ook echt alleen maar met die dames omgaan? :o
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:29 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_193231473
Dat vrouwen meer gaan zeuren als ze ouder worden is komplete onzin trouwens.
To BG or not to BG!
pi_193231575
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:10 schreef Seven. het volgende:
Niet alle vrouwen zijn zo. Maar jezus man, je hebt blijkbaar wel een stel zeikwijven om je heen verzameld. Wees blij dat je er geen relatie mee hebt. Geef rustig aan dat je er niet OK mee bent dat alles om haar draait en dat jij in vriendschappen in eerste instantie positiviteit zoekt.
pi_193240377
Sommige vrouwen vinden het leuk om een man langzaam dood te zeuren.
Maar serieus ik heb ook vrienden die kunnen zeuren het beste is gewoon om het af te kappen als je er geen zin in hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193253963
Ik ga niet met vrouwen om als ik ze niet neuk.
Vrouwen zeuren vaak ja, om onzinnige dingen.

Vind het wel raar dat je als man zo weinig met mannen optrekt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_193285262
Vrouwelijke vrienden tellen niet.
Of het is echt one of the guys. En ze zeurt niet.
Tis wat lastig toegeven en daarom houdt je ze wellicht aan. Maar zou eerst afscheid nemen, of totaal negeren.
Dan ontstaat er ruimte voor vriendschap.

Maar mijn vrienden vanaf de kleuterschool zijn me dierbaar. Dat vind je zo niet natuurlijk.
Vakman pur sang
pi_193285359
Dit heb ik met mannelijke vrienden
-
pi_193285487
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb best wel veel vrouwelijke vrienden, meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.

Mijn verdeling qua vriendenaantal vrouwen-mannen is ongeveer 95% - 5%.

Vroeger vond ik het fijn om omringd te zijn door vrouwen, maar nu merk ik dat ik er tegen opzie om veel van mijn vriendinnen te ontmoeten. Waarom? Omdat ze gewoon vaak ongelooflijk zeuren.

Ik merk dat veel vrouwen, naarmate ik ze langer ken en naarmate ze ouder worden, in een soort constante zeurmodus terechtkomen. Ik ben zelf niet echt een zeurtype. Ik hou zelf als ik vrienden ontmoet meer van leuke dingen doen samen, samen lachen of eten, en eventueel leuke anecdotes of verhalen vertellen. Echt zeuren vind ik niet heel opbeurend.

Ik heb een goede vriendin die mij alleen maar klaagberichten kan sturen op Whatsapp. Ze weet van zichzelf en geeft ook toe dat ze dat doet, maar ze zegt dat ze dat doet omdat ze er bij mij mee kan wegkomen.

Nu vraag ik me af: herkennen mensen dit? Ik wil niet vervallen in stereotypes over vrouwen en mannen, maar het stereotyp lijkt mij toch steeds meer te kloppen. Zeuren vrouwen veel tegen mij omdat ik goed kan luisteren en geduldig ben? Gaan vrouwen steeds meer zeuren naarmate ze ouder worden? En heb ik naarmate ik ouder word meer aan mannen als vrienden dan aan vrouwen?
Ze proberen hun probleem jouw probleem te maken, vooral als je de omstandigheden hebt dat zij iets willen wat jij hebt.

Voorbeeld: de tandeloze heks organiseert als bijbaantje sprekersevenementen. Nu heeft zij voor volgende maand één of andere vrouw weten te regelen die totaal onbekend is. Die gaat dan spreken via een livestream van de organisatie waar de heks werkt. Wat niet geheel duidelijk staat aangegeven is dat je na afloop van de livestream een tikkie krijgt omdat alles geld kost. Na wat informeren bleek dat het geld naar de heks gaat. De heks stuurt dus gewoon een rekening naar al haar kijkers. De heks zit in geldnood. Vandaar dat ze iedereen in haar eigen vriendenkring probeert te boren.

De pielemuis heeft zich al uitgeschreven en de snijboon vindt het zielig en uit 'respect' voor de heks doet hij mee en gaat hij doneren (dit is weer een ander verhaal).

[ Bericht 1% gewijzigd door stokj op 24-05-2020 13:16:18 ]
pi_193285740
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:09 schreef Anneloos het volgende:
Dit heb ik met mannelijke vrienden
Ik denk dat mannen en vrouwen dit probleem hebben. :P
pi_193288280
Denken jullie dat misschien per definitie de vriendschap tussen man en vrouw waar geen seksueel verlangen bij zit gedoemd is om te mislukken? Want als je iemand niet leuk genoeg vindt om er seks mee te hebben, dan vind je die persoon misschien ook wel niet echt leuk genoeg voor een vriendschap? En blijft er dus alleen "zeuren" over?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:28:53 #36
5428 crew  miss_sly
pi_193288364
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Denken jullie dat misschien per definitie de vriendschap tussen man en vrouw waar geen seksueel verlangen bij zit gedoemd is om te mislukken? Want als je iemand niet leuk genoeg vindt om er seks mee te hebben, dan vind je die persoon misschien ook wel niet echt leuk genoeg voor een vriendschap? En blijft er dus alleen "zeuren" over?
Ik vind het raar om dat als conclusie te nemen.

Je kunt je wel afvragen of je zelf deze personen leuk genoeg vindt. Als jij je omgang met hen zodanig ervaart dat zij alleen maar zeuren, is er iets in jullie dynamiek niet goed. Dat hoeft niet per de aan de een of de ander te liggen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 mei 2020 @ 14:26:43 #37
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193289066
Ik zou daar zo snel klaar mee zijn en dat ook gewoon aangeven. Dat je af en toe klaagt is prima en ergens ook wel logisch, maar sommige mensen (en heb toch het idee dat dit bij vrouwen vaker voorkomt) kunnen zo ongelooflijk zeiken en zeuren om kleine dingen. Doe gewoon chill.
pi_193289765
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:09 schreef Anneloos het volgende:
Dit heb ik met mannelijke vrienden
Jij bent in het verleden door je mannelijke vrienden gefriendzoned en sindsdien gebruiken ze je als zeurvoetveeg?
pi_193289827
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Denken jullie dat misschien per definitie de vriendschap tussen man en vrouw waar geen seksueel verlangen bij zit gedoemd is om te mislukken? Want als je iemand niet leuk genoeg vindt om er seks mee te hebben, dan vind je die persoon misschien ook wel niet echt leuk genoeg voor een vriendschap? En blijft er dus alleen "zeuren" over?
Waar géén seksueel verlangen bij zit? :? Maar bij jou zat er juist wel seksueel verlangen bij, alleen dan wel alleen van jouw kant in het verleden. En dat lijkt de oorzaak van die ongelijkwaardige zeurvriendschappen van je te zijn waarbij er vanuit jullie beiden weinig interesse voor de ander is.

Mensen zijn soms ook gewoon oprecht geïnteresseerd in elkaar als mens en daardoor kan een vriendschap ontstaan, zonder enige seksuele interesse in elkaar. Welk geslacht die twee mensen hebben hoeft er niet toe te doen. Of denk je dat homoseksuele mensen ook alleen maar bevriend zijn met het andere geslacht?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2020 15:35:06 ]
pi_193289979
Nodig ze allemaal uit voor een orgie en verbreek dan alle vriendschappen?
pi_193291907
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:28 schreef Chia het volgende:

[..]

Jij bent in het verleden door je mannelijke vrienden gefriendzoned en sindsdien gebruiken ze je als zeurvoetveeg?
Nee, dat mannelijke vrienden ook gewoon zeuren :P
-
pi_193292016
Ts is bevriend met Anneloos
pi_193301831
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:23 schreef JohnDDD het volgende:
Denken jullie dat misschien per definitie de vriendschap tussen man en vrouw waar geen seksueel verlangen bij zit gedoemd is om te mislukken? Want als je iemand niet leuk genoeg vindt om er seks mee te hebben, dan vind je die persoon misschien ook wel niet echt leuk genoeg voor een vriendschap? En blijft er dus alleen "zeuren" over?
Gekke conclusie en niet waar.
Ik ga ook vooral met vrouwen om, maar het verschil is dat ik met hen gewoon een gelijkwaardige vriendschap heb. Dat is ook niet ontstaan uit het feit dat een van ons de ander wilde neuken, maar gewoon zoals elke andere vriendschap ontstaat.

Ik denk dat dat vooral is bij jou waardoor alleen 'het zeuren' is overgebleven. De vriendschap is een restant van wat overbleef, omdat een van de 2 in het begin meer wilde en toen dat net gebeurde maar akkoord is gegaan met 'vriendschap'.

Ik heb maar 1 vriendin die ook een ex van me is. Maar dat is ondertussen 17 jaar geleden uitgegaan en we zijn pas echt jaren daarna toen we elkaar weer tegenkwamen echt vrienden geworden.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_193329025
@TS vrouwen zeuren sowieso, wees blij dat je verschillende vrouwelijke vrienden hebt, dan heb je afwisselend gezeur.
Stel dat je er met een samen zou wonen, dan heb je constant het zelfde gezeur aan je kop. 8-)
pi_193329252
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 22:13 schreef von_manstein het volgende:
@:TS vrouwen zeuren sowieso, wees blij dat je verschillende vrouwelijke vrienden hebt, dan heb je afwisselend gezeur.
Stel dat je er met een samen zou wonen, dan heb je constant het zelfde gezeur aan je kop. 8-)
Weet je wel hoe dom deze opmerking is?
Vakman pur sang
pi_193330230
Soms willen vrouwen die tegen je zeuren gewoon geneukt worden, ook door jou.
Een goede beurt lost heel wat op.
Het is onzin dat je als voetveeg wordt gebruikt.
Nodig zo'n zeurend meisje eens uit voor een wijntje bij jou thuis en maak een move.
  woensdag 27 mei 2020 @ 10:16:45 #47
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_193334139
( eerste pagina gelezen) Volgens mij zeur ik weinig tot nooit ;) niet op alle slakken zout leggen in ieder geval.

In dit geval zou ik eerst naar hen uitspreken dat hun klagen jouw stemming negatief beïnvloedt. Hun stemming gaat vooruit omdat ze stoom af konden blazen, voor jou gebeurt het tegenovergestelde. Ik denk dat zij zich niet realiseren dat het voor jou ook minder gezellig wordt. Je kunt ook proberen er heel neutraal naar te luisteren, de ander moet gewoon wat kwijt en eigenlijk hoef je weinig. Luisteren en af en toe ‘ja’ ‘nee’ of iets anders tussendoor. En denken: fijn dat mensen me zo vertrouwen dat ze ook die kant van zichzelf laten zien.
Maar ik snap ook wel dat er een beetje balans moet zijn, alleen maar luisteren naar geklaag is niet heel gezellig.

Als er niks verandert nadat je het hebt uitgesproken zou ik me inderdaad toch afvragen of je de vriendschappen wilt aanhouden. Mooi dat je hen dankbaar bent maar als een vriendschap gestopt is kun je nog steeds op een dankbare/waarderende manier terugkijken maar werkte het (jammer genoeg) uiteindelijk niet tussen jullie.

[ Bericht 0% gewijzigd door pietkanarie op 27-05-2020 10:28:21 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_193346130
De ene vrouw is de andere natuurlijk niet. Ik denk wel dat het te maken heeft met het type vrouw wat jij zelf opzoekt en om je heen verzamelt. Je kiest misschien vrouwen voornamelijk o.b.v. looks en seksuele aantrekkingskracht (wat veel mensen/mannen natuurlijk doen). Maar dat is dus niet perse de leukste persoon of iemand waar je echt goed mee klikt. Als dat deel dan wegvalt, want ze wil niet en je beland in de zogenaamde ''friendzone'', blijft er weinig over.... Ik zou zeggen wordt wat selectiever in met wie je omgaat.... en als je een partner zoekt, kijk dan goed naar wat bij je past (verder dan looks en aantrekkingskracht).
pi_206235578
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb best wel veel vrouwelijke vrienden, meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.

Mijn verdeling qua vriendenaantal vrouwen-mannen is ongeveer 95% - 5%.

Vroeger vond ik het fijn om omringd te zijn door vrouwen, maar nu merk ik dat ik er tegen opzie om veel van mijn vriendinnen te ontmoeten. Waarom? Omdat ze gewoon vaak ongelooflijk zeuren.

Ik merk dat veel vrouwen, naarmate ik ze langer ken en naarmate ze ouder worden, in een soort constante zeurmodus terechtkomen. Ik ben zelf niet echt een zeurtype. Ik hou zelf als ik vrienden ontmoet meer van leuke dingen doen samen, samen lachen of eten, en eventueel leuke anecdotes of verhalen vertellen. Echt zeuren vind ik niet heel opbeurend.

Ik heb een goede vriendin die mij alleen maar klaagberichten kan sturen op Whatsapp. Ze weet van zichzelf en geeft ook toe dat ze dat doet, maar ze zegt dat ze dat doet omdat ze er bij mij mee kan wegkomen.

Nu vraag ik me af: herkennen mensen dit? Ik wil niet vervallen in stereotypes over vrouwen en mannen, maar het stereotyp lijkt mij toch steeds meer te kloppen. Zeuren vrouwen veel tegen mij omdat ik goed kan luisteren en geduldig ben? Gaan vrouwen steeds meer zeuren naarmate ze ouder worden? En heb ik naarmate ik ouder word meer aan mannen als vrienden dan aan vrouwen?
Ha John, beetje lang geleden dat je dit topic geplaatst hebt maar toch leuk genoeg om te reageren.

Ik heb inderdaad ook het idee dat de vrouwen in mijn omgeving veel meer zeuren dan mannen. Er is altijd wel wat. Werk gaat niet goed, ruzie met een vriendin, gedoe met de kinderen. Ik ken niet veel vrouwen die in de avond gewoon rustig in de leunstoel gaan zitten en hun schouders ophalen. Dat komt deels doordat vrouwen denk ik empathischer zijn dan mannen en daarom vaak ook aanslaan op persoonlijke problemen van mensen, maar is ook deels aangeleerd cultureel gedrag. We accepteren van vrouwen makkelijker dat ze minder aankunnen en vrouwen gaan zich daar dan ook weer naar gedragen.

Zeker in een moderne maatschappij waarbij een (denk ik gezonde) houding van 'niet zeuren maar doorgaan' niet langer gestimuleerd wordt en we ons inmiddels in een soort permanente therapeutische setting bevinden is dat extra destructief.

Maar ook mannen kunnen er wat van hoor tegenwoordig. We hebben een samenleving vol snowflakes inmiddels.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206236133
Ik ben zelf een vrouw en ik merk dit ook op bij een paar vriendinnen. Je moet niet op hun gezeur ingaan, dan houdt het vanzelf op.

Ik hou er zelf ook van om gewoon leuke dingen te doen en om het over gezamenlijke interesses te hebben.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:52:36 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206238104
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb best wel veel vrouwelijke vrienden, meestal omdat ik op een bepaald moment in de friendzone ben beland.

Mijn verdeling qua vriendenaantal vrouwen-mannen is ongeveer 95% - 5%.

Vroeger vond ik het fijn om omringd te zijn door vrouwen, maar nu merk ik dat ik er tegen opzie om veel van mijn vriendinnen te ontmoeten. Waarom? Omdat ze gewoon vaak ongelooflijk zeuren.

Ik merk dat veel vrouwen, naarmate ik ze langer ken en naarmate ze ouder worden, in een soort constante zeurmodus terechtkomen. Ik ben zelf niet echt een zeurtype. Ik hou zelf als ik vrienden ontmoet meer van leuke dingen doen samen, samen lachen of eten, en eventueel leuke anecdotes of verhalen vertellen. Echt zeuren vind ik niet heel opbeurend.

Ik heb een goede vriendin die mij alleen maar klaagberichten kan sturen op Whatsapp. Ze weet van zichzelf en geeft ook toe dat ze dat doet, maar ze zegt dat ze dat doet omdat ze er bij mij mee kan wegkomen.

Nu vraag ik me af: herkennen mensen dit? Ik wil niet vervallen in stereotypes over vrouwen en mannen, maar het stereotype lijkt mij toch steeds meer te kloppen. Zeuren vrouwen veel tegen mij omdat ik goed kan luisteren en geduldig ben? Gaan vrouwen steeds meer zeuren naarmate ze ouder worden? En heb ik naarmate ik ouder word meer aan mannen als vrienden dan aan vrouwen?
Heel goede vragen, die in de laatste ruim 2 jaren niet aan belang hebben ingeboet !! ^O^ c_/ :lijstje:
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206239948
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Heel goede vragen, die in de laatste ruim 2 jaren niet aan belang hebben ingeboet !! ^O^ c_/ :lijstje:
Vrij simpele vragen hè.

Vrouwen zeuren veel tegen hem, omdat hij het toelaat. En ze blijkbaar geen andere watjes in hun omgeving hebben die dat gezeik aan willen horen en dan nog ja gaan zitten knikken ook.
pi_206240740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vrij simpele vragen hè.

Vrouwen zeuren veel tegen hem, omdat hij het toelaat. En ze blijkbaar geen andere watjes in hun omgeving hebben die dat gezeik aan willen horen en dan nog ja gaan zitten knikken ook.
Ook weer waar ja.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:31:21 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206245032
Van dat soort friendzone vriendinnen daar heb je echt helemaal niks aan. Die moet je gewoon wegdoen. Die hebben geen respect voor jou en kosten alleen maar tijd en energie.
pi_206245301
Vrouwen zeuren best snel idd. Pijntjes en ongemakken e.d. ook en dan zeggen ze dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt :')
Wat een fabeltje is dat zeg.

Verder, waarom vrienden worden met gefaald dates? Komt heel erg wanhopig en cuck over.
pi_206245513
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 10:53 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouwen zeuren best snel idd. Pijntjes en ongemakken e.d. ook en dan zeggen ze dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt :')
Wat een fabeltje is dat zeg.

Verder, waarom vrienden worden met gefaald dates? Komt heel erg wanhopig en cuck over.
Cuck. _O- Wat een kutwoord is dat toch. Verder wel eens.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206245523
Herkenbaar. Zelf ook achter gekomen, gelijk afgekapt.
Als er niks te neuken valt ben ik weg, doei!
Als je je verhalen kwijt wil koop maar een dagboek.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:12:18 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245566
Oud topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206245632
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Herkenbaar. Zelf ook achter gekomen, gelijk afgekapt.
Als er niks te neuken valt ben ik weg, doei!
Als je je verhalen kwijt wil koop maar een dagboek.
_O- :D
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:25:47 #60
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_206245711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Herkenbaar. Zelf ook achter gekomen, gelijk afgekapt.
Als er niks te neuken valt ben ik weg, doei!
Als je je verhalen kwijt wil koop maar een dagboek.
Heel mooi dit, in combi met je username.

Maar TS: geef aan dat je het zo niet fijn vindt en dat je ook graag wat positiviteit hoort.
Je kunt ook zelf een positieve draai geven aan hun verhalen. En geeft het contact je geen fijn gevoel meer, kun je altijd je energie steken in mensen die je wel een beter gevoel geven.
Je hoeft niet met ze om te gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206245765
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heel mooi dit, in combi met je username.

Maar TS: geef aan dat je het zo niet fijn vindt en dat je ook graag wat positiviteit hoort.
Je kunt ook zelf een positieve draai geven aan hun verhalen. En geeft het contact je geen fijn gevoel meer, kun je altijd je energie steken in mensen die je wel een beter gevoel geven.
Je hoeft niet met ze om te gaan.
Ts is toch geen Duracell batterij?
pi_206246222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
ja dat laatste
ik zag ze meestal in het begin als potentieel neukobject of liefdesobject. dat liep meestal al vrij snel mis (toch duidelijk geen interesse van mijn kant in de liefdeskant, of geen interesse van haar kant in neuken). en dan toch maar in contact gebleven en uitgegroeid tot "vriendschap"
Kortom: TS moet z'n tijd niet verdoen met zeikwijven.
Mischien een keer een ander type proberen.
pi_206246326
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kortom: TS moet z'n tijd niet verdoen met zeikwijven.
Mischien een keer een ander type proberen.
Die willen waarschijnlijk hun tijd niet verdoen met TS.
pi_206246487
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het niet een logisch voortvloeisel uit die friendzonetoestand? Je was geen relatiemateriaal, wel iemand om bij uit te huilen. Dat heeft de toon misschien wel gezet voor een vriendschap waarin ze bij jou aankloppen om hun hart te luchten. Omdat je zo goed kunt luisteren.
Inderdaad.
En wat dan ook niet zelden voorkomt is dat ze hun andere behoeften tegelijkertijd bij een ander gaan halen.
Kortom: De één krijgt wagons met gezeik terwijl de ander met zijn trein door de Noord-zuidlijn op en neer mag.
Goeie deal! 👍
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:56:40 #65
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206247018
Waarom zou je uberhaupt vrouwen als vriendinnen hebben?

Ze gaan je toch niet helpen als je in de shit terecht komt.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:07:07 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247110
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Inderdaad.
En wat dan ook niet zelden voorkomt is dat ze hun andere behoeften tegelijkertijd bij een ander gaan halen.
Kortom: De één krijgt wagons met gezeik terwijl de ander met zijn trein door de Noord-zuidlijn op en neer mag.
Goeie deal! 👍
Ja, vrouwen zijn maar goed voor één ding. En verder moeten ze gewoon hun bek houden.

Nare vent.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:41:57 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206247381
Wait wut, er zijn mannen die daadwerkelijke vrienden blijven wanneer ze in de friendzone belanden? Wat een merkwaardig gedrag.
pi_206247448
Hm ja als je het zo zegt vraag ik mij af waarom er niet mensen homofiel zijn, vrouwen zijn echt fucking kut eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206247453
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, vrouwen zijn maar goed voor één ding. En verder moeten ze gewoon hun bek houden.

Nare vent.
Loopt er weer een te zeuren hoor. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206247458
wat een probleem zeg...
zeg dan gewoon; hou even op met dat gezeur, geen zin in. laten we wat leuks doen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:51:10 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247465
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Loopt er weer een te zeuren hoor. :D
Ja, de mannen in dit topic zeuren ook echt niet, hè.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:51:56 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:50 schreef pokkerdepok het volgende:
wat een probleem zeg...
zeg dan gewoon; hou even op met dat gezeur, geen zin in. laten we wat leuks doen.
Ik wil het nog wel een keertje zeggen: oud topic. TS moved on, neem ik aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206247483
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, de mannen in dit topic zeuren ook echt niet, hè.
Zag jouw reactie alleen omdat get de laatste was de rest niet gelezen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:54:11 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247497
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zag jouw reactie alleen omdat get de laatste was de rest niet gelezen
Doe je goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206247516
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Doe je goed.
Sowieso zijn de meeste mensen hier debiel, het heeft weinig meerwaarde dat te lezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:57:07 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247524
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Sowieso zijn de meeste mensen hier debiel, het heeft weinig meerwaarde dat te lezen.
En het maakt je dan kennelijk ook weinig uit of je een beetje relevant reageert of niet. You just don’t give a shit.

Ja, doe je goed.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206247993
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, vrouwen zijn maar goed voor één ding. En verder moeten ze gewoon hun bek houden.

Nare vent.
Je bent als vrouw echt zwaar debiel bezig als je verwacht dat een heterovent iedere keer op jouw eindeloze zeikverhalen zit te wachten en voor zijn eigen behoeftes de rest van de tissues maar moet gebruiken nadat jij er mee klaar bent.

Toegegeven, vrouwen zijn mannen niks schuldig.
Maar omgekeerd ook niet.
Waarom dan eenzijdige investering?

Het is trouwens TS z'n eigen schuld dat ie zich hiervoor leent.
pi_206248306
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je bent als vrouw echt zwaar debiel bezig als je verwacht dat een heterovent iedere keer op jouw eindeloze zeikverhalen zit te wachten en voor zijn eigen behoeftes de rest van de tissues maar moet gebruiken nadat jij er mee klaar bent.

Toegegeven, vrouwen zijn mannen niks schuldig.
Maar omgekeerd ook niet.
Waarom dan eenzijdige investering?

Het is trouwens TS z'n eigen schuld dat ie zich hiervoor leent.
Joh, ga lekker terug naar je troll topic.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:32:59 #79
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206248544
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:41 schreef Twiitch het volgende:
Wait wut, er zijn mannen die daadwerkelijke vrienden blijven wanneer ze in de friendzone belanden? Wat een merkwaardig gedrag.
Meeste mannen hebben dan ook geen zelfrespect en hopen dat ze er stiekem overheen mogen als hun vriendje het uitmaakt of als ze fake gay spelen.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206248846
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 16:32 schreef corehype het volgende:

[..]
Meeste mannen hebben dan ook geen zelfrespect en hopen dat ze er stiekem overheen mogen als hun vriendje het uitmaakt of als ze fake gay spelen.
Ja, domme lui.

Reservewiel spelen. Reservewiel ligt meestal nutteloos in de auto. En als er al eens pech is, dan dient het om even bij de dichtsbijzijnde garage te komen, waarna alle of in elk geval twee wielen vervangen worden. En het reservewiel weer reservewiel mag gaan spelen.
pi_206248921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:56 schreef corehype het volgende:
Waarom zou je uberhaupt vrouwen als vriendinnen hebben?

Ze gaan je toch niet helpen als je in de shit terecht komt.
Ik heb ook geen idee.

Als je hoopt ze ooit te neuken, dan kan ik je teleurstellen. Als die kans er was, dan had je ze allang geneukt. En als dat niet lukt, waarom zou je dan een vriendinnenkring opbouwen met vrouwen die je af hebben gewezen, niet meer willen neuken, waar je zelf niet meer mee wil neuken, etc.

Enige vrouwen waar ik mee bevriend mee ben (al is dat een groot woord) en niet mee neuk, dat zijn vriendinnen en vrouwen van bekenden, vrienden, familie, etc.
pi_206248964
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Kunnen jij en @:Lienekien niet lekker samen gaan scharen?
Ik volg jullie nu al een tijdje en voor het mannelijke geslacht is er eigenlijk niks aan verloren.
Sneaky hoor :( Des te meer mannen voor jou he!
Ik val niet op de doorsnee Fok! mannen lees idioten, dus wees gerust ze zijn all yours.
pi_206249003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Sneaky hoor :( Des te meer mannen voor jou he!
Ik val niet op de doorsnee Fok! mannen lees idioten, dus wees gerust ze zijn all yours.
Opvallend dan dat je hier wel blijft bivakkeren.
Permaban opgelopen op het Vivaforum?


Om ieder geval het advies aan ts om flink wat telefoonnummers te wissen en op social media een paar profielen te blokkeren.
Dit is gewoon vragen om vroegtijdige impotentie.
pi_206249016
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Opvallend dan dat je hier wel blijft bivakkeren.
Permaban opgelopen op het Vivaforum?
Wat een gezeur. Hjb
pi_206249076
Zie hier TS. ik heb al ongevraagd gezeik met twee wijven die ik niet eens ken!
En jij zoekt het op!
Rest my case!
pi_206249144
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, de mannen in dit topic zeuren ook echt niet, hè.
:D!

Als je met oudere mensen spreekt over hun jeugd, hebben ze het er vaak over dat ze het meest gebukt gaan onder de 'niet zeuren en je mond houden'-mentaliteit. Ze hebben het gevoel dat ze door hun ouders niet werden gezien, dat er voor hun emoties geen plek was, dat hun dromen onbelangrijk waren, dat ze eenvoudigweg moesten doen wat er van hen werd verwacht.

Iedereen die zich beklaagt over de sneeuwvlokken van tegenwoordig zou zich af moeten vragen of het vroeger wel zoveel beter was of dat het dwepen met het verleden een retorisch foefje is zonder enige inhoud.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249149
Open nog een fantasie topic met wijven die jou zogenaamd voor een date vragen :')
Mongool wordt niet eens gefriendzoned irl :'(

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2022 17:17:54 ]
pi_206249178
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D!

Als je met oudere mensen spreekt over hun jeugd, hebben ze het er vaak over dat ze het meest gebukt gaan onder de 'niet zeuren en je mond houden'-mentaliteit. Ze hebben het gevoel dat ze door hun ouders niet werden gezien, dat er voor hun emoties geen plek was, dat hun dromen onbelangrijk waren, dat ze eenvoudigweg moesten doen wat er van hen werd verwacht.

Iedereen die zich beklaagt over de sneeuwvlokken van tegenwoordig zou zich af moeten vragen of het vroeger wel zoveel beter was of dat het dwepen met het verleden een retorisch foefje is zonder enige inhoud.
Vond dat eigenlijk wel een fijne mentaliteit.

Sommige dingen moeten gewoon. Naar school. Fatsoenlijke cijfers halen. Iets nuttigs leren, ongeacht of dat nu iets met je handen is of een universitaire studie. Je eigen zooi opruimen. Was in de wasmand mikken, etc.

Tegenwoordig zie ik op veel plekken dat over alles maar eindeloos wordt gediscussieerd en vergaderd.
pi_206249205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vond dat eigenlijk wel een fijne mentaliteit.

Sommige dingen moeten gewoon. Naar school. Fatsoenlijke cijfers halen. Iets nuttigs leren, ongeacht of dat nu iets met je handen is of een universitaire studie. Je eigen zooi opruimen. Was in de wasmand mikken, etc.

Tegenwoordig zie ik op veel plekken dat over alles maar eindeloos wordt gediscussieerd en vergaderd.
Is je goed recht, hoor, maar die mentaliteit heeft ook veel leed veroorzaakt. Daar mag best bij stil worden gestaan. Om over de gevolgen van autoritaire samenlevingen nog maar te zwijgen...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:16 schreef Selenophilia het volgende:
Open nog een fantasie topic met wijven die jou zogenaamd voor een date vragen :')
Mongool wordt niet eens gefriendzoned irl :'(
Klopt. Heb me al jaren niet meer laten friendzonen.
Vriendschap met vrouwen is een abonnement nemen op migraine.
pi_206249229
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Is je goed recht, hoor, maar die mentaliteit heeft ook veel leed veroorzaakt. Daar mag best bij stil worden gestaan. Om over de gevolgen van autoritaire samenlevingen nog maar te zwijgen...
Prima hoor, maar met overal over vergaderen kom je soms ook niet ver.
pi_206249231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Klopt. Heb me al jaren niet meer laten friendzonen.
Vriendschap met vrouwen is een abonnement nemen op migraine.
Ok incel
pi_206249244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Prima hoor, maar met overal over vergaderen kom je soms ook niet ver.
Ik woon liever in een land met een poldermodel dan in een dictatoriale samenleving. Dan maar aanmodderen.

Er wordt op Fok! sowieso enorm veel geklaagd (gek genoeg vaak door mannen), maar Nederlandse kinderen zijn bijvoorbeeld de gelukkigste kinderen ter wereld. Dat vind ik wel tof; ik koester onze verworvenheden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249247
Vriendschap met vrouwenhaters die voortdurend gebeurtenissen waarin zij de constante factor zijn afschuiven op een heel geslacht zijn pas vermoeiend
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_206249265
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik woon liever in een land met een poldermodel dan in een dictatoriale samenleving. Dan maar aanmodderen.

Er wordt op Fok! sowieso enorm veel geklaagd (gek genoeg vaak door mannen), maar Nederlandse kinderen zijn bijvoorbeeld de gelukkigste kinderen ter wereld. Dat vind ik wel tof; ik koester onze verworvenheden.
Dit gaat niet zo zeer over de staatsvorm, maar over hoe mensen met hun kinderen omgaan, toch? Denk dat je ergens een middenweg moet zien te vinden.

Gedrag echt veranderen, dat is een proces dat lang duurt. Stel dat het in verval is, dan duurt dat nog wel een paar generaties voor je daar echt wat van gaat merken.
pi_206249279
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit gaat niet zo zeer over de staatsvorm, maar over hoe mensen met hun kinderen omgaan, toch? Denk dat je ergens een middenweg moet zien te vinden.
Eh, je had het zelf over vergaderingen. Ik weet niet hoe jij bent opgegroeid, maar ik beleg thuis nooit een vergadering.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ok incel
Uitgeluld. *)
pi_206249310
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, je had het zelf over vergaderingen. Ik weet niet hoe jij bent opgegroeid, maar ik beleg thuis nooit een vergadering.
Ja, vergaderen. In de zin van uitgebreid discussiëren. Zie dat in gezinnen in mijn omgeving wel gebeuren. Eindeloze discussies over dingen die je normaal snel af zou moeten kunnen handelen.

Was vandaag even ergens en daar had moeder een discussie met zoon over illegaal vuurwerk. Zoon (12 jaar) wilde een paar weken zakgeld vooruit hebben om (zwaar) illegaal vuurwerk te kopen. Zijn zakgeld was al op.

Dat leidde tot een discussie van 'n minuut of 20.

Lijkt mij gewoon een kwestie van:
- op is op, leer maar met geld omgaan
- wat moet een 12-jarige met zwaar illegaal vuurwerk.

En klaar.
pi_206249326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, vergaderen. In de zin van uitgebreid discussiëren. Zie dat in gezinnen in mijn omgeving wel gebeuren. Eindeloze discussies over dingen die je normaal snel af zou moeten kunnen handelen.

Was vandaag even ergens en daar had moeder een discussie met zoon over illegaal vuurwerk. Zoon (12 jaar) wilde een paar weken zakgeld vooruit hebben om (zwaar) illegaal vuurwerk te kopen. Zijn zakgeld was al op.

Dat leidde tot een discussie van 'n minuut of 20.

Lijkt mij gewoon een kwestie van:
- op is op, leer maar met geld omgaan
- wat moet een 12-jarige met zwaar illegaal vuurwerk.

En klaar.
Oh ja, wij zijn een echt discussiegezin. Dat is overigens iets wat ze in Korea benijden, zo heb ik geleerd van mijn studenten.

Maar inmiddels dwalen we af, geloof ik. Dit topic gaat over hoe vreselijk vrouwen zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh ja, wij zijn een echt discussiegezin. Dat is overigens iets wat ze in Korea benijden, zo heb ik geleerd van mijn studenten.

Maar inmiddels dwalen we af, geloof ik. Dit topic gaat over hoe vreselijk vrouwen zijn.
Ik ben meer van over sommige dingen hoef je niet eindeloos te vergaderen. Ook op de werkvloer. Dat eindeloze vergaderen en discussiëren over veel dingen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:32:56 #101
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206249360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik woon liever in een land met een poldermodel dan in een dictatoriale samenleving. Dan maar aanmodderen.

Er wordt op Fok! sowieso enorm veel geklaagd (gek genoeg vaak door mannen), maar Nederlandse kinderen zijn bijvoorbeeld de gelukkigste kinderen ter wereld. Dat vind ik wel tof; ik koester onze verworvenheden.
Ik meen daar in de media toch andere berichten over gehoord te hebben.
Eerst dat jonge meiden steeds ongelukkiger zijn en amper een week geleden dat één op de zes jongeren zelfmoordgedachten heeft.
Kijk maar na.
Of bedoel je de jongste leeftijdsgroepen?
pi_206249379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik meen daar in de media toch andere berichten over gehoord te hebben.
Eerst dat jonge meiden steeds ongelukkiger zijn en amper een week geleden dat één op de zes jongeren zelfmoordgedachten heeft.
Of bedoel je de jongste leeftijdsgroepen?
Nederland op nummer 1 in onderzoek naar welzijn van kinderen. Dit is al jaren het geval, zie ook Waarom zijn Nederlandse kinderen zo gelukkig? Alleen is het nieuws doorgaans gericht op problemen.

Dit is een mooie passage uit de laatste bron (hoera voor de praatcultuur!):

Het volgende punt dat bijdraagt aan het geluk van kinderen is het feit dat Nederlandse kinderen gezien én gehoord worden. Zodra ze op een leeftijd zijn dat ze hun eigen mening kunnen formuleren wordt er naar hen geluisterd en ouders hechten ook waarde aan die mening. Pedagoge Marijke Bisschop vertelt in een interview met het Algemeen Dagblad dat we dit hebben te danken aan onze praatcultuur. "Nederlandse kinderen leren op school hun mond open te doen, om te zeggen wat ze denken. Ze mogen zelfs een beetje brutaal zijn en thuis wordt er gepraat. Jezelf zo uit mogen drukken is uniek," aldus Bisschop. Volgens Bisschop wordt er in veel andere landen niet of nauwelijks met elkaar gepraat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 08-10-2022 17:40:28 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206249436
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:27 schreef DerekB het volgende:

[..]
Uitgeluld. *)
:')
Joh blijven jullie toch lekker zo op de zaterdagavond eindeloos doorzeiken op Fok!

lol

:W
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:53:24 #104
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_206249591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh ja, wij zijn een echt discussiegezin. Dat is overigens iets wat ze in Korea benijden, zo heb ik geleerd van mijn studenten.

Maar inmiddels dwalen we af, geloof ik. Dit topic gaat over hoe vreselijk vrouwen zijn.
Nee, dit topic gaat over TS die vind dat ie te veel zeikvriendinnen heeft.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:44:32 #105
441859 crew  Lenny77
pi_206253698
Ik twijfelde al met die eerste kick om het topic te sluiten..
Ik had beter naar mijn twijfels geluisterd :')

Niet te redden topic
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')