Dat is wel een heerlijk buurtjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vruchtenbuurt dus.
[..]
Tuinders vooral.
Zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een heerlijk buurtje
Misschien moet je die vuilniszak dan eens legenquote:
Moet ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin.Ik mis mijn andere fiets echt zo erg haha.
Naja ik moet ook wel want mijn huidige fiets die ik gebruik is helemaal niet handig om boodschappen mee te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook haha. Fiets laten maken.
Hoezo niet? Geen tassen oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja ik moet ook wel want mijn huidige fiets die ik gebruik is helemaal niet handig om boodschappen mee te doen.
Nee niks en mijn andere heeft gewoon een krat voorop.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geen tassen oid?
Aaah zo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niks en mijn andere heeft gewoon een krat voorop.(En fietst ook chiller)
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragenquote:
Het nieuwe aan je bureau hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragen
ik krijg al jeuk van die term 'het nieuwe normaal'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragen
we hebben ook van die bureauhangers, de ergste is stil gelukkig sinds coronaquote:
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben ook van die bureauhangers, de ergste is stil gelukkig sinds corona
Zag ze er wel een beetje goed uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.
Nou nee. Beetje hoog Borat-gehalte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ze er wel een beetje goed uit?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje hoog Borat-gehalte.
in Almere hebben wij een Russische dame (ziet er niet uit en lult 5 kwartier in een uur) die ergens in de buurt van Zwolle woont. Een vreselijke kleverquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.
dat mag ook wel om 23:00 hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik vandaag weer LUNCHGENOT zeggen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zei ze met haar zware Bulgaarse accent: "We women from the Balkan like to dress sexy."
Van mij wel. Zolang je Gianni daar niet bij betrektquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik vandaag weer LUNCHGENOT zeggen?
gaat dat fout?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mij wel. Zolang je Gianni daar niet bij betrekt
Jammer maar helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van mij wel. Zolang je Gianni daar niet bij betrekt
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een borsthaar bij haar ontwaard
of een extra KOENELOENquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mag wel een keer BUDAAAAAAA doen tegen me?
Je keek dus wel naar haar borstenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer een borsthaar bij haar ontwaard
Hadden ... dus je hebt het schap weer leeggekochtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden weer liesjes lampjes bij de action
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ... dus je hebt het schap weer leeggekocht
Dus die ga je zo ophangenquote:
als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachtsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
als we weer mogen reizen kom ik echt al @:bitterbal d'r lampjes een keer bewonderen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachts
' lichtvervuiling den haag in 2020 flink toegenomen'
Naast de Belgische snelwegen is dan ook Casa Bitterbal vanuit de ruimte waar te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachts
' lichtvervuiling den haag in 2020 flink toegenomen'
wat kwam je doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd bij de huisartsenpraktijk aangekeken alsof ik hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona kwam besmetten.
Maar je kwam syfilis brengen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd bij de huisartsenpraktijk aangekeken alsof ik hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona kwam besmetten.
Alleen met de pest, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Nah, echt te vroeg nog hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mwah, wacht nog tot 12quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona besmetten.quote:
Wat attent van jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona besmetten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn, nou kan ik meeluisteren naar een echtelijke ruzie van een collega die vergeten is te muten
Gęnantquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Fijn, nou kan ik meeluisteren naar een echtelijke ruzie van een collega die vergeten is te muten
Je kan de klootzak uithangen en op haar gevoel inspelen nu.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vond hij zelf ook. Hij kreeg er stevig van langs van zijn vrouw
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oeh mooi pestonderwerp komende tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, laten we het maar scharen onder corona-ergernissen.quote:
goed plan welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ik heb nog wat creme fraiche. Een broodje zalm met creme fraiche lijkt me wel lekker
wel vaker 30 graden geweest in mei niete xtreem uniekquote:
Nee klopt maar ook qua droogte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker 30 graden geweest in mei niete xtreem uniek
Terwijl je zei dat je offline was een aantal dagenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
Land in zicht
En nog steeds signaal op de vsat
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt maar ook qua droogte.
Huehuequote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaar
Heeft Svalbard 4G uberhaupt ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
Land in zicht
En nog steeds signaal op de vsat
Nja tis nog vroeg........quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaar
Zweet me echt helemaal de pleurisquote:
is daar ook plek voor een gnoom van 170 cm?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zweet me echt helemaal de pleurisHelpt misschien niet dat ik de de droge zeeklei en grind sta te scheppen
Dan mag je het zelf gaan graven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is daar ook plek voor een gnoom van 170 cm?
Ik vrees dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zweet me echt helemaal de pleurisHelpt misschien niet dat ik de de droge zeeklei en grind sta te scheppen
nou?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat mij opviel vanmorgen in de trein?
Wel een beetje lastig om dat onopvallend in de voortuin te doen.quote:
ja maar het is toch niet mijn tuinquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje lastig om dat onopvallend in de voortuin te doen.
Dat er een flink aantal waren met een mondkapje die hem verkeerd droegen. Wel over de mond maar neus onbedekt.quote:
johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat er een flink aantal waren met een mondkapje die hem verkeerd droegen. Wel over de mond maar neus onbedekt.
Das leuk joh, zeker nu het al zo lang droog is, heb je een lekker kneiterharde laag alsof je door steen aan het hakken bentquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dit.
* IJsdraakje gaat straks ook in de tuin aan de gang, ook in de zeeklei
Je kunt hem ook bij jou in een plantenbak stoppen, stuk minder gesleep met dat lijk.quote:
sherlock_kwartiertjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was slechts een observatie
heb niet zon grote plantenbakquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt hem ook bij jou in een plantenbak stoppen, stuk minder gesleep met dat lijk.
Vsat is gegarandeerd tot 70 noord.. meestal stopt ie op 71.5quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Terwijl je zei dat je offline was een aantal dagen
Dan moet je die maar kopen/makenquote:
Ik geloof jou, jij bent expert.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vsat is gegarandeerd tot 70 noord.. meestal stopt ie op 71.5
Ja, jottem.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das leuk joh, zeker nu het al zo lang droog is, heb je een lekker kneiterharde laag alsof je door steen aan het hakken bent
Nou nog 2 palmbomen...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, jottem.En dat allemaal vanwege een paar stomme plantjes.
Wel een hangmat besteld.
Die matchen niet in m'n plan.quote:
Eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen observeren is echt reuze interessant.
misschien wel 5G intussenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens collega die er twee maanden geleden was wel
Extragratis covidquote:
wow dat is wel erg weinig voor een dinsdagquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 34 nieuwe ziekenhuisopnames, 21 nieuwe covid-doden
Er zijn 34 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis, wat het totaal aantal opnames op 11.613 brengt. Dat meldt het RIVM. Gisteren waren het er 27.
Het dodental als gevolg van het virus is gestegen met 21, tot 5715. Dat zijn meer nieuwe sterfgevallen dan gisteren, toen het RIVM 14 sterfgevallen meldde.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Het werkelijke dodental ligt hoger. Er overlijden ook mensen aan covid-19 zonder dat ze zijn getest en zij zijn niet in de cijfers meegenomen.
31 MINUTEN GELEDEN
Als je dieper de cijfers in duikt zie je al 5 dagen geen ziekenhuis opnames meerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow dat is wel erg weinig voor een dinsdag
Nice.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:27 schreef Fogel het volgende:
Ben een beetje zomervakantieplannen aan het maken... Er is best veel te doen en te zien in een relatief in de buurt van waar ik woon waarvan ik niet wist dat het bestond. Loen Skylift bijvoorbeeld lijkt me wel tof.
Jaap van Bitterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 34 nieuwe ziekenhuisopnames, 21 nieuwe covid-doden
Er zijn 34 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis, wat het totaal aantal opnames op 11.613 brengt. Dat meldt het RIVM. Gisteren waren het er 27.
Het dodental als gevolg van het virus is gestegen met 21, tot 5715. Dat zijn meer nieuwe sterfgevallen dan gisteren, toen het RIVM 14 sterfgevallen meldde.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Het werkelijke dodental ligt hoger. Er overlijden ook mensen aan covid-19 zonder dat ze zijn getest en zij zijn niet in de cijfers meegenomen.
31 MINUTEN GELEDEN
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, de videocall even uitgezet. Kreeg er hoofdpijn van.
Snap ik welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O sorry, Faxie heeft het vaak over frietjes.
ik moet er zo weer inquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, de videocall even uitgezet. Kreeg er hoofdpijn van.
Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word heen en weer geslingerd tussen mijn Brabantse roots en de 20 jaar boven de rivieren
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svgquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patat
NEE nee neequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.quote:
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
Nee friet/frieten volgens het kaartjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Jeetje, ik kan het zo weer oppakken!![]()
Hallo, hoe is het hier?
Okeequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee friet/frieten volgens het kaartje
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden broodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Ja die nemen wij niet zo serieus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
ohwquote:
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrek
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
het is toch 1 friet, of een tuut frieten
he, jij hierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden brood
het is toch ook 1 patat, of een zak patatten/aardappelen..quote:
Haags, Miauw is er weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die nemen wij niet zo serieus.
een bitterstaaf bedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
soms wat meer, soms wat minderquote:
Dat klinkt als een goede verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote bitterbal in langwerpige vorm.
toch @:bitterbal ?
Oh jeetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ben ook geen fan van bitterballen eigenlijk dus die staaf wordt me iets teveel.
Heuj, je leeft nog.quote:
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.
Hoe ist met u?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Wordt wel krapjes met die maximale groepsgrootteregels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Goed! Ineens een donderdag vrij zo zonder wandeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Altijd wel![]()
Hoe is het met jou dan?
ben nog steeds aan het naborrelen van 2 lekkerbekjes *burp* dus ik denk voorlopig helemaal niet aan snacks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.
Nee, doe mij maar vlammetjes of kaasstengels![]()
Gaat goed verder! Druk, maar leuk druk!
En u?
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de videocall weer aangezet. Het gemekker gaat gewoon door
Werk jij nog steeds thuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.
Zonder wandeling? Leg eens even uitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Ineens een donderdag vrij zo zonder wandeling.
Jep. Maar ik doe veel via telefoon en e-mail, net als normaal dus.quote:
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.quote:
Lekkerbekjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het naborrelen van 2 lekkerbekjes *burp* dus ik denk voorlopig helemaal niet aan snacks.
Maar hier ook alles goed.
en drukker dan ik had verwacht.
ik kan jullie wel 30km door het heuvelland drijven als jullie willenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.
Oh bestaan de Dakduiven nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.
Nah, ik hoop dat m'n pakketje inderdaad morgen komt, dan ga ik in m'n hangmat in de tuin hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan jullie wel 30km door het heuvelland drijven als jullie willen
wel genoeg water meenemen, want het wordt warm.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, net Hurtigruten besteld van Trondheim naar Bergen. Vol pension voor 6 personen en auto mee aan boord voor "maar" ca 1000 euro. Da's voor Hurtigruten schijtgoedkoop![]()
Handig dat er geen buitenlanders naar Noorwegen mogen.
hmm, klopt vrij aardig. ik geef om beide vrij weinigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LekkerbekjesIk heb twee haringen gegeten vanmiddag. Haring is bijna net zo belangrijk als Haags
Maaarrr, je verwachtte geen drukte?
Behalve dat ik ziek ben, prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Fogel![]()
Hoe is het? En hoe koud is het daar?
oh ja, binnenkort maar eens gaan plannen hoe ik moet gaan reizen deze winter.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, net Hurtigruten besteld van Trondheim naar Bergen. Vol pension voor 6 personen en auto mee aan boord voor "maar" ca 1000 euro. Da's voor Hurtigruten schijtgoedkoop![]()
Zekers.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bestaan de Dakduiven nog steeds![]()
Goed bezig!
Dat is zeker een koopjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ben ook geen fan van bitterballen eigenlijk dus die staaf wordt me iets teveel.
Nog net zo venijnigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, klopt vrij aardig. ik geef om beide vrij weinig
nee, ik had deze week vrij genomen omdat er eigenlijk niks te doen was.
maar die vrije dagen zijn teruggedraaid en ik zat vanmorgen al om 5 uur in de auto naar de klus waar ik nu zit
je kunt niet iedereen plezieren. Je bent geen bier..quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat m'n pakketje inderdaad morgen komt, dan ga ik in m'n hangmat in de tuin hangen.
Bier en bitterballen, perfecte comboquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt niet iedereen plezieren. Je bent geen bier..
ik heb mn momentenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog net zo venijnig![]()
Oh nou lekker, kun je die vrije dagen een andere keer besteden
ik ben ouderwets, ik hou meer van kaas en worst bij mijn bierquote:
Nerm.quote:
Extra onkostenvergoeding en "fuck it, ik wil hangen" werkten.quote:
Ik wil ook snurkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ik lag weer ff te snurken buiten. Haring heb ik nu ook wel trek in
Ojee, wat heb je?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Behalve dat ik ziek ben, prima eigenlijk.
Nu 8 graden, dus relatief warm. 3 dagen geleden sneeuwde het nog
Hoe gaat het met jou? Nog steeds een huis vol kotsende kattebeesten?
wat voor 1 is het?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nerm.
[..]
Extra onkostenvergoeding en "fuck it, ik wil hangen" werkten.
Alleen dus hopen dat het inderdaad vandaag nog verzonden wordt.
Gewoon even je hand in je broek steken en je vingers aflikkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ik lag weer ff te snurken buiten. Haring heb ik nu ook wel trek in
oei, waren ze ziek?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
8 graden, wauwIk zag hier al weer wat verontrustende temperaturen de aankomende dagen
![]()
Hmm nee, beide katten zijn overleden afgelopen februari![]()
En de vakantie-cancelaar eind 2018. Ik zou dat weekend eigenlijk weggaan.
Vreselijk hč, die voorspellingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
8 graden, wauwIk zag hier al weer wat verontrustende temperaturen de aankomende dagen
![]()
Het spijt mequote:
Een typisch worst-kaas scenario.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ouderwets, ik hou meer van kaas en worst bij mijn bier
misschien nog een chipje hier en daar
brrr bosquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon even je hand in je broek steken en je vingers aflikken
#uitstraling
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
![]()
Oh, uhm, niet handig. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
![]()
nee geen eetbare.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het spijt me![]()
Blijft er meer over voor een ander![]()
Had jij eerst niet een andere eetbare username?
oeeeeh die ziet er comfi uitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.hangmat-exper(...)et-standaard/2109231
Deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |