Nice.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:27 schreef Fogel het volgende:
Ben een beetje zomervakantieplannen aan het maken... Er is best veel te doen en te zien in een relatief in de buurt van waar ik woon waarvan ik niet wist dat het bestond. Loen Skylift bijvoorbeeld lijkt me wel tof.
Jaap van Bitterquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 34 nieuwe ziekenhuisopnames, 21 nieuwe covid-doden
Er zijn 34 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis, wat het totaal aantal opnames op 11.613 brengt. Dat meldt het RIVM. Gisteren waren het er 27.
Het dodental als gevolg van het virus is gestegen met 21, tot 5715. Dat zijn meer nieuwe sterfgevallen dan gisteren, toen het RIVM 14 sterfgevallen meldde.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Het werkelijke dodental ligt hoger. Er overlijden ook mensen aan covid-19 zonder dat ze zijn getest en zij zijn niet in de cijfers meegenomen.
31 MINUTEN GELEDEN
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, de videocall even uitgezet. Kreeg er hoofdpijn van.
Snap ik welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O sorry, Faxie heeft het vaak over frietjes.
ik moet er zo weer inquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, de videocall even uitgezet. Kreeg er hoofdpijn van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |