Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word heen en weer geslingerd tussen mijn Brabantse roots en de 20 jaar boven de rivieren
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svgquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patat
NEE nee neequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.quote:
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
Nee friet/frieten volgens het kaartjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Jeetje, ik kan het zo weer oppakken!![]()
Hallo, hoe is het hier?
Okeequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee friet/frieten volgens het kaartje
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden broodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Ja die nemen wij niet zo serieus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrek
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
het is toch 1 friet, of een tuut frieten
he, jij hierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden brood
Haags, Miauw is er weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die nemen wij niet zo serieus.
een bitterstaaf bedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
Dat klinkt als een goede verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote bitterbal in langwerpige vorm.
toch @:bitterbal ?
Oh jeetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ben ook geen fan van bitterballen eigenlijk dus die staaf wordt me iets teveel.
Heuj, je leeft nog.quote:
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.
Hoe ist met u?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Wordt wel krapjes met die maximale groepsgrootteregels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Goed! Ineens een donderdag vrij zo zonder wandeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Altijd wel![]()
Hoe is het met jou dan?
ben nog steeds aan het naborrelen van 2 lekkerbekjes *burp* dus ik denk voorlopig helemaal niet aan snacks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.
Nee, doe mij maar vlammetjes of kaasstengels![]()
Gaat goed verder! Druk, maar leuk druk!
En u?
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de videocall weer aangezet. Het gemekker gaat gewoon door
Werk jij nog steeds thuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |