als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachtsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
als we weer mogen reizen kom ik echt al @:bitterbal d'r lampjes een keer bewonderen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachts
' lichtvervuiling den haag in 2020 flink toegenomen'
Naast de Belgische snelwegen is dan ook Casa Bitterbal vanuit de ruimte waar te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik zo door ga kan je mij misschien via zon nasa satelliet zien snachts
' lichtvervuiling den haag in 2020 flink toegenomen'
wat kwam je doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd bij de huisartsenpraktijk aangekeken alsof ik hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona kwam besmetten.
Maar je kwam syfilis brengen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Werd bij de huisartsenpraktijk aangekeken alsof ik hoogstpersoonlijk iedereen met lepra, ebola en corona kwam besmetten.
Alleen met de pest, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend.
Nah, echt te vroeg nog hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |