wel vaker 30 graden geweest in mei niete xtreem uniekquote:
Nee klopt maar ook qua droogte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker 30 graden geweest in mei niete xtreem uniek
Terwijl je zei dat je offline was een aantal dagenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
Land in zicht
En nog steeds signaal op de vsat
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt maar ook qua droogte.
Huehuequote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaar
Heeft Svalbard 4G uberhaupt ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
Land in zicht
En nog steeds signaal op de vsat
Nja tis nog vroeg........quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, hooguit komt vorig jaar in de buurt, toen begonnen we door de extreem hete en droge 2018 zomer ook al met achterstand en waren april-juni ook aardig droog. Scheelde dat juli en augustus weer behoorlijk nat waren vorig jaar
Zweet me echt helemaal de pleurisquote:
is daar ook plek voor een gnoom van 170 cm?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zweet me echt helemaal de pleurisHelpt misschien niet dat ik de de droge zeeklei en grind sta te scheppen
Dan mag je het zelf gaan graven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is daar ook plek voor een gnoom van 170 cm?
Ik vrees dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zweet me echt helemaal de pleurisHelpt misschien niet dat ik de de droge zeeklei en grind sta te scheppen
nou?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat mij opviel vanmorgen in de trein?
Wel een beetje lastig om dat onopvallend in de voortuin te doen.quote:
ja maar het is toch niet mijn tuinquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje lastig om dat onopvallend in de voortuin te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |