Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word heen en weer geslingerd tussen mijn Brabantse roots en de 20 jaar boven de rivieren
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svgquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Friet slingert maar een kant op en da's de juiste, want het is geen patat
NEE nee neequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)at_friet_frieten.svg
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.quote:
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
Nee friet/frieten volgens het kaartjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er een Limburger dan die Patat zegt??? Nooit geweten..
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrekquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Jeetje, ik kan het zo weer oppakken!![]()
Hallo, hoe is het hier?
Okeequote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee friet/frieten volgens het kaartje
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden broodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Ja die nemen wij niet zo serieus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste deel van NL is #teampatat. Maar in Limburg heb je dus ook een deel dat #teamfrieten is.
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, nog steeds discussie over friet/patat. Onophoudelijk sinds jouw vertrek
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
het is toch 1 friet, of een tuut frieten
he, jij hierquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Het is patat!
Hallo, hoe is het hier?
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, en dan is daar Foqueville. De belangrijkste uitvinding sinds gesneden brood
Haags, Miauw is er weer!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die nemen wij niet zo serieus.
een bitterstaaf bedoel jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
Dat klinkt als een goede verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een of ander fancy iets dat je kunt eten. Een soortement van kroket!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grote bitterbal in langwerpige vorm.
toch @:bitterbal ?
Oh jeetjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ben ook geen fan van bitterballen eigenlijk dus die staaf wordt me iets teveel.
Heuj, je leeft nog.quote:
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is onze woongroep.
[ afbeelding ]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dat gaat Ballie niet graag horen, maar ja, meningen verschillen.
Hoe ist met u?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Wordt wel krapjes met die maximale groepsgrootteregels.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we nog een dagje uit met de stichting?
Goed! Ineens een donderdag vrij zo zonder wandeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Altijd wel![]()
Hoe is het met jou dan?
ben nog steeds aan het naborrelen van 2 lekkerbekjes *burp* dus ik denk voorlopig helemaal niet aan snacks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Anders was er helemaal geen mening geweest, dan was het gewoon zo.
Nee, doe mij maar vlammetjes of kaasstengels![]()
Gaat goed verder! Druk, maar leuk druk!
En u?
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de videocall weer aangezet. Het gemekker gaat gewoon door
Werk jij nog steeds thuis?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb.
Zonder wandeling? Leg eens even uitquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Ineens een donderdag vrij zo zonder wandeling.
Jep. Maar ik doe veel via telefoon en e-mail, net als normaal dus.quote:
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.quote:
Lekkerbekjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het naborrelen van 2 lekkerbekjes *burp* dus ik denk voorlopig helemaal niet aan snacks.
Maar hier ook alles goed.
en drukker dan ik had verwacht.
ik kan jullie wel 30km door het heuvelland drijven als jullie willenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.
Oh bestaan de Dakduiven nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Dakduiven zouden donderdag 30km gaan wandelen, maar afgelast.
Nah, ik hoop dat m'n pakketje inderdaad morgen komt, dan ga ik in m'n hangmat in de tuin hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan jullie wel 30km door het heuvelland drijven als jullie willen
wel genoeg water meenemen, want het wordt warm.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, net Hurtigruten besteld van Trondheim naar Bergen. Vol pension voor 6 personen en auto mee aan boord voor "maar" ca 1000 euro. Da's voor Hurtigruten schijtgoedkoop![]()
Handig dat er geen buitenlanders naar Noorwegen mogen.
hmm, klopt vrij aardig. ik geef om beide vrij weinigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LekkerbekjesIk heb twee haringen gegeten vanmiddag. Haring is bijna net zo belangrijk als Haags
Maaarrr, je verwachtte geen drukte?
Behalve dat ik ziek ben, prima eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey Fogel![]()
Hoe is het? En hoe koud is het daar?
oh ja, binnenkort maar eens gaan plannen hoe ik moet gaan reizen deze winter.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
Zo, net Hurtigruten besteld van Trondheim naar Bergen. Vol pension voor 6 personen en auto mee aan boord voor "maar" ca 1000 euro. Da's voor Hurtigruten schijtgoedkoop![]()
Zekers.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bestaan de Dakduiven nog steeds![]()
Goed bezig!
Dat is zeker een koopjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:17 schreef Fogel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ben ook geen fan van bitterballen eigenlijk dus die staaf wordt me iets teveel.
Nog net zo venijnigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, klopt vrij aardig. ik geef om beide vrij weinig
nee, ik had deze week vrij genomen omdat er eigenlijk niks te doen was.
maar die vrije dagen zijn teruggedraaid en ik zat vanmorgen al om 5 uur in de auto naar de klus waar ik nu zit
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat m'n pakketje inderdaad morgen komt, dan ga ik in m'n hangmat in de tuin hangen.
Bier en bitterballen, perfecte comboquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt niet iedereen plezieren. Je bent geen bier..
ik heb mn momentenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog net zo venijnig![]()
Oh nou lekker, kun je die vrije dagen een andere keer besteden
ik ben ouderwets, ik hou meer van kaas en worst bij mijn bierquote:
Nerm.quote:
Extra onkostenvergoeding en "fuck it, ik wil hangen" werkten.quote:
Ik wil ook snurkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ik lag weer ff te snurken buiten. Haring heb ik nu ook wel trek in
Ojee, wat heb je?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Behalve dat ik ziek ben, prima eigenlijk.
Nu 8 graden, dus relatief warm. 3 dagen geleden sneeuwde het nog
Hoe gaat het met jou? Nog steeds een huis vol kotsende kattebeesten?
wat voor 1 is het?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nerm.
[..]
Extra onkostenvergoeding en "fuck it, ik wil hangen" werkten.
Alleen dus hopen dat het inderdaad vandaag nog verzonden wordt.
Gewoon even je hand in je broek steken en je vingers aflikkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
ik lag weer ff te snurken buiten. Haring heb ik nu ook wel trek in
oei, waren ze ziek?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
8 graden, wauwIk zag hier al weer wat verontrustende temperaturen de aankomende dagen
![]()
Hmm nee, beide katten zijn overleden afgelopen februari![]()
En de vakantie-cancelaar eind 2018. Ik zou dat weekend eigenlijk weggaan.
Vreselijk hč, die voorspellingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
8 graden, wauwIk zag hier al weer wat verontrustende temperaturen de aankomende dagen
![]()
Het spijt mequote:
Een typisch worst-kaas scenario.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ouderwets, ik hou meer van kaas en worst bij mijn bier
misschien nog een chipje hier en daar
brrr bosquote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon even je hand in je broek steken en je vingers aflikken
#uitstraling
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
![]()
Oh, uhm, niet handig. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojee, wat heb je?
![]()
nee geen eetbare.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het spijt me![]()
Blijft er meer over voor een ander![]()
Had jij eerst niet een andere eetbare username?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |