Dat is wel een heerlijk buurtjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de vruchtenbuurt dus.
[..]
Tuinders vooral.
Zeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een heerlijk buurtje
Misschien moet je die vuilniszak dan eens legenquote:
Moet ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin.Ik mis mijn andere fiets echt zo erg haha.
Naja ik moet ook wel want mijn huidige fiets die ik gebruik is helemaal niet handig om boodschappen mee te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook haha. Fiets laten maken.
Hoezo niet? Geen tassen oid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja ik moet ook wel want mijn huidige fiets die ik gebruik is helemaal niet handig om boodschappen mee te doen.
Nee niks en mijn andere heeft gewoon een krat voorop.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geen tassen oid?
Aaah zo jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niks en mijn andere heeft gewoon een krat voorop.(En fietst ook chiller)
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragenquote:
Het nieuwe aan je bureau hangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragen
ik krijg al jeuk van die term 'het nieuwe normaal'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat de hele dag in een call hangen hier het nieuwe normaal gaat worden. Er zijn er een paar die dat gemakkelijker vinden want dan kun je zo lekker makkelijk iets vragen
we hebben ook van die bureauhangers, de ergste is stil gelukkig sinds coronaquote:
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben ook van die bureauhangers, de ergste is stil gelukkig sinds corona
Zag ze er wel een beetje goed uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.
Nou nee. Beetje hoog Borat-gehalte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ze er wel een beetje goed uit?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nee. Beetje hoog Borat-gehalte.
in Almere hebben wij een Russische dame (ziet er niet uit en lult 5 kwartier in een uur) die ergens in de buurt van Zwolle woont. Een vreselijke kleverquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Irritant. Ik had in Boedapest een Bulgaarse collega die de hele dag aan mijn bureau stond. Dat mens snapte werkelijk niks.
dat mag ook wel om 23:00 hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag ik vandaag weer LUNCHGENOT zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |