SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Voor echte rijinstructeurs weet ik de regels uiteraard niet, maar als je een familielid of zo les wil geven, moet je sowieso 3 uur aan instructies of lessen volgen, je moet zo'n "L" op je dak donderen en ik meen dat je eigenlijk ook een rem aan jouw kant moet hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:07 schreef RTR het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de regels voor rijinstructeurs dan?
Maar dat laatse lijkt me heel verstandig.
In de Prius kan ik zelfs niet eens bij de handrem vanaf de bijrijdersstoel, aangezien je die met je linkerVOET moet bedienen.![]()
![]()
Zo voor een nieuwe auto kijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Aah zo ja weet ik veel johquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor echte rijinstructeurs weet ik de regels uiteraard niet, maar als je een familielid of zo les wil geven, moet je sowieso 3 uur aan instructies of lessen volgen, je moet zo'n "L" op je dak donderen en ik meen dat je eigenlijk ook een rem aan jouw kant moet hebben.
In de Prius kan ik zelfs niet eens bij de handrem vanaf de bijrijdersstoel, aangezien je die met je linkerVOET moet bedienen.
Zo'n Prius rijdt wel echt lekker. Betrouwbaar, lekker zuinig
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
sowieso op de bijrijdersstoel plaats nemen als er een vrouw achter het stuur zit![]()
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Zeker, dat zijn ook de hoofdredenen waarom we dit gekozen hebben. (Naast ook de ruimte er in.)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:13 schreef RTR het volgende:
[..]
Aah zo ja weet ik veel joh
Zo'n Prius rijdt wel echt lekker. Betrouwbaar, lekker zuinig
En dat hij geen schakelmomenten heeft, is ook erg tof!Gewoon gas geven en hij gaat vooruit.
Het Power-knopje is ook erg leuk, maar die gebruik ik een stuk minder vaak als wat ik vooraf gedacht had!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:14 schreef RTR het volgende:
sowieso op de bijrijdersstoel plaats nemen als er een vrouw achter het stuur zit![]()
Whaha!
Ja krijg je zoiets als in American Beauty!![]()
![]()
In gedachten heel veelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ow tof!
Wat heb je in gedachten?
Een vet getunede BMW Isetta met dikke sloffen er onder?
Maar ook niks speciaals joh. Zit toch meestal alleen in de auto en de helft van het jaar staat ie sowieso stil. Peugeot 108 zat ik nu naar te kijken.. Zoiets.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja die automaat is fijn en vrij probleemloos! Is voor je vrouw ook wel prettig! Wist je dat je ook in een automaat af mag rijden? Maar dat zou ik niet doen hoor, het kan wel maar dan mag je alleen maar in een auto met automaat rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, dat zijn ook de hoofdredenen waarom we dit gekozen hebben. (Naast ook de ruimte er in.)
En dat hij geen schakelmomenten heeft, is ook erg tof!Gewoon gas geven en hij gaat vooruit.
Het Power-knopje is ook erg leuk, maar die gebruik ik een stuk minder vaak als wat ik vooraf gedacht had!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Kijk dan ook naar een Kia Picanto 1.2quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
In gedachten heel veel
Maar ook niks speciaals joh. Zit toch meestal alleen in de auto en de helft van het jaar staat ie sowieso stil. Peugeot 108 zat ik nu naar te kijken.. Zoiets.
Heb er 7 jaar probleemloos en naar volle tevredenheid in gereden.![]()
![]()
Ford Fiestaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:19 schreef engine het volgende:
[..]
In gedachten heel veel
Maar ook niks speciaals joh. Zit toch meestal alleen in de auto en de helft van het jaar staat ie sowieso stil. Peugeot 108 zat ik nu naar te kijken.. Zoiets.
Ja we zijn bewust voor een automaat gegaan en zij krijgt nu ook lessen in een automaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:21 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja die automaat is fijn en vrij probleemloos! Is voor je vrouw ook wel prettig! Wist je dat je ook in een automaat af mag rijden? Maar dat zou ik niet doen hoor, het kan wel maar dan mag je alleen maar in een auto met automaat rijden.
Ze vindt schakelen te lastig en wordt er onzeker van.
Ze heeft ook al een beetje op een parkeerplaats gereden in onze Kia, maar ze liet de koppeling te plotseling opkomen enzo, en dat vindt ze helemaal niks.
Ze moet gewoon 1 pedaal indrukken om vooruit (of achteruit) te gaan, en 1 pedaal om langzamer te gaan of te stoppen. That's fucking it.![]()
![]()
Ja die was ik ook naar aan het kijken. Ziet er wel prima uit.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jezus sta ik ff voor lulquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn bewust voor een automaat gegaan en zij krijgt nu ook lessen in een automaat.
Ze vindt schakelen te lastig en wordt er onzeker van.
Ze heeft ook al een beetje op een parkeerplaats gereden in onze Kia, maar ze liet de koppeling te plotseling opkomen enzo, en dat vindt ze helemaal niks.
Ze moet gewoon 1 pedaal indrukken om vooruit (of achteruit) te gaan, en 1 pedaal om langzamer te gaan of te stoppen. That's fucking it.
Ze kan altijd later nog examen doen in een handgeschakelde auto en dan hoef je het theorie-examen niet opnieuw te maken
Ga je voor nieuw, eentje waar de kop er net van af is, of een brikkie dat met kauwgom, vliegertouw en ducttape aan elkaar hangt?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die was ik ook naar aan het kijken. Ziet er wel prima uit.![]()
Klopt ik heb er zelf ook 1 maar ik ga een mondeo kopen vanwege de ruimte.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die was ik ook naar aan het kijken. Ziet er wel prima uit.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef RTR het volgende:
[..]
Jezus sta ik ff voor lul
Ze kan altijd later nog examen doen in een handgeschakelde auto en dan hoef je het theorie-examen niet opnieuw te maken
Maar zelf denkt ze niet dat ze dat ooit zal gaan doen; voorlopig kan ze de Prius lenen in noodzakelijke gevallen en anders kopen we een simpel oud automaatje voor haar. We hadden al een heel leuke Mercedes gezien, zo'n kleinere familiewagen, voor maar ¤1500. Verdacht goedkoop, ook omdat hij nog redelijk nieuw was.![]()
Zijn ook slechte auto's man, Mercedes onwaardig. Automaat vaak problemen en storingen, koppakking die er met 80.000 km ui ligt. Roest en weet ik veel watquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
Ow, even opnieuw gekeken: die A140 is gewoon sowieso vaak heel goedkoop!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:36 schreef RTR het volgende:
[..]
Zijn ook slechte auto's man, Mercedes onwaardig. Automaat vaak problemen en storingen, koppakking die er met 80.000 km ui ligt. Roest en weet ik veel watSrsly?
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je voor nieuw, eentje waar de kop er net van af is, of een brikkie dat met kauwgom, vliegertouw en ducttape aan elkaar hangt?![]()
Private lease. Dat geklooi met die ouwe meuk wel zat. Zelf ook niet de ruimte of gereedschap om zelf onderhoud te doen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
MATTIEquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Private lease. Dat geklooi met die ouwe meuk wel zat. Zelf ook niet de ruimte of gereedschap om zelf onderhoud te doen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja serieus! Er is een reden dat die krengen zo goedkoop zijnquote:
Clio automaat is bv ook niet verkeerd.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
MAATquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha, ik wilde laatst nog voor een Franse auto gaan, een C4.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:42 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja serieus! Er is een reden dat die krengen zo goedkoop zijn
Clio automaat is bv ook niet verkeerd.
Nog geen 2 uur na het tekenen van de koopakte ¤250 betaald om van de aankoop af te komen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik wilde laatst nog voor een Franse auto gaan, een C4.
Nog geen 2 uur na het tekenen van de koopakte ¤250 betaald om van de aankoop af te komen!
Wat was loos dan?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hij had maar 60 mille op de teller, maar na aanschaf kreeg ik te horen dat deze brikkies bij 80k al aardig op zijn; het motorblok raakt compleet versmeerd en je moet iets van ¤4000 betalen om het weer op te lappen.quote:
Ook de distributieketting is vaak snel aan vervanging toe, en dat kost zo'n ¤1500. Deze kan uitrekken of knappen.
Ik vond al dat de auto vrij zenuwachtig aanvoelde. Kan een verkeerde afstelling geweest zijn, maar het kan ook een teken zijn van een versleten distributieketting.![]()
Zonde geld man maar beter dan zo'n money pit. Echt niet alle Franse auto's zijn slecht hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ik wilde laatst nog voor een Franse auto gaan, een C4.
Nog geen 2 uur na het tekenen van de koopakte ¤250 betaald om van de aankoop af te komen!
Ja als ze allemaal kut waren zou je er niet zo veel van op de wegen zien, en ik heb ooit een 206'je van mijn ouders gekregen; ik vond het een vreselijke bak, maar eerlijk is eerlijk; hij heeft me nooit in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:56 schreef RTR het volgende:
[..]
Zonde geld man maar beter dan zo'n money pit. Echt niet alle Franse auto's zijn slecht hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had maar 60 mille op de teller, maar na aanschaf kreeg ik te horen dat deze brikkies bij 80k al aardig op zijn; het motorblok raakt compleet versmeerd en je moet iets van ¤4000 betalen om het weer op te lappen.
Ook de distributieketting is vaak snel aan vervanging toe, en dat kost zo'n ¤1500. Deze kan uitrekken of knappen.
Ik vond al dat de auto vrij zenuwachtig aanvoelde. Kan een verkeerde afstelling geweest zijn, maar het kan ook een teken zijn van een versleten distributieketting.
Moet je echt geluk bij hebben met oude auto's. Voordelig als je geluk hebt maar duur als je pech hebt en dan rij je alsnog in een oude bak rond die volgende week weer stil kan vallen.
Bij m'n vorige auto gehad... De frustratie iedere keer![]()
Eind vorige eeuw had ik regelmatig echt van die rammelende roestbakken die ik na een jaar naar de sloop kon brengen. (2x Alfa 33, een Ibiza met een Porsche-blok er in, een Kadett GSI enz.)quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:02 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je echt geluk bij hebben met oude auto's. Voordelig als je geluk hebt maar duur als je pech hebt en dan rij je alsnog in een oude bak rond die volgende week weer stil kan vallen.
Bij m'n vorige auto gehad... De frustratie iedere keer![]()
Met motoren heb ik ook veel pech gehad: een Kawasaki ZZR waarvan het blok ontplofte, idem met een Harley (maar die ontplofte gelukkig pas de dag na de verkoop), een Harley waarvan de gaskabel continu knapte, en een caféracer (Suzuki geloof ik) die ook een paar keer is stilgevallen (ben ff kwijt wat er ook al weer mee aan de hand was).
Ow, alleen de Virago heeft me nooit in de steek gelaten, maar daar schijn je als heteroseksuele man je niet echt op te kunnen vertonen!![]()
![]()
HOLD THE LINEquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Eind vorige eeuw had ik regelmatig echt van die rammelende roestbakken die ik na een jaar naar de sloop kon brengen. (2x Alfa 33, een Ibiza met een Porsche-blok er in, een Kadett GSI enz.)
Met motoren heb ik ook veel pech gehad: een Kawasaki ZZR waarvan het blok ontplofte, idem met een Harley (maar die ontplofte gelukkig pas de dag na de verkoop), een Harley waarvan de gaskabel continu knapte, en een caféracer (Suzuki geloof ik) die ook een paar keer is stilgevallen (ben ff kwijt wat er ook al weer mee aan de hand was).Zonder wrijving geen glans![]()
AltijdReadyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Eind vorige eeuw had ik regelmatig echt van die rammelende roestbakken die ik na een jaar naar de sloop kon brengen. (2x Alfa 33, een Ibiza met een Porsche-blok er in, een Kadett GSI enz.)
Met motoren heb ik ook veel pech gehad: een Kawasaki ZZR waarvan het blok ontplofte, idem met een Harley (maar die ontplofte gelukkig pas de dag na de verkoop), een Harley waarvan de gaskabel continu knapte, en een caféracer (Suzuki geloof ik) die ook een paar keer is stilgevallen (ben ff kwijt wat er ook al weer mee aan de hand was).
Ow, alleen de Virago heeft me nooit in de steek gelaten, maar daar schijn je als heteroseksuele man je niet echt op te kunnen vertonen!
Hee Haags!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, mijn vervoersmiddelen waren dat dus niet altijd!
Ik heb 3 Puch Maxis gehad die altijd niet wilden starten -die krengen moest je aanduwen- als ik naar school ging!!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:30 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb 3 Puch Maxis gehad die altijd niet wilden starten -die krengen moest je aanduwen- als ik naar school ging!!Okee dan!
Ah ja ik heb ook 2 brommers gehad; een MT en....pffff geen idee meer wat voor eentje, maar was eentje met een overdreven sportieve race-kuip terwijl-ie gewoon 45 km/u ging!
Die MT had een 70cc blok en vrijwel alles was er aan opgevoerd!
Ik heb er bijna 100 km/u mee gereden. Ding kon nog wel harder, maar sneller durfde ik niet bij het station in Deventer te jakkeren!Alleen werd-ie al vrij snel gejat.
![]()
![]()
In die bocht bij vogeleiland?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ah ja ik heb ook 2 brommers gehad; een MT en....pffff geen idee meer wat voor eentje, maar was eentje met een overdreven sportieve race-kuip terwijl-ie gewoon 45 km/u ging!
Die MT had een 70cc blok en vrijwel alles was er aan opgevoerd!
Ik heb er bijna 100 km/u mee gereden. Ding kon nog wel harder, maar sneller durfde ik niet bij het station in Deventer te jakkeren!Alleen werd-ie al vrij snel gejat.
![]()
Man was ik maar weer 16!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:35 schreef RTR het volgende:
[..]
In die bocht bij vogeleiland?![]()
Man was ik maar weer 16!![]()
![]()
Precies daarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!
Deventer
HAAGS KWARTIERTJEquote:
Ja waar zit die?quote:
Godverquote:
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar danquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar dan
Jezus man
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar danZonder wrijving geen glans![]()
quote:Doet me denken aan een film van vroeger. Eentje van Polica Academy, of misschien was het er eentje van Leslie Nielsen.
Zag je een leidinggevende achter het bureau en die vent zat te kreunen als een malle.
Aan de voorkant van het bureau zag je 2 damesschoenen er onderuit steken, met de neuzen ervan op de grond en de hakken richting de deur wijzend.
Als kind snapte ik echt niet wat er aan de hand was!Ik maar denken en denken!
"Misschien kreunt hij zo omdat hij die schoenen zo raar aan heeft? Maar dan kreunt hij wel heel erg raar zeg! Hij lijkt geen pijn te hebben."
![]()
![]()
Ja die was mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan een film van vroeger. Eentje van Polica Academy, of misschien was het er eentje van Leslie Nielsen.
Zag je een leidinggevende achter het bureau en die vent zat te kreunen als een malle.
Aan de voorkant van het bureau zag je 2 damesschoenen er onderuit steken, met de neuzen ervan op de grond en de hakken richting de deur wijzend.
Als kind snapte ik echt niet wat er aan de hand was!Ik maar denken en denken!
"Misschien kreunt hij zo omdat hij die schoenen zo raar aan heeft? Maar dan kreunt hij wel heel erg raar zeg! Hij lijkt geen pijn te hebben."
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik denk Police Academy!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet me nou niet aan het denken.![]()
![]()
quote:
ToT hoeveel km rij jij per jaar met die Prius? Ik wil er eigenlijk wel 1 hebben :s Die dingen zijn zo zuinig!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
4045 kmquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:40 schreef RTR het volgende:
ToT hoeveel km rij jij per jaar met die Prius? Ik wil er eigenlijk wel 1 hebben :s Die dingen zijn zo zuinig!Zonder wrijving geen glans![]()
Ehhhh in de Kia heb ik 50k gereden in 7 jaar!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:40 schreef RTR het volgende:
ToT hoeveel km rij jij per jaar met die Prius? Ik wil er eigenlijk wel 1 hebben :s Die dingen zijn zo zuinig!![]()
![]()
Boeh!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar dan
Knabbel zuig.![]()
![]()
Nice, wanneer komen de uitstekende afbeeldingen van bier en het vrouwelijk geslacht?quote:Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
In de nacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:51 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Nice, wanneer komen de uitstekende afbeeldingen van bier en het vrouwelijk geslacht?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:![]()
Pfoe ik heb beeld
Nee. Wel vakantiequote:
Ja hier staat ook niks aangegeven voor donderdag, alleen bewolking.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier staat maar nauwelijks regen aangegeven.....denk niet dat het opzienbarend zal worden.....![]()
Ja precies, niet al teveel verheugenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier staat ook niks aangegeven voor donderdag, alleen bewolking.![]()
![]()
Ach ik pak gewoon regelmatig de tuinslang hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, niet al teveel verheugen
Net ook weer; flink in de tuin bezig geweest en de plantjes zagen er al weer vrij dorstig uit.![]()
Bij mijn wandeltocht van vanmiddag liep ik langs een dijk waar ik de voetbalvelden goed kon zien. De sproeier was volop bezig om water rond te sproeien op het gras dat er (nu al) aardig opgedroogd uitzag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:59 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Kunnen we wel gebruiken![]()
Al is het niet veel.![]()
Bizar hoe het er twee jaar terug uitzag ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mijn wandeltocht van vanmiddag liep ik langs een dijk waar ik de voetbalvelden goed kon zien. De sproeier was volop bezig om water rond te sproeien op het gras dat er (nu al) aardig opgedroogd uitzag.![]()
Geen idee, maar het is het enige soort zonnebril dat ik draag.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:07 schreef stokj het volgende:
Hoe heet zo een bril zoals je hieronder ziet de ook de zijkanten van het oog bedekt?
[ afbeelding ]![]()
https://www.trendhim.nl/s(...)seerde-glazen-p.html
Deze heb ik. Bij normaal daglicht is het montuur donkerbruin en lijkt bijna zwart, en de glazen zijn ook flink donker. (Is ook in andere kleuren te krijgen.)
Maar je kunt ook voor zoiets gaan: https://www.trendhim.nl/classic-biker-locs-zonnebril-p.html![]()
Dat je er dan even bij zegt waar je precies welke tuinslang voor gebruiktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik pak gewoon regelmatig de tuinslang hoor.
Net ook weer; flink in de tuin bezig geweest en de plantjes zagen er al weer vrij dorstig uit.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat je er dan even bij zegt waar je precies welke tuinslang voor gebruikt![]()
![]()
![]()
![]()
Hele dagen?quote:
Gedraag jequote:
quote:![]()
Oei...nee op tijd pauze nemen dan maar
Tijd geven om weer te laten groeien. Haha!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oei...nee op tijd pauze nemen dan maar![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Tijd geven om weer te laten groeien. Haha!![]()
![]()
Het is net tuinieren
Je mist niets. 🤪quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is het heel gek dat ik de draad van voorgaande posts helemaal kwijt ben?![]()
![]()
Yeshhquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, he. Je moet soms ook snoeien. Ghaaaha!
En zaaien en oogsten
Ik moest hardop lachenquote:![]()
Amee zuigt engine's kloten door z'n lul naar buiten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is het heel gek dat ik de draad van voorgaande posts helemaal kwijt ben?![]()
![]()
Je oogst wat je zaaitquote:
Een golfbal door een rietjequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Amee zuigt engine's kloten door z'n lul naar buiten.
Wajoow latented in so many waysquote:![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Amee zuigt engine's kloten door z'n lul naar buiten.![]()
![]()
![]()
Kunt het altijd proberenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Praktisch is dat niet mogelijk.
Jouw lippenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal je niet blij mee zijn. Haha!
Orgasm eindigt in horror!
Haha nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal je niet blij mee zijn. Haha!
Orgasm eindigt in horror!![]()
Sta je wel even raar te kijken als dat gebeurd
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Let maar niet op hem. Praktisch is dat niet mogelijk.![]()
![]()
Denken dat iets onmogelijk isquote:
Daaromquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies.... alles is mogelijk![]()
Waarom denk je dat Eva die appel toch ging stelen he!!quote:![]()
En nu zitten we met de gebakken peren!!!!Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:46 schreef RTR het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Eva die appel toch ging stelen he!!![]()
En nu zitten we met de gebakken peren!!!!![]()
![]()
![]()
Heet jij Eva?!quote:![]()
En zijn ook echt mensen die denken dat Assepoester niet echt bestaat![]()
Ha ha, nee ik heet geen Evaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:50 schreef RTR het volgende:
[..]
Heet jij Eva?!![]()
En zijn ook echt mensen die denken dat Assepoester niet echt bestaat![]()
en Assepoester is inderdaad een sprookje want ik doe al 'm'n hele leven' huishoudelijk werk en heb nog steeds mijn prins niet ontmoet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, nee ik heet geen Evaen Assepoester is inderdaad een sprookje want ik doe al 'm'n hele leven' huishoudelijk werk en heb nog steeds mijn prins niet ontmoet
Ik wil kinderen maar helaas heb ik atm geen vriendin
Klopt en toen was het nog niet dit soort weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Bizar hoe het er twee jaar terug uitzag ook.![]()
Oh ben jij die man op de fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is het enige soort zonnebril dat ik draag.![]()
![]()
![]()
Ja zulke soort brillen zoek ik eigenlijk. Even op de site kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
https://www.trendhim.nl/s(...)seerde-glazen-p.html
Deze heb ik. Bij normaal daglicht is het montuur donkerbruin en lijkt bijna zwart, en de glazen zijn ook flink donker. (Is ook in andere kleuren te krijgen.)
Maar je kunt ook voor zoiets gaan: https://www.trendhim.nl/classic-biker-locs-zonnebril-p.html![]()
Toen zag alles er echt doods uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt en toen was het nog niet dit soort weer.![]()
![]()
De temperatuur was vele malen hoger en volgens mij geen zuchtje wind. Volgens mij gingen in bepaalde delen van het land mensen ook water hamsteren.quote:![]()
Bedankt en tot ziens!quote:Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef RTR het volgende:
Ik wil kinderen maar helaas heb ik atm geen vriendin![]()
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Bedankt en tot ziens!
[..]
Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?![]()
![]()
Gewoon een boerenmeid is prima
Hoogopgeleid, laagopgeleid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me niet![]()
![]()
Gewoon een boerenmeid is prima![]()
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je piktquote:
Nou ja, vroeg het voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt
Mag ze een kind hebben of heeft dat niet je voorkeur? En heb je een voorkeur voor afkomst en mate van religieusheid? In welke leeftijdscategorie valt jouw leeftijd en wat is jouw voorkeur?![]()
Heb al kids dus ben ruim te oud voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt![]()
![]()
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb al kids dus ben ruim te oud voor je)
![]()
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijn)
![]()
![]()
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarjaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mij
Maar inderdaad, nu we het toch hierover hebben: alles start weer een beetje op dus dan spreek ik meer mensen en ook dat vrouwtje wie een niffo heeft in Brabant.
Een andere vraag: is een vrouw ook goed? (van iemand op het werk is bekend dat het met de vrouwen niet lukte en toen ging hij met de mannen en dat bleek een succes te zijn).![]()
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarja
Maar inderdaad, nu we het toch hierover hebben: alles start weer een beetje op dus dan spreek ik meer mensen en ook dat vrouwtje wie een niffo heeft in Brabant.
Een andere vraag: is een vrouw ook goed? (van iemand op het werk is bekend dat het met de vrouwen niet lukte en toen ging hij met de mannen en dat bleek een succes te zijn).![]()
![]()
Aha dan is het goed, dan hebben we dat helder op het netvlies.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoor![]()
Wajoow stokj is op dreefquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, vroeg het voor de zekerheid.
Mag ze een kind hebben of heeft dat niet je voorkeur? En heb je een voorkeur voor afkomst en mate van religieusheid? In welke leeftijdscategorie valt jouw leeftijd en wat is jouw voorkeur?![]()
Heel goed broeder!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Natuurlijk, want dan weten we de juiste persoon te selecteren.Hou ze in de gaten!!
Dat is er nu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ook ff geen zin om in de tuin te gaan zitten wroeten; daarvoor wil ik echt zon hebben!Zonder wrijving geen glans![]()
Lucky youquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:26 schreef ToT het volgende:
Ah, de noordelijke provinciën zitten net in een pluim, zie ik!
Sow, zit er eentje hier naast me ongegeneerd te scheten terwijl hij een koekje eet en me aankijkt van: "Wat is je probleem nou, pa?"![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
Sow, zit er eentje hier naast me ongegeneerd te scheten terwijl hij een koekje eet en me aankijkt van: "Wat is je probleem nou, pa?"
Alleen heeft hij al een paar weken weinig zin in eten.
's Ochtends gaat er wel wat pap in of een koekje, later eventueel wat ei of een beetje brood, maar veel eindigt ook op de grond.
's Avonds kun je er echt bijna niks in krijgen.![]()
Lastig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
Alleen heeft hij al een paar weken weinig zin in eten.
's Ochtends gaat er wel wat pap in of een koekje, later eventueel wat ei of een beetje brood, maar veel eindigt ook op de grond.
's Avonds kun je er echt bijna niks in krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
En slapen blijft ook kut.quote:
Oh well...komt ook allemaal wel weer goed als-ie eenmaal op kamers gaat wonen of zo!![]()
![]()
Ritme en regelmaat vriend, belangrijk!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En slapen blijft ook kut.
Oh well...komt ook allemaal wel weer goed als-ie eenmaal op kamers gaat wonen of zo!Zonder wrijving geen glans![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ritme en regelmaat vriend, belangrijk!!
Maar het manneke flipt 'm altijd volledig als hij merkt dat hij niet tegen iemand aan ligt.![]()
![]()
Ook dat moet er onderhand wel uit haha.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar het manneke flipt 'm altijd volledig als hij merkt dat hij niet tegen iemand aan ligt.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh we hebben hier heel goede verduisterende gordijnen, dat scheelt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al helpt het niet mee dat het tot 22.00 licht is
En hij lijkt niet zo heel veel last te hebben van licht als hij slaapt.![]()
Klopt, maar dan moet je wel op één lijn liggen met de aanpak daarvan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook dat moet er onderhand wel uit haha.![]()
![]()
Da's wel handig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel op één lijn liggen met de aanpak daarvan.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh we hebben hier heel goede verduisterende gordijnen, dat scheelt.
En hij lijkt niet zo heel veel last te hebben van licht als hij slaapt.
Ja en 's nachts zijn we allebei ook echt kapot. Mevrouw ToT staat altijd een stuk sneller op dan ik (het liefst laat ik hem eerst gewoon ff doorhuilen zodat hij er aan went dat we niet meteen komen en hij weer gewoon door moet slapen)quote:
Ik kan op zich er wel voor zorgen dat ik 's nachts voor hem zorg, maar dan ben ik overdag weer helemaal kapot en tijdens zijn middagdutje proberen te slapen is ook lang niet altijd een succes.![]()
![]()
Jemig jullie slopen jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en 's nachts zijn we allebei ook echt kapot. Mevrouw ToT staat altijd een stuk sneller op dan ik (het liefst laat ik hem eerst gewoon ff doorhuilen zodat hij er aan went dat we niet meteen komen en hij weer gewoon door moet slapen)
Ik kan op zich er wel voor zorgen dat ik 's nachts voor hem zorg, maar dan ben ik overdag weer helemaal kapot en tijdens zijn middagdutje proberen te slapen is ook lang niet altijd een succes.
Haha nou ja; tegenwoordig blijf ik gewoon meuren omdat mevrouw ToT altijd het snelste wakker is.quote:Maar als zij weg is (of in diepe slaap is) en de kleine gaat janken, dan ben ik altijd meteen hartstikke wakker!
![]()
![]()
Ja begrijpelijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou ja; tegenwoordig blijf ik gewoon meuren omdat mevrouw ToT altijd het snelste wakker is.Maar als zij weg is (of in diepe slaap is) en de kleine gaat janken, dan ben ik altijd meteen hartstikke wakker!
Da's ook niet goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]En soms lig je gewoon de halve nacht te wachten tot hij weer gaat huilen!
Gdm
Niet gekliktquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:10 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
versus
https://www.npostart.nl/i(...)-2012/WO_KRO_3261738
Die hond gaat wel heel erg te keerZonder wrijving geen glans![]()
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE![]()
![]()
Vanaf 1juni weer normale dienstregelingquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weer druk met werken of is het nog opstarten?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ben benieuwd hoe dat zal gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanaf 1juni weer normale dienstregeling![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vanaf 1juni weer normale dienstregelingNet nu mevrouw ToT haar oude baan weer terug heeft, weer met haar collega's mee rijdt en met rijlessen begonnen is. Je wordt bedankt, lul!
![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
We hebben mini-ToT goed opgevoed zeg!Hij heeft net z'n eerste bitchslap uitgedeeld aan een meisje!
![]()
![]()
![]()
Blij met een babypop........hij wil een broertje/zusjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]OUD / Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 445
![]()
![]()
Hi Cinquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blij met een babypop........hij wil een broertje/zusjeZonder wrijving geen glans![]()
Fake driving school zekerquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]Net nu mevrouw ToT haar oude baan weer terug heeft, weer met haar collega's mee rijdt en met rijlessen begonnen is. Je wordt bedankt, lul!
Ik zwaai naar dieren.![]()
Welk feestje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie......je was niet op mijn feestje afgelopen vrijdagZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog een verjaardagstopic gemaaktoeps.
VAN HARTE GEFELICITEERD
Dankjewel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]oeps.
VAN HARTE GEFELICITEERD![]()
![]()
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had lang weekend daardoor vergeten![]()
![]()
True en thuis dus vrij nadrukkelijk aanwezig hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig jaar zat je nogin DTS. Dat was makkelijker te onthouden.![]()
![]()
Ja dat ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True en thuis dus vrij nadrukkelijk aanwezig hier
Gaan ze nu trouwen ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef ToT het volgende:
We hebben mini-ToT goed opgevoed zeg!Hij heeft net z'n eerste bitchslap uitgedeeld aan een meisje!
Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |