Hee Haags!quote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, mijn vervoersmiddelen waren dat dus niet altijd!
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:30 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb 3 Puch Maxis gehad die altijd niet wilden starten -die krengen moest je aanduwen- als ik naar school ging!!
In die bocht bij vogeleiland?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ah ja ik heb ook 2 brommers gehad; een MT en....pffff geen idee meer wat voor eentje, maar was eentje met een overdreven sportieve race-kuip terwijl-ie gewoon 45 km/u ging!
Die MT had een 70cc blok en vrijwel alles was er aan opgevoerd!
Ik heb er bijna 100 km/u mee gereden. Ding kon nog wel harder, maar sneller durfde ik niet bij het station in Deventer te jakkeren!Alleen werd-ie al vrij snel gejat.
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:35 schreef RTR het volgende:
[..]
In die bocht bij vogeleiland?![]()
Man was ik maar weer 16!
Precies daarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij het tunneltje (treinviaduct) van de Brinkgeverweg!
HAAGS KWARTIERTJEquote:
Ja waar zit die?quote:
Godverquote:
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar danquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar dan
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet aan m'n bureau gezeten vandaag dus wie weet daar dan
quote:
Ja die was mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me denken aan een film van vroeger. Eentje van Polica Academy, of misschien was het er eentje van Leslie Nielsen.
Zag je een leidinggevende achter het bureau en die vent zat te kreunen als een malle.
Aan de voorkant van het bureau zag je 2 damesschoenen er onderuit steken, met de neuzen ervan op de grond en de hakken richting de deur wijzend.
Als kind snapte ik echt niet wat er aan de hand was!Ik maar denken en denken!
"Misschien kreunt hij zo omdat hij die schoenen zo raar aan heeft? Maar dan kreunt hij wel heel erg raar zeg! Hij lijkt geen pijn te hebben."
Ik denk Police Academy!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet me nou niet aan het denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |