Oooh, die zit hier ook en altijd super lekkere en goede pakkettenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
DiepvriespizzaTot zover een culinair hoogstandje.
De Tijd Van De Grote Gistschaarstequote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Gist binnenkon het nu wel bestellen (1 pakje per klant) maar dan is het afwachten of het er echt bij zit
Ik ook, maar niet in m'n haar onder de douche.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:59 schreef minilot het volgende:
Ik vind reguliere azijn serieus lekkerder ruiken danlavendel
Ik heb wat gist kunnen bestellen bij een molen, ben benieuwd wanneer het binnen komt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Gist binnenkon het nu wel bestellen (1 pakje per klant) maar dan is het afwachten of het er echt bij zit
Eucalyptus vind ik dan wel weer lekker ruiken. Ook lekker in de sauna. Moet er alleen niet te veel in een keer op de kachel gegooid worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet in m'n haar onder de douche.
Euclyptusgeur vind ik ook niks, dat is het alternatief. Appelazijn wordt ook veel gebruikt voor in het haar, dat gaat wel.
Het kan wel geurloos; op wandelvakantie doe ik dat, dan gebruik ik citroenzuur (in poedervorm, leuk, kleine zakjes wit poeder: eentje met baksoda en een met citroenzuur)
Eucalyptus ruikt heerlijk! Maar niet in azijn op je kop met warm water.quote:
Nouja of je het laat bezorgen of zelf in de oven gooit.......quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik durf het nooit te zeggen als ik iets K&K in de oven/magnetron/pan gooi.
Op mijn hoofd in sop ook geen probleem. Azijn gooi ik dan weer niet over mij heen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Eucalyptus ruikt heerlijk! Maar niet in azijn op je kop met warm water.
Ik heb het wel eens als brandhout gehad; fascinerend gedraaid rafelig hout is dat!
Als je elke dag andijviestamppot uit de magnetron haalt, zouden mensen je misschien raar aankijken. Maar verder is het denk ik eerder vreemd als je helemaal nooit iets K&K eet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Ik durf het nooit te zeggen als ik iets K&K in de oven/magnetron/pan gooi.
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:06 schreef Myraela het volgende:
Wat is ijs van bevroren bananen toch altijd lekker.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:20 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een besloten BBQ met stoeltjes op 2 meter van elkaar voor 49 jarige huwelijksfeestje van schoonouders.
Die dus met zn tweetjes kwamen, geen gasten verder.
Spareribs (het venkel-recept)
Een cote de Boeuf van 2 kilo
Kippenpootjes
Alles schoon op![]()
Bananen wel in plakjes snijden (mogen wel dikke plakjes zijn hoor) en dan invriezen.quote:
Of chocolademelkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Myraela het volgende:
Ja.Beetje melk toevoegen om het wat makkelijker te mixen kan wel.
Gewoon eens een keer een echt nieuwe kopen zit er niet in?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:04 schreef z80 het volgende:
Trommel nieuwe machine is niet in balans. de kant waar de vulklep is te zwaar en draait daardoor naar beneden. En door het onbalans maakt de machine ook meer lawaai.
Contact formulier ingevuld. kijken wat de reactie is. Zit in ieder geval nog ruim een jaar garantie op de hele machine plus nog negen jaar op de motor.
Nog nooit geprobeerd, klinkt wel goed en gezondquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Beetje melk toevoegen om het wat makkelijker te mixen kan wel.
Is echt verrassend lekker. Mijn vriend zei net zelfs 'dit kan voor mij wel tegen B&J op'.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, klinkt wel goed en gezond
Beetje als Chunky Monkeyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, klinkt wel goed en gezond
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is echt verrassend lekker. Mijn vriend zei net zelfs 'dit kan voor mij wel tegen B&J op'.
Ik ben het met hem eensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:20 schreef Myraela het volgende:
Is echt verrassend lekker. Mijn vriend zei net zelfs 'dit kan voor mij wel tegen B&J op'.
Oh, dat is wel een slimme! Ik moet met het komende warme weer denk ik ook speciaal bananen halen om in te vriezen. Ze liggen hier meestal niet lang genoeg om anders overrijp te worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het met hem eens
Als de AH van die voordeelzakjes Chiquita bananen met 35% korting heeft dan halen we zo 3 van die zakken. Vraag me altijd af wat het kassameisje denkt wat we met 3 zakken overrijpe bananen gaan doenNou, invriezen
We maken er ijs mee en het gaat in smoothies.
Deze is zo goed als nieuw. Nog geen jaar oud. En de nieuwste uitvoering die er is. Dit is een fabricage fout. Had dus ook bij een machine nieuw uit doos kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer een echt nieuwe kopen zit er niet in?
Wat een stomme regelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
verder, eindelijk klaar met werken. Zo blij met lang weekend dit weekend.
En vakantiedagen voor dit jaar geregeld. België is echt achterlijk wat dat betreft, vakantiedagen van huidige jaar zijn gebaseerd op wat je vorig jaar gewerkt hebt. Niets dus. Nu maak ik gebruik van de regelgeving dat ik dit jaar vakantiedagen krijg, die gebaseerd zijn op mijn vakantiegeld voor volgend jaar. Ook jammer, maar vakantie is ook nodig...
Eigenlijk niet. Hier krijg je vakantie uren in het voren. Je neemt vakantie op de pof. In België moet je er eerst voor gewerkt hebben.quote:
Hier krijg je ze toch naar rato dienstverband? Dus als je weinig werkt krijg je weinig vakantie bij je werkgever.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Hier krijg je vakantie uren in het voren. Je neemt vakantie op de pof. In België moet je er eerst voor gewerkt hebben.
Als ik heb goed onthouden heb krijg je, bij fulltime 2 dagen vrij per maand.,als jij in januari begint kan je officieel in mei niet 3 weken met vakantie. Doe je dat wel en vertreK je in augustus, moet je de dagen terugbetalenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier krijg je ze toch naar rato dienstverband? Dus als je weinig werkt krijg je weinig vakantie bij je werkgever.
Als je een jaar niet gewerkt hebt en je het jaar daarna dus geen vakantie kunt pakken lijkt me niet gezond.
Check maar even bij eerdere rib-etende-BBQ-genotenquote:
Duveltje op gedronken?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:32 schreef sigme het volgende:
Ik had vandaag belastinggeld terug. Toch ook weer 666 euro. Mooi bedrag èh?
On it.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Check maar even bij eerdere rib-etende-BBQ-genoten
Gewoon stoppen. Makkelijker dan afbouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
En ik moet van de kapper minder mn haar wassen. Dus nu ben ik aan het afbouwen. Ik vind het maar niks
Mijn venkel was op; experimetief deed ik anijs als aanvulling.quote:
Nee, echt?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
Wat is even stoken toch mooie zo nu en dan![]()
Er deelt weer eens iemand spam in een verkoopgroep op FB
"Stel een Coronavaccin wordt verplicht, wat kun je er dan aan doen"
Ik heb voorgesteld dat ze er dan zelf een einde aan maken zodat ze voor anderen geen gevaar vormen.
Niet iedereen kon dat voorstel waarderen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |