Mogge! heerlijk geslapen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Warm ja, maar gelukkig wel een droge lucht, veel minder last van lijf.
Brrr, zometeen een webinar, dan een meeting en eind van de middag nog een meeting.
Als je een saaie cursus hebt, kun je altijd nog de stekker van de modem er uit trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:
hier online workshop met een bedrijfspsycholoog.
vorige sessie ging over doelen stellen
deze gaat over "ego"
maar we zijn al de helft van de tijd nu aan het besteden aan het huiswerk van de vorige keer.
nou hou ik niet zo van dit soort cursussen... maar dit is echt heel leuk
Ik zag pas een mooie hack: camera en microfoon uitzetten en je schermnaam aanpassen naar ‘connecting...’quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je een saaie cursus hebt, kun je altijd nog de stekker van de modem er uit trekken
Ja ik dacht ook al, kun je het videosignaal niet overrulen, dat je gewoon een video van 10 minuten opneemt en die steeds laat zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag pas een mooie hack: camera en microfoon uitzetten en je schermnaam aanpassen naar ‘connecting...’
Irritant is dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef z80 het volgende:
Met een vochtige doek door de hut. Mijn vinger ergens aan opengehaald. En aan de sporen te zien al iets langer dan even.![]()
Voor het eerst in dit huis een pleister. Moest wel de plastic verpakking nog van de verbandtrommel halen.
Er is webcamsoftware die filmformaten aan kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, kun je het videosignaal niet overrulen, dat je gewoon een video van 10 minuten opneemt en die steeds laat zien.
Vanaf 2005.quote:
Wondjes is vrij standaard. Zelden dat mijn handen heel zijn. Echter nu een stukje vel van een vingertop los. En dat gaat bloeden bij elke beweging. Nog meer schoonmaken heb ik geen zin in. Dan maar een pleister.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al heel lang pleistervrij.
Wondjes-vrij daarentegen is een heel ander verhaal. Maar pleisters plakken doe ik eigenlijk nooit. nare dingen.
Duitsland he. Dat zijn tropenjaren, die tellen dubbel.quote:
Dit meestal inderdaad. Kit in een wondje is vast geen goed idee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik plak wel eens pleisters, maar die laat ik maar kort zitten. Het is als je ergens mee bezig ben waarbij het wondje smerig zou kunnen raken
Oh ik dacht dat je die andere 7,5 jaar juist in de tropen zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Duitsland he. Dat zijn tropenjaren, die tellen dubbel.
Rode vlekken in kit ook niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit meestal inderdaad. Kit in een wondje is vast geen goed idee.
Al eerder workshops gedaan met deze dame en dezelfde collega’s.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je een saaie cursus hebt, kun je altijd nog de stekker van de modem er uit trekken
Wat voor cursus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ik straks maar eens aan mijn cursus begin. Die heb ik een half jaar geleden al aangeschaft, laat ik er eens iets mee gaan doen.
Heb je ook pleisters met mooie plaatjes erop? Bij de IKEA hebben ze pleisters met lieveheersbeestjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef minilot het volgende:
Altijd meteen een pleister bij een wondje, want ik heb dan instant het idee dat het minder zeer doet.Het grote-mensen-equivalent van een kusje erop
En yo, ik leef nog!Het was een zeer, zeer comfortabel, zonnig middagje Efteling.
Maar ja, wat wil je ook met een park waar maar vierduizend (normaal: dertigduizend) bezoekers in rondhobbelden en - niet onbelangrijk! - allemaal abonnementhouders. Niet alleen wisten die natuurlijk uitstekend de weg in het park en hoe alles er werkt, ook zijn mensen die zeer regelmatig pretparken bezoeken er al jaren in 'getraind' om op zo'n plek overal bordjes, pijlen, richtlijnen en aanwijzingen van personeel op te volgen, dus tsja.. Dat werkt wel.
Ik hou mijn hart vast voor als de reguliere dagjesmensen vanaf morgen weer komen.
Jaja! Momenteel (vaak, eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je ook pleisters met mooie plaatjes erop?
Dat deed onze kaas- en notenboer vroeger voor alle kinderen van klantenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
Nog even hoor, in het kader van de Efteling die er momenteel het beste van probeert te maken:
Haha, tof! Ik had het nog nooit gezien, zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat deed onze kaas- en notenboer vroeger voor alle kinderen van klantendan kreeg je een hazelnoot met chocola eromheen toegerold door het hellinkje tussen de twee vitrines
Leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja! Momenteel (vaak, eigenlijk wel) Star Wars.
Nee hoor, niet zo eng. Soms een heel klein beetje, maar het is bedoeld als familievermaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ken Star Wars niet (zoals bijna alle films), is het de moeite waard om dat in te halen? En zijn het enge films? (Ik ben begonnen met de minst spannende films. Laatst hebben we Dirty Dancing gekeken)
Wij zijn begonnen aan alle Star Wars films vorige week en deel 1 en 2 zijn toch....nou ja, niet heel erg goed, zeg maar. Het zijn een beetje kinderfilms, dus helemaal niet eng. (en ik heb niets tegen kinderfilms, leuk zelfs! maar dit zijn slechte kinderfilms). Kijk uit naar de betere delenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
Leuk
Ik ken Star Wars niet (zoals bijna alle films), is het de moeite waard om dat in te halen? En zijn het enge films? (Ik ben begonnen met de minst spannende films. Laatst hebben we Dirty Dancing gekeken)
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef Isabeau het volgende:
En echt iedereen kiest voor de kinderpleister
Ooh wat gaafquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef minilot het volgende:
En ha, Dirty Dancing, die mocht ik vroeger van mijn ouders niet zien en toen heb ik 'm in groep 7 stiekem op videoband bij een meisje thuis gekeken: dagenlang rode wangen van hegad en een tweejarige obsessie met Patrick Swayze tot gevolg.En uiteindelijk ook van belang voor mijn verdere levensloop, want toen zag ik J. wel eens fietsen in het dorp en die leek behoorlijk op Swayze en toen besloot ik al op de basisschool dat J. de vader van mijn kinderen moest gaan worden!
Spongebob op het momentquote:
Fijn dat je je opgeofferd heb als meetgegeven! Dank, namens Nederland, voor betoonde moed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef minilot het volgende:
Altijd meteen een pleister bij een wondje, want ik heb dan instant het idee dat het minder zeer doet.Het grote-mensen-equivalent van een kusje erop
En yo, ik leef nog!Het was een zeer, zeer comfortabel, zonnig middagje Efteling.
Maar ja, wat wil je ook met een park waar maar vierduizend (normaal: dertigduizend) bezoekers in rondhobbelden en - niet onbelangrijk! - allemaal abonnementhouders. Niet alleen wisten die natuurlijk uitstekend de weg in het park en hoe alles er werkt, ook zijn mensen die zeer regelmatig pretparken bezoeken er al jaren in 'getraind' om op zo'n plek overal bordjes, pijlen, richtlijnen en aanwijzingen van personeel op te volgen, dus tsja.. Dat werkt wel.
Ik hou mijn hart vast voor als de reguliere dagjesmensen vanaf morgen weer komen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je mijn schatttige jaren-80 eftelingfoto nou gezien, laatst?
Omdat ik dan daar net in snij bijvoorbeeld, wanneer ik de klauwtjes van de schapen bijsnij bijvoorbeeld (zoals gister). Rechterduim, die wordt denk ik gewoon het meest gebruikt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:52 schreef minilot het volgende:
Waarom precies steeds die vinger open, @:Sigme?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:55 schreef minilot het volgende:
[..]Nee! Anders had ik er wel wat over gezegd!
![]()
Ik ga straks zoeken, eerst even eten kopen voor t/m vrijdag. Wil eigenlijk wel blijven FOK!ken maar dan zijn er straks geen boodschappen en moet het kind alweer opgepikt van de peuterschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Aaaahquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over alles dat met Google Ads te maken heeft.
Helquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
Pffff confcall marathon; vanaf 8:30 tot nu non stop, en we gaan zo nog een uur verder.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had plannen voor vanmorgen, maar ben dus al sinds 7 uur wow aan het spelen. Blizzard en haar aankondigingen waarvan je niet weet wat ze bedoelen met '18 mei' is vreselijk irritant en werkt slecht met mijn OCD.Ik begrijp er niks van. Maar ik ben softwaretester, dus ik begrijp je punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:37 schreef minilot het volgende:
Heej @:Tally bij de Halve Maen!Volgens mij ken ik je van gezicht!
Maf!
Eigenlijk wil ik gewoon een duidelijk tijdstipquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:05 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp er niks van. Maar ik ben softwaretester, dus ik begrijp je punt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had plannen voor vanmorgen, maar ben dus al sinds 7 uur wow aan het spelen. Blizzard en haar aankondigingen waarvan je niet weet wat ze bedoelen met '18 mei' is vreselijk irritant en werkt slecht met mijn OCD.Ik begrijp je denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buff is een soort boon/boost gok ik, voor zoveel uur? Meer loot ofzo?
(Ik speelde geen WoW want ik had er geen geld voor, en toen kwam Guild Wars. Dus toen ben ik daar ingerold. Lang geleden)
Ik denk het wel. Er zijn zo veel mogelijkheden binnen Google, ook wat betreft statistieken. Ik weet al veel maar ik denk dat ik nog wel iets extra oppik.quote:
Klinkt echt heel vervelendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef minilot het volgende:
Even controleren welke tijdzone de server zich bevind?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik begrijp je denk ik![]()
(Ik speelde geen WoW want ik had er geen geld voor, en toen kwam Guild Wars. Dus toen ben ik daar ingerold. Lang geleden)
4 weken langquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:
Ik begrijp je denk ik![]()
Lieverd, alle wow servers zijn op je eigen tijdzone. Daarom kan ik ook niet met Amerikanen, of Australiërs samen spelenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Even controleren welke tijdzone de server zich bevind?
Flickr, een foto site, begint zomers de nieuwe dag om 2u en in de wintertijd om 1u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij is het geloof ik nèrgens op de wereld meer 18 mei."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat zag ik ook pas in jouw quote!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kon die data eronder helemaal niet lezen, dus ik probeerde een tegenstrijdigheid te ontdekken in de tekst erboven, wat niet lukte.
Bleek het plaatje klikbaar/groter dan weergegeven. Dat had ik niet door, nee. Want dat bleek was na mijn quote en daarin klikken op de link.
Wat leukquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
Nog even hoor, in het kader van de Efteling die er momenteel het beste van probeert te maken:
Het gebaar is absoluut liefquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.
Maar het gebaar is lief.
[ afbeelding ]
Wat een stom gedoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.
Maar het gebaar is lief.
[ afbeelding ]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat is een postcodezegel nou weer?![]()
Dat lijkt me een brievenbuspakket, kost ¤3,75 toch?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:24 schreef Sarabi het volgende:
Poe volgens mij spring ik zo in het badje. In de zon is het wel erg warm vandaag.
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
Ja, ik vond het ook wat raar. Maarja, wilde met zo'n stekje ook weer niet teveel heen en weer blijven lopen. Nu heb ik in ieder geval nog een (veel te dure) postzegelcode om een andere vriendin wat chocolade te sturen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Het gebaar is absoluut lief![]()
(maar wat een stom gedoe? bij ons hebben ze ook een soort van 'tas' hangen waar je je brieven zo in kan doen en daar had dit pakketje ook makkelijk in gekund)
Dat dus, heel handig voor mensen die zelden postzegels gebruiken en waar je (ervaring leert) van weet dat je wel een postzegel kunt geven maar never nooit niet geld terugkrijgt. Nou is 1x niet erg, maar als het in een korte tijd 10x voorkomt krijg ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Kom naar het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is hier helemaal niet echt warm! En ook geen zon.
Heel handigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.
Bananenbrood.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.
Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula.
Ik ook, maar het werd op kantoor af en toe niet leuk meer, men "leende" een postzegel maar gaf geen geld ervoor. En om nou 0,90 te gaan vragen aan individuelen is stom...maar 10x is wel 9 euro en dat kwam regelmatig voor. Dus nu stuur ik ze de link om zelf een zegel te kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.
Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula.
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis isquote:
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis is
Omdat er ook mensen met auto's zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis![]()
![]()
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis![]()
![]()
Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk
Maar daar ben ik het dan wel weer mee eens; op een werkdag moet een demonstratie sowieso niet kunnen want dan horen die mensen te werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk
Denk het ook niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis is
Oh lekker, zo'n bad waar je in kan liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Denk het ook niet...
Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
Ja, maar sportscholen mogen niet openquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |