abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 10:50:41 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193203633
Pffff confcall marathon; vanaf 8:30 tot nu non stop, en we gaan zo nog een uur verder.
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 10:51:09 #52
221912 minilot
Nancy boy
pi_193203638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef Isabeau het volgende:

En echt iedereen kiest voor de kinderpleister *)
:D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193203639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef minilot het volgende:
En ha, Dirty Dancing, die mocht ik vroeger van mijn ouders niet zien en toen heb ik 'm in groep 7 stiekem op videoband bij een meisje thuis gekeken: dagenlang rode wangen van hegad en een tweejarige obsessie met Patrick Swayze tot gevolg. :+ En uiteindelijk ook van belang voor mijn verdere levensloop, want toen zag ik J. wel eens fietsen in het dorp en die leek behoorlijk op Swayze en toen besloot ik al op de basisschool dat J. de vader van mijn kinderen moest gaan worden! *)
Ooh wat gaaf :D O+ Dirty Dancing was de allereerste film die ik samen met mijn oudere broer in de bioscoop in Arnhem mocht gaan kijken. We verveelden ons een beetje bij familie, want het was k.weer en daarom mochten we naar de bioscoop O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193203648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:51 schreef minilot het volgende:

:D O+
Spongebob op het moment 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193203655
Ik heb een vinger die zo constant openligt dat pleisters plakken ook zinloos is. Wel heb ik nu heel fraai blauw rolspul dat aan zichzelf vasthaakt, dus als ik wil kan ik er nu iets omheen rollen.
Dan kan daaronder een verbandje met wat zalf, en dan kan in theorie de duim wat zachter worden zodat er niet steeds haken en gaten in en aan komen zodat - nog iets theoretischer, zou kunnen ophouden om die dan met bruut geweld af te trekken/open te pulken etc.

Maar ja..
Dan moet ik weer, zoals gisteren, 10 schapen vangen, halve vacht afscheren en ladingen smerige wonden met maden uitpulken, en dan is een omzwachtelde duim echt vreselijk onhandig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 mei 2020 @ 10:52:56 #56
221912 minilot
Nancy boy
pi_193203661
Waarom precies steeds die vinger open, @sigme? :)
pi_193203676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef minilot het volgende:
Altijd meteen een pleister bij een wondje, want ik heb dan instant het idee dat het minder zeer doet. :') Het grote-mensen-equivalent van een kusje erop :+

En yo, ik leef nog! :W Het was een zeer, zeer comfortabel, zonnig middagje Efteling. :9 Maar ja, wat wil je ook met een park waar maar vierduizend (normaal: dertigduizend) bezoekers in rondhobbelden en - niet onbelangrijk! - allemaal abonnementhouders. Niet alleen wisten die natuurlijk uitstekend de weg in het park en hoe alles er werkt, ook zijn mensen die zeer regelmatig pretparken bezoeken er al jaren in 'getraind' om op zo'n plek overal bordjes, pijlen, richtlijnen en aanwijzingen van personeel op te volgen, dus tsja.. Dat werkt wel. :) Ik hou mijn hart vast voor als de reguliere dagjesmensen vanaf morgen weer komen.
Fijn dat je je opgeofferd heb als meetgegeven! Dank, namens Nederland, voor betoonde moed.

Had je mijn schatttige jaren-80 eftelingfoto nou gezien, laatst?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 mei 2020 @ 10:55:57 #58
221912 minilot
Nancy boy
pi_193203698
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Had je mijn schatttige jaren-80 eftelingfoto nou gezien, laatst?
:o Nee! Anders had ik er wel wat over gezegd! :D O+

Ik ga straks zoeken, eerst even eten kopen voor t/m vrijdag. Wil eigenlijk wel blijven FOK!ken maar dan zijn er straks geen boodschappen en moet het kind alweer opgepikt van de peuterschool :W
pi_193203700
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:52 schreef minilot het volgende:
Waarom precies steeds die vinger open, @:Sigme? :)
Omdat ik dan daar net in snij bijvoorbeeld, wanneer ik de klauwtjes van de schapen bijsnij bijvoorbeeld (zoals gister). Rechterduim, die wordt denk ik gewoon het meest gebruikt.
Aan een duim pulkt ook beter dan aan een vinger, dus dat helpt ook niet.
pi_193203721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:55 schreef minilot het volgende:

[..]

:o Nee! Anders had ik er wel wat over gezegd! :D O+

Ik ga straks zoeken, eerst even eten kopen voor t/m vrijdag. Wil eigenlijk wel blijven FOK!ken maar dan zijn er straks geen boodschappen en moet het kind alweer opgepikt van de peuterschool :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193203732
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Over alles dat met Google Ads te maken heeft.
Aaaah :D Interessant wel :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193203762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef fietsie het volgende:
Pffff confcall marathon; vanaf 8:30 tot nu non stop, en we gaan zo nog een uur verder.
.
Hel -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193203768
Ik had plannen voor vanmorgen, maar ben dus al sinds 7 uur wow aan het spelen. Blizzard en haar aankondigingen waarvan je niet weet wat ze bedoelen met '18 mei' is vreselijk irritant en werkt slecht met mijn OCD.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193203834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik had plannen voor vanmorgen, maar ben dus al sinds 7 uur wow aan het spelen. Blizzard en haar aankondigingen waarvan je niet weet wat ze bedoelen met '18 mei' is vreselijk irritant en werkt slecht met mijn OCD.

SPOILER
Ik begrijp er niks van. Maar ik ben softwaretester, dus ik begrijp je punt.
pi_193203881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:37 schreef minilot het volgende:
Heej @:Tally bij de Halve Maen! *O* Volgens mij ken ik je van gezicht! :D Maf!
:o
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193203895
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:05 schreef sigme het volgende:

Ik begrijp er niks van. Maar ik ben softwaretester, dus ik begrijp je punt.
Eigenlijk wil ik gewoon een duidelijk tijdstip :Y
pi_193203953
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:01 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
Ik begrijp je denk ik 8-)
Buff is een soort boon/boost gok ik, voor zoveel uur? Meer loot ofzo?

(Ik speelde geen WoW want ik had er geen geld voor, en toen kwam Guild Wars. Dus toen ben ik daar ingerold. Lang geleden :D )
pi_193203958
Verder even teruglezen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 11:19:23 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193204006
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Aaaah :D Interessant wel :)
Ik denk het wel. Er zijn zo veel mogelijkheden binnen Google, ook wat betreft statistieken. Ik weet al veel maar ik denk dat ik nog wel iets extra oppik.
Spoilers!
pi_193204058
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:29 schreef minilot het volgende:
Altijd meteen een pleister bij een wondje, want ik heb dan instant het idee dat het minder zeer doet. :') Het grote-mensen-equivalent van een kusje erop :+

En yo, ik leef nog! :W Het was een zeer, zeer comfortabel, zonnig middagje Efteling. :9 Maar ja, wat wil je ook met een park waar maar vierduizend (normaal: dertigduizend) bezoekers in rondhobbelden en - niet onbelangrijk! - allemaal abonnementhouders. Niet alleen wisten die natuurlijk uitstekend de weg in het park en hoe alles er werkt, ook zijn mensen die zeer regelmatig pretparken bezoeken er al jaren in 'getraind' om op zo'n plek overal bordjes, pijlen, richtlijnen en aanwijzingen van personeel op te volgen, dus tsja.. Dat werkt wel. :) Ik hou mijn hart vast voor als de reguliere dagjesmensen vanaf morgen weer komen.
Klinkt echt heel vervelend O+

Ik ben ooit wel eens op een doordeweekse dag er geweest met 3 vriendinnen (toen stond de Pegasus er nog), en toen was het ook echt super rustig. Heerlijk! Gewoon overal gelijk in kunnen en ook regelmatig kunnen blijven zitten.

En yay @ meeting *O*
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 11:25:23 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193204062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

(Ik speelde geen WoW want ik had er geen geld voor, en toen kwam Guild Wars. Dus toen ben ik daar ingerold. Lang geleden :D )
Even controleren welke tijdzone de server zich bevind?

Flickr, een foto site, begint zomers de nieuwe dag om 2u en in de wintertijd om 1u.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193204114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:

4 weken lang :Y

Begon op 20 april. En dat was toen de mededeling: 20 april. En werd die dag pas geactiveerd om 19.00 Toen al #kras

Ik ben pas begonnen met spelen tijdens de uitbreiding van world of warcraft (terwijl ik dus daarvoor wel alle andere warcraft games had gespeeld), want welke gek geeft nu maandelijks geld uit aan een spel? Maar ik vind het het geld nu dubbel en dwars waard. En als je geen geld hebt, kan je nu ook met ingame geld de maandelijkse kosten 'betalen'.
pi_193204124
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 11:25 schreef derLudolf het volgende:

Even controleren welke tijdzone de server zich bevind?

Flickr, een foto site, begint zomers de nieuwe dag om 2u en in de wintertijd om 1u.
Lieverd, alle wow servers zijn op je eigen tijdzone. Daarom kan ik ook niet met Amerikanen, of Australiërs samen spelen :P Ik zit op een EU server.

SPOILER
Daarbij is het geloof ik nèrgens op de wereld meer 18 mei.
pi_193204177
Ben er weer! Suf geluld en nu maar even echt aan het werk, 6 miljoen mailtjes wegwerken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193204280
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 07:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kon die data eronder helemaal niet lezen, dus ik probeerde een tegenstrijdigheid te ontdekken in de tekst erboven, wat niet lukte.

Bleek het plaatje klikbaar/groter dan weergegeven. Dat had ik niet door, nee. Want dat bleek was na mijn quote en daarin klikken op de link.
Dat zag ik ook pas in jouw quote! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 10:41 schreef minilot het volgende:
Nog even hoor, in het kader van de Efteling die er momenteel het beste van probeert te maken:

O+
Wat leuk *G*
Stuur m ff door naar kleinzoon.
Ook fan van Efteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')