Het gebaar is absoluut liefquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.
Maar het gebaar is lief.
[ afbeelding ]
Wat een stom gedoe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.
Maar het gebaar is lief.
[ afbeelding ]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat is een postcodezegel nou weer?![]()
Dat lijkt me een brievenbuspakket, kost ¤3,75 toch?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:24 schreef Sarabi het volgende:
Poe volgens mij spring ik zo in het badje. In de zon is het wel erg warm vandaag.
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
Ja, ik vond het ook wat raar. Maarja, wilde met zo'n stekje ook weer niet teveel heen en weer blijven lopen. Nu heb ik in ieder geval nog een (veel te dure) postzegelcode om een andere vriendin wat chocolade te sturen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Het gebaar is absoluut lief![]()
(maar wat een stom gedoe? bij ons hebben ze ook een soort van 'tas' hangen waar je je brieven zo in kan doen en daar had dit pakketje ook makkelijk in gekund)
Dat dus, heel handig voor mensen die zelden postzegels gebruiken en waar je (ervaring leert) van weet dat je wel een postzegel kunt geven maar never nooit niet geld terugkrijgt. Nou is 1x niet erg, maar als het in een korte tijd 10x voorkomt krijg ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Kom naar het zonnige zuidenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is hier helemaal niet echt warm! En ook geen zon.
Heel handigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.
Bananenbrood.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.
Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula.
Ik ook, maar het werd op kantoor af en toe niet leuk meer, men "leende" een postzegel maar gaf geen geld ervoor. En om nou 0,90 te gaan vragen aan individuelen is stom...maar 10x is wel 9 euro en dat kwam regelmatig voor. Dus nu stuur ik ze de link om zelf een zegel te kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.
Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula.
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis isquote:
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reisquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis is
Omdat er ook mensen met auto's zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis![]()
![]()
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis![]()
![]()
Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk
Maar daar ben ik het dan wel weer mee eens; op een werkdag moet een demonstratie sowieso niet kunnen want dan horen die mensen te werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk
Denk het ook niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis is
Oh lekker, zo'n bad waar je in kan liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Denk het ook niet...
Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |