abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 mei 2020 @ 11:59:35 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193204435
Bijna MIddag :W

Werkweek is al weer doormidden :+. Slechts 1 uur Zoom deze week. Dus kan gewoon lekker dingen afmaken.

En Isa ik snap je :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193204625
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.

Maar het gebaar is lief.

pi_193204723
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik weet weer waarom ik nooit post verstuur. Ik doe blijkbaar altijd iets fout. Nu had ik een postcodezegel erop gedaan, maar hij wilde niet in de brievenbus. Volgens het postnl punt wel. Maar ik had geen zin om het nog een keer te proberen. Blijkbaar kan je op een postpunt niet iets afgeven met een postzegel, dan moet je het echt als pakket versturen. Dus nu heb ik voor niets een postzegelcode gekocht van ruim 4 euro en heb ik het maar als pakket verzonden. Gedoe.

Maar het gebaar is lief.

[ afbeelding ]
Het gebaar is absoluut lief _O_ O+

(maar wat een stom gedoe? bij ons hebben ze ook een soort van 'tas' hangen waar je je brieven zo in kan doen en daar had dit pakketje ook makkelijk in gekund)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193204735
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:

Maar het gebaar is lief.

[ afbeelding ]
Wat een stom gedoe.
Maar wel erg leuk pakketje O+

Poe volgens mij spring ik zo in het badje. In de zon is het wel erg warm vandaag.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 12:25:05 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193204745
Wat is een postcodezegel nou weer? :?

Dat lijkt me een brievenbuspakket, kost ¤3,75 toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193204763
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:25 schreef derLudolf het volgende:
Wat is een postcodezegel nou weer? :?

Dat lijkt me een brievenbuspakket, kost ¤3,75 toch?
Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193204764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:24 schreef Sarabi het volgende:

Poe volgens mij spring ik zo in het badje. In de zon is het wel erg warm vandaag.
:o het is hier helemaal niet echt warm! En ook geen zon.
pi_193204826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geloof dat als je geen postzegels in huis hebt. dan kan je een code online kopen en dat in de rechterbovenhoek van je kaart schrijven. Zoiets.
Weer wat geleerd!

Wel lief Myraela! O+

Hier wel zon! Met jas aan was te warm eigenlijk net op de fiets. (Maar ik moest toch ergens mijn sleutels/mobiel/etc laten :P )
pi_193204843
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Het gebaar is absoluut lief _O_ O+

(maar wat een stom gedoe? bij ons hebben ze ook een soort van 'tas' hangen waar je je brieven zo in kan doen en daar had dit pakketje ook makkelijk in gekund)
Ja, ik vond het ook wat raar. Maarja, wilde met zo'n stekje ook weer niet teveel heen en weer blijven lopen. Nu heb ik in ieder geval nog een (veel te dure) postzegelcode om een andere vriendin wat chocolade te sturen.
pi_193204851
quote:

[..]

Dat dus, heel handig voor mensen die zelden postzegels gebruiken en waar je (ervaring leert) van weet dat je wel een postzegel kunt geven maar never nooit niet geld terugkrijgt. Nou is 1x niet erg, maar als het in een korte tijd 10x voorkomt krijg ik er wel genoeg van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193204854
quote:
Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.
pi_193204901
quote:

[..]

:o het is hier helemaal niet echt warm! En ook geen zon.
Kom naar het zonnige zuiden ;)
pi_193204905
quote:

[..]

Heel handig :Y nouja behalve in die situatie van Myra dus
pi_193204939
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, echt ideaal voor de rest. Nooit meer gedoe met postzegels moeten kopen voor die ene kaart in het jaar.
Goh, ik heb gewoon altijd een aantal plakpostzegels in de portemonnee.

Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula. 8)7
pi_193204955
Oh, en het postpunt verkoopt blijkbaar ook mondkapjes. Wegwerpdingen, maar vervolgens zie je die doos gewoon open op de balie liggen. Dat kan toch ook nooit echt hygiënisch zijn?
pi_193204972
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ontbeten met een stukje bananenbrood, dat is machtig en een bak havermout met blauwe bessen.
Straks weer eens verder met boterbloemen rooien, die overwoekeren de campanula. 8)7
Bananenbrood. :9 Had je er veel noten ingedaan ofzo? Ik vind dat normaal niet echt machtig, eet zo'n ding juist veel te makkelijk door. :D
pi_193204985
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik ook, maar het werd op kantoor af en toe niet leuk meer, men "leende" een postzegel maar gaf geen geld ervoor. En om nou 0,90 te gaan vragen aan individuelen is stom...maar 10x is wel 9 euro en dat kwam regelmatig voor. Dus nu stuur ik ze de link om zelf een zegel te kopen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193204989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:35 schreef Sarabi het volgende:

Kom naar het zonnige zuiden ;)
Ik vrees dat de zon opzoeken geen noodzakelijkre reis is -O-
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:44:27 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193205010
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis }) })
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193205023
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:

Hoe kan de Efteling dan open zijn? Want das sowieso geen noodzakelijke reis }) })
Omdat er ook mensen met auto's zijn.
pi_193205025
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk :')
pi_193205035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:

Ja, ook zo'n mooie. In België mogen de dierentuinen wel weer open, maar een demonstratie van 6 mensen (met veiligheidsvoorschriften in acht gehouden) mag niet. Want dat laatste is niet essentieel. Dat eerste wel natuurlijk :')
Voor het voortbestaan van de dierentuin is het wel essentieel :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 12:46:28 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193205037
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar daar ben ik het dan wel weer mee eens; op een werkdag moet een demonstratie sowieso niet kunnen want dan horen die mensen te werken :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193205049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk het ook niet...

Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
pi_193205060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 12:46 schreef Sarabi het volgende:

Denk het ook niet...

Mijn vader maakte wel de grap dat we social distancing in ons nieuwe bad kunnen doen. Op zich waar (2 bij 3) maar voorlopig geen gasten hier.
Oh lekker, zo'n bad waar je in kan liggen _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')