Nee dat is dan ook awkwardquote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ikEn ik ben dan ook niet echt iemand die dan gaat zeggen van "wat heb ik nou gelezen/gehoord!"
Eigenlijk wel he?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wow maar eigenlijk vind ik het dan nog creepier dat zo'n vrouw je daar dan ook naar vraagt
Zeker, is de leeftijd denk ikquote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Zwangerschappen spelen een hele grote rol in jouw leven zie ik
Jaquote:Op maandag 18 mei 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als bij jouw artikelen enzo ook gewoon je eigen naam staat, gaat het natuurlijk hard
Haha ja snap ik hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inmiddels weet ik ook dat je dat uit kunt zetten jaMaar ik zat toen dus op haar LinkedIn te neuzen, niet wetende dat zij dan kon zien dat iemand met mijn voor- en achternaam daar gelurkt had
![]()
Had toen wel eerlijk gezegd dat ik gewoon benieuwd was wie mijn nieuwe cursusgenoten waren, maar het voelde toch wat awkward
Haha, ga je gang!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Meteen even proberenIk sta er bij mij ook wel tussen (via LinkedIn), maar ook ZOVEEL anderen dat ik het niet erg vind
Ik heb jou NU in een ander tabblad geopendquote:Op maandag 18 mei 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik iemand Google, wil ik dan wel gewoon dat ze niet door hebben dat ik dat doe
Ja, dat tikt ook wel aanquote:Op maandag 18 mei 2020 17:31 schreef Strani het volgende:
[..]
JaOh ja je kan zien dat ik ook nog een tijdje geschreven heb over sport voor een site met Colombiaans nieuws in het Engels
Jaquote:
Zulke vrienden had ik ook moeten hebbenquote:Op maandag 18 mei 2020 17:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja snap ik hoorEen vriendin van mij had net LinkedIn aangemaakt en toen heeft een andere vriendin haar maar meteen gewaarschuwd
Echte vriendschap
Ja een daarvan is ook gewoon mijn Twitter foto, dus logischquote:Op maandag 18 mei 2020 17:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb jou NU in een ander tabblad geopendWel leuke foto's van jou dus niet zo erg dat ze zo hoog staan
![]()
Ohh jaa mijn broertje had dat ookquote:Op maandag 18 mei 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ga je gang!Één van die foto's van mij is echt van toen ik 15 was ofzo
![]()
Nee jouw naam komt ook wel vaak genoeg voor.Ik had vroeger altijd een naamgenoot (ook van ongeveer rond dezelfde leeftijd) hier twee straten verderop wonen. We kregen heel vaak post van elkaar, was wel irritant
Samequote:Op maandag 18 mei 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAl ben ik altijd wel goed in het doen-alsof-ik-nog-van-niets-weet. Op een gegeven moment ben je er aardig getraind in
Ja 2012 was daar ook gewoon wel vroeg voor denk ik hoorquote:Op maandag 18 mei 2020 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zulke vrienden had ik ook moeten hebben
Ja en de ander je LinkedIn denk ik, bij mij kun je ook alleen m'n LinkedIn-foto zienquote:Op maandag 18 mei 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja een daarvan is ook gewoon mijn Twitter foto, dus logischMaar wel grappig dat die andere zoveel jaren later nog online staat
Vind het geen punt hoor
Hoe oud was je op die ene foto dan? Ik gok een jaar of 16.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja een daarvan is ook gewoon mijn Twitter foto, dus logischMaar wel grappig dat die andere zoveel jaren later nog online staat
Vind het geen punt hoor
Dat mag, ik ben het toch nooitquote:Op maandag 18 mei 2020 17:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu ga ik jullie Googelen, want daar heb ik zin in!
Ik post heel af en toe ook wel iets op Twitter inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:36 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani van jou staan er echt veel foto's online
Oh dat is al helemaal onhandig!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh jaa mijn broertje had dat ookHeb ik vast wel eens verteld
![]()
Zeg maar Arjen en ArriënAllebei in dezelfde maand geboren, drie straten verderop
En precies dezelfde achternaam. Bij zwemles hebben ze er nog bijna een van de wachtlijst afgehaald omdat ze dachten dat ze er dubbel opstonden
Op de basisschool zaten ze ook niet bij elkaar, maar middelbare wel, werden m'n ouders nog gebeld waarom m'n broertje zo vaak afwezig was, maar met de verkeerde klas erbij
Het is nooit te vroeg voor goede vrienden!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 2012 was daar ook gewoon wel vroeg voor denk ik hoor
Ja dat scheelt wel veelquote:Op maandag 18 mei 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is al helemaal onhandig!![]()
![]()
Die naamgenoot van mij had echt precies dezelfde voor- en achternaam, maar we hebben nooit op dezelfde scholen gezeten en ook nooit dezelfde clubjes. Maar dat was ook echt lastig geworden
14 volgens mij, maar pin me er niet op vast.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud was je op die ene foto dan? Ik gok een jaar of 16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |