Niet als het eigenlijk een gebouw van 12 verdiepingen had moeten zijn! Dan scheelt het al snel 8 verdiepingen als je op een heuvel bouwtquote:Op maandag 18 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet. Stel heuvels zouden bestaan (en dat doen ze niet, maar stél), dan ga je daar geen gebouw van vier verdiepingen op plempen. Dat schiet het hele doel voorbij.
Dat gaat natuurlijk via de andere kant van het gebouw!quote:Op maandag 18 mei 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Strani wel af en toe naar beneden moet komen
Deze man begrijpt. Jij zou het heel goed doen in Spanje Tim.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de voordeur niet aan de kakkant zit is er niet direct een probleem
Hm, oké, ja, dat welquote:Op maandag 18 mei 2020 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de voordeur niet aan de kakkant zit is er niet direct een probleem
Die gebouwen van 12 verdiepingen moet je lekker gebouwen van 12 verdiepingen laten!quote:Op maandag 18 mei 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als het eigenlijk een gebouw van 12 verdiepingen had moeten zijn! Dan scheelt het al snel 8 verdiepingen als je op een heuvel bouwt
Ja halloooo ik ken de anatomie van jouw woningcomplex niet!quote:Op maandag 18 mei 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk via de andere kant van het gebouw!
Nee maar dat kan je toch zelf ook wel uitvogelen! Tim kon dat toch ook!quote:Op maandag 18 mei 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo ik ken de anatomie van jouw woningcomplex niet!
Ik verdenk Tim er inmiddels van een soort Spanjool te zijn. Dat zou veel verklarenquote:Op maandag 18 mei 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dat kan je toch zelf ook wel uitvogelen! Tim kon dat toch ook!
Geen idee, onder het raam van de onderburen schijnt de boel wel weer terecht te komen!quote:
Ah, goed punt.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, onder het raam van de onderburen schijnt de boel wel weer terecht te komen!
De echte verklaring is makkelijkerquote:Op maandag 18 mei 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verdenk Tim er inmiddels van een soort Spanjool te zijn. Dat zou veel verklaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is dat een ding? Wanneer iemand jarig is?quote:
In sommige culturen komt dat voor jaquote:Op maandag 18 mei 2020 00:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Is dat een ding? Wanneer iemand jarig is?
Jazekerquote:
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |