Laat dit een Olive branch zijn en dan volgend jaar weer samenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:08 schreef Greys het volgende:
Het lievelingsESFlied van Waylon. Gezongen door Ilse.
Denk eerder trap naquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien zoenoffer.
Ilse en Waylon voor ESF 2022?
kan ookquote:
Jan Smit sprak net ook even Duits hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat Ilse nou als enige vreemd met Duitsland hee
quote:
JE TYPT HIER MIJN DROOM.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Misschien zoenoffer.
Ilse en Waylon voor ESF 2022?
Jaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit had gewoon met hem gemoeten in een ideale wereld.
Het zijn ook flinke trappen daar.quote:
de zingt vanavond nog bij de duitse zenderquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef Paul het volgende:
Waarom gaat Ilse nou als enige vreemd met Duitsland hee
die krullenbol is vervangbaar door elke zangerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaIk wil het gewoon ooit weer!
Niks ten nadele van Michael overigens!
Een blonde Argentijnse die Duits spreekt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef RipCity het volgende:
maxima en wimlex hadden wel mee mogen zingen vanaf beide trappen samen met merkel en rutte
Ja, gewoon weer een keer door een deur kunnen zou toch wel kunnen ooit?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik mag toch eigenlijk hopen dat het wel weer een beetje oke is tussen Ilse en Wayway. Shit is zes jaar geleden.
Ik hoefde dit gifje maar tien keer te kijken om me te herinneren wat hij ook alweer zegtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Drie keer raden wat het hier toen was!
Hint:
[ afbeelding ]
JAquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit had gewoon met hem gemoeten in een ideale wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |