Ahh dat is toch hartverwarmendquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:38 schreef Em31 het volgende:
Keek even in de SBSEurovision hashtag en er zijn mensen in Australië de speciaal Nederlandse hapjes hebben gemaakt![]()
twitter:BridgetKay2019 twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 11:37:10Cheeky Dutch feast for the #SBSEurovision #BigNightIn complete with bitterballen, snert, pumpernickel and stroopwaffel https://t.co/PEb823VO9D reageer retweet
twitter:okura_chan twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 11:58:37#SBSEurovision Our Dutch Courage cocktails and Dutch apple cake. Thank you @:SBSEurovision https://t.co/8BShXxietK reageer retweet
twitter:lehnsherrss twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 12:05:44our Dutch feast for this evening is 👌💪👀✌️🏳️🌈🇳🇱💯 #SBSEurovision #BigNightIn https://t.co/qaCNdVsbeU reageer retweet
twitter:najjar_elle twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 12:44:05#SBSEurovision @:SBSEurovision Bitterballen for Dutch themed Eurovision tonight! https://t.co/JBoKR8P1R8 reageer retweet
Ja sorry, kunnen we misschien beter overdag doenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:42 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een tijdje getwijfeld maar ik ga toch wel kijken vanavond. Met een Tony chocolonely![]()
Wordt er hier over de uitzending gepost of is dat in een andere topic? Ik zag een topic Europe Shine a light, is dat de live topic straks?
Wordt een soort Robinsonflashback zoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel weten eigenlijk.
Call me and say na na naquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ja sorry, kunnen we misschien beter overdag doen
Het wordt anders, maar vast ook prachtigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Call me and say na na na![]()
Ben weer helemaal opgevrolijkt. Krijg nog zin in vanavond ook nog
Mekequote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt anders, maar vast ook prachtig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Omnomnom![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wat karamel en kaneel over gedaan dus je ziet het niet meer zo goed, maar ik had ook echt van die zwarte "vlekjes" erop toen ze uit de oven kwamen
En nu zou de finale zijn geweest he? Een soort winnaarseilandquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:48 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Wordt een soort Robinsonflashback zo![]()
Waar wij al niet goed voor zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Call me and say na na na![]()
Ben weer helemaal opgevrolijkt. Krijg nog zin in vanavond ook nog
blij meequote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waar wij al niet goed voor zijn!![]()
We krijgen iedereen enthousiast!
@D. kijk! Ik zie dat er een Live topic is aangemaaktquote:
Deze blijft ook echt hilarischquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
blij mee![]()
euhm....ik heb Serhat weer opstaan
Ik ooookquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
MekeSay na na naaaa
(ik mis de ER donderdagen wel)
omgquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze blijft ook echt hilarisch![]()
Die videoDie sm-band met die monocle op zijn hoofd, dat trekpoppetje, die nepbloem waar hij blaadjes van zit te plukken, die kaart, die vallende ster op het einde
Man man man wat heb ik hard moeten lachen toen dit net uitkwam.
Ja ik ga lekker bingen als het ESF voorbij isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ooook@:Aoibhin heeft het nog niet gezien, dus die heeft alles nog tegoed, zou er bijna jaloers van worden
Vond hem toen al een heldquote:
owwww lucky her. Het was echt zo gaaf weer. Dan maar niks spoilerenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ooook@:Aoibhin heeft het nog niet gezien, dus die heeft alles nog tegoed, zou er bijna jaloers van worden
Sowieso weer Nederland vd Belgiëquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
owwww lucky her. Het was echt zo gaaf weer. Dan maar niks spoileren
Ja! Owwwww je gaat dit dan echt gaaf vinden, zoveel beter dan die BN edities.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sowieso weer Nederland vd BelgiëDat was ook zo tof in de beginjaren. Vooral dat seizoen dat ze twee kampen op een eiland hadden en toen bij elkaar gingen roven
Stroop op poffertjesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
Nou de poffertjes waren heerlijk hoor! Met poedersuiker en schenkstroop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |