NEE niet doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Lol @:tt
@:flippie lees het vorige deel eens
Geen belgische pint erbij?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:ettovanbelgie
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Een veuke of porto zou voor Etto I wel goed zijn.
Ooit zo'n slechte mod gezien?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:52 schreef TTSS het volgende:
Gadver die kut Haags is hier ook al de boel aan het verneuken.
Wat bedoel je met 2klijer?quote:
Het gaat verder dan dat, het is gewoon een slecht mens.quote:
Het is een bot, geen mens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het gaat verder dan dat, het is gewoon een slecht mens.
ZIE ZIE ZIE IK ZEI HET TOCHquote:
Ik wacht nog twee weken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen eindelijk eens naar de kapper
Ben al een half jaar niet geweestquote:
Ja dan is het wel harder nodig ja. Ik doe regelmatig bijwerken met de tondeuse.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ben al een half jaar niet geweest
Overal haarquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoooooooooooooooooooooooo wat is dat HIER dan?
Pics van je baardquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup, hier ook... Baard wordt ook erg lang
DM box staat open.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja, in DM... of vraag ama maar
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe vitrinekast en mijn Etto en Engel beeldjes staan fier naast het Guadelupe beeld![]()
Ik zal nog een pluk haar bewaren, zodat Ettobeeldje ook een baard heeft.
Het moet natuurlijk wel kloppen
Engel beeldje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe vitrinekast en mijn Etto en Engel beeldjes staan fier naast het Guadelupe beeld![]()
Ik zal nog een pluk haar bewaren, zodat Ettobeeldje ook een baard heeft.
Het moet natuurlijk wel kloppen
Zie linkje, bij Etto hoort Engelquote:
ja omdat er stukjes kaas in blijven hangen zekerquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 mei 2020 21:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
DM box staat open.
Zeg @:Amarantha wat vind jij van lange baarden?
Kan mooi zijn
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zie linkje, bij Etto hoort Engel
Iew neequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja omdat er stukjes kaas in blijven hangen zeker
ahahahahahahaha
Nee, mijn engel doet niet aan fok.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?
Geen idee, maar Etto noemt zijn lief Engelquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de fokuser Engel zijn vriendin/vrouw?
Sandy Clawsquote:
Het is een leuke film, maar nu niet echt het seizoen voorquote:
Ja kijk de film zelf toch ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is een leuke film, maar nu niet echt het seizoen voor
Sowieso een FOK!ker datenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, mijn engel doet niet aan fok.
Welk topique?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
dacht eerst dat dit over 't topic van mrr ging.
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk topique?
Myrr ook nooit gedaan helaas (@:wildchild je weet me te vinden hehe)
Wat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.
Wildchild is een man overigens, hoe freudiaans.
Boeie, het is gewoon myrrquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
00wildchild=mrr wildchild=andere user, een man.
wat bekrompen/onzeker van je (volgens vrouwe in dat topic).quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:19 schreef TTSS het volgende:
Geneukt worden, als in met een strapon ofzo? Nee dank je.
Ik ben ook bekrompen en onzeker dus fair enough.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:20 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat bekrompen/onzeker van je (volgens vrouwe in dat topic).
echt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben ook bekrompen en onzeker dus fair enough.
Wie niet?quote:
SEX / Strap-onquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
topic waarin ze mannen die niet geneukt wille worden bekritiseerde.
Wildchild is een man overigens, hoe freudiaans.
Dat is echt een aandachtsgeil wijf. Net gescheiden enzo. Classic.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
moi. wel bekrompen maar niet onzeker over mezelf.
Echt waar? Lolquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
definieer onzeker. weet dat ik fat ass ben maar zit er niet mee bijvoorbeeld?
wist je dat nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt waar? Lol
Iedereen is weleens onzeker.
Alleen al de shitload aan gekke vragen die je spontaan stelt of topics die je in het verleden geopend hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
definieer onzeker. weet dat ik fat ass ben maar zit er niet mee bijvoorbeeld?
Alleen als ik een dildo van 20 cm in je kont mag schuiven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk topique?
Myrr ook nooit gedaan helaas (@:wildchild je weet me te vinden hehe)
Lijkt me niks aan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Maar niet iedereen wil in z’n reet gebatst worden jammer jammer.
Nee dank je.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen als ik een dildo van 20 cm in je kont mag schuiven.
had zomaar een post van mezelf kunnen zijn alhoewel je hem heel anders bedoeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Anale stimulans is retegeil, maar om nou meteen een dragondildo er in te proppen is een andere uiterstequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Latente flikker ben je ook met je anale stimulansquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Anale stimulans is retegeil, maar om nou meteen een dragondildo er in te proppen is een andere uiterste
Niks mis mee, dan ben ik maar een latente flikkerquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Latente flikker ben je ook met je anale stimulans
Vragen zijn gewoon oprecht maar weet wel dat het stellen ervan opzichzelf al een beetje trollerig is omdat ik vaak taboos bespreek.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Alleen al de shitload aan gekke vragen die je spontaan stelt of topics die je in het verleden geopend hebt.
Daar kan ik de conclusie trekken, je bent onzeker of een geniale troll
Algemeen aanbod?quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alleen als ik een dildo van 20 cm in je kont mag schuiven.
Laten we beginnen met vragen over studie/carričre struggles.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vragen zijn gewoon oprecht maar weet wel dat het stellen ervan opzichzelf al een beetje trollerig is omdat ik vaak taboos bespreek.
Om na te kunnen gaan of er op basis van die vragen inderdaad geconcludeerd kan worden dat ik onzeker ben over mezelf of dat er een andere verklaring is zou ik eerst moeten weten op welke vragen je doelt.
lolquote:
Ja maar dat gaat niet over onzekerheid over jezelf als persoon.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Laten we beginnen met vragen over studie/carričre struggles.
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Ander voorbeeld was gisteravond nog, bapao of panini...
Echt hč. Nou 20 cm is geen dragon hoor is gewoon normaal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan ben ik maar een latente flikker
Sowieso, maar wel mooiequote:Op donderdag 14 mei 2020 22:48 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar dragen jullie ook foute boxers met een motiefje?
Jawel, je hebt moeite met keuzes maken en daarom vraag je het ons.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:50 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet over onzekerheid over jezelf als persoon.
Ik begin wel met iets kleinersquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hč. Nou 20 cm is geen dragon hoor is gewoon normaal.
Ik ook. Ik stel sowieso weinig vragen meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee heb geen zin in allemaal vragen voor- tijdens of na de seks. Wil gewoon chillen.
Iets specifieks?quote:
Is toch niks aan johquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:54 schreef 00wildchild het volgende:
Efteling gaat vanaf de 20ste weer open en ik ben niiiiieeeettttt uitgenodigd.
Ben beheerder van de fok! Efteling app. Nodig je uit mits je jou uitnodiging omzet in een algemene.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:54 schreef 00wildchild het volgende:
Efteling gaat vanaf de 20ste weer open en ik ben niiiiieeeettttt uitgenodigd.
Ik heb er een met fietsen, eentje met tijgerkoppen, met palmbomen... het kan niet op.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Iets specifieks?
Ik heb nu eentje met palmboompjes, maar heb ook meloenen motief in de kast liggen
Hahahahahahahhaha dank voor deze post.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben beheerder van de fok! Efteling app. Nodig je uit mits je jou uitnodiging omzet in een algemene.
Heb er eentje met hamer en sikkelquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb er een met fietsen, eentje met tijgerkoppen, met palmbomen... het kan niet op.
We zouden goed zaken kunnen doen op een ruilbeurs.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb er een met fietsen, eentje met tijgerkoppen, met palmbomen... het kan niet op.
Oh, daar heb je absoluut gelijk in hoor, ik zie dat echter in een andere context. Ben geen echte troll alhoewel ik soms dingen bewust op een bepaalde toon zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2020 22:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Jawel, je hebt moeite met keuzes maken en daarom vraag je het ons.
Uiteindelijk wordt de keus voor je gemaakt.
Maar ik sluit niet uit dat het trollen is.
Net zo walgelijk als je UIquote:
Of bedoel je Kontseks?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:02 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Oh, daar heb je absoluut gelijk in hoor, ik zie dat echter in een andere context. Ben geen echte troll alhoewel ik soms dingen bewust op een bepaalde toon zeg.
Maar k wil gewoon met m’n gezin haha.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben beheerder van de fok! Efteling app. Nodig je uit mits je jou uitnodiging omzet in een algemene.
Gebroken gezin bedoel jequote:Op donderdag 14 mei 2020 23:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar k wil gewoon met m’n gezin haha.
Het hoort bij m’n leven gewoon. M’n opa nam ons iedere zomervak mee langs alle pretparken.quote:
'Buik'.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het hoort bij m’n leven gewoon. M’n opa nam ons iedere zomervak mee langs alle pretparken.
Ga nu al jaren steevast iedere winter en zomer en als het kan nog even tussendoor. Kind is alleen in m’n buik al drie keer geweest en tot nu in zijn vierjarig leventje al een keer of 9.![]()
Vind de aandacht die ze daar aan vormgeving besteden erg fijn.
Heyquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het hoort bij m’n leven gewoon. M’n opa nam ons iedere zomervak mee langs alle pretparken.
Ga nu al jaren steevast iedere winter en zomer en als het kan nog even tussendoor. Kind is alleen in m’n buik al drie keer geweest en tot nu in zijn vierjarig leventje al een keer of 9.![]()
Vind de aandacht die ze daar aan vormgeving besteden erg fijn.
Aww, heb geen IG meer. Heb je snap?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:24 schreef 00wildchild het volgende:
Wilde net m’n ps aan knallen maar nu jij er bent blijf ik nog even.
Ikke hoop ikquote:
Ja sws dmquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Aww, heb geen IG meer. Heb je snap?
[..]
Ikke hoop ik
Wie anders?quote:
Ligt eraan wat ze op de bank hebben staanquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Cronometer_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die liegen dat ze werk hebben en verhaaltjes vertellen over niet bestaande collega's?
Betrouwbaarquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Cronometer_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die liegen dat ze werk hebben en verhaaltjes vertellen over niet bestaande collega's?
Je kwam @UitStraling tegen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:25 schreef Cronometer_ het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je kwam @:UitStraling tegen?
Kom net vd kapper. Ben happy.quote:
Vast niet veel 😆quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze op de bank hebben staan
Zijn broer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ga niet. Was kapot druk!quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
Sow wil ook naar de kapper maar ben gierig geworden door Corona.
Ja heb ook helemaal geen zin maar heb echt zwaar gespleten punten.quote:
Jimmy zou jou neuken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb ook helemaal geen zin maar heb echt zwaar gespleten punten.
Andere kant, haar wordt langgggggg. 😍
Nee deed ik wel toen ik nog lagen had maar nu moet het recht dat gaat me niet lukken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:32 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jimmy zou jou neuken.
Knip zelf, doe ik ook?
Dat had ik 2 jaar geleden ook niet kunnen bedenkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:30 schreef Cronometer_ het volgende:
Vandaag zijn mn collega ik snap echt niet dat jij geen relatie hebt. Lief, he.
Ik wil je wel knippenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee deed ik wel toen ik nog lagen had maar nu moet het recht dat gaat me niet lukken.
Snap je nietquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat had ik 2 jaar geleden ook niet kunnen bedenken
Nooooo RIP.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:33 schreef Cronometer_ het volgende:
Ben zo blij dat ik weer kleur in mn haar heb. Jezus wat een genot.
Ayyyyyh.quote:
Toen was ik een verloren ziel, zonder enig toekomstperspectief.quote:
Omdat je nu een vagina naast je hebt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Toen was ik een verloren ziel, zonder enig toekomstperspectief.
Nu zit mijn leven in een stroomversnelling
Die vagina naast me heeft me ook door een moeilijke tijd geloodstquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Omdat je nu een vagina naast je hebt?
Ik mis drinken. En uitgaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:39 schreef 00wildchild het volgende:
Heb baco en wijn. Dat had ik niet moeten doen.
Bacardi is wel bijna op dat scheelt.
Dat is een ander verhaal 🙂quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die vagina naast me heeft me ook door een moeilijke tijd geloodst
Die kreeg je in DMquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Omdat je nu een vagina naast je hebt gekocht?
haha, die was ook snel weg nadat ik zijn naam had gevonden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Lol ik snap dat wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:30 schreef Cronometer_ het volgende:
Vandaag zijn mn collega ik snap echt niet dat jij geen relatie hebt. Lief, he.
Jimmy, wat is er? Je bent zelf ook single en labiel. Is het de herkenning waardoor je zo doet?quote:
Nope. Ik date nu een geweldige vrouw. Via tinder leren kennen lol.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:52 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jimmy, wat is er? Je bent zelf ook single en labiel. Is het de herkenning waardoor je zo doet?
Dus nu je date ben je ineens beter? De man die 4 maanden geleden nog whisky drinkend hier kwam janken neukt nu en voelt zich heel wat na 4 dates?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nope. Ik date nu een geweldige vrouw. Via tinder leren kennen lol.
Hoezo "voelt zich heel wat"?quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dus nu je date ben je ineens beter? De man die 4 maanden geleden nog whisky drinkend hier kwam janken neukt nu en voelt zich heel wat na 4 dates?
Denken dat ik dit doequote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef Cronometer_ het volgende:
Raar dat mensen hun zelfwaarde laten afhangen van een wederhelft.
Beter een aanvulling dan invullingquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:54 schreef Cronometer_ het volgende:
Raar dat mensen hun zelfwaarde laten afhangen van een wederhelft.
Lol ja, ze vindt me echt leukquote:
Je doet zelf raar en reflecteert dat dan op mij.quote:
Ik gun het je, maar vind je op fok altijd zo'n mongoolquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lol ja, ze vindt me echt leuk
Ik haar ook, potentiële moeder van mijn kinderen.
Niet alleen op fok hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:57 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik gun het je, maar vind je op fok altijd zo'n mongool
Jaja, gelukkig ben jij heel normaal.quote:
Vies vies vies.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:59 schreef 00wildchild het volgende:
Ben jelly op mensen die zomaar seks kunnen hebben met random mensen.
Spinnen zijn een woonstichting in mij begonnen.
Ik zit ook in die fase. Krijg mijzelf er niet uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Iew ja snel wegspuiten met zaad maarja heb geen zin om te daten.
Struggles.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:00 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik zit ook in die fase. Krijg mijzelf er niet uit.
Bindingsangst is een hoer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Struggles.
Heb geen zin in feels, maar ook niet in platte seks. En ook niet in iets ertussenin. Dat ge-app de hele tijd.
Heb zoveel rust aan mijn hoofd momenteel echt heerlijk.
Heb geen bindingsangst, maar hoef ook niet van de ene in de andere relatie te rollen.quote:
Niet zomaar. Ik stond 1,5 jaar praktisch droog.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:03 schreef Cronometer_ het volgende:
Als zelfs Jimmy neukt. Dan moet ik mij er ook overheen kunnen zetten.
hoezo?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niet zomaar. Ik stond 1,5 jaar praktisch droog.
Hoezo? Ik heb wel veel gedate maar niet veel seks gehad. Dat was ook niet echt mijn insteek (hihaho).quote:
Jij bent volgens mij wel heel netjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel veel gedate maar niet veel seks gehad. Dat was ook niet echt mijn insteek (hihaho).
Ja daar zijn ze goed in.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:09 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik moet daten. Toen de kapster net mij haar heeeeeeel langzaam, maar stevig masseerde kwam ik bijna.
Overdrijf niet eens.
Al-Naqba dag vandaag.quote:
ik hoef niet per se op date.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Iew ja snel wegspuiten met zaad maarja heb geen zin om te daten.
O, bewuste keuze?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb wel veel gedate maar niet veel seks gehad. Dat was ook niet echt mijn insteek (hihaho).
Sky is een verrader van deze SCquote:
Deels, ik ben niet op zoek gegaan naar een ONS. Maar ik ga nu niet net doen alsof ik de vrouwen van me af heb geslagen.quote:
Dat je morgen maar in goede gezondheid en fris mag ontwaken.quote:
shit, vergeten jom hazikaron gisteren.quote:
Meid.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:17 schreef Cronometer_ het volgende:
Zou je zo vriendelijk kunnen zijn om mij aub niet dwars te liggen als ik met andere vrouwen praat in de toekomst. Ik ben hier niet van gediend. Alvast bedankt.
Jeetje
Mannen op fokquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Meid.
Gooi bazooka op die motherfucker.
Praktisch, ik heb één keer geneukt in die 1,5 jaarquote:
"vier"quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
shit, vergeten jom hazikaron gisteren.
waarom vier je naqba?
Sky was hier vaste gast maar is overgestapt en heeft zich aangesloten bij de mongolenquote:
Damn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Praktisch, ik heb één keer geneukt in die 1,5 jaar
Ja ik wil het niet jinxen maar het voelt super goed.quote:
Dus feitelijk nog minder lang drooggestaan. Al ligt het per situatie verschillend hoe lang lang is uiteraardquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Praktisch, ik heb één keer geneukt in die 1,5 jaar
Mijn langste streak was bijna 2 jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus feitelijk nog minder lang drooggestaan. Al ligt het per situatie verschillend hoe lang lang is uiteraard
Waar zit hij dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky was hier vaste gast maar is overgestapt en heeft zich aangesloten bij de mongolen
Ben blij voor je. 😊quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja ik wil het niet jinxen maar het voelt super goed.
DTSquote:
en dat zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky was hier vaste gast maar is overgestapt en heeft zich aangesloten bij de mongolen
Leuke foto op insta. Ik kreeg een meldingquote:
Schijnt wel van invloed op elkaar te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
Seks is ook niet alles he. Geestelijke gezondheid is veel belangrijker.
Eens. Denk dat een hoop mensen die rondneuken geestelijk niet heel gelukkig zijn met zichzelfquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
Seks is ook niet alles he. Geestelijke gezondheid is veel belangrijker.
Haha dankjewelquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Leuke foto op insta. Ik kreeg een melding
Nou dat weet ik wel zeker. Manmanman.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Denk dat een hoop mensen die rondneuken geestelijk niet heel gelukkig zijn met zichzelf
Nee, ik zag het toevallig langs komen. Wellicht gooi ik een plaatje van zielige palestijnen op insta voor respect. En om een paar rechtse pro-israel lui die mij volgen te trollen.quote:
Jij hebt wel mooie foto's op insta.quote:
hedoniste waar promicue mensen toe behoren zijn dat per definitie niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Denk dat een hoop mensen die rondneuken geestelijk niet heel gelukkig zijn met zichzelf
Ach wat is geestelijk gelukkig zijn met jezelf.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat dat verminderd op het moment dat je seks hebt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt wel van invloed op elkaar te zijn.
Verklaart wel een hoop bij mij.
rechtse christenenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee, ik zag het toevallig langs komen. Wellicht gooi ik een plaatje van zielige palestijnen op insta voor respect. En om een paar rechtse pro-israel lui die mij volgen te trollen.
Nou ja, sowieso in het nu leven. Alles uit je verleden volledig geaccepteerd en achter je gelaten. En ook geen zorgen hebben om de toekomst. Denk dat je dan heel ver bentquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wat is geestelijk gelukkig zijn met jezelf.
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat dat verminderd op het moment dat je seks hebt?
Ben te oud om daar een fuck om te geven. Heb al 15 jaar UI’s gehad nu geen zin om te doen. Weet m’n wachtwoord niet eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een UI wellicht.
Users zonder UI
MediterenGenotquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso in het nu leven. Alles uit je verleden volledig geaccepteerd en achter je gelaten. En ook geen zorgen hebben om de toekomst. Denk dat je dan heel ver bent
Hoezo? Sommige mensen denken dat wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Het was een grapje, Hans.
Mediteer jij? Wist ik nietquote:
Ja maar ik ben niet sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Sommige mensen denken dat wel hoor
Nee pas sinds een week ofzo, moet nog even een goede app vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mediteer jij? Wist ik niet
Heb je Headspace?
Headspace is wel leuke app. Zeker als je er voor betaald. Maar moet je er wel voor over hebben. Heb je ook voor bepaalde moods bepaalde meditatie-sessies enzo. Is wel goeie app. En voor beginners prima. Betaald is hij 60 euro per jaar dus dat valt mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee pas sinds een week ofzo, moet nog even een goede app vinden.
Doe het nu met YouTube, maar dan kom je soms ook iets te zweverige types tegen waar ik jeuk van krijg.
Ik had van de week ook een app erop gezet met voor elke mood een sessie inderdaad, maar ik ga er nog niet voor betalen. Misschien als ik er echt meer behoefte aan heb, maar ik ken mezelf dat ik het dan drie weken doe en daarna ben ik er klaar mee (lol)quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Headspace is wel leuke app. Zeker als je er voor betaald. Maar moet je er wel voor over hebben. Heb je ook voor bepaalde moods bepaalde meditatie-sessies enzo. Is wel goeie app. En voor beginners prima. Betaald is hij 60 euro per jaar dus dat valt mee.
Ja, dan kan je het beter eerst gratis doen jaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van de week ook een app erop gezet met voor elke mood een sessie inderdaad, maar ik ga er nog niet voor betalen. Misschien als ik er echt meer behoefte aan heb, maar ik ken mezelf dat ik het dan drie weken doe en daarna ben ik er klaar mee (lol)
Ja het is wel chill hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het beter eerst gratis doen jaMaar het is wel echt iets waar je mentaal door verbeterd dus als je dat in ogenschouw neemt.
bizar dat ik jou en chai al zo lang ken alhoewel dat toen meer in losse topics was. chai had wel duidelijk de betere invloed, jij bent verantwoordelijk voor m'n baffetish.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben te oud om daar een fuck om te geven. Heb al 15 jaar UI’s gehad nu geen zin om te doen. Weet m’n wachtwoord niet eens.
uh?quote:
Nou daar ben je sowieso zelf verantwoordelijk voor en also watquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:38 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
bizar dat ik jou en chai al zo lang ken alhoewel dat toen meer in losse topics was. chai had wel duidelijk de betere invloed, jij bent verantwoordelijk voor m'n baffetish.
Hm nee, daar ben ik echt een te houten plank voor. Maar dan zou ik het juist moeten doenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is wel chill hoor.
Doe jij ook yoga?
Ach ik ben ook niet zo soepel hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, daar ben ik echt een te houten plank voor. Maar dan zou ik het juist moeten doen
wat bedoel je met dat laatste?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou daar ben je sowieso zelf verantwoordelijk voor en also wat
Ga gewoon Football Manager spelen joh.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
Mensen wat is er zo geweldig aan rdr2 want ik kom er niet in.
Wat voor basisoefeningen zijn dat vooral dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben ook niet zo soepel hoor.
dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg gewoon topic ipv toppa.
Straattaal
Voorover gebogen staan alsof je een grote negerlul moet ontvangen in een Amerikaanse gevangenis.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor basisoefeningen zijn dat vooral dan?
Wat als in wat. Hoe link jij mij aan jouw bafgedoe. Je hebt m’n kont niet eens gezien dus...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat bedoel je met dat laatste?
so what als in boeie, baffetish is prima.
of what? hoezo ben ik daar verantwoordelijk voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |