Is hij daarom je ex?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:40 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Nee. Hij vond het hele gedoe gewoon niks.
Hoe groot/lang is je 'apparaat'?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:44 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Omdat ik 3 weken aan zijn kop heb liggen zeiken om het toch eens te proberen.
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef NotWijs het volgende:
Mij lijkt het ook wel wat. Vriend moet er alleen niks van weten.
Ik weet niet of je een nieuwe partner hebt, maar zou je het weer doen? Lijkt mij trouwens makkelijker bij een andere vrouw. Kan het vaginaal en dan wat harder.
Ik denk dat er tegenwoordig best wat mannen voor open staanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:07 schreef Esther1983 het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe partner, maar als ik een partner heb zou ik graag willen dat hij er geen probleem mee heeft.
Oke.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 14:41 schreef cempexo het volgende:
Ik heb het op een andere manier gedaan. Een soort strap-on aan een muur gemonteerd, mijn vriendin hielp mij om mijn kont met haar vinger wat lekker glijdend te maken, stopte em er in en ging vervolgens mij pijpen tijdens het bewegen...leuk, geil en een aanrader.
Kom maar alleen hou ik de controlequote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Wat vinden vrouwen (en mannen) hiervan?
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Je bent een meesteres in spe dus, Esther.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Ik heb het 1x gebruikt bij mijn ex-man. Hij was er helemaal niet blij mee. Maar ik vond het gevoel dat ik eindelijk controle over een man had geweldig.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 16:16 schreef T42 het volgende:
[..]
Kom maar alleen hou ik de controle
Zie het in de bdsm geregeld
Maar vriendin vind het niks. Heb toestemming dat wel
En andersom geldt, eindelijk eens gecontroleerd / gedomineerd worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:32 schreef Esther1983 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |